quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef tonja het volgende:
tijn heeft honger
En dan nu op het scherm;"De resten van het exit diner mogen ook morgen nog gegeten worden door de bewoners die op rantsoen zijn", graag.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het toneelstukje gemist
Dit eten ging allemaal weg
[afbeelding]
De verleden tijd van hangen is toch niet 'hong' Rik
Ja, maar hij zat net ook weer te krabbenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:03 schreef tonja het volgende:
Rik heeft tijdens zijn opdracht handig gebruik gemaakt van de schurft. Hij gebruikte het als excuus voor zijn nachtelijke activiteiten. En hij heeft in het zicht van de anderen eraan gedacht zich te krabben.
Zo heet haar moeder.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef tonja het volgende:
Als je over jeuk en/of krabben praat ga je vanzelf krabben.
Geen idee waarom ze mies dzjied noemen.
Dat maakt haar veel cooler dan ze eigenlijk is. Ze compenseert het daarmee, zeg maar. En dat is behoorlijk triest.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:22 schreef tonja het volgende:
Ik kan dat ge-fokking van Marcia niet meer horen.
Als ik Rik zie krabben, dan krijg ik jeuk in mijn anus.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef tonja het volgende:
Als je over jeuk en/of krabben praat ga je vanzelf krabben.
Inderdaad. Net zoals ze altijd een kussen voor haar benen heeft, zodat ze denkt dat haar dikke dijen niet opvallen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Dat maakt haar veel cooler dan ze eigenlijk is. Ze compenseert het daarmee, zeg maar. En dat is behoorlijk triest.
Joh, als er maar geluid uit komt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Nou begint Jeroen ook al met dat Popie-Jopie gedoe: "ohhh dat is da bomb"
Vreemd? Ze woonden op een woonboot en als het ging onweren dan werd ie bang. Dan pakte de hond de tram naar een familielid.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
de hond van Sa uit zichzelf via de tram![]()
Daar moet toch enige verzuring optreden zou je denken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef gerxan het volgende:
tijn voor de 5de dag in n korte legerbroek.....
Van de BB sitequote:Wie maakt zijn rentree?
Het belooft vanavond weer een spannende uitzending te worden. Een tipje van de sluier: de leugendetector komt aan bod. Wie van de Bewoners heeft er gelogen en wie spreekt de waarheid? Maar dat is nog lang niet alles. Big Brother heeft een verrassing met vergaande gevolgen. Een oude bekende maakt zijn rentree...
ja of hillie!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:19 schreef Bartoli het volgende:
fok doet het weer![]()
weet iemand wat ze bedoelen met![]()
[..]
Van de BB site
Lijkt me wel vet als E10 ofzo terugkomt ipv iemand om te rellen![]()
of juist wel en hebben ze rob liever niet in het huisquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:40 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk niet dat Tijn verliefd is op Monique.. anders was dat wel bij de leugendetector aan de orde gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |