Ook mooi, zeker Jordan, alles van gelezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wat goed!
alleen wereldoorlogen vallen niet onder mijn intresses![]()
De site in mijn sig daarentegen wel
Nee, want ik was vroeg naar bed gegaan de avond van te vorenquote:
Nou ja, ik had een broek aan met wallenquote:
Weetje nog, die foto die ik je stuurde uit TR, met het vlees enzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want ik was vroeg naar bed gegaan de avond van te voren
Er bestaat ook nog andere wallenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een broek aan met wallen
Ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje nog, die foto die ik je stuurde uit TR, met het vlees enzo?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij een meet Nanking er voor laten zitten?![]()
klinkt zeker gezelligquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat
-G.Fawkes op m'n broertje lijkt?
-C_C geen wallen had
-Marokkanen helemaal geen petjes hebben enzoot
-Er uiterst charmante dames aanwezig waren
-en uiterst charmante heren uiteraard
-het eten lekker was
-iedereen het enorm naar het zin had
-Klowjow met Brechtje is gaan wandelen!
-die waterpijp uiterst verslavend is
-ze er een heel stel zijn vergeten af te rekenen
-het zeer zeker voor herhaling vatbaar is
-oh, en ik heb m'n tas nog
- Trigger er niet was
Het was ook gezellig!quote:
Oooooooow boyquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet vorige meet overtreffen, dus beetje sensatie?
Dat las ik wel hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij een meet Nanking er voor laten zitten?![]()
Ja, vleesquote:
Nee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen zagen wel gisteren, in je nagels bijten.
Zo een honger van het vasten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zal het wel zien als je mijn vingers ziet.
.
Nee die ken ik niet maar is nog zoveel dat ik moet lezen. Ik zal eraan beginnen als ik klaar ben met Liveship Traders van Robin Hobbquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook mooi, zeker Jordan, alles van gelezen
Ken je Terry Pratchett?
Robin Hobb is ook mooi,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet maar is nog zoveel dat ik moet lezen. Ik zal eraan beginnen als ik klaar ben met Liveship Traders van Robin Hobb
Tuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Robin Hobb is ook mooi,
Terry Pratchett hilarisch, wel in het engels lezen hè?
En die wandeling dan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef kLowJow het volgende:
Toch nog met lege handen naar huis gegaan.
met rest niet?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daarentegen kun je met Brechtje tenminste wel een normaal gesprek voeren...
Ook mutant?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De rest rookt alleen maar pijp en drinkt Chivas.
Uiteraard! Ik dacht dat dat de hele opzet van de meet was... Moslimsmeisjes die normaliter geen stap buiten de deur mogen zetten aan het ouderlijk gezag laten ontsnappen onder het mom van een semi-religieuze/informatieve ramadan-avond...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En natuurlijk kwam jij voor de vrouwen!
Ha, gelukkig!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nu wel wallen Yv, misschien is dat een troost.
Ja oke, maar dat we ze zo lokken hoeven ze zelf toch niet te weten?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik dacht dat dat de hele opzet van de meet was... Moslimsmeisjes die normaliter geen stap buiten de deur mogen zetten aan het ouderlijk gezag laten ontsnappen onder het mom van een semi-religieuze/informatieve ramadan-avond...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb de volgende meet alweer verpest hè?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat we ze zo lokken hoeven ze zelf toch niet te weten?
Oh?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daarentegen kun je met Brechtje tenminste wel een normaal gesprek voeren...
Misschien kunnen we het alsnog herstellen, think, think!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb de volgende meet alweer verpest hè?.
hoezo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef yvonne het volgende:
Guys, guys, nu doen jullie toch echt iets verkeerd hoor
Ik denk hè... dat het misschien juist wel goed is dat onze werkelijke bedoeling boven tafel is gekomen... Ik bedoel, waarschijnlijk denken zij hetzelfde, maar zijn ze te verlegen op onze avances in te gaan... Te onervaren...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het alsnog herstellen, think, think!
Zou best wel eens kunnen ja, maar als ze er nou negatief op reageren komen ze de volgende keer helemaal niet wanneer ik wel kom, wat dan? Neem jij verantwoordelijkheid op je?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk hè... dat het misschien juist wel goed is dat onze werkelijke bedoeling boven tafel is gekomen... Ik bedoel, waarschijnlijk denken zij hetzelfde, maar zijn ze te verlegen op onze avances in te gaan... Te onervaren...
Op deze manier kunnen ze hetzelfde excuus nog steeds voor hun ouder gebruiken en kunnen wij minder omslachtig te werk gaan.
Dus jij bent er... en ik ben er... en toch komen er geen vrouwen? Sorry, ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen ja, maar als ze er nou negatief op reageren komen ze de volgende keer helemaal niet wanneer ik wel kom, wat dan? Neem jij verantwoordelijkheid op je?
Hmm ja, we kunnen Yvonne niet delen lijkt mequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dus jij bent er... en ik ben er... en toch komen er geen vrouwen? Sorry, ik kan me er niks bij voorstellen..
Je weet dat vrouwen alles lezen hè, allesquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk hè... dat het misschien juist wel goed is dat onze werkelijke bedoeling boven tafel is gekomen... Ik bedoel, waarschijnlijk denken zij hetzelfde, maar zijn ze te verlegen op onze avances in te gaan... Te onervaren...
Op deze manier kunnen ze hetzelfde excuus nog steeds voor hun ouder gebruiken en kunnen wij minder omslachtig te werk gaan.
Och.. vrouwen hebben mensenkennis. Die kijken zo door deze facade heen en zien daar een charmante, vrolijke, knappe en romantische jongeman die ze graag beter zouden leren kennen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen alles lezen hè, alles
En je denkt nu nog vrouwen op de meetings te krijgen?
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och.. vrouwen hebben mensenkennis. Die kijken zo door deze facade heen en zien daar een charmante, vrolijke, knappe en romantische jongeman die ze graag beter zouden leren kennen.
Maarre vertel nouhouuuuuuuuu!quote:
whehehehe.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maarre vertel nouhouuuuuuuuu!
Wat zei ze allemaal?
Jij laat je ook niet uithoren hè?quote:
Door midden hakken, bloedwraak, gaat goed vanavond hè?!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm ja, we kunnen Yvonne niet delen lijkt me
Neej, dan je maar afstaan aan Klowjowquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door midden hakken, bloedwraak, gaat goed vanavond hè?!
Weet je het zeker? Yvonne was leuk hoor!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neej, dan je maar afstaan aan Klowjow
Ja maar wil haar niet in 2enquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Yvonne was leuk hoor!
Was?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Yvonne was leuk hoor!
Puike reddingquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Op de meet... Hoe je daarbuiten bent weet ik natuurlijk niet...
*kuch.
Mij krijg je niet zo snel kleinquote:
Die is al eeuwen doodquote:
oe! Kom je dan hier langs op een paard enzoot?quote:
mag dat?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
oe! Kom je dan hier langs op een paard enzoot?
Ja maar dan ook met zo'n stoer pak aan en zwaard bij je!quote:
Ff morgen gaan langs Toys 'r us dan voor me zwaard en Djalaba goed?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar dan ook met zo'n stoer pak aan en zwaard bij je!
Perfect, dan mag je langskomen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff morgen gaan langs Toys 'r us dan voor me zwaard en Djalaba goed?
Nou goed, zonder mag ook.quote:
---> ONZ/ - R/Pquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Zeyster het volgende:
Hey euhw, hallo, ik ben een dom verlegen meisje, waar moet ik me aanmelden?![]()
![]()
Goed zo, maak ze maar afquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Zeyster het volgende:
Hey euhw, hallo, ik ben een dom verlegen meisje, waar moet ik me aanmelden?![]()
![]()
Die jas is wel okéquote:
Goh, heb ik nu alweer gelijk!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Zeyster het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed zo, maak ze maar af
Verbaal dan hè!
De volgende meet ben je er gewoon weer bij.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:40 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Ohnee, neee nee, ik wordt géén fokker.
Dus jij organiseert?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De volgende meet ben je er gewoon weer bij..
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef yvonne het volgende:
Mijne heren, ik laat jullie met een gerust hart achter bij Zeyster.
Trusten
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef yvonne het volgende:
Mijne heren, ik laat jullie met een gerust hart achter bij Zeyster.
Trusten
Jaaa maar dat was ik sowieso al van plan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De volgende meet ben je er gewoon weer bij..
Tot snel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Jaaa maar dat was ik sowieso al van plan.![]()
Ik ga d'r ook vandoor, nou au revoir en zo, dagdag.
Je kan vast wel 1e zijn?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Bestaat er iets als omgekeerde eerwraak? Dat de dochter van het gezin de rest van de familie uitmoordt? Ja? Ja? Toe?
Een merretje doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en dan noemen ze het naar jou,
"ik ga een C_C plegen "
Als je mij de rest noemt, wil ik voortaan wel in koninklijk meervoud aangesproken worden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Suikerfeest viering door servers enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:39 schreef G.Fawkes het volgende:
Uhm, iets met downtime enzo...
Hoe zit het met onze suikerfeest-meetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Suikerfeest viering door servers enzo
Ik zoek sponsorsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe zit het met onze suikerfeest-meet![]()
eid mabtoek!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef Emel het volgende:
hehe fok! doet het weer
mabtoek?quote:
dankjewel! vriendelijk van je.quote:
Ja, dat zei laatst een volledig onbekende gozert tegen me, en ik keek hem echt schaapachtig aan van 'wát?'. En toen zei hij het nog 's en toen had ik door wat hij zeiquote:
Niet geheel hetzelfde lijkt me, bij mij was het een typefout, bij jou is het een spraakfoutquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat zei laatst een volledig onbekende gozert tegen me, en ik keek hem echt schaapachtig aan van 'w�t?'. En toen zei hij het nog 's en toen had ik door wat hij zei. Stomme marokkanen
.
Ja nee, hij zei het wel goed, ik verstond het gewoon nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet geheel hetzelfde lijkt me, bij mij was het een typefout, bij jou is het een spraakfout![]()
![]()
Nepturk
Weetje zeker dat het niet oegtie was? Agie betekent dus broederquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee, hij zei het wel goed, ik verstond het gewoon niet.
Net als dat laatst een marokkaan me aansprak met agie. Dude, ik ben Turks, die doen niet aan agie's.
Oegtie zuster zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje zeker dat het niet oegtie was? Agie betekent dus broeder
Het is Arabisch, taal van de Koran, taal van Mohammed, 35% van Turks enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oegtie zuster zeker?
Wat een rocheltaal.
Is ook niet een sterk verwantschap tussen Arabisch en Urdu.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Emel het volgende:
hmm ze spreekt wel Urdu dacht ik. Maar goed, ik spreek geen Arabisch.
niet? ik heb altijd gedacht van wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is ook niet een sterk verwantschap tussen Arabisch en Urdu.
Hebben wel wat overeenkomsten, maar Urdu is eerder verwant met Farisi en Koerdisch.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Emel het volgende:
[..]
niet? ik heb altijd gedacht van wel.
ook Koerdisch? hehe weer wat nuttigs geleerd. Thanksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hebben wel wat overeenkomsten, maar Urdu is eerder verwant met Farisi en Koerdisch.
Legende is dat het splitsing begon met zonen van Nuh, Sem, Chem etc.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Emel het volgende:
[..]
ook Koerdisch? hehe weer wat nuttigs geleerd. Thanks
ik moet me wat meer in verdiepen. Het is interessant.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Legende is dat het splitsing begon met zonen van Nuh, Sem, Chem etc.
Idd, denk dat jij Oguz bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet me wat meer in verdiepen. Het is interessant.
ik Oguz? waarom denk je dat?quote:
mijn eigenschappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je eigenschappen, maak je een groot kans.
hmm ok danquote:
ben jij ook Oguz?quote:
Kan zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:29 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm ok danik geloof dat je het eerder had gezegd dat ik Oguz ben.
quote:
Is die er al?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:18 schreef Triggershot het volgende:
Eid Mabroek broeders en zusters, het topic zal evolueren naar een volgende meet.
Moet jij niet eerst op je PM reageren?quote:
Dat is veel te ver weg man!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet jij niet eerst op je PM reageren?
Ik dacht aan een offerfeest (oud/nieuw) meeting, maar ik heb genoeg mensen die zich aanmelden, wil jij er een eerder?
We zijn al 2 topics verderquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef Pracissor het volgende:
Is het er nou al van gekomen dan?
Of voldoet Trigger toch aan mijn wensen en verzet hij de meet.
Ik wil ook wel eerder, maar we hebben ook nog een crewmeet. Ik ben niet van die rijke Turken met Mercedes onder hun kont en gouden armbanden tot hun ellebogen weet je.quote:
Je jokt, ik heb je gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eerder, maar we hebben ook nog een crewmeet. Ik ben niet van die rijke Turken met Mercedes onder hun kont en gouden armbanden tot hun ellebogen weet je.
De moslim, mensen-van-het-schrift en kafir meet dan maar gewoon.quote:
Yvonne is moslimaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De moslim, mensen-van-het-schrift en kafir meet dan maar gewoon.![]()
Wacht... dan kan ik mijn beeld van moslima's even bijstellen.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wacht... dan kan ik mijn beeld van moslima's even bijstellen.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wacht... dan kan ik mijn beeld van moslima's even bijstellen.![]()
Ohja, noem maar een datum, sleuren we trigger gewoon meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je jokt, ik heb je gezien
We hebben de cckomtbijyvonneeten-meet nog
Woon in Groenoord, niet zo moeilijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, noem maar een datum, sleuren we trigger gewoon mee.
Met lepels op pannen slaande.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:01 schreef yvonne het volgende:
Ja, we lopen ff door Schiedam, Triggershot roepende
Groenoord is niet zooooo grootquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:01 schreef yvonne het volgende:
Ja, we lopen ff door Schiedam, Triggershot roepende
Lok jij Trigger mee dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan hoeven we alleen nog maar een datum te hebben.
Thnx.quote:
Oud inderdaad, maar blijft een goed nummer! Topnummer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Triggershot het volgende:
oud, maar wel bekend voor Mutant denk ik.
http://video.google.nl/videoplay?docid=1138118394538938127&q=sidi+mansour
Sami Yusuf komt naar NL he, ga je mee?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oud inderdaad, maar blijft een goed nummer! Topnummer.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sami Yusuf komt naar NL he, ga je mee?
Ik gaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]mn zus had het er nog over. Ze wilde er ook naartoe gaan
![]()
Ik hoef maar te zeggen dat ik in de búúrt ben van Schiedam, en de jongen komt opdravenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan hoeven we alleen nog maar een datum te hebben.
Kuch, kuch, overschat je je zelf niet iets?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoef maar te zeggen dat ik in de búúrt ben van Schiedam, en de jongen komt opdraven.
Sja, dat effect heb ik nou eenmaal op mannen hè. Vermoeiend, kan ik je vertellen.
hey die is leuk!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is trouwens ook vet:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2463517524205598387&q=Mesut+Kurtis
Al 3 miljoen keer gecovered, maar deze combinatie met Sami Yusif en Mesut Kurtis is echt tof.
Hmm, hem kende ik nog niet...thnxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is trouwens ook vet:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2463517524205598387&q=Mesut+Kurtis
Al 3 miljoen keer gecovered, maar deze combinatie met Sami Yusif en Mesut Kurtis is echt tof.
Ík? Neh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kuch, kuch, overschat je je zelf niet iets?
Mesut Kurtis is een nog vreemdere combo dan jij bentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, hem kende ik nog niet...thnx
Mee eens, hehe idd nog ergerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mesut Kurtis is een nog vreemdere combo dan jij bent![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mesut_Kurtis
Maar hij kan echt vloeiend arabisch en daarnaast ook nog eens top zingen![]()
Heb dat nummer op mp3, die zanger is ook heel bekend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:22 schreef Triggershot het volgende:
Mutant&Emel check http://video.google.nl/videoplay?docid=3541142188899671208&q=last+breath
erg treffend.
jij bent altijd serieusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, gelukkig weet je dat ik niet serieus.
Ya adheeman, supermooi.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb dat nummer op mp3, die zanger is ook heel bekend.
Zal wel geen moslima zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=112481482346897730&q=turkish++music
WTF?!?
wow daar word ik stil van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:22 schreef Triggershot het volgende:
Mutant&Emel check http://video.google.nl/videoplay?docid=3541142188899671208&q=last+breath
erg treffend.
Ja, als jullie een goede datum weten te prikken wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom jij ook naar een eventuele volgende meet![]()
Je loopt 8er dude, kreeg ze al van Triggerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Voor Yvonnehttp://video.google.nl/videoplay?docid=-7616245808085514753&q=cheb+mami
En nee cheb spreek je dus niet uit als Geb.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je loopt 8er dude, kreeg ze al van Trigger![]()
ja ik zag het....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check die beelden van die voetballer.
Pas je op wat je zegt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alhoewel. C_C schijnt ook een moslima te zijn
ook een leuk nummer!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Voor Yvonnehttp://video.google.nl/videoplay?docid=-7616245808085514753&q=cheb+mami
Niet als je zo doorgaatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, ik mag je opsluiten enzo, je weet toch?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sami Yusuf komt naar NL he, ga je mee?
ja!!!quote:
Neequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
wat luister je dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis dat ik fucking briljante muziek luister, anders had ik je niet vergeven knul!
Wat zeg je daar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan niet van dat Marokkaanse gejammer hè.
That's it, we nemen je niet meer mee naar yvonnequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat luister je dan?
heb je even voor mij?
oppeperen Turk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan niet van dat Marokkaanse gejammer hè.
Ik noemde de goede man geb, enquote:
Ik wou je een beetje laten sjansenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had je maar moeten komen naar de meet
![]()
Yvonne en ik hebben een onbreekbaar bandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
That's it, we nemen je niet meer mee naar yvonne.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wou je een beetje laten sjansen
Dus.......?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik noemde de goede man geb, enMutant
leerde me het correct uit te spreken
Nee precies, je moest van me afquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heb ik je niet voor nodig hoor
![]()
Is aardig van hem toch?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:44 schreef yvonne het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6035121170646340376&q=sidi+mansour
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:44 schreef yvonne het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6035121170646340376&q=sidi+mansour
Hey, jij bent een mooiboy tochquote:
Mooiboy? Wat Is dat, mannelijk variant van Breezah?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey, jij bent een mooiboy tochJij kan iedereen krijgen die je wil, laat mij van yvonne genieten
![]()
Weukveul, die ene aap noemde je ook mooiboyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiboy? Wat Is dat, mannelijk variant van Breezah?
Ik wil Yvonne ook
die baggeraar paar topics terug?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weukveul, die ene aap noemde je ook mooiboy![]()
Ik was onder het toeziend oog van de broeders en die hebben goed op me gepastquote:
Ja die jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die baggeraar paar topics terug?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die baggeraar paar topics terug?
Zal ik eens As-soenah moskee inschakelen om jou te beschermen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was onder het toeziend oog van de broeders en die hebben goed op me gepast
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij krijgt wie je wilt van Nador tot Tetouane en dan kom je praten
Telt wel mee, of wil je teren op Yvonne?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ja maar dat telt niet mee. Als je in Marokko zegt dat je uit Europa komt, jumpen alle vrouwen op je.
![]()
Nee man telt niet mee, de vrouwen in Marokko, das geen uitdaging. In tegenstelling tot de dames alhierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Telt wel mee, of wil je teren op Yvonne?
O rly?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ja maar dat telt niet mee. Als je in Marokko zegt dat je uit Europa komt, jumpen alle vrouwen op je.
![]()
Zitten we beetje te vechten om Yvonne, wie zegt dat ze ons wil... ze heeft geen vader die haar zal uithuwelijken helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee man telt niet mee, de vrouwen in Marokko, das geen uitdaging. In tegenstelling tot de dames alhier
Met 20 kamelen bereik je veel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zitten we beetje te vechten om Yvonne, wie zegt dat ze ons wil... ze heeft geen vader die haar zal uithuwelijken helaas
I know, k'heb de verhalen gehoord.quote:
Mooi, dan ben jij van mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie missen iets popjes.
Yvonne is van mij.
Kom op, die vonken tijdens de meet waren niet over het hoofd te zien.
Tsjaah, niet iedereen is de ideale schoonzoonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
I know, k'heb de verhalen gehoord.![]()
Er wordt volgens mij ook genoeg misbruik van gemaakt door 'eerloze' Marrokaanse broeders.![]()
De broeders beschermen me toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik eens As-soenah moskee inschakelen om jou te beschermen?
Dat gebeurd vaak genoeg ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
I know, k'heb de verhalen gehoord.![]()
Er wordt volgens mij ook genoeg misbruik van gemaakt door 'eerloze' Marrokaanse broeders.![]()
Je vergeet de 2 hotelsquote:
Offermeet danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Brechtje zal nooit meer naar een ramadan-meet komen
Ligt eraan of KlowJow er is denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kan jij al lezen dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die schrijven leuke verhaaltjes over d'r.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie missen iets popjes.
Yvonne is van mij.
Kom op, die vonken tijdens de meet waren niet over het hoofd te zien.
Idd, ik ben ook trots op mijn eervolle titel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah, niet iedereen is de ideale schoonzoon
Ja hoor, we zaten in de auto en ze zei het erg leuk gehad te hebben en de volgende keer ging ze weer mee,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
O rly?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, we zaten in de auto en ze zei het erg leuk gehad te hebben en de volgende keer ging ze weer mee,
Yvonne, gaat voor mutant of mij, niet iedereen bij betrekkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook trots op mijn eervolle titel.
Het doet niet niks met je, wanneer alle moeders te Nederlanden zich verzamelen en jou die titel opspellen.
![]()
Leugens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, we zaten in de auto en ze zei het erg leuk gehad te hebben en de volgende keer ging ze weer mee,
Is dat erg?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben vandaag hè, troetelmarokkaan?.
Klowjow mocht wel een rondje met haar wandelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, ze wou daarvoor Brechtje niet eens afstaan.
Echt!quote:
Deal. Jullie vechten om de moeder, ik ga er met de dochter vandoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne, gaat voor mutant of mij, niet iedereen bij betrekken
gebeurde er ook nog wat?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klowjow mocht wel een rondje met haar wandelen
We laten je bannen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Deal. Jullie vechten om de moeder, ik ga er met de dochter vandoor.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Deal. Jullie vechten om de moeder, ik ga er met de dochter vandoor.
Ik vind Brechtje anders wel uitstekend bij mij passen, haar intellect en schoonheid is mij niet ontgaan, moeders.quote:
Ik durfde niet met haar te praten omdak bang was dat je eerwraak op me zou plegen.quote:
Ja, wandelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |