Ook mooi, zeker Jordan, alles van gelezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wat goed!
alleen wereldoorlogen vallen niet onder mijn intresses![]()
De site in mijn sig daarentegen wel
Nee, want ik was vroeg naar bed gegaan de avond van te vorenquote:
Nou ja, ik had een broek aan met wallenquote:
Weetje nog, die foto die ik je stuurde uit TR, met het vlees enzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want ik was vroeg naar bed gegaan de avond van te voren
Er bestaat ook nog andere wallenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een broek aan met wallen
Ja?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje nog, die foto die ik je stuurde uit TR, met het vlees enzo?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij een meet Nanking er voor laten zitten?![]()
klinkt zeker gezelligquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat
-G.Fawkes op m'n broertje lijkt?
-C_C geen wallen had
-Marokkanen helemaal geen petjes hebben enzoot
-Er uiterst charmante dames aanwezig waren
-en uiterst charmante heren uiteraard
-het eten lekker was
-iedereen het enorm naar het zin had
-Klowjow met Brechtje is gaan wandelen!
-die waterpijp uiterst verslavend is
-ze er een heel stel zijn vergeten af te rekenen
-het zeer zeker voor herhaling vatbaar is
-oh, en ik heb m'n tas nog
- Trigger er niet was
Het was ook gezellig!quote:
Oooooooow boyquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet vorige meet overtreffen, dus beetje sensatie?
Dat las ik wel hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij een meet Nanking er voor laten zitten?![]()
Ja, vleesquote:
Nee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen zagen wel gisteren, in je nagels bijten.
Zo een honger van het vasten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zal het wel zien als je mijn vingers ziet.
.
Nee die ken ik niet maar is nog zoveel dat ik moet lezen. Ik zal eraan beginnen als ik klaar ben met Liveship Traders van Robin Hobbquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook mooi, zeker Jordan, alles van gelezen
Ken je Terry Pratchett?
Robin Hobb is ook mooi,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet maar is nog zoveel dat ik moet lezen. Ik zal eraan beginnen als ik klaar ben met Liveship Traders van Robin Hobb
Tuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Robin Hobb is ook mooi,
Terry Pratchett hilarisch, wel in het engels lezen hè?
En die wandeling dan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef kLowJow het volgende:
Toch nog met lege handen naar huis gegaan.
met rest niet?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daarentegen kun je met Brechtje tenminste wel een normaal gesprek voeren...
Ook mutant?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De rest rookt alleen maar pijp en drinkt Chivas.
Uiteraard! Ik dacht dat dat de hele opzet van de meet was... Moslimsmeisjes die normaliter geen stap buiten de deur mogen zetten aan het ouderlijk gezag laten ontsnappen onder het mom van een semi-religieuze/informatieve ramadan-avond...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En natuurlijk kwam jij voor de vrouwen!
Ha, gelukkig!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nu wel wallen Yv, misschien is dat een troost.
Ja oke, maar dat we ze zo lokken hoeven ze zelf toch niet te weten?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik dacht dat dat de hele opzet van de meet was... Moslimsmeisjes die normaliter geen stap buiten de deur mogen zetten aan het ouderlijk gezag laten ontsnappen onder het mom van een semi-religieuze/informatieve ramadan-avond...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De rest rookt alleen maar pijp en drinkt Chivas.
Ik heb de volgende meet alweer verpest hè?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat we ze zo lokken hoeven ze zelf toch niet te weten?
Oh?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daarentegen kun je met Brechtje tenminste wel een normaal gesprek voeren...
Misschien kunnen we het alsnog herstellen, think, think!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb de volgende meet alweer verpest hè?.
hoezo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef yvonne het volgende:
Guys, guys, nu doen jullie toch echt iets verkeerd hoor
Ik denk hè... dat het misschien juist wel goed is dat onze werkelijke bedoeling boven tafel is gekomen... Ik bedoel, waarschijnlijk denken zij hetzelfde, maar zijn ze te verlegen op onze avances in te gaan... Te onervaren...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het alsnog herstellen, think, think!
Zou best wel eens kunnen ja, maar als ze er nou negatief op reageren komen ze de volgende keer helemaal niet wanneer ik wel kom, wat dan? Neem jij verantwoordelijkheid op je?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk hè... dat het misschien juist wel goed is dat onze werkelijke bedoeling boven tafel is gekomen... Ik bedoel, waarschijnlijk denken zij hetzelfde, maar zijn ze te verlegen op onze avances in te gaan... Te onervaren...
Op deze manier kunnen ze hetzelfde excuus nog steeds voor hun ouder gebruiken en kunnen wij minder omslachtig te werk gaan.
Dus jij bent er... en ik ben er... en toch komen er geen vrouwen? Sorry, ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen ja, maar als ze er nou negatief op reageren komen ze de volgende keer helemaal niet wanneer ik wel kom, wat dan? Neem jij verantwoordelijkheid op je?
Hmm ja, we kunnen Yvonne niet delen lijkt mequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dus jij bent er... en ik ben er... en toch komen er geen vrouwen? Sorry, ik kan me er niks bij voorstellen..
Je weet dat vrouwen alles lezen hè, allesquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk hè... dat het misschien juist wel goed is dat onze werkelijke bedoeling boven tafel is gekomen... Ik bedoel, waarschijnlijk denken zij hetzelfde, maar zijn ze te verlegen op onze avances in te gaan... Te onervaren...
Op deze manier kunnen ze hetzelfde excuus nog steeds voor hun ouder gebruiken en kunnen wij minder omslachtig te werk gaan.
Och.. vrouwen hebben mensenkennis. Die kijken zo door deze facade heen en zien daar een charmante, vrolijke, knappe en romantische jongeman die ze graag beter zouden leren kennen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen alles lezen hè, alles
En je denkt nu nog vrouwen op de meetings te krijgen?
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och.. vrouwen hebben mensenkennis. Die kijken zo door deze facade heen en zien daar een charmante, vrolijke, knappe en romantische jongeman die ze graag beter zouden leren kennen.
Maarre vertel nouhouuuuuuuuu!quote:
whehehehe.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maarre vertel nouhouuuuuuuuu!
Wat zei ze allemaal?
Jij laat je ook niet uithoren hè?quote:
Door midden hakken, bloedwraak, gaat goed vanavond hè?!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm ja, we kunnen Yvonne niet delen lijkt me
Neej, dan je maar afstaan aan Klowjowquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door midden hakken, bloedwraak, gaat goed vanavond hè?!
Weet je het zeker? Yvonne was leuk hoor!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neej, dan je maar afstaan aan Klowjow
Ja maar wil haar niet in 2enquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Yvonne was leuk hoor!
Was?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Yvonne was leuk hoor!
Puike reddingquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Op de meet... Hoe je daarbuiten bent weet ik natuurlijk niet...
*kuch.
Mij krijg je niet zo snel kleinquote:
Die is al eeuwen doodquote:
oe! Kom je dan hier langs op een paard enzoot?quote:
mag dat?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
oe! Kom je dan hier langs op een paard enzoot?
Ja maar dan ook met zo'n stoer pak aan en zwaard bij je!quote:
Ff morgen gaan langs Toys 'r us dan voor me zwaard en Djalaba goed?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar dan ook met zo'n stoer pak aan en zwaard bij je!
Perfect, dan mag je langskomen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff morgen gaan langs Toys 'r us dan voor me zwaard en Djalaba goed?
Nou goed, zonder mag ook.quote:
---> ONZ/ - R/Pquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Zeyster het volgende:
Hey euhw, hallo, ik ben een dom verlegen meisje, waar moet ik me aanmelden?![]()
![]()
Goed zo, maak ze maar afquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Zeyster het volgende:
Hey euhw, hallo, ik ben een dom verlegen meisje, waar moet ik me aanmelden?![]()
![]()
Die jas is wel okéquote:
Goh, heb ik nu alweer gelijk!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Zeyster het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed zo, maak ze maar af
Verbaal dan hè!
De volgende meet ben je er gewoon weer bij.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:40 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Ohnee, neee nee, ik wordt géén fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |