Bij AZ zoeken ze nog sucsessupportersquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef nexhil het volgende:
als dit zo blijft, volgend seizoen geen seizoenkaart meer, ik zit echt gewoon 2 uur van m'n leven te verkloten. Het worstenbroodje met mostert in de rust gold afgelopen zaterdag als hoogtepunt van de wedstrijd.
zegt iemand uit Weert die voor fucking AJAX is, en Feyenoord 010 noemt, dus hou alsjeblieft gewoon je mond over successupporters, prutser. Degene die jij quote is per definitie al minder successupporter dan jij ooit zult zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Bij AZ zoeken ze nog sucsessupporters![]()
Die wilt niet weg uit Duitsland.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:19 schreef endr0me het volgende:
Hmm Nelisse naar NEC misschien.. haal dan Hoogendorp..
Een ieder die de catering kent, beseft wat een uitermate treurige avond dat wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef nexhil het volgende:
Het worstenbroodje met mostert in de rust gold afgelopen zaterdag als hoogtepunt van de wedstrijd.
Ik ben ook voor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:42 schreef NMGN23 het volgende:
Veel NEC supporters zullen het niet met mij eens zijn maar laat hem maar komen.
Dus ik ga netjes iedere week naar Ajax zegt iets over mij dat ik daarvoor bereid ben iedere week voor te reizen dus wie is sucsessupporterquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:23 schreef hoM3r het volgende:
[..]
zegt iemand uit Weert die voor fucking AJAX is, en Feyenoord 010 noemt, dus hou alsjeblieft gewoon je mond over successupporters, prutser. Degene die jij quote is per definitie al minder successupporter dan jij ooit zult zijn.
Een echte supporter komt uit de stad waar de club speeltquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus ik ga netjes iedere week naar Ajax zegt iets over mij dat ik daarvoor bereid ben iedere week voor te reizen dus wie is sucsessupporter![]()
quote:Onderzoek naar El-Akchaoui
Door Olga (Nuongirl) op zaterdag 25 november 2006 18:13
Bron: Voetbal.nl
De tuchtcommissie van de KNVB heeft vandaag bekend gemaakt dat er een onderzoek komt naar een overtreding die NEC-verdediger Youssef El-Akchaoui vorige week in het duel tegen Sparta maakte.
Sparta-aanvaller Jeffrey Vlug, die in die wedstrijd scoorde, was het slachtoffer van de overtreding van El-Akchaoui. Scheidsrechter Jan Wegereef bestrafte de speler niet. Morgen kan El-Akchaoui tegen Feyenoord gewoon nog aan de aftrap verschijnen.
Het lijkt mij vrij onmogelijk dat er successupporters bij NEC zitten....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus ik ga netjes iedere week naar Ajax zegt iets over mij dat ik daarvoor bereid ben iedere week voor te reizen dus wie is sucsessupporter![]()
Dezelfde ietwat houterige motoriek maar ondertussen heel nuttig, plus een prima schot, Tininho dusquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 15:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf zijn dit voor geintjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |