Je reageert nergens op, blijft alleen maar spuisels posten. Begin een weblog ofzo, maar KAP met posten op een openbaar discussie-forum.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:24 schreef pietje77 het volgende:
Tja, het is nogal uitgebreid allemaal, beetje 3 boeken discusierend met 1 bladzijde....
De 600 biljoen die Bush aan het U.S. volk vraagt en krijgt gaan direct in de zakken van de Carlyle group, goh, Bush sr...
slechts een klein deeltje dit....
Je reageert nergens op, blijft alleen maar spuisels posten. Begin een weblog ofzo, maar KAP met posten op een openbaar discussie-forum.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:26 schreef pietje77 het volgende:
Who killed John O'Neill en Freedom to Fascism kijken en je zult weinig meer kunnen zeggen......
Mede daarom kunnen de geinformeerde mensen meteen zien ; wie wel en wie niet goed geinformeerd zijn.
Je reageert nergens op, blijft alleen maar spuisels posten. Begin een weblog ofzo, maar KAP met posten op een openbaar discussie-forum.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef pietje77 het volgende:
ik reageer bijna op ieder punt en tegenstelling tot......
Op de inhoud ingaan lijkt nogal moeilijk voor sommige, als je jezelf geinformeerd zou hebben zou je weten dat je niks weet..
Ik weet bv. waarom HEEL het westen, regering EN volk schuld hebben.... zoveel dat we alleen nog maar de rente op die schuld betalen middels al onze belasting en aan WIE!
Zo is er nog veel meer wat de tv je niet zal vertellen..... ook zijn van wat "wij" zeggen ontelbare voorbeelden, ook van het denial van hele volkeren dmv. de media.
Jullie hebben niks, alleen Bush%co zijn leugens, en kans van 1 op 30 septiljard dat"de Bush "gelovers" gelijk hebben.
Je reageert nergens op, blijft alleen maar spuisels posten. Begin een weblog ofzo, maar KAP met posten op een openbaar discussie-forum.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef pietje77 het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je in 90% van de gevallen niet weet wat de feiten zijn en dat je je er heel weinig in verdiept hebt ipv. zo kinderachtig te reageren.
Je kunt de feiten alleen ontkennen als je ze niet kent !
"Who killed John O'Neill" kijken zal 80% van de domme vragen elimineren. "Terrorstorm" of ludicrous diversion zal je uit je droom helpen van dat de regering dit nooit zou doen of kunnen( ze doen het non-stop, declassified).
We hebben hier gewoon te maken met super ongeinformeerd/naïef zijn OF een ontkenning die de duitsers als extreem geinformeerd aftekent, pure denial dus, waarmee ook de hele geschiedenis volzit.....
Ja jouw niveau van discusieren is bedroevend laag ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef pietje77 het volgende:zie het niveau...
Ik post niet anders dan jij in de afgelopen X topics; Gewoon niet reageren op wat er gezegd wordt en je eigen mantra door blijven dreunen. Over het niveau ben ik het totaal eens, behalve dan dat ik wel kan spellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef pietje77 het volgende:zie het niveau... niet alleen ongeinformeerd....
Idd. Dat zal bijna rond de 0 keer zijn!!! Zeer lachwekkend!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef pietje77 het volgende:
hahaha echt lachwekkend hoevaak ik met feiten meteen reageer
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef pietje77 het volgende:
ik reageer bijna op ieder punt en tegenstelling tot......
Op de inhoud ingaan lijkt nogal moeilijk voor sommige, als je jezelf geinformeerd zou hebben zou je weten dat je niks weet..
Ik weet bv. waarom HEEL het westen, regering EN volk schuld hebben.... zoveel dat we alleen nog maar de rente op die schuld betalen middels al onze belasting en aan WIE!
Zo is er nog veel meer wat de tv je niet zal vertellen..... ook zijn van wat "wij" zeggen ontelbare voorbeelden, ook van het denial van hele volkeren dmv. de media.
Jullie hebben niks, alleen Bush%co zijn leugens, en kans van 1 op 30 septiljard dat"de Bush "gelovers" gelijk hebben.
Ik weet nu dat je niks onderzoekt wat je niet geloofd maar op de vorige pagina had ik al een kleine selectie samengesteld,het is nogal veel namelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Idd. Dat zal bijna rond de 0 keer zijn!!! Zeer lachwekkend!
Ik wacht nog steeds op een CNN artikel waaruit blijkt dat zij dezelfde mening als jij hebben!
nee je leest weer verkeerd. Ik ga niet op zoek naar bewijzen voor andermans beweringen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef pietje77 het volgende:
Ik weet nu dat je niks onderzoekt wat je niet geloofd
Ik zie niks staan.quote:op de vorige pagina had ik al een kleine selectie samengesteld,het is nogal veel namelijk.
Ik denk dat hier weinig mensen de advocaten context gebruiken. Maar ik zie wel veel mensen die moeite doen om hun beweringen te onderbouwen. En daar hoor jij niet bij. Misschien eens wat minder posts plaatsen om de overige posts beter aan te kleden, met bronnen bijvoorbeeld.quote:Verder doe ik bijna alles uit mijn hoofd en gebruik ik misschien niet altijd meteen het woord wat volgens de advocatuur in ie contect gebruikt zou worden maar het is altijd gebaseerd op waarheid.
Nee dat zeg je verkeerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef pietje77 het volgende:
Niks fatsoenlijks is er gepresenteerd tegenover www.patriotsquestion911.com (mijn god, dat zijn me nogal experts).
Ook daar heb ik nog geen bron van gezien. Dus vooralsnog beschouw ik ook dat als complete onzin.quote:Romero die erop terugkwam en beloond werd met 56 miljoen aan regeringscontracten. *gag-orders*
Die beide kanten van het verhaal vertellen.quote:Ontelbare getuigen IN het WTC EN er buiten, NY firefighters, politie etc etc etc.
jawel hoor. Maar dat bewijs negeer jij consequent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef pietje77 het volgende:
Bush heeft geen bewijs, NIST en FEMA al helemaal niet, wat lul je nou man, je hebt helemaal niks gezien voor dat 5+ jarige "geloof" van je.
Ik wacht afquote:Die Romero zal ik ook wel zoeken
3 mannen die vanalles vertellen wat hier al besproken is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:24 schreef Lambiekje het volgende:
Oil Smoke and Mirrors
Kijk maar vanaf punt 22:30 : Whats wrong with the official 9/11 stort?
Daar staat dus nergens dat die meteen nadat die zijn verhaal veranderde die 56 miljoen kreeg. Jij legt het verhaal weer precies zo uit als het jou het beste uit komt. Je overdrijft, dikt aan, misleid....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef pietje77 het volgende:
Je doet maar, volgens de FBI is er geen bewijs, volgens NIST en FEMA ook niet, misschien dat daarom zoveel mensen voor de waarheid vechten.
http://911research.wtc7.net/disinfo/retractions/romero.html
http://infohost.nmt.edu/mainpage/news/2003/18dec01.html
Mwoah...quote:Die docu's zijn werkelijk onweerlegbaar
Nou dan nog maar eens deze vraag. Waarom vertrouw je de media van jou keuze wel en de rest niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef pietje77 het volgende:
Je doet maar, volgens de FBI is er geen bewijs, volgens NIST en FEMA ook niet, misschien dat daarom zoveel mensen voor de waarheid vechten.
http://911research.wtc7.net/disinfo/retractions/romero.html
http://infohost.nmt.edu/mainpage/news/2003/18dec01.html
Vage docu's haha, een typisch calvobbes ontkennings vooroordeel, jij snapt er werkelijk helemaal niets van. fiscale systeem niet, fractionele reserve niet en alle experts kan jij op 1 of ander manier negeren.
Die docu's zijn werkelijk onweerlegbaar, feitelijke meesterwerken. Niet kijken hoor! des te belachelijker zie je er straks uit als je weer niks weet van de nieuwe(thermate) feiten.
Jij bent echt letterlijk wat ze willen maken: Bernays, Zelikow, Goebbels, helemaal, perfect, niks meer aan doen
Dat naieve shit van je afschuddenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
3 mannen die vanalles vertellen wat hier al besproken is.
Wat moet ik ermee?
Hey hallo, dat zei je zelf. 2 keer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:41[/url] schreef pietje77 het volgende:
Ja tuurlijk vobbes, ze zouden hem meteen cash geven...
"1 op 30 septiljard" "10x op 1 dag." waar heb je het nu weer over?!?!?quote:interpreteer het maar hoe jij wilt en geloof maar dat 1 op 30 septiljard kans toeval dat het toeval is, en dan 10x op 1 dag.
Ik kijk niet eens naar FOX.quote:Zo interpreteer jij onderinvloed van FOX
Er was toch zoveel media die dezelfde mening had als jij?quote:de media vanalles,
Kom eens met wat overtuigender materiaal dan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
Dat naieve shit van je afschudden
Ik had al bewijs genoemd . Wat is er dan vaag aan mijn bewering ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb een heel erg vreemd doch duidelijk principe, ik ga geen bewijzen zoeken voor andermans beweringen...
Zeker niet als die beweringen vaag zijn.
Gelukkig weten we van de US government ondersteunende berichten zeker dat er onjuiste, verdraaide of selectieve informatie tussen zit .quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou dan nog maar eens deze vraag. Waarom vertrouw je de media van jou keuze wel en de rest niet?
Wie zegt dat ik de media vertrouw?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:34 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Gelukkig weten we van de US government ondersteunende berichten zeker dat er onjuiste, verdraaide of selectieve informatie tussen zit .
Trouwens jij geloofd toch ook in de door jouw uitgekozen media ? en niet in die van Pietje .is precies hetzelfde .
Denk dat we jou ondertussen aangetoond leugenaar kunnen noemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:43 schreef pietje77 het volgende:
EUREKA !! (of op een ander niveau: "het lampje bij willie wortel gaat branden")
dat moet het zijn!!
*zie mijn 00.31 post*
zwakke schaapjes lijkt me meer accuraat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:32 schreef NoSigar het volgende:
Het is echt aapjes kijken hier.
Laten we voor jou hopen niet erg jong, anders zou het nog dramatischer zijn dat hij meer feiten kennis heeft dan jij, al is dat zo gebeurd...quote:Zo'n Lambiekje, de arme jongen, hoe oud zou die nou echt zijn?
tja, je zou zo bij FOX kunnen gaan werken, 1 van de propaganda regels; speel het op de man en negeer de inhoud. Al zou je met je overtuigingskracht en vocabulair door de mand vallen.quote:Zijn mentale leeftijd laat zich in ieder geval raden.
Tuurlijk moet je niet zomaar iets van mensen aannemen, daarom is het ook zo fijn dat je alles kunt checken...... en vanuit welke hoek propaganda historisch gezien altijd komt............tja......quote:En zo'n Pietje die al het gestudeerde volk wel eens eventjes de weg zal wijzen wbt wetenschap en de af en toe aanwezige professionele historici wel een even uit zal leggen hoe het zit aangezien hij 3000 uur op internet heeft gezeten.
In ieder geval heb je het objectief vermogen om naar de feiten te kijken al "uitgeschakeld" als je uberhaupt iets zelf gedaan hebt, verder vallen de topklokkeluiders met exceptionele staat van dienst en expertise bijna als rijpe appelen uit de luchtquote:Het eerste wat nodig is volgens mij het uitschakelen van elk, maar dan ook elk zelfkritisch vermogen om mee te gaan in deze farce. Anders kan ik die grenzeloze arrogantie van die blijkbaar slecht en laag opgeleide personen niet verklaren.
Echt een typische opmerking in het luchtledige van iemand die werkelijk de dossierkennis van een kikkervisje heeftquote:En in die bovenste twee gevallen hebben we het dus over het totaal geen enkel benul hebben van waar je het over hebt, in welke richting het gaat, waar het vandaan komt en in welke context iets staat.
Het is meer het kennen van de geschiedenis en het heden volgens dezelfde mensen die ons vrijheid gegeven hebben, 1776 en 1815 maar het is lastig dicuteren met iemand zonder feitenkennis en iemand die de founding fathers zelf zijn nek omgedraaid hadden, The military act en het verdwijnen van jouw rechten zou het gesprek moeten zijn, maar dan moet je ze wederomwel kennen, jouw grote voordeel is dat je vol overtuiging kan zwammen omdat je bijna niks weet van wat er gebeurd. En wat je niet weet is er niet ! waterdicht alibi heb je...quote:En totaal niet aanvoelen hoe excentriek ze zelf zijn, maar gewoon arrogant als en blind paard overal tegenin gaan, desnoods geleid door een gladde, zelfs in Amerika raar gevonden lachertje als Alex Jones- en zelfs die nationale retoriek overnemen (Founding fahters! Van God gegeven rechten!) en weer totaal niet beseffen hoe volstrekt belachelijk dat overkomt in een zelfde zin waarin je mensen oproept tot een beter historisch bewustzijn.
Weer zo'n totaal irrelevante opmerking van iemand die niet kan snappen dat er veel supergeinformeerde mensen handelen uit ethiek en moraal tov. de waarheid en tegen onrecht. Waar denk je eigenlijk dat jouw beschermde leventje met rechten vandaan komt???quote:Een beter voorbeeld van Socratische ironie kom je zelden tegen. Alleen denk ik niet dat het zo bedoeld is.
En zonder die surprioriteistclaims van die twee (zeer slecht geinformeerde) sekteleden zou het allemaal echt niet uitmaken, maar dit is zo bizar. Maar zeker de moeite van het aapjes kijken waard. Alleen ruiken ze nogal slecht.
en iets ouder en zoals gewoonlijk verzwegen in de media:quote:Former CIA Robert Steele, & Webster Tarpley on Alex Jones today - 10/26
Alex Jones | Robert Steele | Webster Tarpley
On October 7, 2006, former CIA Case Officer and Intelligence expert Robert David Steele posted his review of Webster Tarpley's "9/11 Synthetic Terror";
I am forced to conclude that 9/11 was at a minimum allowed to happen as a pretext for war... and I am forced to conclude that there is sufficient evidence to indict (not necessarily convict) Dick Cheney, Karl Rove and others of a neo-conservative coup d'etat and kick-off of the clash of civilizations...
Today, October 26, 2006, Steele gave an interview on the Alex Jones show that was wide in scope, covering intelligence matters, the dangers of concentrated wealth in the United States, and the evolution in technology that is putting open-source intelligence in the hands of the average citizen with an enquiring mind.
At the end of the interview, Steele chatted briefly with Tarpley on air, giving him kudos for "Synthetic Terror", and reaffirming the book's value as a starting point for a new, serious investigation into the events of 9/11.
This endorsement by such an experienced intelligence insider pushed the sales of Tarpley's book into the Amazon Top 100 for the first time, a feat matched thus far only by Michael Ruppert's "Crossing the Rubicon" in the 9/11 skepticism lexicon. http://www.911blogger.com/taxonomy/term/1562
Trouwens zijn de mensen die in Alex Jones zijn radio show zijn geweest zelfs van hoger niveau en meer dan www.patriotsquestion911.com waaronder senaatsleden en ministers, cia, fbi, MI5, en nu gisteren een engels parlementslid die ook wakker is na research.quote:A 28-year CIA career man and a former skeptic of alternative 9/11 explanations has gone further than ever before in voicing his convictions that the attacks bore the hallmarks of an inside job and the three buildings in the WTC complex were brought down by controlled demolition.
Bill Christison is a former senior official of the CIA. He was a National Intelligence Officer and the Director of the CIA's Office of Regional and Political Analysis before his retirement in 1979. Since then he has written numerous articles on U.S. foreign policies. http://www.infowars.com/a(...)s_911_inside_job.htm
Inderdaad. De twee W's die ons vrijheid gaven waren Washington en Wellington, niet Willem I en Willem III. Het Plakkaat van Verlatinghe is geantedateerd om de indruk te wekken dat wij ook wel eens zelf iets verzonnen hebben.quote:Het is meer het kennen van de geschiedenis en het heden volgens dezelfde mensen die ons vrijheid gegeven hebben, 1776 en 1815
En dat geld ook voor (de vader van) de huidige president, en o.a. de NOS die deze leugens verspreidde;quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk dat we jou ondertussen aangetoond leugenaar kunnen noemen
Maar complotten bestaan niet, en de FBI doet zoiets niet:quote:"Nurse Nayirah" was a creation of public relations firm Hill & Knowlton for promoting the 1991 Gulf War.
Fifteen-year-old "Nayirah" (Nijirah al-Sabah) testified before the United States Congress in October 1990 that she was a refugee volunteering in the maternity ward of Al Adan hospital in Kuwait City, and that during the occupation by Iraq she had witnessed Iraqi soldiers dumping Kuwaiti infants out of their incubators "on[to] the cold floor to die," and then leaving with the machines. The testimony came at a crucial time for the Bush administration, which was pressing for military action to eject Iraq from Kuwait. Nayirah's story was widely reported by the media and Bush referred to the story six times in the next five weeks. The story was an influence in tipping both the public and Congress towards a war with Iraq: six Congressmen would say Nayirah's testimony was enough for them to support military action against Iraq and seven Senators referenced the testimony in debate. The Senate supported the military actions in a 52-47 vote.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah
Maar ze blijven onschuldig tot het tegendeel is bewezen...quote:Agents and informers did not merely spy on political activists. Their main purpose was to discredit and disrupt. Their very presence served to undermine trust and scare off potential supporters. The FBI and police exploited this fear to smear genuine activists as agents."
The FBI and police used myriad other "dirty tricks" to undermine progressive movements. They planted false media stories and published bogus leaflets and other publications in the name of targeted groups. They forged correspondence, sent anonymous letters, and made anonymous telephone calls. They spread misinformation about meetings and events, set up pseudo movement groups run by government agents, and manipulated or strong-armed parents, employers, landlords, school officials and others to cause trouble for activists."
The FBI and police abused the legal system to harass dissidents and make them appear to be criminals.
The FBI and police threatened, instigated, and themselves conducted break-ins, vandalism, assaults, and beatings. The object was to frighten dissidents and disrupt their movements. In the case of radical Black and Puerto Rican activists (and later Native Americans), these attacks—including political assassinations—were so extensive, vicious, and calculated that they can accurately be termed a form of official 'terrorism.'".
http://en.wikipedia.org/wiki/COINTELPRO
Ja je riep dat het in een TV uitzending van 2 vandaag zou staan. Dat is inderdaad bewijs noemen. Maar dat vind ik niet echt overtuigend. Zeker niet omdat een dergelijk feit ook wel in andere bronnen terug te vinden zal zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef atmosphere1 het volgende:
Ik had al bewijs genoemd .
Jawel. maar ook dat heeft zijn grenzen.quote:Waarom moet de exacte tijd en plaats eerst bekend zijn voor dat je iets doet , wel eens van preventie gehoord ?
nee. Maar ik ga ook geen 3 meter hoge betonnen muur compleet met oostduitse wachtposten bouwen als ik aanwijzingen heb dat er ingebroken gaat worden.quote:Of ga jij je kapotte slot ook pas vervangen door een betere als je precies weet wanneer de inbrekers komen , en niet eerder .
Voor mij ga je niet te snel hoor. Je gaat voor jezelf te snel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:31 schreef pietje77 het volgende:
ow, nu ga ik weer veel te snel voor calvobbes, nu snap ik het!
Jij vind 'n reactie met daarin quotes van experts die het tegendeel zeggen, (wel explosieven, vuren waren niet heet genoeg om de "instorting" te veroorzaken) negeren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja, ook weer een hypocriet verwijt.
Een onderzoek door experts heb ik jou vandaag al laten zien.
Dat negeer je compleet.
Beetje vreemd dat je van mij dan wel verwacht dat ik me door jou en anderen laat overtuigen...
Wat zijn de verschillen dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:24 schreef merlin693 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DzR-q0ijbV0
hmm dit strookt niet met de officiele verklaring
Ik zal het iets meer on-topic maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:11 schreef OpenYourMind het volgende:
Offtopic:
....
Niet dat ik nou z'n Chomsky fan ben maar zijn Propaganda Model en zijn historische analyses wat betreft de media en de invloed van bedrijven en elite vind ik erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |