Yep, Mon is de Matriarch van dat zooitje ongeregeldquote:
Beetje of topic : Denk dat sterke vrouwen pas echt sterk zijn als ze leren accepteren om die positie ook in te nemen en accepteren dat er dus altijd mensen zijn die daar dan zo vals en jaloers van worden. Maar veel vrouwen lijken sterk en worden gebroken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Klopt ja, maar daar leer je mee leven en juist sterke vrouwen kunnen wel tegen een stootje![]()
Marcia en Marlies hebben gewoon een strategisch packt gesloten, hoe ze echt over elkaar denken heeft er weinig mee te maken. Ze zitten er beide puur voor zichzelf. En dat is bij Rik ook het geval. Zou me niks verbazen dat hij Marlies of Marcia for that matter al twintig keer in gedachten gewurgd heeft, maar hey... alles voor de poen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef berney het volgende:
Ik neem het ook voor mo op kleinzusje,Vind Marlies vreselijk. ze manipuleert mensen heel erg. Jammer dat Marcia dat niet door heeft. Dat Rik het niet doorheeft ach,
. Dat was te verwachten.
Ze ziijn inderdaad er Eggie minded(op het dweperige af) . Ik snap dat wel. was nl ook een favoriet van mij.Aleen dat dweperige hoeft van mij weer niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb niet alle postings op VOL gelezen, maar zag wel dat men daar heel erg Marcia en Egbert fan is.
En ( voor Morwen) ik weet dat er niemand heilig is. Zou niet met Mo willen samen wonen![]()
VOL is al niet meer objectief over BB sinds Egbert daar post.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef berney het volgende:
[..]
Ze ziijn inderdaad er Eggie minded(op het dweperige af) . Ik snap dat wel. was nl ook een favoriet van mij.Aleen dat dweperige hoeft van mij weer niet.
maar echt de waarheid tegen m zeggen durven ze ook niet. ze lullen maar wat mee, maar die fucking Marcia is echt door de mand gevallen met mariles mee te gaan.
Tactisch of niet,
Las daar dat Egbert bang was voor de blikken van Moquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef Spablauw het volgende:
[..]
VOL is al niet meer objectief over BB sinds Egbert daar post.
En het gesprekje van Semih en de zusjes daarnet was ontspannen en aangenaam om naar te luisteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft Semih het spel en alle spelers heel goed door. Denk inderdaad dat hij bezig is met het herorienteren.
Rik doet alles onder het mom van the bitch in hem. En komt er nog mee weg ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
In Sa en Jeroen zie ik de eerlijkste spelers. Oprecht, maar ook slim
Rik is te sluw
Omdat Rik leuk isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef marky het volgende:
[..]
Rik doet alles onder het mom van the bitch in hem. En komt er nog mee weg ook.
Mee eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
vannacht waren de streams erg leuk om te volgen.. mooi gesprek tussen Monique en Tijn![]()
Getverquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
Rik zal vandaag ook weer geen ene donder uitvoeren. Ik heb 'm welgeteld een keer brood zien kneden. En dat was niet echt fris omdat hij net daarvoor ongeneerd aan zijn schurft anus zat te krabben. Ja, echt met dat handje in de broek. Het is een viespeuk van de bovenste plank. En een lafaard natuurlijk.
Nou, mooi zou ik het niet willen noemen.......maar er gebeurde weer eens wat in ieder geval.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
vannacht waren de streams erg leuk om te volgen.. mooi gesprek tussen Monique en Tijn![]()
Ik vind dat rik een redelijke taak heeft aan alle haren en makeup van alle dames. Semih zien we ook niet zo vreselijk veel doen behalve koken, Micheline deed alles eigenlijk, daardoor viel het niet op dat semih niets deed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
Rik zal vandaag ook weer geen ene donder uitvoeren. Ik heb 'm welgeteld een keer brood zien kneden. En dat was niet echt fris omdat hij net daarvoor ongeneerd aan zijn schurft anus zat te krabben. Ja, echt met dat handje in de broek. Het is een viespeuk van de bovenste plank. En een lafaard natuurlijk.
Mot dat nu tijdens lunchtijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef schatje het volgende:
Dat is ook maar een keer in de week. Daar moet ie vervolgens de hele week van bij komen. Met al dat vieze gekrab aan z'n lijf, gegaap en geslaap.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat rik een redelijke taak heeft aan alle haren en makeup van alle dames.
Pfffff ik bid dat Saar hem inzet. Ik neem toch aan dat ze het er ook nog met Jeroen over moet hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was wat mij betreft een absoluut hoogtepunt van deze BB. Marcia en Marlies die zaten die gniffelen dat hun plannetje was gelukt.... totdat Sabrina opeens de joker toch kocht en meteen aan Marlies doorgaf haar op de bank te zullen zetten. Dat was echt genieten geblazen. Heerlijk om daarna Marcia en Marlies te zien. Kwaad en geschrokken... heerlijke streams.
Helaas werd het gisternacht weer wat minder, aangezien Sabrina opeens twijfelt of ze de joker wel gaat inzetten. Dat zal te maken hebben met het gesprek van Marcia en Marlies met Sabrina. Wat Marcia betreft kan ze beter tegen Marlies op de bank zitten trouwens. Tegen Sabrina lijkt ze me volkomen kansloos. Alleen weet ze dat zelf niet en wordt Marlies dan weer de lachende derde. Dus Sabrina: inzetten die joker
Volgens mij ben jij geen fan van Rikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een keer in de week. Daar moet ie vervolgens de hele week van bij komen. Met al dat vieze gekrab aan z'n lijf, gegaap en geslaap.
En geroddel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ook maar een keer in de week. Daar moet ie vervolgens de hele week van bij komen. Met al dat vieze gekrab aan z'n lijf, gegaap en geslaap.
Precies, het is was mij betreft ook veelzeggend dat ie niet met Marlies meeging om verhaal te halen bij het andere groepje maar door bleef mekkeren tegenover o.a. Tijn bij het zwembad. Zeg het Monique dan recht in het gezicht. Verschuil je niet achter de woorden van 'ze gaf mij geen vuile blikken'. Maar ja, dat durft ie niet omdat ie dan van haar de volle laag krijgt. Hij pakt liever een Jeroen. Lekker makkelijk.quote:
We blijven het doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik nou mijn aandacht verdelen tussen vol en fok of blijven we het doen
OT : Mo frut minder aan heur haar dan Sab, tjonge jonge wat een uuuuuuuren kan zij ermee bezig zijn
Wat ik nou na al die weken nog steeds niet begrijp is dat deze twee zichzelf leuker vinden met los steil haar. Ik vind ze veel leuker met hun eigen krullen of het haar in een staartje. Dit is zo van : wij willen meedoen met de mode, maar weten niet precies hoequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik nou mijn aandacht verdelen tussen vol en fok of blijven we het doen
OT : Mo frut minder aan heur haar dan Sab, tjonge jonge wat een uuuuuuuren kan zij ermee bezig zijn
Ik zie de zusjes meer doen dan Rik. Bijvoorbeeld het aanrecht schoonmaken met chloorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen fan van RikIk zie de zusjes ook zelden wat doen, behalve dat eeuwige gefrut aan dat haar
![]()
Hij was net al weer aan her ritselen met Marlies.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:52 schreef schatje het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Rik weer achterbaks gaat kronkelen met die twee trutjes?
staarrrrrrrrrrrtjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat ik nou na al die weken nog steeds niet begrijp is dat deze twee zichzelf leuker vinden met los steil haar. Ik vind ze veel leuker met hun eigen krullen of het haar in een staartje. Dit is zo van : wij willen meedoen met de mode, maar weten niet precies hoe
quote:
volgens mij toen ie met Tijn aan het schaken was vannacht had ie zowaar een eigen mening.. echt knapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef pullup het volgende:
Jeroen is niet het standaard type: werk en anders niets. (eigen woorden)
Het is maar dat jullie het even weten
Viel mij ook al op!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
Ze zeuren bijzonder weinig over het rantsoen.
Waarover?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
volgens mij toen ie met Tijn aan het schaken was vannacht had ie zowaar een eigen mening.. echt knap![]()
Ja en ze hebben natuurlijk ook weinig te doen. Dan is er niets lekkerder dan de tijd wat te doden met een goede zeik en klaag sessie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Viel mij ook al op!
Ik zou gek worden als iemand voor mijn neus verse croissants zat te eten, of versgebakken appeltaart!
Heb jij hem dan zien schoonmaken/koken? Behalve toen i.o.v bb heeft ie een keertje ramen gezeemd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik vind de zusjes leuk hoor, maar om nou te zeggen dat alleen Rik niks doet in het huis gaat een beetje ver.
mag ook niet van bb, anders moet iedereen op noodrantsoen als ze iets pikken van de luxe of als ze zich jaloers tonen op de luxe.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ze hebben natuurlijk ook weinig te doen. Dan is er niets lekkerder dan de tijd wat te doden met een goede zeik en klaag sessie.
Maar niets van dat alles. Ze hebben het nu wel over eten maar niet op zeiktoon
Jeroen vond dat die bank niet groen was maar blauwquote:
Aha , ik had gemist dat ze niet eens over mochten klagen. Dat verklaard veelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ook niet van bb, anders moet iedereen op noodrantsoen als ze iets pikken van de luxe of als ze zich jaloers tonen op de luxe.
LEZEN, ik zeg dat Rik niet de enige isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef berney het volgende:
[..]
Heb jij hem dan zien schoonmaken/koken? Behalve toen i.o.v bb heeft ie een keertje ramen gezeemd.
nou,nou![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen vond dat die bank niet groen was maar blauw
als ze dat doet is jeroen weer de lulquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij geeft Sabrina de joker wel aan Marlies omdat ze vanochtend in princessenkamer tijdens het doen van de haartjes enzo tegen haar grote zus zei van 'twee vriendinnen op de bank zetten'.
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als ze dat doet is jeroen weer de lul. Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
![]()
Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als ze dat doet is jeroen weer de lul. Geef hem dan aan Monique of verkoop hem terug aan Jeroen
![]()
ja dat zou natuurlijk heel mooi zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat er bedoeld wordt dat ze door hem aan marlies te geven, marlies op de bank zet
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef NS het volgende:
[..]
Ach, als Jeroen volgende week weer op de bank komt, wordt ie toch niet weggestemd en zeker niet als hij met Marcia of Marlies op de bank zit.
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open![]()
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marciaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
De komende 2 exits zijn zo duidelijk als wat, pas hierna wordt het spannend.
Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia![]()
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stoptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit heeft Jeroen zelf aan tijn verteld dat hij hier gunstig uit kwam. Maar waarom zou Jeroen zich alleen maar moeten opofferen? Hij zorgt ervoor dat de zusje niet uit elkaar worden gedreven en helpt zichzelf. dit is overigens de tweede keer dat Jeroen de zusjes helpt. Eerder al met die opdracht nu heeft hij er zelf wat aan over gehouden. Overigens heeft dat geld weinig waarde als je niet de winnaar bent dan heb je niets.
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond de analyse van Tijn gister wel mooi.. een vriendendienst (my ass) voor 25.000 euro.. Jeroen zn kluis zit weer vol en 1 van de mensen die op hem stemt ligt er volgende week sowieso uit.. en win win situatie voor hem.. toen Tijn dat aan Mo voorlegde voelde ze zich wel een beetje gebruikt volgens mij.. haar mond viel teminste nogal ver open![]()
Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals je op VOL al zei d8 ik eerst Marlies dan Marcia![]()
hier mag je tenminste nog coke-hoer zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen op VOL wel blij zijn dat we weer hier zitten![]()
ja maar Jeroen is de mol dus daar hoeft ie zich geen zorgen over te maken..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Met het risico dat hij volgende week weer wordt genomineerd. En hij dus niet de joker kan inzetten.
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sab de twijfelkont niet terug gaat krabbelen en Lies echt op de bank gaat zetten, al maakt het niet zo heel veel uit want dan gaat ze er gewoon volgende keer uit. En voor de poule zou het beter voor mij zijn als Marcia er nu uit gaat![]()
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja weet ik maar bij de zusjes was het niet in hun hoofd opgekomen dat Jeroen er zelf ook nog wel wat aan had en toen besefte ze dat 25.000 euro wel erg veel is voor alleen een vriendendienst.. cker als je die joker gratis hebt gekregen.. Jeroen is uitgekookter dan Braakhekker als die stopt![]()
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef marky het volgende:
[..]
De zusjes wilde er zelf geen 1000 euro voor betalen want dat was het bedrag waar Jeroen het voor aanbood. Dat vonden ze te lullig. Moeten ze niet raar gaan doen als hij dan leter zegt doe dan de helft maar van je geld. Overigens is Sab blij dat ze het geld van E10 aan Jeroen heeft gegeven.
of zoals Monique helemaal uit haar slof schiet en Tijn dus de lul isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja true story.. ik vind het alleen grappig dat de zusjes totaal niet met het spel bezig zijn en als andere vrij logische conclusies trekken dat zij het totaal niet snappen![]()
Even gechecked en je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik heb dat Marlies eruit gaat in de poule.. volgens mij als enige.. dus Sa zet die heks op de bank!!!![]()
Klopt, ik heb Marlies ook als optie komende maandag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Even gechecked en je bent zeker niet de enigeMaar de meesten hebben als komende 2 exits Marcia en Lies.
Doet ie wel eens iets anders dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef schatje het volgende:
Goh, Rik zit alweer in het rookhokje![]()
.
Mee eens. En wat was Tijn walgelijk bezig zeg. Mo was -al dan niet terecht- erg hysterisch. Maar Tijn liet haar niet los, als een soort van bloedhond beet hij zich in haar vast. Zij werd helemaal gek, draaide door, maar voor Tijn geen reden om haar eens even met rust te laten. Hij wilde hoe dan ook een gesprek met haar, anders voelde hij zich zo lullig. Nee, zij voelde zich op dat moment lekker. Een bloedhond is het, als hij bloed ruikt, bijt hij zich erin vast. Naar mannetje. En eng.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef Suikeroom het volgende:
Schakenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doet ie wel eens iets anders dan?![]()
Gapen, slapen, krabben en achterbaks roddelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doet ie wel eens iets anders dan?![]()
hyves is zooo 2005 vriendin.. afhaken is het nieuwe loungen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij niet al die gegevens nodig heeft om met iemand het bed in te duiken?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hyves is zooo 2005 vriendin.. afhaken is het nieuwe loungen...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Morwen het volgende:
Jeroen laat zijn licht schijnen op het peper en zout gebeurenAls je er zout op doet dan proeft het zeg maar eh naar zout
![]()
Van mij mag ie nog wel even blijven, die uitspraken van hem zijn soms echt hilarischquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:54 schreef Bartoli het volgende:
al vind ik jeroen wel ijzersterk bezig sinds dat die voor mol uitgemaakt wordt
denk dat ze zich alleen voelt na gisterenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van mij mag ie nog wel even blijven, die uitspraken van hem zijn soms echt hilarisch![]()
Mon in een dipje?
[afbeelding]
Nou hoor, alle haartjes, alle liedjes, alle dansjes ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef schatje het volgende:
Gapen, slapen, krabben en achterbaks roddelen.
Zei hij datquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Morwen het volgende:
Jeroen laat zijn licht schijnen op het peper en zout gebeurenAls je er zout op doet dan proeft het zeg maar eh naar zout
![]()
Ik pies in mjin broek als ze hem aan die ehhhhhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:17 schreef Day het volgende:
Ik vind dat BB het niet kan maken om ons zo lang in de spanning te houden.
Kom op Sa, doe je ding!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:17 schreef Day het volgende:
Ik vind dat BB het niet kan maken om ons zo lang in de spanning te houden.
Kom op Sa, doe je ding!![]()
ik zou denk ik toch meer beweging zoeken, sporten of in dat zwembad en inderdaad, wat ze nu doen, spelletjes, ze kunnen toch met die steentjes van de tuin ook van allerlei spelletjes maken, mens erger je niet , trictrac, vier op een rij, dammen enz,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:35 schreef Spablauw het volgende:
BTW: wat zouden jullie (fokkers) doen in het BB huis. Ze doen zo weinig!
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Day het volgende:
Het valt me op dat Tijn Jeroen graaag voor lul zet als er anderen bij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |