Neequote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou Willem II Denneboom willen kopen in de winterstop. Mag dat van jullie?
Dan belet mij helemaal niks meer om 'fan' te worden van NEC.quote:Op zondag 19 november 2006 16:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Nee
Dan houden we helemaal niks over voorin. Ik ga er namelijk niet vanuit dat ze een waardige vervanger weten te contracteren.
Zat middenvelders ookquote:NEC niet in zee met Kyle Martino
Door Olga (Nuongirl) op maandag 20 november 2006 10:46
Bron: FCUpdate
De Amerikaanse voetballer Kyle Martino is er niet in geslaagd om een contract af te dwingen bij NEC. Afgelopen week trainde de middenvelder mee met de Nijmeegse selectie, maar hij heeft de technische staf niet weten te overtuigen van zijn kwaliteiten.
"Op de positie waarop Martino inzetbaar is, achter de spitsen, hebben wij op dit moment voldoende mogelijkheden", aldus een woordvoerder van de Nijmegenaren. De 25-jarige Martino is afkomstig van MLS-club Los Angeles Galaxy.
Hij heeft misschien niet een hele goede uitstraling, maar het is echt een van de beste spelers die ik heb zien voetballen in de Goffert. Vorig jaar terecht Man of the Season. Hij is helaas ook best vaak uit vorm.quote:Op zondag 19 november 2006 17:37 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan belet mij helemaal niks meer om 'fan' te worden van NEC.
De rivaliteit heb ik toch al nooit laten meespelen.
Een van de weinige spelers die ik echt niet mag is Denneboom met zijn kut motoriek en kut tatoeages![]()
Ik was er één van. Ik had het koud, het voetbal was kut, er was geen sfeer en ik wilde lekker thuis bier gaan zuipen en daarna stappen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:40 schreef endr0me het volgende:
Barreto was echt een drama zaterdag.. Verlieten trouwens al veel supporters de tribune zeg..
Geloof ik graag, en de cijfers spreken mij ook tegen maar het is gewoon een kwestie van het "ik mag je gehalte".quote:Op maandag 20 november 2006 14:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hij heeft misschien niet een hele goede uitstraling, maar het is echt een van de beste spelers die ik heb zien voetballen in de Goffert. Vorig jaar terecht Man of the Season. Hij is helaas ook best vaak uit vorm.
Jah ik ook hoor, heb het rood al niet meer meegekregen maar dat er voor Olsson rood aan zat te komen was wel duidelijkquote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ik was er één van. Ik had het koud, het voetbal was kut, er was geen sfeer en ik wilde lekker thuis bier gaan zuipen en daarna stappen.
Ik kon het gescheld toen Olsson rood kreeg bij mij in de straat nog horen. Ik was blij dat ik thuis was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brett Holman
quote:Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
Nou, Barreto was zo mogelijk nog beroerder.
Ik denk serieus dat ik volgend jaar ga afhaken voor een seizoenkaart. Het voetbal is kut, de sfeer is kut en de club is gewoon een 13-in-1 dozijn clubje geworden.
Het boeit me ook gewoon echt helemaal niks meer.
He, niks mis met Mark Verhoevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:19 schreef Posdnous het volgende:
. Jij hebt vroeger zeker nooit op de east-side in de stromende regen westrijden tegen Telstar zitten kijken, waarin Mark Verhoeven of all-people man van de wedstrijd werd
.
quote:
Al jaren het geval: als de nood het hoogst is, is NEC nabij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Hebben ze trouwens wel een handje van om lager geklasseerde ploegen een handje te helpen.
Oh, jawel hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
. Jij hebt vroeger zeker nooit op de east-side in de stromende regen westrijden tegen Telstar zitten kijken, waarin Mark Verhoeven of all-people man van de wedstrijd werd
.
Geloof me, dit is nog niks.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:05 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
Maar toen was NEC nog echt mijn club, en die van de andere 5.000 man die kwam kijken. Nu is het gewoon helemaal niks meer.
Dat ze alles commerciëler aan gaan pakken, tja, daar kan je niet omheen maar om daarvoor de hele clubcultuur kapot te maken, tja...
En als het me niet meer gaat om de club, dan moet het me over het voetbal gaan, en dat is al héél lang ver onder de maat.
Whaha ja doen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Mark het volgende:
Zondag Potje ipv Olsson?
Bij AZ zoeken ze nog sucsessupportersquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef nexhil het volgende:
als dit zo blijft, volgend seizoen geen seizoenkaart meer, ik zit echt gewoon 2 uur van m'n leven te verkloten. Het worstenbroodje met mostert in de rust gold afgelopen zaterdag als hoogtepunt van de wedstrijd.
zegt iemand uit Weert die voor fucking AJAX is, en Feyenoord 010 noemt, dus hou alsjeblieft gewoon je mond over successupporters, prutser. Degene die jij quote is per definitie al minder successupporter dan jij ooit zult zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Bij AZ zoeken ze nog sucsessupporters![]()
Die wilt niet weg uit Duitsland.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:19 schreef endr0me het volgende:
Hmm Nelisse naar NEC misschien.. haal dan Hoogendorp..
Een ieder die de catering kent, beseft wat een uitermate treurige avond dat wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef nexhil het volgende:
Het worstenbroodje met mostert in de rust gold afgelopen zaterdag als hoogtepunt van de wedstrijd.
Ik ben ook voor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:42 schreef NMGN23 het volgende:
Veel NEC supporters zullen het niet met mij eens zijn maar laat hem maar komen.
Dus ik ga netjes iedere week naar Ajax zegt iets over mij dat ik daarvoor bereid ben iedere week voor te reizen dus wie is sucsessupporterquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:23 schreef hoM3r het volgende:
[..]
zegt iemand uit Weert die voor fucking AJAX is, en Feyenoord 010 noemt, dus hou alsjeblieft gewoon je mond over successupporters, prutser. Degene die jij quote is per definitie al minder successupporter dan jij ooit zult zijn.
Een echte supporter komt uit de stad waar de club speeltquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus ik ga netjes iedere week naar Ajax zegt iets over mij dat ik daarvoor bereid ben iedere week voor te reizen dus wie is sucsessupporter![]()
quote:Onderzoek naar El-Akchaoui
Door Olga (Nuongirl) op zaterdag 25 november 2006 18:13
Bron: Voetbal.nl
De tuchtcommissie van de KNVB heeft vandaag bekend gemaakt dat er een onderzoek komt naar een overtreding die NEC-verdediger Youssef El-Akchaoui vorige week in het duel tegen Sparta maakte.
Sparta-aanvaller Jeffrey Vlug, die in die wedstrijd scoorde, was het slachtoffer van de overtreding van El-Akchaoui. Scheidsrechter Jan Wegereef bestrafte de speler niet. Morgen kan El-Akchaoui tegen Feyenoord gewoon nog aan de aftrap verschijnen.
Het lijkt mij vrij onmogelijk dat er successupporters bij NEC zitten....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus ik ga netjes iedere week naar Ajax zegt iets over mij dat ik daarvoor bereid ben iedere week voor te reizen dus wie is sucsessupporter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |