Dit is zwak jongen, mij ophitsen tegen mijn medesupportersquote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef hoM3r het volgende:
Bij deze een oproep aan DeVinger om definitief over te lopen naar waar zijn hart echt ligt, hij weet zelf heel goed welke club dat is.
(Hoewel we je natuurlijk helemaal niet willen hebben en zo)
Maar stiekem zet ik je wel aan het denken hequote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dit is zwak jongen, mij ophitsen tegen mijn medesupporters![]()
In onderlinge duels ben ik sowieso voor Vitesse, geen twijfel.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Maar stiekem zet ik je wel aan het denken he![]()
Ik ging ook uit mijn dak bij die 4-1 van ze tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Daarnaast gun ik NEC idd wel punten, ik vind het ook gewoon leuk om te volgen omdat ik nu 'Nijmegenaar' ben.
en nu maar hopen dat zo veel mogelijk vitesse-supps dit lezen
Je eerste post waar ik het mee eens ben...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:15 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik ging ook uit mijn dak bij die 4-1 van ze tegen Feyenoord.![]()
Hou is op zeg.
![]()
Is mijn mening en ik verwacht geen tegenspraak, maar heb ik je ook niet zien doen dus zo hoort het.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:37 schreef Domenica het volgende:
[..]
Je eerste post waar ik het mee eens ben...
nec punten gunnen...devinger wat doe je
![]()
3 wedstrijden voor Youssef dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:04 schreef DeVinger het volgende:
Ik had het idee dat hij weer sterk speelde, maar je kan er niet elke wedstrijd zo een bal in de kruising uitpersen natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
Niedzielan lijkt ook zijn kans te pakken
Hoe was Kivuvu, vorige week een goede dag of écht een talent?
nicequote:NEC contracteert Ntibazonkiza
08 december 2006, 15:13
Door: Edzard van Eeckhout
Saidi Ntibazonkiza is de komende 2,5 jaar in het shirt van NEC te bewonderen. De aanvaller speelde al op amateurbasis bij de ploeg uit Nijmegen. De 19-jarige Burundees maakte indruk en wist een contract af te dwingen.
Sinds de zomer van 2006 trainde Ntibazonkiza al met Jong NEC mee. Verder kwam hij dit seizoen één keer in actie voor het eerste van NEC, in het competitieduel met Sparta.
Die naam moet je eens met Scrabble leggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |