De kijker lijkt mij al behoorlijk koning gemaakt. Alle wedstrijden uitgebreid in samenvatting en niet het rechtertijtje binnen een paar minuten afgeragd waardoor de topper veruit de meeste tijd krijgt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef okee6 het volgende:
Maak de kijker eens koning in plaats van die te be-leren, dat verkoopt beter.
Ze hebben het geen enkele keer verteld, dat er Eredivisie komt zo'n 31 keer, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef RayMania het volgende:
Vanavond dus weer de Eredivisie.
Weet iemand of er ook wedstrijden van andere landen worden uitgezonden (Italië, Spaanse/Duitse beker)?
Stel je eens niet zo aanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het is tot 23.40, ik erger me nu al, 5 wedstrijden in 1.40 uur, belachelijk lang natuurlijk.
Jij vindt het niet lang? Als het 9 wedstrijden waren geweest was het dus 3 uurquote:
Op zondag hebben ze ook anderhalfuur voor 4 of 5 wedstrijden. Wees blij dat ze het uitzenden met degelijke samenvattingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij vindt het niet lang? Als het 9 wedstrijden waren geweest was het dus 3 uur.
Alles wat met schapen te maken hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat riepen ze tegen Sinouh?
Ik wilde het al melden jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Ambro, klink maar alvast in de pen, ze zijn al 3 minuten te laat!
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat riepen ze tegen Sinouh?
Kortzichtigheid siert de voetbalsupporterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.
Och ja, Kruikenzeikers. Staan nou niet bepaald bekend om hun hoge IQ.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.
Dat is echt zo'n foute appels met peren vergelijkingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
in de JL herhalen ze de helft van de doelpunt niet eens.
Ik had ze gemist, dus vond het wel fijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef Kadoc het volgende:
Heel boeiend hoor, wederom de goals van gisteren.
Want? Het is allebei voetbal en allebei op Talpa. Ja, het is een niveautje lager, maar wil jij 6 x een doelpunt zien? Als je bij de JL even niet oplet mis je veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n foute appels met peren vergelijking
Jawel, maar de ene wedstrijd wordt maar met 1 camera opgenomen. De andere met minimaal 5.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Want? Het is allebei voetbal en allebei op Talpa.
6 is wel veel en dat zal ook sporadisch gebeuren. Maar als het een mooie is of een belangrijk doelpunt heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:Ja, het is een niveautje lager, maar wil jij 6 x een doelpunt zien?
Nou en!?!?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze leren het na dik een jaar nog niet om te plannen zeg. Ok, het begint iets later, maar dan nog loopt het dík uit..zo moeilijk is het toch niet..
Ik wil doordeweeks gewoon ff snel een korte samenvatting/de doelpunten zien, geen zin om er een halve avond aan te besteden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou en!?!?
Dan kun je meer voetbal zien. Of zat je eigenlijk op de herhaling van De Gouden Kooi te wachten?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:47 schreef Helly het volgende:
Ik wil doordeweeks gewoon ff snel een korte samenvatting/de doelpunten zien, geen zin om er een halve avond aan te besteden.
Jawel man, debiele actie van Everton gewoon. De Intentie was gewoon heel smerig, dus rood was wel terecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef Type-R het volgende:
dit was echt geen rood
Alsof daardoor een doelkans werd ontnomen. Als dit een strafschop moest zijn, dan zijn alle voetballers die aan elkaar zitten homo. Dan houd je geen speler over op het veld. Ze zouden er een indirecte voor mogen geven, maar dat gebeurt natuurlijk niet. Zo opzettelijk dat de één meer trekt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:33 schreef Type-R het volgende:
wow dat vasthouden was wel HEEL erg duidelijk
Wat kijkt die gozer toch altijd dom uit z'n ogen.quote:
Sparta - Willem 2quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:18 schreef azaroth het volgende:
welke wedstrijd heb ik gemist?
Ja, één moment. Ik kijk ook anders. Zal het ff opzoeken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef CeeDeeS het volgende:
Zijn er misschien nog andere manieren om te kijken dan via de talpa website, want ze hebben het beeld weer uitgeschakeld.
Ik zit op het moment tijdelijk in het buitenland voor een exchange, maar zou graag t voetbal een beetje volgen (dus óók in beeld)
Hmm, schiet net zo hard naar de tekst-tv toe?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, één moment. Ik kijk ook anders. Zal het ff opzoeken.
http://wwitv.com/online/8285.asx
Hmm bah, vanavond nog eens proberen om 10 uur, maar volgens mij deed ie het vorige week toen ook niet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, zie het nu ook idd, werkte eerst wel namelijk
Had het alleen al een tijdje niet meer gebruikt, maar dan weet ik het ook niet![]()
Toevallig stond de microfoon weer voor dat vakquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, wat hoorde je de fans toch goed
The best.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef AminBen het volgende:
Zometeen de altijd leuke zondagavonduitzending
Ja, de scheids deed het super. Zijn eerste derby, en hij liet zich niet gek maken. Terechte gele kaarten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Milan_Inter was wel leuk te zien, vond de scheids wel meevallen, iedereen is zo pro milan
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Suarez is een topper.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:01 schreef Kadoc het volgende:
Feyenoord als eerste.
Vervelende vent is het.quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Corksterr het volgende:
Lazovic is wel een jankerd zeg, ik erger me d'r altijd dood aan. 't Is dat het tegen Feyenoord is....
quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Jasza het volgende:
HAHA Feyenoord wat triest, gaan ze ook doorspelen zo trieeeeeest
Gaan ze zich tot Vitesses niveau verlagen, hoe kansloosquote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Jasza het volgende:
Donder op joh, als een team dat vergeet moet je het zelf niet ook gaan doen, dan ben je net zo triest bezig.quote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
en terecht, wie niet geeft ontvangt niets. Braamhaar laat zich wel geweldig kennen door dan wel opeens te fluiten
Die tweeling ook op de achtergrond die naar de Braamhaar aan 't schreeuwen warenquote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Gaan ze zich tot Vitesses niveau verlagen, hoe kansloos
man zeik niet, greene lag 1 sec op de grond en Lazovic was al aan het richten op de goal. Hier begint het vanuit de verdediging.quote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
en terecht, wie niet geeft ontvangt niets. Braamhaar laat zich wel geweldig kennen door dan wel opeens te fluiten
Vergetenquote:Op zondag 5 november 2006 19:14 schreef Jasza het volgende:
Donder op joh, als een team dat vergeet moet je het zelf niet ook gaan doen, dan ben je net zo triest bezig.
Maar we wisten al dat die kakkerlakjes triest waren![]()
Zal vast betekenen dat er geen kloot aan was in De Kuipquote:Op zondag 5 november 2006 19:14 schreef Corksterr het volgende:
Tuurlijk, na de goal in de 70e minuut zitten we opeens in de blessuretijd
Voor uitmuntend voetbal hoef je ronde deze periode iig niet in de Kuip te zijn neequote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef twi het volgende:
Zal vast betekenen dat er geen kloot aan was in De Kuip
Of het zegt iets over Talpaquote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zal vast betekenen dat er geen kloot aan was in De Kuip
Hadden ze hem even te pakken met dat liedjequote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef Stefkuh het volgende:
Helemaal niets voor Lazovic.. ach ach..damn...
Greene had daar volkomen gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Jasza het volgende:
Ja dus vergeten ze het misschien express, maargoed ik vond dat je niet moet zeiken over Lazovic. Die ziet zijn kans en gaat.quote:Op zondag 5 november 2006 19:15 schreef FJD het volgende:
[..]
VergetenZe passen de bal nog langs de geblesseerde
Wat nou vergeten, je moet een blinde zijn wil je dat niet zien als je die pass geeft.
Gewoon eruit voor een wedstrijd of 6quote:
O dat Lazovic doorgaat kan ik wel begrijpen, die was al onderweg, maar als je als speler de bal zo diep speelt langs een geblesseerde tegenstander dan is dat niet 'per ongeluk'. Als het spel dan zo gespeeld moeten worden dan maakt dat niets uit maar dan moet je niet verwachten dat het later in de wedstrijd opeens anders is. Of gewoon doorspelen bij een geblesseerde en niet fluiten, of wel en niet bij de een wel en bij de ander niet.quote:Op zondag 5 november 2006 19:18 schreef Jasza het volgende:
Ja dus vergeten ze het misschien express, maargoed ik vond dat je niet moet zeiken over Lazovic. Die ziet zijn kans en gaat.
Tsja, de scheids kan moeilijk een actie van iemand gaan affluiten die opweg naar het doel kan.quote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef FJD het volgende:
[..]
O dat Lazovic doorgaat kan ik wel begrijpen, die was al onderweg, maar als je als speler de bal zo diep speelt langs een geblesseerde tegenstander dan is dat niet 'per ongeluk'. Als het spel dan zo gespeeld moeten worden dan maakt dat niets uit maar dan moet je niet verwachten dat het later in de wedstrijd opeens anders is. Of gewoon doorspelen bij een geblesseerde en niet fluiten, of wel en niet bij de een wel en bij de ander niet.
Dat krijg je he als je middenmoter wordquote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord eerst Uniek
De kutploegen als eerst, de betere ploegen op het eind. Niks nieuws.quote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord eerst Uniek
Vorig jaar om deze tijd kwam Ajax ook gewoon halverwege en die schopten toen ook geen deuk in een pakkie boter dus die stelling klopt al nietquote:Op zondag 5 november 2006 19:23 schreef Corksterr het volgende:
De kutploegen als eerst, de betere ploegen op het eind. Niks nieuws.
Sloeg ook nergens op iddquote:Op zondag 5 november 2006 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorig jaar om deze tijd kwam Ajax ook gewoon halverwege en die schopten toen ook geen deuk in een pakkie boter dus die stelling klopt al niet
Jij denkt dat Feyenoord bij de eerste 5 eindigt?quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef FJD het volgende:
Ik houd me nu gewoon vast aan de gedachte dat ik na dit seizoen ook eindelijk weet hoe het voelt om het hele seizoen klote te spelen maar in de playoffs nog Champions League veilig te stellen.
Dat zou zomaar kunnen gebeuren hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Jij denkt dat Feyenoord bij de eerste 5 eindigt?
We staan al 6equote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Corksterr het volgende:
Jij denkt dat Feyenoord bij de eerste 5 eindigt?
Het verschil was erg groot, lijkt me sterk dat dat ook zo in het stadion was.quote:Op zondag 5 november 2006 19:35 schreef calvobbes het volgende:
Het was ook de ene keer een kutherrie in het stadion en de andere keer niet. Of heb je die kanonschoten niet gehoord nadat er gescoord werd?
Maar goed, dat is natuurlijk ook de schuld van Talpa
Misschien moet je je TV gewoon op één volume houden.quote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het verschil was erg groot, lijkt me sterk dat dat ook zo in het stadion was.
Moet je nog even wachten helaas. Wederom als laatste bij die prutsersquote:Op zondag 5 november 2006 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil AJAX zien
Aghja jullie verliezen bijna alle uitduels nog wel, dus echt veel omhoog zal het niet meer gaanquote:Op zondag 5 november 2006 19:31 schreef FJD het volgende:
[..]
We staan al 6eik zie het probleem niet
We zuigen big time en staan al zesde
Onzin, Van Dijk is op zijn tijd zelfs een van de beteren. Maar ook hij maakt af en toe een foutje.quote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
van Dijk
Slechtste keeper van de Eredivisie
Meen je ditquote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Van Dijk is op zijn tijd zelfs een van de beteren. Maar ook hij maakt af en toe een foutje.
Samen met Buijs in 't strafbankje. Die zullen het wel met elkaar kunnen vindenquote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zal ook nog wel een staartje krijgen.
Geel met een oranje-randje maar rood was het zeker niet neequote:Op zondag 5 november 2006 20:19 schreef Max-Westerman het volgende:
kut scheids
Wie ben jijquote:Op zondag 5 november 2006 20:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Geel met een oranje-randje maar rood was het zeker niet nee
Ook wel leuk dat Ten Cate vervolgens niet weg wordt gestuurdEen trainer op t veld
UnleashMitch. Die met Tommie van Sesamstraat als avatar.quote:
En dan te bedenken dat Heitinga bijna in Alkmaar zat als onderdeel van een ruil/transfer van Vlaar naar Ajaxquote:Op zondag 5 november 2006 20:22 schreef xFriendx het volgende:
Knappe reddingen van Stekelenburg hoor. Die bal van Biseswar draaide nog even flink richting de kruising.
Ben niet voor Ajax, maar ik vind die Heitinga toch echt een geweldig figuur. Zit daar ook prima op z'n plek.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:11 schreef BigFire het volgende:
schitterende goal Lazovic , zelf gecreeërd en afgemaakt![]()
Poehoequote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef twi het volgende:
UnleashMitch. Die met Tommie van Sesamstraat als avatar.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef Jasza het volgende:
hahahaha Kuipers, Heitinga ging wel voor de bal scheve bosjosti.
Ik ben dan voor AZ, maar Heitinga hoort gewoon bij Ajax. Niet omdat ik Heitinga niet mag, maar gewoon die flair om hem heen is gewoon des Ajax.quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
UnleashMitch. Die met Tommie van Sesamstraat als avatar.
[..]
En dan te bedenken dat Heitinga bijna in Alkmaar zat als onderdeel van een ruil/transfer van Vlaar naar Ajax
Ja, geel wel maar rood niet. Hij was telaat maar hij wilde wel voor de bal gaanquote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Hij was nog later dan een trein van de NS in de herfstDaarnaast zwiepte z'n linkerbeen wel erg vreemd richting de tegenstander. Geel is dus zeker op z'n plaats.
Hij bewoog zich iig richting de bal dus de intentie was er wel jaquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef Jasza het volgende:
Ja, geel wel maar rood niet. Hij was telaat maar hij wilde wel voor de bal gaan![]()
Niet zoals hij zegt: dat hij helemaal geen intentie had![]()
Pic?quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef xFriendx het volgende:
(En m'n broertje heeft wat van hem weg, zo erg dat mensen in een volle coupe met Koninginnedag allemaal Heitinga gingen roepen)
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Kadoc het volgende:
Mulder vindt dat Afellay voor Turkije moet kiezen.
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jan Mulder "hij moet gewoon voor Turkije kiezen"![]()
idd beter als wat ze vorig jaar deden. Beetje praten maar veel beeldenquote:
Ach boeie, vond het wel mooi dat ie kakkerlak Biseswar neertrapte. Heitingaquote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef Jasza het volgende:
hahahaha Kuipers, Heitinga ging wel voor de bal scheve bosjosti.
Goed dat Arsenal-fans zich eens uitspreken tegen het wangedrag van hun spelersquote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef fanneke het volgende:
Zit nu de herhaling van De Wedstrijden te kijken.
Prima goal van Lazovic.
Eindelijk eens een ploeg die de bal niet uittrapt als er weer een speler zogenaamd geblesserd op het veld ligt.
Greene ging zelf met gestrekt been in. Omdat ie weet dat ie van z'n positie achterin weg is blijft ie liggen omdat dan de bal 'toch wel uitgetrapt' zal worden.
Dit gebeurd veel te vaak. Spelers verliezen een gewoon duel en blijven dan zogenaamd geblesseerd liggen.
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed dat Arsenal-fans zich eens uitspreken tegen het wangedrag van hun spelers
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 6 november 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Dat Arsenal een aanstellerige ploeg is.
prachtig inderdaad, Jan Mulderquote:
Volkomen met je eens! Ik ben dan wel voor Vitesse dus wellicht biased, maar echt hoor.. my thoughts exactly!quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef fanneke het volgende:
Zit nu de herhaling van De Wedstrijden te kijken.
Prima goal van Lazovic.
Eindelijk eens een ploeg die de bal niet uittrapt als er weer een speler zogenaamd geblesserd op het veld ligt.
Greene ging zelf met gestrekt been in. Omdat ie weet dat ie van z'n positie achterin weg is blijft ie liggen omdat dan de bal 'toch wel uitgetrapt' zal worden.
Dit gebeurd veel te vaak. Spelers verliezen een gewoon duel en blijven dan zogenaamd geblesseerd liggen.
![]()
Laat maar.quote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
![]()
Is totaal niet relevant.
Dat ben ik ook wel met hem eens, ik erger me ook mateloos aan Feyenoorders als ze weer eens van mening zijn dat ze de bal moeten uittrappen. Alleen er moeten eens duidelijke richtlijnen worden opgesteld.quote:Op maandag 6 november 2006 17:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
Volkomen met je eens! Ik ben dan wel voor Vitesse dus wellicht biased, maar echt hoor.. my thoughts exactly!![]()
Wat zag dat er fuckin' treurig uit idd.quote:Op maandag 6 november 2006 01:11 schreef fanneke het volgende:
AZ, topper in de competitie. En dan 50 supporters meenemen naar een uitwedstrijd.![]()
AZ leidt niemand op en verzint zelf ook geen liedjesquote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Nashje het volgende:
Ik weet niet wie die song van jalalalalalalaaaaaa Ajax Amsterdaaaam heeft verzonnen, maar die versie van AZ Alkmaaaaar slaat echt alles.
In het strafschop gebied mag dat hoor. Je kunt ze moeilijk een vrije trap geven op 1mtr van het doel of zo (heb wedstrijd trouwens niet gezien). Maar het lijkt me idd niet iets standaards.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef fanneke het volgende:
Sinds wanneer krijg je voor gevaarlijk spel een penalty?
![]()
Zoals Nürnberg zojuist tegen Bremen...
Gevaarlijk spel is altijd een indirecte vrije trap. Ook in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef existenz het volgende:
[..]
In het strafschop gebied mag dat hoor. Je kunt ze moeilijk een vrije trap geven op 1mtr van het doel of zo (heb wedstrijd trouwens niet gezien). Maar het lijkt me idd niet iets standaards.
Ook op 3mtr van het doel? Dan lijkt het me namelijk niet meer werkbaar. Ik snap de regel overigens wel, alleen vermoed ik dat het komt door de praktische uitwerking (al hoewel ik dat in twijfel trek of op 3mtr hetzelfde effect heeft).quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel is altijd een indirecte vrije trap. Ook in het strafschopgebied.
Onbegrijpelijk dat de scheidrechter dan een penalty geeft.
Mooie aanval inderdaad.quote:
Ik zeg het je, het is één groot complot!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Cheiron het volgende:
WEER een penalty van groningen trouwens. Hoeveel penalties hebben die dit seizoen al niet gehad zeg (europees, competitie en beker bij elkaar)
Que?quote:
Goed lezen boveninquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Que?
Ze hebben al sinds het EK u21 de rechten van Jong Oranje hoor. Elke wedstrijd van hun is er tot nu toe opgeweest.
Wat een gelul, had net zo goed andersom kunnen zijn, maar laten we daarover niet gaan beginnen.quote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
vernederd willem II
al snel 0-2, daarna 0-3... daarna komen ze terug door de scheidsquote:Op zondag 12 november 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een gelul, had net zo goed andersom kunnen zijn, maar laten we daarover niet gaan beginnen.
Duidelijk geen kaartje gehad dusquote:Op zondag 12 november 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
al snel 0-2, daarna 0-3... daarna komen ze terug door de scheids
ik was er wel hoorquote:Op zondag 12 november 2006 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Duidelijk geen kaartje gehad dus. Die 0-3 was compleet de schuld van Willem II zelf, beter zelfs alle 5 de goals komen door fouten van Willem II en niet door het spel van Feyenoord. Feyenoord stelde 3x niets voor, maar pakte de kansen die ze kregen (bijna 100% score zelfs op de kansen, dus terecht gewonnen dat wel), maar de eerste 2 goals van Willem II waren zeer goed gecreeerde kansen, waar Feyenoord niets aan kon doen.
Volgens jouw redenatie wat betreffende goals hadden we dan dik gewonnen.... Dat sterk begin zegt trouwens meer over Feyenoord en hun kwaliteiten dan over Willem II...quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik was er wel hoorwillem II begon erg sterk
![]()
Die kneuzen van die kutzender zullen het nu eenmaal nooit lerenquote:Op zondag 12 november 2006 19:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:de topper pas later, altijd hetzelfde gedonder
Die kneuzen met geen gevoel voor commercie of commercieel denken zullen het nu eenmaal nooit leren.quote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die kneuzen van die kutzender zullen het nu eenmaal nooit leren![]()
Alle 3.quote:Op zondag 12 november 2006 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die kneuzen met geen gevoel voor commercie of commercieel denken zullen het nu eenmaal nooit leren.
Of.
Die kneuzen weten hoe Talpa het al een ruim jaar aanpakt en kunnen dus onderhand weten hoe er gewerkt wordt en zich dus een hoop ergenis besparen door pas na een halfuur in te schakelen.
Of.
Die kneuzen die alleen maar de TOP3 willen zien hebben pech.
Het zou op zich al een hoop ergenis schelen als er eens een duidelijke lijn in dat programma komt. Negen van de tien keer komt Ajax bijvoorbeeld als allerlaatste. Dat is bekend en dat weet iedereen. De topwedstrijden hebben ze dan weer de ene keer als 2e en dan weer als 3e of nog later. Dat is zo ontzettend irritant bij dit programma. Later inschakelen heeft geen enkel nut, want je weet nooit wanneer je club komt. Is uit oogpunt van Talpa natuurlijk goed voor de commercie, maar getuigd van geen enkel respect naar de kijker. Die worden op deze manier aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 12 november 2006 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kneuzen weten hoe Talpa het al een ruim jaar aanpakt en kunnen dus onderhand weten hoe er gewerkt wordt en zich dus een hoop ergenis besparen door pas na een halfuur in te schakelen.
Jij valt onder het eerste en het derde kopjequote:Op zondag 12 november 2006 19:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het zou op zich al een hoop ergenis schelen als er eens een duidelijke lijn in dat programma komt. Negen van de tien keer komt Ajax bijvoorbeeld als allerlaatste. Dat is bekend en dat weet iedereen. De topwedstrijden hebben ze dan weer de ene keer als 2e en dan weer als 3e of nog later. Dat is zo ontzettend irritant bij dit programma. Later inschakelen heeft geen enkel nut, want je weet nooit wanneer je club komt. Is uit oogpunt van Talpa natuurlijk goed voor de commercie, maar getuigd van geen enkel respect naar de kijker. Die worden op deze manier aan het lijntje gehouden.
Volgens mij kan je het aardig goed inschattenquote:Op zondag 12 november 2006 19:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het zou op zich al een hoop ergenis schelen als er eens een duidelijke lijn in dat programma komt. Negen van de tien keer komt Ajax bijvoorbeeld als allerlaatste. Dat is bekend en dat weet iedereen. De topwedstrijden hebben ze dan weer de ene keer als 2e en dan weer als 3e of nog later. Dat is zo ontzettend irritant bij dit programma. Later inschakelen heeft geen enkel nut, want je weet nooit wanneer je club komt. Is uit oogpunt van Talpa natuurlijk goed voor de commercie, maar getuigd van geen enkel respect naar de kijker. Die worden op deze manier aan het lijntje gehouden.
Want jij kent mij door en door en weet dus precies hoe ik in elkaar zitquote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Jij valt onder het eerste en het derde kopje
Als Ajax-PSV in 8-3 was geëindigd waren ze er nog niet mee begonnen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het aardig goed inschatten
Maar dan nog; de meeste mensen willen gewoon alles zien. Stuk voor stuk leuke wedstrijden vandaag, Ajax - PSV is wellicht misschien wel de minst boeiende.
'Als ze doen wat ik zeg komt het goed en hebben we geen problemen meer.'quote:Op zondag 12 november 2006 19:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is weer lekker arrogant die Mos. Zo ken ik em weer
Inderdaad, wat een arrogantie van hem.quote:Op zondag 12 november 2006 19:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is weer lekker arrogant die Mos. Zo ken ik em weer
Hij zei alleen dat het na de reclame komt, niet in welke volgorde.quote:Op zondag 12 november 2006 19:22 schreef Jasza het volgende:
Ajax-psv komt nu, na de reclame iig.
Nee. Maar dat is toch niet mijn punt; nu hadden ze er wellicht mee kunnen beginnen omdat het de minst spectaculaire wedstrijd was. Maar dat doen ze niet, omdat het een affiche is dat kijkers trekt.quote:Op zondag 12 november 2006 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Ajax-PSV in 8-3 was geëindigd waren ze er nog niet mee begonnen.
Ja maar ik wist et welquote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat het na de reclame komt, niet in welke volgorde.
Die eerste kans van de 2e helft moest erin.quote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef StarGazer het volgende:
Wat hebben we het laten liggen in de eerste helft zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |