abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42919433
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij geeft Sabrina de joker wel aan Marlies omdat ze vanochtend in princessenkamer tijdens het doen van de haartjes enzo tegen haar grote zus zei van 'twee vriendinnen op de bank zetten'.
als ze dat doet is jeroen weer de lul . Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:14:02 #252
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42919540
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_42919543
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:

[..]

als ze dat doet is jeroen weer de lul . Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zet
pi_42919571
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.
pi_42919583
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:

[..]

ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zet
ja dat zou natuurlijk heel mooi zijn
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:17:43 #256
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42919686
rik is anti-hyves
pi_42919700
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef NS het volgende:

[..]

Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:18:32 #258
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42919726
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.
pi_42919730
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:

[..]

De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia
pi_42919800
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zitten
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:20:49 #261
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42919803
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef marky het volgende:

[..]

Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stopt
pi_42919814
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.
pi_42919847
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaat
Only Human
pi_42919855
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zitten
hier mag je tenminste nog coke-hoer zeggen , op VOL niet (ik quote alleen ff iets van Janine als reactie op Tijn 2 dagen terug)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:22:26 #265
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42919863
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.
ja maar Jeroen is de mol dus daar hoeft ie zich geen zorgen over te maken..
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:23:40 #266
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42919897
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaat
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!

ook gister vroeg Sa wie heeft nog meer op mij gestemd en toen zei Marlies: "volgens mij Marcia maar dat weet ik niet zeker".. daarna komt Marcia uitleggen dat ze op Sa had gestemd omdat ze wist dat Marlies dat ook zou doen oepsss!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Suikeroom op 25-10-2006 13:30:40 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:24:22 #267
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42919912
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stopt
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.
pi_42919935
Goh, Rik zit alweer in het rookhokje .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:26:11 #269
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42919980
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef marky het volgende:

[..]

De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappen
pi_42920002
fok doet t weer... heeft sa de joker ingezet?..
hoop t niet, wint sa makkelijk, dan verwacht ik nog iets van de rooie telefoon..
degene die opneemt is genomineerd of mag iemand nomineren..
pi_42920008
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappen
of zoals Monique helemaal uit haar slof schiet en Tijn dus de lul is
pi_42920066
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!
Even gechecked en je bent zeker niet de enige Maar de meesten hebben als komende 2 exits Marcia en Lies.
Only Human
pi_42920187
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Even gechecked en je bent zeker niet de enige Maar de meesten hebben als komende 2 exits Marcia en Lies.
Klopt, ik heb Marlies ook als optie komende maandag. .

Dat wordt flink scoren voor mij dan. .
pi_42920266
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef schatje het volgende:
Goh, Rik zit alweer in het rookhokje .
Doet ie wel eens iets anders dan?
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_42920292
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
vannacht waren de streams erg leuk om te volgen.. mooi gesprek tussen Monique en Tijn
Mee eens. En wat was Tijn walgelijk bezig zeg. Mo was -al dan niet terecht- erg hysterisch. Maar Tijn liet haar niet los, als een soort van bloedhond beet hij zich in haar vast. Zij werd helemaal gek, draaide door, maar voor Tijn geen reden om haar eens even met rust te laten. Hij wilde hoe dan ook een gesprek met haar, anders voelde hij zich zo lullig. Nee, zij voelde zich op dat moment lekker. Een bloedhond is het, als hij bloed ruikt, bijt hij zich erin vast. Naar mannetje. En eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')