quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Kadoc het volgende:
Mulder vindt dat Afellay voor Turkije moet kiezen.
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jan Mulder "hij moet gewoon voor Turkije kiezen"![]()
idd beter als wat ze vorig jaar deden. Beetje praten maar veel beeldenquote:
Ach boeie, vond het wel mooi dat ie kakkerlak Biseswar neertrapte. Heitingaquote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef Jasza het volgende:
hahahaha Kuipers, Heitinga ging wel voor de bal scheve bosjosti.
Goed dat Arsenal-fans zich eens uitspreken tegen het wangedrag van hun spelersquote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef fanneke het volgende:
Zit nu de herhaling van De Wedstrijden te kijken.
Prima goal van Lazovic.
Eindelijk eens een ploeg die de bal niet uittrapt als er weer een speler zogenaamd geblesserd op het veld ligt.
Greene ging zelf met gestrekt been in. Omdat ie weet dat ie van z'n positie achterin weg is blijft ie liggen omdat dan de bal 'toch wel uitgetrapt' zal worden.
Dit gebeurd veel te vaak. Spelers verliezen een gewoon duel en blijven dan zogenaamd geblesseerd liggen.
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 01:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed dat Arsenal-fans zich eens uitspreken tegen het wangedrag van hun spelers
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 6 november 2006 13:23 schreef Erasmusch het volgende:
Dat Arsenal een aanstellerige ploeg is.
prachtig inderdaad, Jan Mulderquote:
Volkomen met je eens! Ik ben dan wel voor Vitesse dus wellicht biased, maar echt hoor.. my thoughts exactly!quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef fanneke het volgende:
Zit nu de herhaling van De Wedstrijden te kijken.
Prima goal van Lazovic.
Eindelijk eens een ploeg die de bal niet uittrapt als er weer een speler zogenaamd geblesserd op het veld ligt.
Greene ging zelf met gestrekt been in. Omdat ie weet dat ie van z'n positie achterin weg is blijft ie liggen omdat dan de bal 'toch wel uitgetrapt' zal worden.
Dit gebeurd veel te vaak. Spelers verliezen een gewoon duel en blijven dan zogenaamd geblesseerd liggen.
![]()
Laat maar.quote:Op maandag 6 november 2006 15:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
![]()
Is totaal niet relevant.
Dat ben ik ook wel met hem eens, ik erger me ook mateloos aan Feyenoorders als ze weer eens van mening zijn dat ze de bal moeten uittrappen. Alleen er moeten eens duidelijke richtlijnen worden opgesteld.quote:Op maandag 6 november 2006 17:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
Volkomen met je eens! Ik ben dan wel voor Vitesse dus wellicht biased, maar echt hoor.. my thoughts exactly!![]()
Wat zag dat er fuckin' treurig uit idd.quote:Op maandag 6 november 2006 01:11 schreef fanneke het volgende:
AZ, topper in de competitie. En dan 50 supporters meenemen naar een uitwedstrijd.![]()
AZ leidt niemand op en verzint zelf ook geen liedjesquote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef Nashje het volgende:
Ik weet niet wie die song van jalalalalalalaaaaaa Ajax Amsterdaaaam heeft verzonnen, maar die versie van AZ Alkmaaaaar slaat echt alles.
In het strafschop gebied mag dat hoor. Je kunt ze moeilijk een vrije trap geven op 1mtr van het doel of zo (heb wedstrijd trouwens niet gezien). Maar het lijkt me idd niet iets standaards.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef fanneke het volgende:
Sinds wanneer krijg je voor gevaarlijk spel een penalty?
![]()
Zoals Nürnberg zojuist tegen Bremen...
Gevaarlijk spel is altijd een indirecte vrije trap. Ook in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef existenz het volgende:
[..]
In het strafschop gebied mag dat hoor. Je kunt ze moeilijk een vrije trap geven op 1mtr van het doel of zo (heb wedstrijd trouwens niet gezien). Maar het lijkt me idd niet iets standaards.
Ook op 3mtr van het doel? Dan lijkt het me namelijk niet meer werkbaar. Ik snap de regel overigens wel, alleen vermoed ik dat het komt door de praktische uitwerking (al hoewel ik dat in twijfel trek of op 3mtr hetzelfde effect heeft).quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel is altijd een indirecte vrije trap. Ook in het strafschopgebied.
Onbegrijpelijk dat de scheidrechter dan een penalty geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |