Laat die bewijzen dan meteen zien ipv roepen dat die er zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:53 schreef atmosphere1 het volgende:
Er zij ndocumenten diebewijzen dat de CIA de juiste verdachte op het oog had ,maar vervolgens niet mocht ingrijpen.
En jij hoort bij die 2e groep. Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef pietje77 het volgende:
Dat stadium zijn we dus allang voorbij, en kun je de kleine groep 911 "gelovers" indelen in 1. super ongeinformeerd(grootste) 2. super dom/gepropagandeerd(kleinste)
Yeah right... In je stoutste dromen misschien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef pietje77 het volgende:
16% geloofd/verdedigd Bush nog maar. Zogby, CNN, NYtimes/CBS polls ondersteunen mijn verhaal
79% van de Amerikanen gelooft dat Jezus Christus inderdaad geboren is uit de maagd Maria, zonder menselijke vader.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef pietje77 het volgende:
16% geloofd/verdedigd Bush nog maar. Zogby, CNN, NYtimes/CBS polls ondersteunen mijn verhaal en delen daardoor dus aan de hand van stellingen je ergens bij in. Ik hoor dus bij die 84%, jij bij die 16%.
Of je moet weer een anoniem bronnetje afhankelijk van regeringscontracten hebben??
Echt wel .. alle United Airlines rondom NY een standdown gegeven. Om welke merk vliegtuigen het ging was ook al bekend, zie de putopties.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Met die info kun je niet gegarandeerd die aanslag voorkomen.
Er was niet genoeg info om een dergelijke aanslag te voorkomen.
Als je al die info bij elkaar had gegooid, hadden ze misschien wel wat kunnen weten. Maar aangezien die diensten niet altijd even goed samenwerken en ze ook nog andere dingen moeten doen, kan ik me goed voorstellen dat die info NOOIT concreet genoeg is geweest.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
Echt wel .. alle United Airlines rondom NY een standdown gegeven. Om welke merk vliegtuigen het ging was ook al bekend, zie de putopties.
Mwoah... Ik heb een andere mening.quote:Maar als je alle berichtgeving leest omtrent de voorkennis. Kan je niets anders concluderen dat alles tot in de kleinste detail is uitgewerkt.
Nogmaals, bron?quote:Maar jy vind het ook niet verdacht dat ze niets zagen aankomen, niets konden doen bij het meest beschermde gebouw van de wereld. Maar ze kunnen wel binnen 2 dagen, de complete lijst van kapers vrijgegeven. ?!
Ja heel vreemd he... En dat terwijl jij en andern toch met zulke overtuigende bewijzen komen, goed onderbouwd andere experts aan de kant schuiven, duidelijk uitleggen wat er precies gebeurd is en bovenal ook uitstekend in staat zijn een goede discussie te voeren.....quote:Dat je het nog niet ziet ?!![]()
Flikker toch op met die onzin.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef pietje77 het volgende:
Verder zijn alle 100% de-classified, of beyond a reasoable doubt, inside jobs aan sommige ook niet besteed.
Reichstag, Gulf of Tonkin, WTC1993, 7/7londen( ludicrous diversion-google), operation Gladio etc etc etc
Even voor de duidelijkheid mensen, dit hierboven is sar-cas-me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja heel vreemd he... En dat terwijl jij en andern toch met zulke overtuigende bewijzen komen, goed onderbouwd andere experts aan de kant schuiven, duidelijk uitleggen wat er precies gebeurd is en bovenal ook uitstekend in staat zijn een goede discussie te voeren.....
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:30 schreef atmosphere1 het volgende:
kijk naar de aflevering van 2 vandaag over 9/11 uit 2005 daar laten ze het zien .
Ow.quote:De waarheid is niet altijd te bewijzen trouwrens .
kijk naar de aflevering van 2 vandaag over 9/11 uit 2005 daar laten ze het zien .quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Laat die bewijzen dan meteen zien ipv roepen dat die er zijn.
Dat zou ik vast kunnen vinden ja , jij ook . en ik ben Pietje en Lambiek niet. met heel van van wat zij zeggen ben ik het niet eens , alleen wat de voorkennis dit betreft wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Helaas... Die was ik net vergeten op te nemen.... Is die nog ergens terug te vinden?
Er zal vast ook wel meer bewijs te vinden zijn dat de CIA bepaalde mensen niet mocht arresteren. Misschien dat je dat kunt vinden....
[..]
Ow.
Pietje en Lambiekje denken daar toch anders over....
Ik heb een heel erg vreemd doch duidelijk principe, ik ga geen bewijzen zoeken voor andermans beweringen...quote:Opdonderdag 26 oktober 2006 21:34 schreef atmosphere1 het volgende:
Dat zou ik vast kunnen vinden ja , jij ook
Heb je het hier over Atta? (En ja, ik heb je post op de vorige pagina gelezen)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mij werd niks gevraagd, maar als iemand met 'n 2 miljoen reward op zijn hoofd, n visum kan krijgen, vliegles kan nemen, geld kan opnemen, etc. dan denk ik dat ze die wel hadden kunnen pakken.
Welke veldwerkers hebben ze tegengewerkt?quote:Concreet: ze hadden hun veldwerkers niet tegen moeten werken.
Heb je er al eens aan gedacht dat we in een tijdperk leven waar de cruciale factor niet meer de hoeveelheid beschikbare informatie s, maar eerder de manier waarop men de goede informatie eruit kan filteren + op een goede manier kan interpreteren. Dat is tegenwoordig in de bedrijfswereld zo en waarschijnlijk nog veel meer bij inlichtingsdiensten.quote:En het gaat niet om "info die ze volgens mij hebben" maar om info die zwart op wit in handen van us/ buitenlandse veiligheidsdiensten was.
Hoe kun je iemand serieus nemen die niet op kritiekpunten reageerd?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:43 schreef pietje77 het volgende:
Hoe kun je iemand nog serieus nemen die niks kijkt, zich niet ontwikkeld in die zin en die voor hem splinternieuwe concepten/woorden binnen 120 seconden vanaf een anonieme site begint te quoten..... (iemand met dossierkennis.......... lol...)
Kijk alsjeblieft Freedom to Fascism-Authorized version, directors cut (dan betaal ik je wel ofzo... opm dat meesterwerk gratis te kunnen kijken...... ) http://video.google.com/videoplay?docid=-4312730277175242198 (nog zo'n man met een C.V. en staat van dienst zoals www.patriotsquestion911.com waar ik alleen maar heel veel respect voor kan hebben. (meer als een anoniem, onvolledig, leugenachtig site-je wat 100% de reegring verdedigd.... goh, hoe zou propaganda er eigenlijk uitzien nu.......
:'Dquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef pietje77 het volgende:
Kijk, de 911 "gelovers" accepteren geloof ik een keer of 10 (of veel meer mits gecombineerd)
een kans van 1 op 30 septiljard dat het toeval is. Ze gaan dus iedere keer voor de meest onlogische optie denkbaar, soms onmogelijk, tegen alle natuurwetten, ervaring, historie en onafhankelijke expertise in.
Kijk sommige mensen kun je inderdaad alles wijsmaken maar volgens "means, motive and oppertunity" is het wel duidelijk hoor, het grootste motief allertijden, grootste winst ooit, macht, NWO etc etc etc.
Zoals in de geschiedenis de elite altijd te ver gaat in hun hebzucht, is dat nu alweer gebeurd.(geen uitzonderingen). De enige voorwaarde is dat je die feiten wel moet kennen, je kunt ze niet bij mekaar fantaseren.
Hoe kan ik iemand serieus nemen die niet op kritiekpunten reageert ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef pietje77 het volgende:
Kijk, de 911 "gelovers" accepteren geloof ik een keer of 10 (of veel meer mits gecombineerd)
een kans van 1 op 30 septiljard dat het toeval is. Ze gaan dus iedere keer voor de meest onlogische optie denkbaar, soms onmogelijk, tegen alle natuurwetten, ervaring, historie en onafhankelijke expertise in. en dan keer op keer op keer op keer op keer......![]()
Kijk sommige mensen kun je inderdaad alles wijsmaken maar volgens "means, motive and oppertunity" is het wel duidelijk hoor, het grootste motief allertijden, grootste winst ooit, macht, NWO etc etc etc.
Zoals in de geschiedenis de elite altijd te ver gaat in hun hebzucht, is dat nu alweer gebeurd.(geen uitzonderingen). De enige voorwaarde is dat je die feiten wel moet kennen, je kunt ze niet bij mekaar fantaseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |