abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:26:16 #151
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42968576
Who killed John O'Neill en Freedom to Fascism kijken en je zult weinig meer kunnen zeggen......
Mede daarom kunnen de geinformeerde mensen meteen zien ; wie wel en wie niet goed geinformeerd zijn.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:26:57 #152
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_42968599
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:24 schreef pietje77 het volgende:
Tja, het is nogal uitgebreid allemaal, beetje 3 boeken discusierend met 1 bladzijde....

De 600 biljoen die Bush aan het U.S. volk vraagt en krijgt gaan direct in de zakken van de Carlyle group, goh, Bush sr...
slechts een klein deeltje dit....
Je reageert nergens op, blijft alleen maar spuisels posten. Begin een weblog ofzo, maar KAP met posten op een openbaar discussie-forum.

Ik vrees dat ik dit zal moeten blijven posten *bookmarked*
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:28:07 #153
693 ChOas
pi_42968647
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:26 schreef pietje77 het volgende:
Who killed John O'Neill en Freedom to Fascism kijken en je zult weinig meer kunnen zeggen......
Mede daarom kunnen de geinformeerde mensen meteen zien ; wie wel en wie niet goed geinformeerd zijn.
Je reageert nergens op, blijft alleen maar spuisels posten. Begin een weblog ofzo, maar KAP met posten op een openbaar discussie-forum.

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:31:50 #154
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42968800
ik reageer bijna op ieder punt en tegenstelling tot......
Op de inhoud ingaan lijkt nogal moeilijk voor sommige, als je jezelf geinformeerd zou hebben zou je weten dat je niks weet..

Ik weet bv. waarom HEEL het westen, regering EN volk schuld hebben.... zoveel dat we alleen nog maar de rente op die schuld betalen middels al onze belasting en aan WIE!
Zo is er nog veel meer wat de tv je niet zal vertellen..... ook zijn van wat "wij" zeggen ontelbare voorbeelden, ook van het denial van hele volkeren dmv. de media.
Jullie hebben niks, alleen Bush%co zijn leugens, en kans van 1 op 30 septiljard dat"de Bush "gelovers" gelijk hebben.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:32:44 #155
693 ChOas
pi_42968841
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef pietje77 het volgende:
Op de inhoud ingaan lijkt nogal moeilijk voor sommige, als je jezelf geinformeerd zou hebben zou je weten dat je niks weet..

Ik weet bv. waarom HEEL het westen, regering EN volk schuld hebben.... zoveel dat we alleen nog maar de rente op die schuld betalen middels al onze belasting en aan WIE!
Zo is er nog veel meer wat de tv je niet zal vertellen..... ook zijn van wat "wij" zeggen ontelbare voorbeelden, ook van het denial van hele volkeren dmv. de media.
Jullie hebben niks, alleen Bush%co zijn leugens, en kans van 1 op 30 septiljard dat"de Bush "gelovers" gelijk hebben.

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:38:27 #156
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42969087
Geef nou gewoon toe dat je in 90% van de gevallen niet weet wat de feiten zijn en dat je je er heel weinig in verdiept hebt ipv. zo kinderachtig te reageren.
Je kunt de feiten alleen ontkennen als je ze niet kent !
"Who killed John O'Neill" kijken zal 80% van de domme vragen elimineren. "Terrorstorm" of ludicrous diversion zal je uit je droom helpen van dat de regering dit nooit zou doen of kunnen( ze doen het non-stop, declassified).

We hebben hier gewoon te maken met super ongeinformeerd/naïef zijn OF een ontkenning die de duitsers als extreem geinformeerd aftekent, pure denial dus, waarmee ook de hele geschiedenis volzit.....
-Aldous Huxley
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:39:37 #157
693 ChOas
pi_42969126
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef pietje77 het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je in 90% van de gevallen niet weet wat de feiten zijn en dat je je er heel weinig in verdiept hebt ipv. zo kinderachtig te reageren.
Je kunt de feiten alleen ontkennen als je ze niet kent !
"Who killed John O'Neill" kijken zal 80% van de domme vragen elimineren. "Terrorstorm" of ludicrous diversion zal je uit je droom helpen van dat de regering dit nooit zou doen of kunnen( ze doen het non-stop, declassified).

We hebben hier gewoon te maken met super ongeinformeerd/naïef zijn OF een ontkenning die de duitsers als extreem geinformeerd aftekent, pure denial dus, waarmee ook de hele geschiedenis volzit.....

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:41:15 #158
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42969192
zie het niveau... niet alleen ongeinformeerd....

edit: de "discussie" in het Operation Terrorstorm topic gaf de motieven al aan eigenlijk..(of eigenlijk het gebrek aan fatsoenlijke motieven)
-Aldous Huxley
pi_42969241
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef pietje77 het volgende:
zie het niveau...
Ja jouw niveau van discusieren is bedroevend laag ja.
En zeer slecht geinformeerd.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:46:03 #160
693 ChOas
pi_42969353
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef pietje77 het volgende:
zie het niveau... niet alleen ongeinformeerd....
Ik post niet anders dan jij in de afgelopen X topics; Gewoon niet reageren op wat er gezegd wordt en je eigen mantra door blijven dreunen. Over het niveau ben ik het totaal eens, behalve dan dat ik wel kan spellen

Oh, en:

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:51:34 #161
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42969523
hahaha echt lachwekkend hoevaak ik met feiten meteen reageer al ben ik niet zo'n forum beest wat graag knipt en plakt enzo..

Voordat chaos de kleuterschool "herhaal-methode" toe ging passen, zei ik zoiets als dat alle oorlogsschuld van de V.S.(volk) meteen in de zakken vloeit van de Carlyle Group.

Trouwens schreeuwt heel de wereld moord en brand over het vernietigen van onze rechten middels de military act maar jullie hebben andere prioriteiten als de grondrechten verdedigen die dankzij 911 afgeschaft zijn.

Chaos is meer van het negeren van de belangrijke inhoud en op de messenger en zijn spelling aan het letten...
-Aldous Huxley
pi_42969617
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef pietje77 het volgende:
hahaha echt lachwekkend hoevaak ik met feiten meteen reageer
Idd. Dat zal bijna rond de 0 keer zijn!!! Zeer lachwekkend!

Ik wacht nog steeds op een CNN artikel waaruit blijkt dat zij dezelfde mening als jij hebben!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:57:53 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42969709
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:31 schreef pietje77 het volgende:

Ga je eens reageren als we je ongelijk op dit punt aantonen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:58:33 #164
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42969728
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Idd. Dat zal bijna rond de 0 keer zijn!!! Zeer lachwekkend!

Ik wacht nog steeds op een CNN artikel waaruit blijkt dat zij dezelfde mening als jij hebben!
Ik weet nu dat je niks onderzoekt wat je niet geloofd maar op de vorige pagina had ik al een kleine selectie samengesteld,het is nogal veel namelijk.
Verder doe ik bijna alles uit mijn hoofd en gebruik ik misschien niet altijd meteen het woord wat volgens de advocatuur in ie contect gebruikt zou worden maar het is altijd gebaseerd op waarheid.
-Aldous Huxley
pi_42969862
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef pietje77 het volgende:

Ik weet nu dat je niks onderzoekt wat je niet geloofd
nee je leest weer verkeerd. Ik ga niet op zoek naar bewijzen voor andermans beweringen.
quote:
op de vorige pagina had ik al een kleine selectie samengesteld,het is nogal veel namelijk.
Ik zie niks staan.
1 linkje maar waarin staat dat CNN er ook van overtuigd is dat er een gecontroleerde sloop heeft plaatsgevonden!

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn voor jou!
quote:
Verder doe ik bijna alles uit mijn hoofd en gebruik ik misschien niet altijd meteen het woord wat volgens de advocatuur in ie contect gebruikt zou worden maar het is altijd gebaseerd op waarheid.
Ik denk dat hier weinig mensen de advocaten context gebruiken. Maar ik zie wel veel mensen die moeite doen om hun beweringen te onderbouwen. En daar hoor jij niet bij. Misschien eens wat minder posts plaatsen om de overige posts beter aan te kleden, met bronnen bijvoorbeeld.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:06:59 #166
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42969968
Niks fatsoenlijks is er gepresenteerd tegenover www.patriotsquestion911.com (mijn god, dat zijn me nogal experts). Komt bij Jowenko, 2 zwitserse experts, Romero die erop terugkwam en beloond werd met 56 miljoen aan regeringscontracten. *gag-orders*
Ontelbare getuigen IN het WTC EN er buiten, NY firefighters, politie etc etc etc.
Het lijkt op een eend, het loopt als een eend, het ruikt als een eend...... misschien is het wel een eend...... (CD).
Verder verdedigd niemand officieel openbaar de reichstagfire(911) en NIST gaat bommen onderzoeken na 5 jaar
Bush sr. jankend op CNN 2 weken geleden met zijn dochters zijn nieuwe boek en zijn boek "looking forward" papa was namelijk 100% hoogste nazi in de U.S. en Bush sr. zelf heeft meer banden met de moord op JFK dan met zijn kinderen.
-Aldous Huxley
pi_42970288
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef pietje77 het volgende:
Niks fatsoenlijks is er gepresenteerd tegenover www.patriotsquestion911.com (mijn god, dat zijn me nogal experts).
Nee dat zeg je verkeerd.
Er is niks gepresenteerd wat jij wilt geloven.
En die experts van jou weten ook niks zeker, maar uiten vooral vermoedens.
quote:
Romero die erop terugkwam en beloond werd met 56 miljoen aan regeringscontracten. *gag-orders*
Ook daar heb ik nog geen bron van gezien. Dus vooralsnog beschouw ik ook dat als complete onzin.
quote:
Ontelbare getuigen IN het WTC EN er buiten, NY firefighters, politie etc etc etc.
Die beide kanten van het verhaal vertellen.

Zoals ik net al zei, post eens wat minder en besteed wat meer tijd aan het onderbouwen van je post.

je haalt er telkens weer bizardere verzinsels bij en kijkt dan raar als dat niet geaccepteerd wordt....
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:20:03 #168
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42970371
Bush heeft geen bewijs, NIST en FEMA al helemaal niet, wat lul je nou man, je hebt helemaal niks gezien voor dat 5+ jarige "geloof" van je.
Die Romero zal ik ook wel zoeken, zodat je OOK die kunt goedpraten daarna.(al veel gebeurd met calvobbes)

America: from freedom to fascism - Authorized version (doe jezelf een plezier en kijk die af en dan zal ik daarna niet zeggen hoe ongeloofelijk dom je bent, daar ben ik trouwens ook lang ingetrapt trouwens dus ook dom maar in ieder geval ben ik zo openminded om het uit te zoeken en daarna niet als een Bernays/Zelikow/Goebbels produkt in ontkenning te schieten.
-Aldous Huxley
pi_42970448
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:20 schreef pietje77 het volgende:
Bush heeft geen bewijs, NIST en FEMA al helemaal niet, wat lul je nou man, je hebt helemaal niks gezien voor dat 5+ jarige "geloof" van je.
jawel hoor. Maar dat bewijs negeer jij consequent.
quote:
Die Romero zal ik ook wel zoeken
Ik wacht af
Liever vandaag dan morgen!

En nee, ik ga geen vage docu's kijken van bijna 2 uur.
Als de bewijzen zo duidelijk zijn, dan kun je die ook wel op een andere manier presenteren.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:24:08 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42970538
Oil Smoke and Mirrors
Kijk maar vanaf punt 22:30 : Whats wrong with the official 9/11 stort?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:28:34 #171
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42970666
Je doet maar, volgens de FBI is er geen bewijs, volgens NIST en FEMA ook niet, misschien dat daarom zoveel mensen voor de waarheid vechten.
http://911research.wtc7.net/disinfo/retractions/romero.html
http://infohost.nmt.edu/mainpage/news/2003/18dec01.html

Vage docu's haha, een typisch calvobbes ontkennings vooroordeel, jij snapt er werkelijk helemaal niets van. fiscale systeem niet, fractionele reserve niet en alle experts kan jij op 1 of ander manier negeren.
Die docu's zijn werkelijk onweerlegbaar, feitelijke meesterwerken. Niet kijken hoor! des te belachelijker zie je er straks uit als je weer niks weet van de nieuwe(thermate) feiten.
Jij bent echt letterlijk wat ze willen maken: Bernays, Zelikow, Goebbels, helemaal, perfect, niks meer aan doen
-Aldous Huxley
pi_42970686
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:24 schreef Lambiekje het volgende:
Oil Smoke and Mirrors
Kijk maar vanaf punt 22:30 : Whats wrong with the official 9/11 stort?
3 mannen die vanalles vertellen wat hier al besproken is.
Wat moet ik ermee?
pi_42970802
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef pietje77 het volgende:
Je doet maar, volgens de FBI is er geen bewijs, volgens NIST en FEMA ook niet, misschien dat daarom zoveel mensen voor de waarheid vechten.
Daar staat dus nergens dat die meteen nadat die zijn verhaal veranderde die 56 miljoen kreeg. Jij legt het verhaal weer precies zo uit als het jou het beste uit komt. Je overdrijft, dikt aan, misleid....
Waarom zou ik jou nog geloven?
quote:
Die docu's zijn werkelijk onweerlegbaar
Mwoah...
En wederom een hypocriet verwijt. Jij negeert alles wat niet in jouw straatje past. Je zegt gewoon dat het niet klopt en doet geen moeite om aan te tonen wat precies niet klopt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:38:26 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42970924
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef pietje77 het volgende:

Vage docu's haha, een typisch calvobbes ontkennings vooroordeel, jij snapt er werkelijk helemaal niets van. fiscale systeem niet, fractionele reserve niet en alle experts kan jij op 1 of ander manier negeren.
Die docu's zijn werkelijk onweerlegbaar, feitelijke meesterwerken. Niet kijken hoor! des te belachelijker zie je er straks uit als je weer niks weet van de nieuwe(thermate) feiten.
Jij bent echt letterlijk wat ze willen maken: Bernays, Zelikow, Goebbels, helemaal, perfect, niks meer aan doen
Nou dan nog maar eens deze vraag. Waarom vertrouw je de media van jou keuze wel en de rest niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:41:04 #175
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42970998
Ja tuurlijk vobbes, ze zouden hem meteen cash geven... interpreteer het maar hoe jij wilt en geloof maar dat 1 op 30 septiljard kans toeval dat het toeval is, en dan 10x op 1 dag.

Zo interpreteer jij onderinvloed van FOX en de media vanalles, maar de realiteit is zoals altijd in de geschiedenis anders. Het zou JOU toch zeker niet overkomen dat de media je voor de gek houd.....
-Aldous Huxley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')