Preciesquote:
Succesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef no1uknow het volgende:
Maarre nu gaat ik maar eens formatteren.
Tot vanmiddag ofzo!![]()
Hoezo ga je dan met de trein ergens heenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Succes
Het is nu al bijna half 12 en ik weet nog niet waar ik vandaag naar toe ga met de trein
Ik ben gister naar Eindhoven geweest, vandaag naar Amsterdam, en morgen naar Groningenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Succes
Het is nu al bijna half 12 en ik weet nog niet waar ik vandaag naar toe ga met de trein
Ah kijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben gister naar Eindhoven geweest, vandaag naar Amsterdam, en morgen naar Groningen
OV![]()
Haha, dat heb ik ook 2 keer gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah kijkLeuk
![]()
maar ik heb al een plan
FOK!stok door Nederland-spel deel 59! Erica
Nu alleen nog een plek verzinnen om hem neer te leggen
Jep, ik heb hem al 3 keer verplaatstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook 2 keer gedaan
Wel lachen altijd![]()
Probeer je zoveel mogelijk km te maken, pleur je em dan weer neer![]()
Ach, nu heb ik eindelijk eens een keer een bord van mijn woonplaats, gisterennacht om 2 uur was het ideale tijdstip om eens aan de slag te gaan met sleutel 13quote:
Mooi is datquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, nu heb ik eindelijk eens een keer een bord van mijn woonplaats, gisterennacht om 2 uur was het ideale tijdstip om eens aan de slag te gaan met sleutel 13
Kun je hem nu niet gaan kijken, is nuttiger dan handleidingen schrijvenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef MaddoxX het volgende:mijn film download is klaar: Ultraviolet =)
Veel plezierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:26 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben eten, en dan richting Amsterdam![]()
![]()
Heerlijk om te zien hoe die Hagenezen vernedert gaan worden vanavond![]()
Jordyquote:
Was maar dood geblevenquote:
Mogguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |