Dat voorstel had Tijn vannacht ook. Een opdracht in waarbij ze in setjes moeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:48 schreef berney het volgende:
[..]
De vuurkorf.
In setjes van twee,
gekozen door bb natuurlijk.
Had je deze opgespaard?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef schatje het volgende:
[...]
Ik zit er met open mond naar te kijken, eerst een half uur die fohn en nu weer die haarstijlmaakdingus gevalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Kinga het volgende:
Nog maar een keer die stijltang over die dooie haren halen..![]()
Ja, echt zonde. Ze moeten Silk Therapy in combinatie met een CHI steiltang gebruiken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:28 schreef Kinga het volgende:
Nog maar een keer die stijltang over die dooie haren halen..![]()
Wat is er mis mee om een bitch te zijn of dominant? Ik vind dat niet perse een slecht iets, Mon is nu eenmaal een leider en dat ze daardoor afentoe tegen de lamp loopt is niet meer dan normaal. Gisteren was de eerste keer dat ze commentaar kreeg op VOL voor zover ik weet, niks mis mee. Mon is geen heilige hehquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
Ben zo blij dat er mensen zijn hier die het voor Mo opnemen. Heb ook de reactie van Day gelezen op VOL over Mo. Daar post ik niet, maar was het er zo mee eens. Day was 1 van de eerste posters die haar niet meteen af heeft geschilderd als bitch. Zelf Sandman had het door.
Iemand zoals Mo kan misschien overkomen als dominant of een bitch, maar zegt wel waar het op staat tegen de personen zelf. Misschien niet op een gewenste manier, maar niet achterbaks en vals zoals de rest.
Het onrecht gevoel van het achter haar om lullen snap ik heel goed.
Tuurlijk is het een spel, maar dat wordt steeds gebruikt om hun gedrag te verantwoorden, alsof dan alles ok is. Ze zijn in mijn ogen allemaal bang en Mo is 1 van de weinigen die daar iets van durft te zeggen.
Marlies vind ik meer dan verschrikkelijk............
Je hebt gelijk, daar is niks mis mee !! Maar het valt mij gewoon op dat ( ook in RL) mensen die meelullen en bang zijn vaak aan het langste eind trekken. Mensen die hun bek open trekken worden meestal afgeschoten , vooral vrouwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om een bitch te zijn of dominant? Ik vind dat niet perse een slecht iets, Mon is nu eenmaal een leider en dat ze daardoor afentoe tegen de lamp loopt is niet meer dan normaal. Gisteren was de eerste keer dat ze commentaar kreeg op VOL voor zover ik weet, niks mis mee. Mon is geen heilige heh![]()
Het alpha-vrouwtjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om een bitch te zijn of dominant? Ik vind dat niet perse een slecht iets, Mon is nu eenmaal een leider en dat ze daardoor afentoe tegen de lamp loopt is niet meer dan normaal. Gisteren was de eerste keer dat ze commentaar kreeg op VOL voor zover ik weet, niks mis mee. Mon is geen heilige heh![]()
Heb niet alle postings op VOL gelezen, maar zag wel dat men daar heel erg Marcia en Egbert fan is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:49 schreef berney het volgende:
Ik neem het ook voor mo op kleinzusje,Vind Marlies vreselijk. ze manipuleert mensen heel erg. Jammer dat Marcia dat niet door heeft. Dat Rik het niet doorheeft ach,
. Dat was te verwachten.
Sem doet er goed aan met de zusjes op te trekken= een veilige haven.
Tijn doet er beter aan om het goed te maken met mo anders haalt ie de finale niet.
Klopt ja, maar daar leer je mee leven en juist sterke vrouwen kunnen wel tegen een stootjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar is niks mis mee !! Maar het valt mij gewoon op dat ( ook in RL) mensen die meelullen en bang zijn vaak aan het langste eind trekken. Mensen die hun bek open trekken worden meestal afgeschoten , vooral vrouwen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |