als ze dat doet is jeroen weer de lulquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij geeft Sabrina de joker wel aan Marlies omdat ze vanochtend in princessenkamer tijdens het doen van de haartjes enzo tegen haar grote zus zei van 'twee vriendinnen op de bank zetten'.
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als ze dat doet is jeroen weer de lul. Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
![]()
Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als ze dat doet is jeroen weer de lul. Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
![]()
ja dat zou natuurlijk heel mooi zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zet
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef NS het volgende:
[..]
Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open![]()
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marciaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.
Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia![]()
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stoptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open![]()
Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia![]()
hier mag je tenminste nog coke-hoer zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zitten![]()
ja maar Jeroen is de mol dus daar hoeft ie zich geen zorgen over te maken..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaat![]()
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stopt![]()
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef marky het volgende:
[..]
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.
of zoals Monique helemaal uit haar slof schiet en Tijn dus de lul isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappen![]()
Even gechecked en je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!![]()
Klopt, ik heb Marlies ook als optie komende maandag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even gechecked en je bent zeker niet de enigeMaar de meesten hebben als komende 2 exits Marcia en Lies.
Doet ie wel eens iets anders dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef schatje het volgende:
Goh, Rik zit alweer in het rookhokje![]()
.
Mee eens. En wat was Tijn walgelijk bezig zeg. Mo was -al dan niet terecht- erg hysterisch. Maar Tijn liet haar niet los, als een soort van bloedhond beet hij zich in haar vast. Zij werd helemaal gek, draaide door, maar voor Tijn geen reden om haar eens even met rust te laten. Hij wilde hoe dan ook een gesprek met haar, anders voelde hij zich zo lullig. Nee, zij voelde zich op dat moment lekker. Een bloedhond is het, als hij bloed ruikt, bijt hij zich erin vast. Naar mannetje. En eng.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
vannacht waren de streams erg leuk om te volgen.. mooi gesprek tussen Monique en Tijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |