quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:01 schreef Snelwagen het volgende:
------- Verzin een tekst ------- Verzin een tekst ------- Verzin een tekst
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef worldpimber het volgende:
fggfn
Ik zal eens wat verzinnenquote:
Zat even de lama's te kijken met Yolanda van ondermorgen is wegquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef worldpimber het volgende:
Ja dus sjah... eerder dan Bazzie enzow he![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De tekst is de OP nog een keer ... maar dan rough footage![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verbaasd me wel, iedereen leest de OP toch altijd?
Huhm het was dus wel wat anders dan de link van die foto die ik ctrl+v'dequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
I know, I knowquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check het gangbang topic ffquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:15 schreef hicham het volgende:
[..]
I know, I know
Potentieel reputatie-afbreuk-doende-reacties gaarne via de mail om misstanden te voorkomen
[..]
Check het gangbang topic ff
Nou, al ben ik stervende, dan heb ik daar nog kracht voor over.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
Daar heeft hij toch geen kracht meer voor...
Voor gerard joling?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, al ben ik stervende, dan heb ik daar nog kracht voor over.![]()
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonkenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, al ben ik stervende, dan heb ik daar nog kracht voor over.![]()
Deze mag toch wel in de gedenkwaardige quotesquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deze mag toch wel in de gedenkwaardige quotes![]()
![]()
In dit topiquequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deze mag toch wel in de gedenkwaardige quotes![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja goed idee[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, bij afscheid van Hicham, moet ik mij onder dit niveau van medeleden maar zelf een onderwerpmove kiezen.![]()
[afbeelding]
Het gaat echt downhill met je hequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
En dan kom ik maar uit de kast.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit al een paar dagen te geilen op een GSX1100EF.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voooral die afwerking bij de tank.![]()
The real supersport retro.
![]()
Nog klassiekeriger dan een Yamaya FZ750.![]()
Maar dit keer wacht ik tot april volgend jaar denk ik.![]()
Morgen de auto halen, witte kentekenplaat aanvragen
, en dinsdag of woensdag de XJ halen.
![]()
Jammer dat ik nou net dinsdagavond een diner afspraak heb.![]()
Miss zou zon gangbang tog wel goed voor hem zijn, komtie weer met beide benen op de wereldquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
En dan kom ik maar uit de kast.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit al een paar dagen te geilen op een GSX1100EF.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voooral die afwerking bij de tank.![]()
The real supersport retro.
![]()
Lomp zadel, klein plastic strookje er onder, mooi groot kleurvlak op de tank. Ja ja ja.![]()
Nog klassiekeriger dan een Yamaya FZ750.![]()
Maar dit keer wacht ik tot april volgend jaar denk ik.![]()
Morgen de auto halen, witte kentekenplaat aanvragen
, en dinsdag of woensdag de XJ halen.
![]()
Jammer dat ik nou net dinsdagavond een diner afspraak heb.![]()
Ik laat jou wel je geest verruimen zodra je voor de 5e keer op een dag op de vluchtstrook staat met een van je brikken terwijl je lachend voorbij wordt gereden door 25KW GS500tjesquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Up, verruim je geest.
![]()
Ik draag het vaandel over aan jou, laatste der Fokkers.![]()
En snelwagen.
![]()
![]()
Dat is dan wel weer tovquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Das pas retro
500cc tweetakt![]()
Daar heb je nou echt geen reet aan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Das pas retro
500cc tweetakt![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van een oude ZXR-400 ragbak.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van een oude ZXR-400 ragbak.![]()
Das gewoon pure p0rNquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Youscham... fijn suikerfeest gewenst !
Hishef ook natuurlijk.
Volgens mij is er een mail storing, kreeg een half uur geleden e-mail van mijn vriendin die ze om 8.00 had gestuurt. En nu net eentje die ze om 9.27 had verzonden... t'is nu bijna 10 voor 1.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef worldpimber het volgende:
Zag dat je had gemailed Pepijn, tjek je mail nog ff![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is er een mail storing, kreeg een half uur geleden e-mail van mijn vriendin die ze om 8.00 had gestuurt. En nu net eentje die ze om 9.27 had verzonden... t'is nu bijna 10 voor 1.![]()
![]()
![]()
Morgen weer een dag.
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is er een mail storing, kreeg een half uur geleden e-mail van mijn vriendin die ze om 8.00 had gestuurt. En nu net eentje die ze om 9.27 had verzonden... t'is nu bijna 10 voor 1.![]()
![]()
![]()
Morgen weer een dag.
![]()
Geen Bimota?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef Snelwagen het volgende:
Das gewoon pure p0rN
Dr was ook zon benelli 500cc tweetakt, egt supermooi ding. Kweet alleen de typenaam niet meer
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen Bimota?![]()
[afbeelding]
[afbeelding] Dag dag........
Dat was het jahquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen Bimota?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 takt is het echte racegeluid.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er mooi uit
Tot je hem start.![]()
Wattis? Last van je scooterverleden?quote:
Heb geen scooterverledenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 takt is het echte racegeluid.![]()
![]()
[..]
Wattis? Last van je scooterverleden?![]()
@pooier, nog geen mail gehad. En nu ben ikj echt pleite.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
@pooier, nog geen mail gehad. En nu ben ikj echt pleite.![]()
![]()
Hier wel aangekomen, en terugverzondenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had er nog 1 achteraan gestuurd ook. Dus gaarne melden als er binnen 24 uur nix is afgeleverd
Kee.. onder zware invloed van marinier Tata moest je het met een stepje doen.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/prank_calls_to_cspan.html![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kee.. onder zware invloed van marinier Tata moest je het met een stepje doen.![]()
[afbeelding]
![]()
Je mocht, eenmaal iets ouder, soms wel even posen voor een foto....
[afbeelding]
Als hij maar op de standaard -en op slot- bleef staan.![]()
Later ontwikkelde je al snel een voorkeur voor de kleur groen....
[afbeelding]
Oeps.... verkeerde plaatje.![]()
[afbeelding]
Je ging je er naar kleden, maar kon alleen nog maar dromen...geduld was de zaak..![]()
Gelukkig kon je, na het jarenlang wassen van Tata's legertankje met het kleine kanon, dan eindelijk de eerste oefeningen op een tweewieler gaan verrichten..
[afbeelding]
En toen je in contact met de mannen van de Fok! MC kwam, was het moment niet meer ver voordat je, onder deskundige begeleiding, met vlag en wimpel geslaagd bent voor het rijbewijs.![]()
![]()
[afbeelding]
<een happy end begin>![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:20 schreef kratjuh het volgende:
Mogge ..
Ik zal me even voorstellen, ik ben Kratje, ik ben 26 jaar en doe een kawasaki ninja na, njiiieEeEEeuWWwwRromMmmMmmell .. !!1!!11
Ik kom hier te weinig de laatste tijd, ik mis de leukste stukjes van de topiques ..Dat was ik.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dezequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat voor wagen ga je nou kopen Pep
Mogge ..
Ik zal me even voorstellen, ik ben Kratje, ik ben 26 jaar en doe een kawasaki ninja na, njiiieEeEEeuWWwwRromMmmMmmell .. !!1!!11
Nee, jij bent degene die altijd komt melden hoe rustig (of druk) het wel niet is in de Fok!MCquote:
ja, ik heb 2 brieven liggen met fanmail waar die zin ook in staat.quote:
Mogge ..
Ik kom hier te weinig de laatste tijd, ik mis de leukste stukjes van de topiques ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, 26 klinkt wel erg deprimerend. Je hele leven in principe al voorbij eigenlijk ... hopelijk duurt het nog heel lang voor ik die leeftijd bereik![]()
![]()
Ik heb er weer eentjequote:Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef bvvt het volgende:
Ik ga nog niet eens een TVPtje plaatsen in het rijbewijzen topic.
kanoone, wat zijn ze daar snel op de teentjes getrapt zeg.
Sjah, na 56 zou ik ook de tel kwijt zijn geraakt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[over de hoeveelste rijles iemand heeft genomen]
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad heb
Woensdag theorie doen, vandaag mn kamer nog even afmaken met inrichten ( gisteren verhuisd) en dan maar eens de boeken in duiken)
Mogge ..
Ik kom hier te weinig de laatste tijd, ik mis de leukste stukjes van de topiques ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
Hoevaak kan ik posten voordat de zaak er weer uit ligt
quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef kratjuh het volgende:
Whehe net strakke actie in BF2142, rijd ik met een voertuig dus zonder gebruik van wapens binnen 20 seconden 6 man dood ..![]()
Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |