Sparta - Willem 2quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:18 schreef azaroth het volgende:
welke wedstrijd heb ik gemist?
Ja, één moment. Ik kijk ook anders. Zal het ff opzoeken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef CeeDeeS het volgende:
Zijn er misschien nog andere manieren om te kijken dan via de talpa website, want ze hebben het beeld weer uitgeschakeld.
Ik zit op het moment tijdelijk in het buitenland voor een exchange, maar zou graag t voetbal een beetje volgen (dus óók in beeld)
Hmm, schiet net zo hard naar de tekst-tv toe?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, één moment. Ik kijk ook anders. Zal het ff opzoeken.
http://wwitv.com/online/8285.asx
Hmm bah, vanavond nog eens proberen om 10 uur, maar volgens mij deed ie het vorige week toen ook niet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, zie het nu ook idd, werkte eerst wel namelijk
Had het alleen al een tijdje niet meer gebruikt, maar dan weet ik het ook niet![]()
Toevallig stond de microfoon weer voor dat vakquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, wat hoorde je de fans toch goed
The best.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef AminBen het volgende:
Zometeen de altijd leuke zondagavonduitzending
Ja, de scheids deed het super. Zijn eerste derby, en hij liet zich niet gek maken. Terechte gele kaarten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Milan_Inter was wel leuk te zien, vond de scheids wel meevallen, iedereen is zo pro milan
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Suarez is een topper.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:01 schreef Kadoc het volgende:
Feyenoord als eerste.
Vervelende vent is het.quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Corksterr het volgende:
Lazovic is wel een jankerd zeg, ik erger me d'r altijd dood aan. 't Is dat het tegen Feyenoord is....
quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Jasza het volgende:
HAHA Feyenoord wat triest, gaan ze ook doorspelen zo trieeeeeest
Gaan ze zich tot Vitesses niveau verlagen, hoe kansloosquote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Jasza het volgende:
Donder op joh, als een team dat vergeet moet je het zelf niet ook gaan doen, dan ben je net zo triest bezig.quote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
en terecht, wie niet geeft ontvangt niets. Braamhaar laat zich wel geweldig kennen door dan wel opeens te fluiten
Die tweeling ook op de achtergrond die naar de Braamhaar aan 't schreeuwen warenquote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Gaan ze zich tot Vitesses niveau verlagen, hoe kansloos
man zeik niet, greene lag 1 sec op de grond en Lazovic was al aan het richten op de goal. Hier begint het vanuit de verdediging.quote:Op zondag 5 november 2006 19:13 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
en terecht, wie niet geeft ontvangt niets. Braamhaar laat zich wel geweldig kennen door dan wel opeens te fluiten
Vergetenquote:Op zondag 5 november 2006 19:14 schreef Jasza het volgende:
Donder op joh, als een team dat vergeet moet je het zelf niet ook gaan doen, dan ben je net zo triest bezig.
Maar we wisten al dat die kakkerlakjes triest waren![]()
Zal vast betekenen dat er geen kloot aan was in De Kuipquote:Op zondag 5 november 2006 19:14 schreef Corksterr het volgende:
Tuurlijk, na de goal in de 70e minuut zitten we opeens in de blessuretijd
Voor uitmuntend voetbal hoef je ronde deze periode iig niet in de Kuip te zijn neequote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef twi het volgende:
Zal vast betekenen dat er geen kloot aan was in De Kuip
Of het zegt iets over Talpaquote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zal vast betekenen dat er geen kloot aan was in De Kuip
Hadden ze hem even te pakken met dat liedjequote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef Stefkuh het volgende:
Helemaal niets voor Lazovic.. ach ach..damn...
Greene had daar volkomen gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef Jasza het volgende:
Ja dus vergeten ze het misschien express, maargoed ik vond dat je niet moet zeiken over Lazovic. Die ziet zijn kans en gaat.quote:Op zondag 5 november 2006 19:15 schreef FJD het volgende:
[..]
VergetenZe passen de bal nog langs de geblesseerde
Wat nou vergeten, je moet een blinde zijn wil je dat niet zien als je die pass geeft.
Gewoon eruit voor een wedstrijd of 6quote:
O dat Lazovic doorgaat kan ik wel begrijpen, die was al onderweg, maar als je als speler de bal zo diep speelt langs een geblesseerde tegenstander dan is dat niet 'per ongeluk'. Als het spel dan zo gespeeld moeten worden dan maakt dat niets uit maar dan moet je niet verwachten dat het later in de wedstrijd opeens anders is. Of gewoon doorspelen bij een geblesseerde en niet fluiten, of wel en niet bij de een wel en bij de ander niet.quote:Op zondag 5 november 2006 19:18 schreef Jasza het volgende:
Ja dus vergeten ze het misschien express, maargoed ik vond dat je niet moet zeiken over Lazovic. Die ziet zijn kans en gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |