Dat gezeik over Jeroen levert hem alleen maar meer stemmers op ja. Monique viel hem op een zeer rare manier aan, Marcia en Marlies zijn nu tegen hem aan het samenspannen. Jeroen krijgt nog meer stemmen denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ach dat went. En nu ze hem weer links laten staan vanwege die joker stijgt hij nog meer in punten![]()
Stelletje hypocrieten figuren![]()
Maar in het huis weten ze niet wat wij wel weten...quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jeroen levert hem alleen maar meer stemmers op ja. Monique viel hem op een zeer rare manier aan, Marcia en Marlies zijn nu tegen hem aan het samenspannen. Jeroen krijgt nog meer stemmen denk ik.
En Jeroen blijft maar zichzelf, hahaha!!! En echt, wat zijn die meiden rottig van binnen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gezeik over Jeroen levert hem alleen maar meer stemmers op ja. Monique viel hem op een zeer rare manier aan, Marcia en Marlies zijn nu tegen hem aan het samenspannen. Jeroen krijgt nog meer stemmen denk ik.
Wat deed Mon dan, heb ik even gemist?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moeten ze wel bang worden voor Jeroen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar in het huis weten ze niet wat wij wel weten...
57% van de stemmen met een bank van 4 personen. Dat is geen kattenpis.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Jeroen gaat winnen.
Ik vind Monique nu vooral wel om te lachen. Die knijpt um als een gek...quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch moeten ze wel bang worden voor Jeroen.Ze weten geen percentages, maar wel dat hij 4 banken heeft overleefd. Dat zwartmaken van Jeroen speelt hem alleen maar in de kaart. Dat hebben ze in het huis dus niet door.
Die begon echt heel raar te doen. Ze zei dat ze het niet vertrouwde dat Jeroen de envelop opende en viel hem er gewoon een beetje op aan, ondanks dat ze zei van niet. Ze bleef maar zeggen dat er iets vreemds is en dat hij al te veel dingen heeft 'gekregen' van BB (ze durft het niet uit te spreken, maar zal dus denken dat Jeroen een mol is ofzo... en dat BB vals speelt met hem).quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat deed Mon dan, heb ik even gemist?
Hij gunde 't Micheline toch al nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef NorthernStar het volgende:
Ha Fok doet ook weer mee.
Arme Semih
en nu wil hij extra luxe van Tijn en jeroen vergallen door er stiekum van te etenquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij gunde 't Micheline toch al niet![]()
En die was er al, de onrustquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft het door. Hij zegt dat BB Jeroen misschien wel met opzet in de dbk heeft laten zitten om onrust te stoken.
hmm.wel een twijfelachtige test hoor..of ben ik de enige die dat vind?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij gunde 't Micheline toch al niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |