Dus jij organiseert?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De volgende meet ben je er gewoon weer bij..
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef yvonne het volgende:
Mijne heren, ik laat jullie met een gerust hart achter bij Zeyster.
Trusten
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef yvonne het volgende:
Mijne heren, ik laat jullie met een gerust hart achter bij Zeyster.
Trusten
Jaaa maar dat was ik sowieso al van plan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De volgende meet ben je er gewoon weer bij..
Tot snel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Jaaa maar dat was ik sowieso al van plan.![]()
Ik ga d'r ook vandoor, nou au revoir en zo, dagdag.
Je kan vast wel 1e zijn?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Bestaat er iets als omgekeerde eerwraak? Dat de dochter van het gezin de rest van de familie uitmoordt? Ja? Ja? Toe?
Een merretje doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en dan noemen ze het naar jou,
"ik ga een C_C plegen "
Als je mij de rest noemt, wil ik voortaan wel in koninklijk meervoud aangesproken worden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De rest rookt alleen maar pijp en drinkt Chivas.
Suikerfeest viering door servers enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:39 schreef G.Fawkes het volgende:
Uhm, iets met downtime enzo...
Hoe zit het met onze suikerfeest-meetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Suikerfeest viering door servers enzo
Ik zoek sponsorsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe zit het met onze suikerfeest-meet![]()
eid mabtoek!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef Emel het volgende:
hehe fok! doet het weer
mabtoek?quote:
dankjewel! vriendelijk van je.quote:
Ja, dat zei laatst een volledig onbekende gozert tegen me, en ik keek hem echt schaapachtig aan van 'wát?'. En toen zei hij het nog 's en toen had ik door wat hij zeiquote:
Niet geheel hetzelfde lijkt me, bij mij was het een typefout, bij jou is het een spraakfoutquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat zei laatst een volledig onbekende gozert tegen me, en ik keek hem echt schaapachtig aan van 'w�t?'. En toen zei hij het nog 's en toen had ik door wat hij zei. Stomme marokkanen
.
Ja nee, hij zei het wel goed, ik verstond het gewoon nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet geheel hetzelfde lijkt me, bij mij was het een typefout, bij jou is het een spraakfout![]()
![]()
Nepturk
Weetje zeker dat het niet oegtie was? Agie betekent dus broederquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee, hij zei het wel goed, ik verstond het gewoon niet.
Net als dat laatst een marokkaan me aansprak met agie. Dude, ik ben Turks, die doen niet aan agie's.
Oegtie zuster zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje zeker dat het niet oegtie was? Agie betekent dus broeder
Het is Arabisch, taal van de Koran, taal van Mohammed, 35% van Turks enzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oegtie zuster zeker?
Wat een rocheltaal.
Is ook niet een sterk verwantschap tussen Arabisch en Urdu.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Emel het volgende:
hmm ze spreekt wel Urdu dacht ik. Maar goed, ik spreek geen Arabisch.
niet? ik heb altijd gedacht van wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is ook niet een sterk verwantschap tussen Arabisch en Urdu.
Hebben wel wat overeenkomsten, maar Urdu is eerder verwant met Farisi en Koerdisch.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Emel het volgende:
[..]
niet? ik heb altijd gedacht van wel.
ook Koerdisch? hehe weer wat nuttigs geleerd. Thanksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hebben wel wat overeenkomsten, maar Urdu is eerder verwant met Farisi en Koerdisch.
Legende is dat het splitsing begon met zonen van Nuh, Sem, Chem etc.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Emel het volgende:
[..]
ook Koerdisch? hehe weer wat nuttigs geleerd. Thanks
ik moet me wat meer in verdiepen. Het is interessant.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Legende is dat het splitsing begon met zonen van Nuh, Sem, Chem etc.
Idd, denk dat jij Oguz bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet me wat meer in verdiepen. Het is interessant.
ik Oguz? waarom denk je dat?quote:
mijn eigenschappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je eigenschappen, maak je een groot kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |