Toch! Hmm...valt me tegen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat netjes van Rik.. die geeft de helft van vijfduizend euro aan Tijn.![]()
Ik heb wel genoeg bekkende kerels gezien in deze BBquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Bartoli het volgende:
tijn en rik die gaan bekken?
Dat is wel een bedenkelijk complimentquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze doen iig hun best!
Ja, die komt zometeen naakt uit een taart springen.quote:
ik heb het dus ook net gemistquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:55 schreef sade42 het volgende:
de niet genomineerden krijgen van mij een dikke pluim het was heel erg leuk om naar te kijken
Wrijf het nog even in.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
je hebt het leukste gemist martijn dus please nu niet gaan zeiken
ja BB heeft daar zelf aanleiding toe gegevenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Coraatje het volgende:
rik verteld over zijn geheime opdracht mag dat dan?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef tonja het volgende:
tijn heeft honger
En dan nu op het scherm;"De resten van het exit diner mogen ook morgen nog gegeten worden door de bewoners die op rantsoen zijn", graag.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het toneelstukje gemist
Dit eten ging allemaal weg
[afbeelding]
De verleden tijd van hangen is toch niet 'hong' Rik
Ja, maar hij zat net ook weer te krabbenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:03 schreef tonja het volgende:
Rik heeft tijdens zijn opdracht handig gebruik gemaakt van de schurft. Hij gebruikte het als excuus voor zijn nachtelijke activiteiten. En hij heeft in het zicht van de anderen eraan gedacht zich te krabben.
Zo heet haar moeder.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef tonja het volgende:
Als je over jeuk en/of krabben praat ga je vanzelf krabben.
Geen idee waarom ze mies dzjied noemen.
Dat maakt haar veel cooler dan ze eigenlijk is. Ze compenseert het daarmee, zeg maar. En dat is behoorlijk triest.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:22 schreef tonja het volgende:
Ik kan dat ge-fokking van Marcia niet meer horen.
Als ik Rik zie krabben, dan krijg ik jeuk in mijn anus.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef tonja het volgende:
Als je over jeuk en/of krabben praat ga je vanzelf krabben.
Inderdaad. Net zoals ze altijd een kussen voor haar benen heeft, zodat ze denkt dat haar dikke dijen niet opvallen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Dat maakt haar veel cooler dan ze eigenlijk is. Ze compenseert het daarmee, zeg maar. En dat is behoorlijk triest.
Joh, als er maar geluid uit komt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Nou begint Jeroen ook al met dat Popie-Jopie gedoe: "ohhh dat is da bomb"
Vreemd? Ze woonden op een woonboot en als het ging onweren dan werd ie bang. Dan pakte de hond de tram naar een familielid.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
de hond van Sa uit zichzelf via de tram![]()
Daar moet toch enige verzuring optreden zou je denken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef gerxan het volgende:
tijn voor de 5de dag in n korte legerbroek.....
Van de BB sitequote:Wie maakt zijn rentree?
Het belooft vanavond weer een spannende uitzending te worden. Een tipje van de sluier: de leugendetector komt aan bod. Wie van de Bewoners heeft er gelogen en wie spreekt de waarheid? Maar dat is nog lang niet alles. Big Brother heeft een verrassing met vergaande gevolgen. Een oude bekende maakt zijn rentree...
ja of hillie!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:19 schreef Bartoli het volgende:
fok doet het weer![]()
weet iemand wat ze bedoelen met![]()
[..]
Van de BB site
Lijkt me wel vet als E10 ofzo terugkomt ipv iemand om te rellen![]()
of juist wel en hebben ze rob liever niet in het huisquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:40 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk niet dat Tijn verliefd is op Monique.. anders was dat wel bij de leugendetector aan de orde gekomen
Misschien omdat hij zichzelf lijkt en 'gewoon' doet?quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:43 schreef GeKa het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen zo leuk aan Jeroen vinden!
ja en dan Semih op de bank zettenquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:43 schreef Suikeroom het volgende:
nou Tijn pak die envelop!
Jeroen is wel lachen ja, maar soms kan ik hem wel wat doen met die halve zinnen en dat ehhhhhhh.quote:
ach dat went. En nu ze hem weer links laten staan vanwege die joker stijgt hij nog meer in puntenquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jeroen is wel lachen ja, maar soms kan ik hem wel wat doen met die halve zinnen en dat ehhhhhhh.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:33 schreef Fikkert het volgende:
hmmm, dat wordt dus marlies weer op de bank met een beetje mazzel
Weer???quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:33 schreef Fikkert het volgende:
hmmm, dat wordt dus marlies weer op de bank met een beetje mazzel
Dat gezeik over Jeroen levert hem alleen maar meer stemmers op ja. Monique viel hem op een zeer rare manier aan, Marcia en Marlies zijn nu tegen hem aan het samenspannen. Jeroen krijgt nog meer stemmen denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ach dat went. En nu ze hem weer links laten staan vanwege die joker stijgt hij nog meer in punten![]()
Stelletje hypocrieten figuren![]()
Maar in het huis weten ze niet wat wij wel weten...quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jeroen levert hem alleen maar meer stemmers op ja. Monique viel hem op een zeer rare manier aan, Marcia en Marlies zijn nu tegen hem aan het samenspannen. Jeroen krijgt nog meer stemmen denk ik.
En Jeroen blijft maar zichzelf, hahaha!!! En echt, wat zijn die meiden rottig van binnen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jeroen levert hem alleen maar meer stemmers op ja. Monique viel hem op een zeer rare manier aan, Marcia en Marlies zijn nu tegen hem aan het samenspannen. Jeroen krijgt nog meer stemmen denk ik.
Wat deed Mon dan, heb ik even gemist?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moeten ze wel bang worden voor Jeroen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar in het huis weten ze niet wat wij wel weten...
57% van de stemmen met een bank van 4 personen. Dat is geen kattenpis.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Jeroen gaat winnen.
Ik vind Monique nu vooral wel om te lachen. Die knijpt um als een gek...quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moeten ze wel bang worden voor Jeroen.Ze weten geen percentages, maar wel dat hij 4 banken heeft overleefd. Dat zwartmaken van Jeroen speelt hem alleen maar in de kaart. Dat hebben ze in het huis dus niet door.
Die begon echt heel raar te doen. Ze zei dat ze het niet vertrouwde dat Jeroen de envelop opende en viel hem er gewoon een beetje op aan, ondanks dat ze zei van niet. Ze bleef maar zeggen dat er iets vreemds is en dat hij al te veel dingen heeft 'gekregen' van BB (ze durft het niet uit te spreken, maar zal dus denken dat Jeroen een mol is ofzo... en dat BB vals speelt met hem).quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat deed Mon dan, heb ik even gemist?
Hij gunde 't Micheline toch al nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ha Fok doet ook weer mee.
Arme Semih
en nu wil hij extra luxe van Tijn en jeroen vergallen door er stiekum van te etenquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij gunde 't Micheline toch al niet![]()
En die was er al, de onrustquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft het door. Hij zegt dat BB Jeroen misschien wel met opzet in de dbk heeft laten zitten om onrust te stoken.
hmm.wel een twijfelachtige test hoor..of ben ik de enige die dat vind?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij gunde 't Micheline toch al niet![]()
Dat is toch wel het leukste karakter in het huisquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina blijft bij Tijn en Jeroen. Klasse Sabrina![]()
Ze wilde ook niets weten van dat gezeur over/tegen Jeroen.
ze denken dat jeroen het al wist dat er een joker in die envelop zat, omdat het ook al zo raar was gelopen dat hij er niet echt uit was. Ze denken nu dat hij een soort mol isquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Weer hebben Monique en Rik het erover dat ze het niet vetrouwen. maar wat denken ze dan?????
Dat BB vals speelt ofzo? Iets anders kan ik niet bedenken.
Dat heeft BB ook meegekregen, dus ze gooien wat olie op het vuurquote:
Doen ze allemaalquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef n1ek het volgende:
Marlies is zoooo erg, niet normaal, die blijft maar doorhameren over Jeroen met die zalvende stem
Het grootste feest wordt het als Marlies eruit vliegt. Hopelijk aankomende maandag dusquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef n1ek het volgende:
Marlies is zoooo erg, niet normaal, die blijft maar doorhameren over Jeroen met die zalvende stem
Ja en dan gaat het ergens anders over en dan begint ze dr weer over. Ze waait echt met elke wind mee. Eerst heeft ze hetzelfde gevoel als Monique, dan weer niet, nu weer wel.quote:
Dat idee had ik ook al even ja. Zoiets moet het wel zijn. Ze wantrouwen het vooral omdat hij er nog niet uit is, denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze denken dat jeroen het al wist dat er een joker in die envelop zat, omdat het ook al zo raar was gelopen dat hij er niet echt uit was. Ze denken nu dat hij een soort mol is
Die test sloeg nergens op, dat was zogenaamd een serieuze test, bekend van politieverhoren e.d. ........dacht het nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hmm.wel een twijfelachtige test hoor..of ben ik de enige die dat vind?
En Marlies kwam best goed tevooschijn uit die test.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies is een sensatie-zoeker, een nietszeggend windvaantje.
Ik ben het nu gewoon eens met Sjaan, met haar mening over Marlies. Ook Jeroen noemde Marlies een sluwe vos bij de leugendetector-test.
Rooie feeks![]()
Tranen-vuurwerk.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk dat we nog wel wat vuurwerk van Semih kunnen verwachten, na de exit van Micheline. Die hoeft zich niet meer in te houden![]()
Het was iig geen leugendetectortest, want hun 'leugens' werden aan de hand van hun stem ontmaskerdquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die test sloeg nergens op, dat was zogenaamd een serieuze test, bekend van politieverhoren e.d. ........dacht het niet![]()
Dat idee had ik al van Semih......zich niet inhouden..quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk dat we nog wel wat vuurwerk van Semih kunnen verwachten, na de exit van Micheline. Die hoeft zich niet meer in te houden![]()
Ja die test was vet betrouwbaar, vooral toen het balkje al eerder begon vol te lopen dan dat de vraag gesteld was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
En Marlies kwam best goed tevooschijn uit die test.
Hij pikt nu al Monique van Tijn afquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ach komop, die betrouwbaarheid van de test is 0. Normaal moet je bij leugendetectoren aangesloten zitten op hartslagmeters en vochtmeters in de handpalm, en dan kun je ja/nee vragen beantwoorden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
En Marlies kwam best goed tevooschijn uit die test.
Dat voorstel had Tijn vannacht ook. Een opdracht in waarbij ze in setjes moeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:48 schreef berney het volgende:
[..]
De vuurkorf.
In setjes van twee,
gekozen door bb natuurlijk.
Had je deze opgespaard?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef schatje het volgende:
[...]
Ik zit er met open mond naar te kijken, eerst een half uur die fohn en nu weer die haarstijlmaakdingus gevalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Kinga het volgende:
Nog maar een keer die stijltang over die dooie haren halen..![]()
Ja, echt zonde. Ze moeten Silk Therapy in combinatie met een CHI steiltang gebruiken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Kinga het volgende:
Nog maar een keer die stijltang over die dooie haren halen..![]()
Wat is er mis mee om een bitch te zijn of dominant? Ik vind dat niet perse een slecht iets, Mon is nu eenmaal een leider en dat ze daardoor afentoe tegen de lamp loopt is niet meer dan normaal. Gisteren was de eerste keer dat ze commentaar kreeg op VOL voor zover ik weet, niks mis mee. Mon is geen heilige hehquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ben zo blij dat er mensen zijn hier die het voor Mo opnemen. Heb ook de reactie van Day gelezen op VOL over Mo. Daar post ik niet, maar was het er zo mee eens. Day was 1 van de eerste posters die haar niet meteen af heeft geschilderd als bitch. Zelf Sandman had het door.
Iemand zoals Mo kan misschien overkomen als dominant of een bitch, maar zegt wel waar het op staat tegen de personen zelf. Misschien niet op een gewenste manier, maar niet achterbaks en vals zoals de rest.
Het onrecht gevoel van het achter haar om lullen snap ik heel goed.
Tuurlijk is het een spel, maar dat wordt steeds gebruikt om hun gedrag te verantwoorden, alsof dan alles ok is. Ze zijn in mijn ogen allemaal bang en Mo is 1 van de weinigen die daar iets van durft te zeggen.
Marlies vind ik meer dan verschrikkelijk............
Je hebt gelijk, daar is niks mis mee !! Maar het valt mij gewoon op dat ( ook in RL) mensen die meelullen en bang zijn vaak aan het langste eind trekken. Mensen die hun bek open trekken worden meestal afgeschoten , vooral vrouwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om een bitch te zijn of dominant? Ik vind dat niet perse een slecht iets, Mon is nu eenmaal een leider en dat ze daardoor afentoe tegen de lamp loopt is niet meer dan normaal. Gisteren was de eerste keer dat ze commentaar kreeg op VOL voor zover ik weet, niks mis mee. Mon is geen heilige heh![]()
Het alpha-vrouwtjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om een bitch te zijn of dominant? Ik vind dat niet perse een slecht iets, Mon is nu eenmaal een leider en dat ze daardoor afentoe tegen de lamp loopt is niet meer dan normaal. Gisteren was de eerste keer dat ze commentaar kreeg op VOL voor zover ik weet, niks mis mee. Mon is geen heilige heh![]()
Heb niet alle postings op VOL gelezen, maar zag wel dat men daar heel erg Marcia en Egbert fan is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef berney het volgende:
Ik neem het ook voor mo op kleinzusje,Vind Marlies vreselijk. ze manipuleert mensen heel erg. Jammer dat Marcia dat niet door heeft. Dat Rik het niet doorheeft ach,
. Dat was te verwachten.
Sem doet er goed aan met de zusjes op te trekken= een veilige haven.
Tijn doet er beter aan om het goed te maken met mo anders haalt ie de finale niet.
Klopt ja, maar daar leer je mee leven en juist sterke vrouwen kunnen wel tegen een stootjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar is niks mis mee !! Maar het valt mij gewoon op dat ( ook in RL) mensen die meelullen en bang zijn vaak aan het langste eind trekken. Mensen die hun bek open trekken worden meestal afgeschoten , vooral vrouwen.
quote:
Yep, Mon is de Matriarch van dat zooitje ongeregeldquote:
Beetje of topic : Denk dat sterke vrouwen pas echt sterk zijn als ze leren accepteren om die positie ook in te nemen en accepteren dat er dus altijd mensen zijn die daar dan zo vals en jaloers van worden. Maar veel vrouwen lijken sterk en worden gebroken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar daar leer je mee leven en juist sterke vrouwen kunnen wel tegen een stootje![]()
Marcia en Marlies hebben gewoon een strategisch packt gesloten, hoe ze echt over elkaar denken heeft er weinig mee te maken. Ze zitten er beide puur voor zichzelf. En dat is bij Rik ook het geval. Zou me niks verbazen dat hij Marlies of Marcia for that matter al twintig keer in gedachten gewurgd heeft, maar hey... alles voor de poen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef berney het volgende:
Ik neem het ook voor mo op kleinzusje,Vind Marlies vreselijk. ze manipuleert mensen heel erg. Jammer dat Marcia dat niet door heeft. Dat Rik het niet doorheeft ach,
. Dat was te verwachten.
Ze ziijn inderdaad er Eggie minded(op het dweperige af) . Ik snap dat wel. was nl ook een favoriet van mij.Aleen dat dweperige hoeft van mij weer niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb niet alle postings op VOL gelezen, maar zag wel dat men daar heel erg Marcia en Egbert fan is.
En ( voor Morwen) ik weet dat er niemand heilig is. Zou niet met Mo willen samen wonen![]()
VOL is al niet meer objectief over BB sinds Egbert daar post.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef berney het volgende:
[..]
Ze ziijn inderdaad er Eggie minded(op het dweperige af) . Ik snap dat wel. was nl ook een favoriet van mij.Aleen dat dweperige hoeft van mij weer niet.
maar echt de waarheid tegen m zeggen durven ze ook niet. ze lullen maar wat mee, maar die fucking Marcia is echt door de mand gevallen met mariles mee te gaan.
Tactisch of niet,
Las daar dat Egbert bang was voor de blikken van Moquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Spablauw het volgende:
[..]
VOL is al niet meer objectief over BB sinds Egbert daar post.
En het gesprekje van Semih en de zusjes daarnet was ontspannen en aangenaam om naar te luisteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft Semih het spel en alle spelers heel goed door. Denk inderdaad dat hij bezig is met het herorienteren.
Rik doet alles onder het mom van the bitch in hem. En komt er nog mee weg ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
In Sa en Jeroen zie ik de eerlijkste spelers. Oprecht, maar ook slim
Rik is te sluw
Omdat Rik leuk isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef marky het volgende:
[..]
Rik doet alles onder het mom van the bitch in hem. En komt er nog mee weg ook.
Mee eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
vannacht waren de streams erg leuk om te volgen.. mooi gesprek tussen Monique en Tijn![]()
Getverquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
Rik zal vandaag ook weer geen ene donder uitvoeren. Ik heb 'm welgeteld een keer brood zien kneden. En dat was niet echt fris omdat hij net daarvoor ongeneerd aan zijn schurft anus zat te krabben. Ja, echt met dat handje in de broek. Het is een viespeuk van de bovenste plank. En een lafaard natuurlijk.
Nou, mooi zou ik het niet willen noemen.......maar er gebeurde weer eens wat in ieder geval.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
vannacht waren de streams erg leuk om te volgen.. mooi gesprek tussen Monique en Tijn![]()
Ik vind dat rik een redelijke taak heeft aan alle haren en makeup van alle dames. Semih zien we ook niet zo vreselijk veel doen behalve koken, Micheline deed alles eigenlijk, daardoor viel het niet op dat semih niets deed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
Rik zal vandaag ook weer geen ene donder uitvoeren. Ik heb 'm welgeteld een keer brood zien kneden. En dat was niet echt fris omdat hij net daarvoor ongeneerd aan zijn schurft anus zat te krabben. Ja, echt met dat handje in de broek. Het is een viespeuk van de bovenste plank. En een lafaard natuurlijk.
Mot dat nu tijdens lunchtijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
Dat is ook maar een keer in de week. Daar moet ie vervolgens de hele week van bij komen. Met al dat vieze gekrab aan z'n lijf, gegaap en geslaap.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat rik een redelijke taak heeft aan alle haren en makeup van alle dames.
Pfffff ik bid dat Saar hem inzet. Ik neem toch aan dat ze het er ook nog met Jeroen over moet hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was wat mij betreft een absoluut hoogtepunt van deze BB. Marcia en Marlies die zaten die gniffelen dat hun plannetje was gelukt.... totdat Sabrina opeens de joker toch kocht en meteen aan Marlies doorgaf haar op de bank te zullen zetten. Dat was echt genieten geblazen. Heerlijk om daarna Marcia en Marlies te zien. Kwaad en geschrokken... heerlijke streams.
Helaas werd het gisternacht weer wat minder, aangezien Sabrina opeens twijfelt of ze de joker wel gaat inzetten. Dat zal te maken hebben met het gesprek van Marcia en Marlies met Sabrina. Wat Marcia betreft kan ze beter tegen Marlies op de bank zitten trouwens. Tegen Sabrina lijkt ze me volkomen kansloos. Alleen weet ze dat zelf niet en wordt Marlies dan weer de lachende derde. Dus Sabrina: inzetten die joker
Volgens mij ben jij geen fan van Rikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een keer in de week. Daar moet ie vervolgens de hele week van bij komen. Met al dat vieze gekrab aan z'n lijf, gegaap en geslaap.
En geroddel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een keer in de week. Daar moet ie vervolgens de hele week van bij komen. Met al dat vieze gekrab aan z'n lijf, gegaap en geslaap.
Precies, het is was mij betreft ook veelzeggend dat ie niet met Marlies meeging om verhaal te halen bij het andere groepje maar door bleef mekkeren tegenover o.a. Tijn bij het zwembad. Zeg het Monique dan recht in het gezicht. Verschuil je niet achter de woorden van 'ze gaf mij geen vuile blikken'. Maar ja, dat durft ie niet omdat ie dan van haar de volle laag krijgt. Hij pakt liever een Jeroen. Lekker makkelijk.quote:
We blijven het doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik nou mijn aandacht verdelen tussen vol en fok of blijven we het doen
OT : Mo frut minder aan heur haar dan Sab, tjonge jonge wat een uuuuuuuren kan zij ermee bezig zijn
Wat ik nou na al die weken nog steeds niet begrijp is dat deze twee zichzelf leuker vinden met los steil haar. Ik vind ze veel leuker met hun eigen krullen of het haar in een staartje. Dit is zo van : wij willen meedoen met de mode, maar weten niet precies hoequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik nou mijn aandacht verdelen tussen vol en fok of blijven we het doen
OT : Mo frut minder aan heur haar dan Sab, tjonge jonge wat een uuuuuuuren kan zij ermee bezig zijn
Ik zie de zusjes meer doen dan Rik. Bijvoorbeeld het aanrecht schoonmaken met chloorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen fan van RikIk zie de zusjes ook zelden wat doen, behalve dat eeuwige gefrut aan dat haar
![]()
Hij was net al weer aan her ritselen met Marlies.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:52 schreef schatje het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Rik weer achterbaks gaat kronkelen met die twee trutjes?
staarrrrrrrrrrrtjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat ik nou na al die weken nog steeds niet begrijp is dat deze twee zichzelf leuker vinden met los steil haar. Ik vind ze veel leuker met hun eigen krullen of het haar in een staartje. Dit is zo van : wij willen meedoen met de mode, maar weten niet precies hoe
quote:
volgens mij toen ie met Tijn aan het schaken was vannacht had ie zowaar een eigen mening.. echt knapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Jeroen is niet het standaard type: werk en anders niets. (eigen woorden)
Het is maar dat jullie het even weten
Viel mij ook al op!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
Ze zeuren bijzonder weinig over het rantsoen.
Waarover?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
volgens mij toen ie met Tijn aan het schaken was vannacht had ie zowaar een eigen mening.. echt knap![]()
Ja en ze hebben natuurlijk ook weinig te doen. Dan is er niets lekkerder dan de tijd wat te doden met een goede zeik en klaag sessie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Viel mij ook al op!
Ik zou gek worden als iemand voor mijn neus verse croissants zat te eten, of versgebakken appeltaart!
Heb jij hem dan zien schoonmaken/koken? Behalve toen i.o.v bb heeft ie een keertje ramen gezeemd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik vind de zusjes leuk hoor, maar om nou te zeggen dat alleen Rik niks doet in het huis gaat een beetje ver.
mag ook niet van bb, anders moet iedereen op noodrantsoen als ze iets pikken van de luxe of als ze zich jaloers tonen op de luxe.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ze hebben natuurlijk ook weinig te doen. Dan is er niets lekkerder dan de tijd wat te doden met een goede zeik en klaag sessie.
Maar niets van dat alles. Ze hebben het nu wel over eten maar niet op zeiktoon
Jeroen vond dat die bank niet groen was maar blauwquote:
Aha , ik had gemist dat ze niet eens over mochten klagen. Dat verklaard veelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ook niet van bb, anders moet iedereen op noodrantsoen als ze iets pikken van de luxe of als ze zich jaloers tonen op de luxe.
LEZEN, ik zeg dat Rik niet de enige isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef berney het volgende:
[..]
Heb jij hem dan zien schoonmaken/koken? Behalve toen i.o.v bb heeft ie een keertje ramen gezeemd.
nou,nou![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen vond dat die bank niet groen was maar blauw
als ze dat doet is jeroen weer de lulquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij geeft Sabrina de joker wel aan Marlies omdat ze vanochtend in princessenkamer tijdens het doen van de haartjes enzo tegen haar grote zus zei van 'twee vriendinnen op de bank zetten'.
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als ze dat doet is jeroen weer de lul. Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
![]()
Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als ze dat doet is jeroen weer de lul. Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
![]()
ja dat zou natuurlijk heel mooi zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zet
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef NS het volgende:
[..]
Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open![]()
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marciaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.
Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia![]()
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stoptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open![]()
Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia![]()
hier mag je tenminste nog coke-hoer zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zitten![]()
ja maar Jeroen is de mol dus daar hoeft ie zich geen zorgen over te maken..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaat![]()
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stopt![]()
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef marky het volgende:
[..]
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.
of zoals Monique helemaal uit haar slof schiet en Tijn dus de lul isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappen![]()
Even gechecked en je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!![]()
Klopt, ik heb Marlies ook als optie komende maandag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even gechecked en je bent zeker niet de enigeMaar de meesten hebben als komende 2 exits Marcia en Lies.
Doet ie wel eens iets anders dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef schatje het volgende:
Goh, Rik zit alweer in het rookhokje![]()
.
Mee eens. En wat was Tijn walgelijk bezig zeg. Mo was -al dan niet terecht- erg hysterisch. Maar Tijn liet haar niet los, als een soort van bloedhond beet hij zich in haar vast. Zij werd helemaal gek, draaide door, maar voor Tijn geen reden om haar eens even met rust te laten. Hij wilde hoe dan ook een gesprek met haar, anders voelde hij zich zo lullig. Nee, zij voelde zich op dat moment lekker. Een bloedhond is het, als hij bloed ruikt, bijt hij zich erin vast. Naar mannetje. En eng.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
Schakenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doet ie wel eens iets anders dan?![]()
Gapen, slapen, krabben en achterbaks roddelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doet ie wel eens iets anders dan?![]()
hyves is zooo 2005 vriendin.. afhaken is het nieuwe loungen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij niet al die gegevens nodig heeft om met iemand het bed in te duiken?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hyves is zooo 2005 vriendin.. afhaken is het nieuwe loungen...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Morwen het volgende:
Jeroen laat zijn licht schijnen op het peper en zout gebeurenAls je er zout op doet dan proeft het zeg maar eh naar zout
![]()
Van mij mag ie nog wel even blijven, die uitspraken van hem zijn soms echt hilarischquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:54 schreef Bartoli het volgende:
al vind ik jeroen wel ijzersterk bezig sinds dat die voor mol uitgemaakt wordt
denk dat ze zich alleen voelt na gisterenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag ie nog wel even blijven, die uitspraken van hem zijn soms echt hilarisch![]()
Mon in een dipje?
[afbeelding]
Nou hoor, alle haartjes, alle liedjes, alle dansjes ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef schatje het volgende:
Gapen, slapen, krabben en achterbaks roddelen.
Zei hij datquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Morwen het volgende:
Jeroen laat zijn licht schijnen op het peper en zout gebeurenAls je er zout op doet dan proeft het zeg maar eh naar zout
![]()
Ik pies in mjin broek als ze hem aan die ehhhhhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:17 schreef Day het volgende:
Ik vind dat BB het niet kan maken om ons zo lang in de spanning te houden.
Kom op Sa, doe je ding!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:17 schreef Day het volgende:
Ik vind dat BB het niet kan maken om ons zo lang in de spanning te houden.
Kom op Sa, doe je ding!![]()
ik zou denk ik toch meer beweging zoeken, sporten of in dat zwembad en inderdaad, wat ze nu doen, spelletjes, ze kunnen toch met die steentjes van de tuin ook van allerlei spelletjes maken, mens erger je niet , trictrac, vier op een rij, dammen enz,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:35 schreef Spablauw het volgende:
BTW: wat zouden jullie (fokkers) doen in het BB huis. Ze doen zo weinig!
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Day het volgende:
Het valt me op dat Tijn Jeroen graaag voor lul zet als er anderen bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |