Agreed. Viel mij ook op. Erg jammer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef FJD het volgende:
Stemwijzer: niet verboden zijn.
Dubbele negatieve kwalificatie wat verkeerde antwoorden op kan leveren. Ook niet helemaal netjes. Ik snap dat echt niet, ook dit is weer een ontzettend grove fout die met een uurtje inlezen in het opzetten van enquetes er uit gevist kan worden
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef FJD het volgende:
Stemwijzer: niet verboden zijn.
Dubbele negatieve kwalificatie wat verkeerde antwoorden op kan leveren. Ook niet helemaal netjes. Ik snap dat echt niet, ook dit is weer een ontzettend grove fout die met een uurtje inlezen in het opzetten van enquetes er uit gevist kan worden
Hasj en softdrugs moet niet meer verboden zijn.quote:
Dan heb ik die ook verkeerd gelezen volgens mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Hasj en softdrugs moet niet meer verboden zijn.
Dat was de vraag, maak daar 'moet gelegaliseerd worden' en je bent van deze grove onvolkomenheid af.
Ok, helemaal mee eens. Bij het stellen van zulke vragen krijg ik altijd het idee dat ze je toch een bepaalde richting op willen hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Hasj en softdrugs moet niet meer verboden zijn.
Dat was de vraag, maak daar 'moet gelegaliseerd worden' en je bent van deze grove onvolkomenheid af.
Snap je nu waarom mensen zeggen dat je van de verkeerde kant bentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef SCH het volgende:
De vraagstelling is minder helder maar het geheel is wel betrouwbaarder.
Kom het dichtst bij de PvdA uit - kort daarop SP en GL en Wilders het verstaf, met al die rechtse splinters daarbij
Nee, daar begrijp ik nou helemaal niks en niemandal vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mensen zeggen dat je van de verkeerde kant bent
![]()
Ja, bij mij voelde dat ook alsof ik 10 kilo stront in het toilet achterliet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:07 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
was een heerlijk moment trouwens, toen je kon zeggen wat je van Rita Verdonk vond
Bij mij begon hij te weigeren op dat momentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:51 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ja, bij mij voelde dat ook alsof ik 10 kilo stront in het toilet achterliet.
Precies mijn puntquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef du_ke het volgende:
Dan heb ik die ook verkeerd gelezen volgens mij.
Als ik het plaatje zou tekenen zou ik GL op de horizontale as ook tussen SP en PvdA plaatsen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:
GL staat gewoon te ver van de restvan het spectrum op dit plaatje anders had ze ook beter bij mij gepast.
Idd, had ik niet eens gezien, maar schijnbaar is de SP zo'n stuk opgeschoven dat ze (economisch gezien) niet meer de meest linkse partij zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik het plaatje zou tekenen zou ik GL op de horizontale as ook tussen SP en PvdA plaatsen...
Helemaal met de wat liberalere koers van GL.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:51 schreef onemangang het volgende:
[..]
Ja, bij mij voelde dat ook alsof ik 10 kilo stront in het toilet achterliet.
Dat wil ik idd ook niet geloven, maar de SP is wel dichter bij GL gekomen in het afgelopen jaar naar mijn mening.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:09 schreef du_ke het volgende:
Ja GL is zeker niet linkser dan de SP zoals dit plaatje doet denken.
Ik hoefde er niet eens aan te zitten, spontane witte vloedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tijdens de test moest ik bij het zien van Rita toch even aan m'n plassertje zitten.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:11 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeerlijk ja al die agressie richting verdonk kwijt.
TOTAAL NIET betrouwbaar
TOTAAL NIET bekwaam
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:11 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOTAAL NIET betrouwbaar
TOTAAL NIET bekwaam
![]()
IDEM hier ook echt heerlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:11 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOTAAL NIET betrouwbaar
TOTAAL NIET bekwaam
![]()
Pardon? Bekwaam? Betrouwbaar is hij zeker maar bekwaam is hij allerminst, onder bekwaam versta ik dat je je verstand gebruikt en niet alleen je geloof.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Bas van der Vlies is de enige bij wie ik zeer betrouwbaar en zeer bekwaam heb ingevuld. Je mag vinden van die man wat je wil, maar dat hij betrouwbaar en bekwaam is kun je niet ontkennen
Dat zou een prima verklaring kunnen zijn. Als je concessies doet ga je Nederland bijna altijd naar het midden. En aangezien de scherpe linkse randjes erbij de SP wel af zijn, is dat het gevolg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, had ik niet eens gezien, maar schijnbaar is de SP zo'n stuk opgeschoven dat ze (economisch gezien) niet meer de meest linkse partij zijn.
Ik had die man ook vrij positief beoordeeld, ondanks het feit dat ik het met weinig mensen minder eens ben. Daarom is dit ook zo'n goed onderdeel van de kieskompas, het voegt echt een nieuwe dimensie toe.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Bas van der Vlies is de enige bij wie ik zeer betrouwbaar en zeer bekwaam heb ingevuld. Je mag vinden van die man wat je wil, maar dat hij betrouwbaar en bekwaam is kun je niet ontkennen
Onder bekwaam versta ik meer dat hij geschikt is als politicus (los van welke overtuiging), en als politicus vind ik hem zeer geschikt en hij heeft verstand van zaken. Naar mijn mening een van de meeste bekwame politiciquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Bekwaam? Betrouwbaar is hij zeker maar bekwaam is hij allerminst, onder bekwaam versta ik dat je je verstand gebruikt en niet alleen je geloof.
Waarom zijn die mensen bewkwaam, betrouwbaar of juist niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:17 schreef Genverbrander het volgende:
Ik had zeer betrouwbaar & zeer bekwaam alleen bij Bos en Halsema. Marijnissen vind ik wel zeer bekwaam maar niet 100% betrouwbaar. Rouvoet idem. Balkenende had ik zeer onbetrouwbaar en zeer onbekwaam.
Geloof lijkt me zeer belangrijk voor de nr 1 van de SGP.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Bekwaam? Betrouwbaar is hij zeker maar bekwaam is hij allerminst, onder bekwaam versta ik dat je je verstand gebruikt en niet alleen je geloof.
Je kiest toch een parlement. Me dunkt dat je de betrouwbaarheid en bekwaamheid van parlementariers prima kan beoordelen, als ze in het parlement gezeten hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:22 schreef Napalm het volgende:
Vind het overigens een rare vergelijking want een Halsema of een Stuger heeft nog nooit bestuursverantwoording gedragen, hoe kan je die dan vergelijken met Jan Peter?
grappigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwen en kiesrecht geen issue is, dat mis ik dan weer wel.
Ik zie het nut er ook eerlijk gezegd niet van in. Afgezien van bovenbenoemde agressie uitlevenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:16 schreef sigme het volgende:
Ik heb dat hele beoordelen van bekwaamheid en betrouwbaarheid laten zitten.
Daarom symphatiek man en erg integer maar er staat een kerk achter die mij in het geheel niet kan bekoren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De enige in de Nederlandse politiek die is als zeer betrouwbaar en zeer bekwaam beschouw is Rouvoet. Helaas ben ik niet Christelijk, en zal daarom nooit CU stemmen.
quote:
Dat kan de gemiddelde kieskompas gebruiker helemaal niet. Kijk maar naar de reacties in dit topic..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef sigme het volgende:
Je kiest toch een parlement. Me dunkt dat je de betrouwbaarheid en bekwaamheid van parlementariers prima kan beoordelen, als ze in het parlement gezeten hebben.
Nou, een mening erover hebben kan prima. Het kan zelfs een mening zijn die ik deel. Of de grond waarop het gebaseerd is altijd heel stevig is, is een tweede.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat kan de gemiddelde kieskompas gebruiker helemaal niet. Kijk maar naar de reacties in dit topic..
We hebben het over lijsttrekkers (en verdonk) toch? Gaat het over Balk dan beoordelen we niet zijn parlementarierschap maar zn MP-schap, Ppastors op zn gedrag in Rotterdam.. Verschillende situaties.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, een mening erover hebben kan prima. Het kan zelfs een mening zijn die ik deel. Of de grond waarop het gebaseerd is altijd heel stevig is, is een tweede.
Maar je ontwijkt het punt: de bekwaamheid en betrouwbaarheid van toekomstig parlementariers is prima te beoordelen aan de hand van hun gedrag als parlementarier.
Verdonks bekwaamheid als minister zegt echter een stuk minder over haar geschikheid als parlementarier, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |