De kijker lijkt mij al behoorlijk koning gemaakt. Alle wedstrijden uitgebreid in samenvatting en niet het rechtertijtje binnen een paar minuten afgeragd waardoor de topper veruit de meeste tijd krijgt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef okee6 het volgende:
Maak de kijker eens koning in plaats van die te be-leren, dat verkoopt beter.
Ze hebben het geen enkele keer verteld, dat er Eredivisie komt zo'n 31 keer, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef RayMania het volgende:
Vanavond dus weer de Eredivisie.
Weet iemand of er ook wedstrijden van andere landen worden uitgezonden (Italië, Spaanse/Duitse beker)?
Stel je eens niet zo aanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Het is tot 23.40, ik erger me nu al, 5 wedstrijden in 1.40 uur, belachelijk lang natuurlijk.
Jij vindt het niet lang? Als het 9 wedstrijden waren geweest was het dus 3 uurquote:
Op zondag hebben ze ook anderhalfuur voor 4 of 5 wedstrijden. Wees blij dat ze het uitzenden met degelijke samenvattingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij vindt het niet lang? Als het 9 wedstrijden waren geweest was het dus 3 uur.
Alles wat met schapen te maken hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat riepen ze tegen Sinouh?
Ik wilde het al melden jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou Ambro, klink maar alvast in de pen, ze zijn al 3 minuten te laat!
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Wat riepen ze tegen Sinouh?
Kortzichtigheid siert de voetbalsupporterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.
Och ja, Kruikenzeikers. Staan nou niet bepaald bekend om hun hoge IQ.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schapenneuker. Vrij slim om zoiets te roepen terwijl er ook genoeg moslims bij je eigen team rondlopen.
Dat is echt zo'n foute appels met peren vergelijkingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
in de JL herhalen ze de helft van de doelpunt niet eens.
Ik had ze gemist, dus vond het wel fijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef Kadoc het volgende:
Heel boeiend hoor, wederom de goals van gisteren.
Want? Het is allebei voetbal en allebei op Talpa. Ja, het is een niveautje lager, maar wil jij 6 x een doelpunt zien? Als je bij de JL even niet oplet mis je veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n foute appels met peren vergelijking
Jawel, maar de ene wedstrijd wordt maar met 1 camera opgenomen. De andere met minimaal 5.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Want? Het is allebei voetbal en allebei op Talpa.
6 is wel veel en dat zal ook sporadisch gebeuren. Maar als het een mooie is of een belangrijk doelpunt heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:Ja, het is een niveautje lager, maar wil jij 6 x een doelpunt zien?
Nou en!?!?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze leren het na dik een jaar nog niet om te plannen zeg. Ok, het begint iets later, maar dan nog loopt het dík uit..zo moeilijk is het toch niet..
Ik wil doordeweeks gewoon ff snel een korte samenvatting/de doelpunten zien, geen zin om er een halve avond aan te besteden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou en!?!?
Dan kun je meer voetbal zien. Of zat je eigenlijk op de herhaling van De Gouden Kooi te wachten?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:47 schreef Helly het volgende:
Ik wil doordeweeks gewoon ff snel een korte samenvatting/de doelpunten zien, geen zin om er een halve avond aan te besteden.
Jawel man, debiele actie van Everton gewoon. De Intentie was gewoon heel smerig, dus rood was wel terecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef Type-R het volgende:
dit was echt geen rood
Alsof daardoor een doelkans werd ontnomen. Als dit een strafschop moest zijn, dan zijn alle voetballers die aan elkaar zitten homo. Dan houd je geen speler over op het veld. Ze zouden er een indirecte voor mogen geven, maar dat gebeurt natuurlijk niet. Zo opzettelijk dat de één meer trekt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:33 schreef Type-R het volgende:
wow dat vasthouden was wel HEEL erg duidelijk
Wat kijkt die gozer toch altijd dom uit z'n ogen.quote:
Sparta - Willem 2quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:18 schreef azaroth het volgende:
welke wedstrijd heb ik gemist?
Ja, één moment. Ik kijk ook anders. Zal het ff opzoeken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef CeeDeeS het volgende:
Zijn er misschien nog andere manieren om te kijken dan via de talpa website, want ze hebben het beeld weer uitgeschakeld.
Ik zit op het moment tijdelijk in het buitenland voor een exchange, maar zou graag t voetbal een beetje volgen (dus óók in beeld)
Hmm, schiet net zo hard naar de tekst-tv toe?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, één moment. Ik kijk ook anders. Zal het ff opzoeken.
http://wwitv.com/online/8285.asx
Hmm bah, vanavond nog eens proberen om 10 uur, maar volgens mij deed ie het vorige week toen ook niet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, zie het nu ook idd, werkte eerst wel namelijk
Had het alleen al een tijdje niet meer gebruikt, maar dan weet ik het ook niet![]()
Toevallig stond de microfoon weer voor dat vakquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, wat hoorde je de fans toch goed
The best.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef AminBen het volgende:
Zometeen de altijd leuke zondagavonduitzending
Ja, de scheids deed het super. Zijn eerste derby, en hij liet zich niet gek maken. Terechte gele kaarten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Milan_Inter was wel leuk te zien, vond de scheids wel meevallen, iedereen is zo pro milan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |