Op zondag hebben ze ook anderhalfuur voor 4 of 5 wedstrijden. Wees blij dat ze het uitzenden met degelijke samenvattingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij vindt het niet lang? Als het 9 wedstrijden waren geweest was het dus 3 uur.
Alles wat met schapen te maken hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat riepen ze tegen Sinouh?
Ik wilde het al melden jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Ambro, klink maar alvast in de pen, ze zijn al 3 minuten te laat!
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat riepen ze tegen Sinouh?
Kortzichtigheid siert de voetbalsupporterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.
Och ja, Kruikenzeikers. Staan nou niet bepaald bekend om hun hoge IQ.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.
Dat is echt zo'n foute appels met peren vergelijkingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
in de JL herhalen ze de helft van de doelpunt niet eens.
Ik had ze gemist, dus vond het wel fijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef Kadoc het volgende:
Heel boeiend hoor, wederom de goals van gisteren.
Want? Het is allebei voetbal en allebei op Talpa. Ja, het is een niveautje lager, maar wil jij 6 x een doelpunt zien? Als je bij de JL even niet oplet mis je veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n foute appels met peren vergelijking
Jawel, maar de ene wedstrijd wordt maar met 1 camera opgenomen. De andere met minimaal 5.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Want? Het is allebei voetbal en allebei op Talpa.
6 is wel veel en dat zal ook sporadisch gebeuren. Maar als het een mooie is of een belangrijk doelpunt heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:Ja, het is een niveautje lager, maar wil jij 6 x een doelpunt zien?
Nou en!?!?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze leren het na dik een jaar nog niet om te plannen zeg. Ok, het begint iets later, maar dan nog loopt het dík uit..zo moeilijk is het toch niet..
Ik wil doordeweeks gewoon ff snel een korte samenvatting/de doelpunten zien, geen zin om er een halve avond aan te besteden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou en!?!?
Dan kun je meer voetbal zien. Of zat je eigenlijk op de herhaling van De Gouden Kooi te wachten?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:47 schreef Helly het volgende:
Ik wil doordeweeks gewoon ff snel een korte samenvatting/de doelpunten zien, geen zin om er een halve avond aan te besteden.
Jawel man, debiele actie van Everton gewoon. De Intentie was gewoon heel smerig, dus rood was wel terecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef Type-R het volgende:
dit was echt geen rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |