Hey, jij bent een mooiboy tochquote:
Mooiboy? Wat Is dat, mannelijk variant van Breezah?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey, jij bent een mooiboy tochJij kan iedereen krijgen die je wil, laat mij van yvonne genieten
![]()
Weukveul, die ene aap noemde je ook mooiboyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiboy? Wat Is dat, mannelijk variant van Breezah?
Ik wil Yvonne ook
die baggeraar paar topics terug?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weukveul, die ene aap noemde je ook mooiboy![]()
Ik was onder het toeziend oog van de broeders en die hebben goed op me gepastquote:
Ja die jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die baggeraar paar topics terug?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
die baggeraar paar topics terug?
Zal ik eens As-soenah moskee inschakelen om jou te beschermen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was onder het toeziend oog van de broeders en die hebben goed op me gepast
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij krijgt wie je wilt van Nador tot Tetouane en dan kom je praten
Telt wel mee, of wil je teren op Yvonne?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ja maar dat telt niet mee. Als je in Marokko zegt dat je uit Europa komt, jumpen alle vrouwen op je.
![]()
Nee man telt niet mee, de vrouwen in Marokko, das geen uitdaging. In tegenstelling tot de dames alhierquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Telt wel mee, of wil je teren op Yvonne?
O rly?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Ja maar dat telt niet mee. Als je in Marokko zegt dat je uit Europa komt, jumpen alle vrouwen op je.
![]()
Zitten we beetje te vechten om Yvonne, wie zegt dat ze ons wil... ze heeft geen vader die haar zal uithuwelijken helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee man telt niet mee, de vrouwen in Marokko, das geen uitdaging. In tegenstelling tot de dames alhier
Met 20 kamelen bereik je veel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zitten we beetje te vechten om Yvonne, wie zegt dat ze ons wil... ze heeft geen vader die haar zal uithuwelijken helaas
I know, k'heb de verhalen gehoord.quote:
Mooi, dan ben jij van mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie missen iets popjes.
Yvonne is van mij.
Kom op, die vonken tijdens de meet waren niet over het hoofd te zien.
Tsjaah, niet iedereen is de ideale schoonzoonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
I know, k'heb de verhalen gehoord.![]()
Er wordt volgens mij ook genoeg misbruik van gemaakt door 'eerloze' Marrokaanse broeders.![]()
De broeders beschermen me toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik eens As-soenah moskee inschakelen om jou te beschermen?
Dat gebeurd vaak genoeg ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
I know, k'heb de verhalen gehoord.![]()
Er wordt volgens mij ook genoeg misbruik van gemaakt door 'eerloze' Marrokaanse broeders.![]()
Je vergeet de 2 hotelsquote:
Offermeet danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Brechtje zal nooit meer naar een ramadan-meet komen
Ligt eraan of KlowJow er is denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kan jij al lezen dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die schrijven leuke verhaaltjes over d'r.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie missen iets popjes.
Yvonne is van mij.
Kom op, die vonken tijdens de meet waren niet over het hoofd te zien.
Idd, ik ben ook trots op mijn eervolle titel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah, niet iedereen is de ideale schoonzoon
Ja hoor, we zaten in de auto en ze zei het erg leuk gehad te hebben en de volgende keer ging ze weer mee,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
O rly?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, we zaten in de auto en ze zei het erg leuk gehad te hebben en de volgende keer ging ze weer mee,
Yvonne, gaat voor mutant of mij, niet iedereen bij betrekkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook trots op mijn eervolle titel.
Het doet niet niks met je, wanneer alle moeders te Nederlanden zich verzamelen en jou die titel opspellen.
![]()
Leugens.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, we zaten in de auto en ze zei het erg leuk gehad te hebben en de volgende keer ging ze weer mee,
Is dat erg?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben vandaag hè, troetelmarokkaan?.
Klowjow mocht wel een rondje met haar wandelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee man, ze wou daarvoor Brechtje niet eens afstaan.
Echt!quote:
Deal. Jullie vechten om de moeder, ik ga er met de dochter vandoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne, gaat voor mutant of mij, niet iedereen bij betrekken
gebeurde er ook nog wat?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klowjow mocht wel een rondje met haar wandelen
We laten je bannen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Deal. Jullie vechten om de moeder, ik ga er met de dochter vandoor.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Deal. Jullie vechten om de moeder, ik ga er met de dochter vandoor.
Ik vind Brechtje anders wel uitstekend bij mij passen, haar intellect en schoonheid is mij niet ontgaan, moeders.quote:
Ik durfde niet met haar te praten omdak bang was dat je eerwraak op me zou plegen.quote:
Ja, wandelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |