Het PUB alternatief als FOK! down is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:06 schreef hallo_mensen het volgende:
Welk ander forum?
Ja, dat is een beetje rekbare uitspraak hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef hallo_mensen het volgende:
komt wel goed.
Jammer dat Fok! het nog steeds niet weet klaar te spelen om eens n tijdje NIET down te gaan
ik kom op fok net zo vaak als op een ander forumquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje rekbare uitspraak he
Elke website gaat af en toe down, daar is nou eenmaal niks aan te doen. Alleen gebeurt het bij Fok wel heel vaak ja
Ja, net wat ik zeg, het gebeurt fok wel heel vaakquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik kom op fok net zo vaak als op een ander forum
maar dat forum is in vergelijking met Fok super![]()
1Friet speciaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal zo de frituur eens aangooien
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef Bravebart het volgende:
Noujoh, wat zal jij een topdag hebben![]()
Maar er word wel genoeg geld verdient aan bannertjes.quote:
Moet ik ook nog even doen deze vakantiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef no1uknow het volgende:
whehe.
Nieuwe verse PC/WIndows installatie
Is echt heerlijk, 't ding stond eerst helemaal vol met bagger en honderduizend onnodige/verloren/niet boeiende bestanden en halve spellen enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet ik ook nog even doen deze vakantie
* mstr herkend 't probleemquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is echt heerlijk, 't ding stond eerst helemaal vol met bagger en honderduizend onnodige/verloren/niet boeiende bestanden en halve spellen enzoNu istie nog lekker schoon
Ben nu ff m'n Prison Break afleveringen (seizoen 2 afl. 1 tm 6) aan het overzetten (1.7 GB) duurt fucking langquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ben nu ff m'n Prison Break afleveringen (seizoen 2 afl. 1 tm 6) aan het overzetten (1.7 GB) duurt fucking lang
Van externe harde schijf naar PC via USB 1.0
Gister ook m'n muziek (18 GB) van PC naar externe harde schijf-> 5.5 uur duurde dat
Net wakker?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:38 schreef Blaxje het volgende:
Hey bitches, ik ben gekomen in de Pub om te clippeeeuh!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, net wakkerMn ma kwam om half 2 binnen: "Merel, kom es uit bed!", en om 5 uur kwam ze weer binnen: "Merel, het is 5 uur, NU uit bed!"
![]()
whehequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, net wakkerMn ma kwam om half 2 binnen: "Merel, kom es uit bed!", en om 5 uur kwam ze weer binnen: "Merel, het is 5 uur, NU uit bed!"
![]()
SCOOTERS ZUIGEN FTW !!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef mstr het volgende:
Pff, het is moeilijk om een leuke scootert te vinden
Eventjesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik moest gewoon echt eventjes slapen
Watdan wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
SCOOTERS ZUIGEN FTW !!!!
Puch
Dude, doe mij/jezelf/de rest van het verkeer een groot plezier en koop GEEN scooter![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan scooters/brommers en het volk wat er op zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
SCOOTERS ZUIGEN FTW !!!!
Puch
Dude, doe mij/jezelf/de rest van het verkeer een groot plezier en koop GEEN scooter![]()
![]()
![]()
haha die zijn kapotquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan scooters/brommers en het volk wat er op zit.
Maar ik vind de volgende schakelbrommer eigenlijk ook wel te mooi om niet te kopen. En het is eigenlijk ook verdomd handig. Jammer alleen dat ze zo'n kut geluid maken.
Alles behalve scooterquote:
Mja maar een 'echte' bike + motorrijbewijs is mij nog even iets te duur (1000 voor rijbewijs en 16k voor de bike).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
haha die zijn kapot
Je ziet zo'n racemotor en als 'ie langskomt hoor je zo'n verrot scootergeluidje
Scootersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan scooters/brommers en het volk wat er op zit.
Maar ik vind de volgende schakelbrommer eigenlijk ook wel te mooi om niet te kopen. En het is eigenlijk ook verdomd handig. Jammer alleen dat ze zo'n kut geluid maken.
Dat is ook mijn bezwaar tegen het kopen van zon ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
haha die zijn kapot
Je ziet zo'n racemotor en als 'ie langskomt hoor je zo'n verrot scootergeluidje
Sorry, niet m'n smaakquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Alles behalve scooter
kijk.
Iets van Puch:
[afbeelding]
die voorste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crossbrommers:
[afbeelding]
en eventueel schakelbrommers (Crossbrommers zijn ook schakels)
[afbeelding]
Beter dan zo'n kutPuchquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
* no1uknow barst spontaan in tranen uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slomosquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet gezien worden daarop, dan nog liever de Tomos van m'n moeder
Oké.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Slomos
En wedden dat er vette puch zijn, geef me ff 3 minuten de tijd, ff plaatjes opzoeken en kopieren
Zo eentje had een jongen uit mn klas ook, die had er toen alles aan verbouwd wat er maar aan te verbouwen viel, hij liep 110, werdtie gepakt. Nu rijdtie op een sparta-metquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sparta-Metquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo eentje had een jongen uit mn klas ook, die had er toen alles aan verbouwd wat er maar aan te verbouwen viel, hij liep 110, werdtie gepakt. Nu rijdtie op een sparta-met![]()
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:14 schreef mash_ het volgende:
wie wilt er zo voor mij gaan werken
Als ik het goed begrijp krijg je de eerste twee keer dat je gepakt word slechts een boete, derde keer pas zwaardere straf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo eentje had een jongen uit mn klas ook, die had er toen alles aan verbouwd wat er maar aan te verbouwen viel, hij liep 110, werdtie gepakt. Nu rijdtie op een sparta-met![]()
Dude ik ben nog 16quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
auto is veel beter dan pauper brommer/scooter
Dat wel, maar het is wel een dure hobby dus weet nog niet echt of ik er aan moet beginnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dude ik ben nog 16.
Maar Motor pwned auto.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is wel een dure hobby dus weet nog niet echt of ik er aan moet beginnen.
Auto er naast is wel wenselijk ivm kut weer. En de leuke bikes zijn irritant duur. Daarom de twijfel of ik die schakelbrommert maar moet aanschaffen. Kan nu toch als het kut weer is de auto van mn ouders mee pakken.![]()
quote:
quote:
Weettokquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:29 schreef mstr het volgende:
Eigenlijk moet Blaxje komen enzo, zodat al die avatars keihard clippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |