quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is er een mail storing, kreeg een half uur geleden e-mail van mijn vriendin die ze om 8.00 had gestuurt. En nu net eentje die ze om 9.27 had verzonden... t'is nu bijna 10 voor 1.![]()
![]()
![]()
Morgen weer een dag.
![]()
Geen Bimota?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef Snelwagen het volgende:
Das gewoon pure p0rN
Dr was ook zon benelli 500cc tweetakt, egt supermooi ding. Kweet alleen de typenaam niet meer
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen Bimota?![]()
[afbeelding]
[afbeelding] Dag dag........
Dat was het jahquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen Bimota?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 takt is het echte racegeluid.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er mooi uit
Tot je hem start.![]()
Wattis? Last van je scooterverleden?quote:
Heb geen scooterverledenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 takt is het echte racegeluid.![]()
![]()
[..]
Wattis? Last van je scooterverleden?![]()
@pooier, nog geen mail gehad. En nu ben ikj echt pleite.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
@pooier, nog geen mail gehad. En nu ben ikj echt pleite.![]()
![]()
Hier wel aangekomen, en terugverzondenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had er nog 1 achteraan gestuurd ook. Dus gaarne melden als er binnen 24 uur nix is afgeleverd
Kee.. onder zware invloed van marinier Tata moest je het met een stepje doen.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/prank_calls_to_cspan.html![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kee.. onder zware invloed van marinier Tata moest je het met een stepje doen.![]()
[afbeelding]
![]()
Je mocht, eenmaal iets ouder, soms wel even posen voor een foto....
[afbeelding]
Als hij maar op de standaard -en op slot- bleef staan.![]()
Later ontwikkelde je al snel een voorkeur voor de kleur groen....
[afbeelding]
Oeps.... verkeerde plaatje.![]()
[afbeelding]
Je ging je er naar kleden, maar kon alleen nog maar dromen...geduld was de zaak..![]()
Gelukkig kon je, na het jarenlang wassen van Tata's legertankje met het kleine kanon, dan eindelijk de eerste oefeningen op een tweewieler gaan verrichten..
[afbeelding]
En toen je in contact met de mannen van de Fok! MC kwam, was het moment niet meer ver voordat je, onder deskundige begeleiding, met vlag en wimpel geslaagd bent voor het rijbewijs.![]()
![]()
[afbeelding]
<een happy end begin>![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:20 schreef kratjuh het volgende:
Mogge ..
Ik zal me even voorstellen, ik ben Kratje, ik ben 26 jaar en doe een kawasaki ninja na, njiiieEeEEeuWWwwRromMmmMmmell .. !!1!!11
Ik kom hier te weinig de laatste tijd, ik mis de leukste stukjes van de topiques ..Dat was ik.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dezequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat voor wagen ga je nou kopen Pep
Mogge ..
Ik zal me even voorstellen, ik ben Kratje, ik ben 26 jaar en doe een kawasaki ninja na, njiiieEeEEeuWWwwRromMmmMmmell .. !!1!!11
Nee, jij bent degene die altijd komt melden hoe rustig (of druk) het wel niet is in de Fok!MCquote:
ja, ik heb 2 brieven liggen met fanmail waar die zin ook in staat.quote:
Mogge ..
Ik kom hier te weinig de laatste tijd, ik mis de leukste stukjes van de topiques ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, 26 klinkt wel erg deprimerend. Je hele leven in principe al voorbij eigenlijk ... hopelijk duurt het nog heel lang voor ik die leeftijd bereik![]()
![]()
Ik heb er weer eentjequote:Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef bvvt het volgende:
Ik ga nog niet eens een TVPtje plaatsen in het rijbewijzen topic.
kanoone, wat zijn ze daar snel op de teentjes getrapt zeg.
Sjah, na 56 zou ik ook de tel kwijt zijn geraakt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[over de hoeveelste rijles iemand heeft genomen]
In het begin hou je het echt nog precies bij, maar later boeit je het weinig meer, ik zou echt niet weten hoeveel lessen ik inmiddels gehad heb
Woensdag theorie doen, vandaag mn kamer nog even afmaken met inrichten ( gisteren verhuisd) en dan maar eens de boeken in duiken)
Mogge ..
Ik kom hier te weinig de laatste tijd, ik mis de leukste stukjes van de topiques ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
Hoevaak kan ik posten voordat de zaak er weer uit ligt
quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef kratjuh het volgende:
Whehe net strakke actie in BF2142, rijd ik met een voertuig dus zonder gebruik van wapens binnen 20 seconden 6 man dood ..![]()
Weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |