quote:
wrom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:30 schreef Soempie het volgende:
maar eh, nieuwe vraag doen?
Omdat ik hem niet weetquote:
sgoed!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
of je plaatst je vraag ook even hier
die hebben we al gehad in nmr 354quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef macondo het volgende:
Gerrard en French?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ding dong..over tien minuten ub dicht![]()
Soemp gaat richting internetcafe![]()
tot over 5 minuten![]()
Shit, dat had ik moeten weten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:45 schreef Jayhawk het volgende:
Weiss en Hickman
Ik heb nog niks van hem gelezen, maar naast High Fidelity zijn er nog 2 boeken verfilmd. Die ken je wel denk ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef macondo het volgende:
Nick Hornby
En meer heb ik van hem niet gelezen..
Fast eddyquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Neleos het volgende:
Sharon Tate
Huh? Had je dat al getypt voordat ik de vraag stelde?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Neleos het volgende:
Sharon Tate
laat maarquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Had je dat al getypt voordat ik de vraag stelde?
Neleos +1
Ik ben een F5 machine.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Had je dat al getypt voordat ik de vraag stelde?
Neleos +1
Misschien wat voor jou om daar aan mee te doen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:08 schreef Jayhawk het volgende:
astrid joosten
nee, maar heb me wel aangemeld voor met het mes op tafelquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou om daar aan mee te doen?
Ha, precies op tijd voor het voetbal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Ellen Blazer
Met een laptop op je schoot? Ik zou gewoon voor twee voor twaalf gaan hoor, daar mag je naar hartelust opzoeken..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, maar heb me wel aangemeld voor met het mes op tafel
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:23 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Jim Jones City?
Dat wilde ik horenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jonestown dan
In Waco hadden ze een barbeque, in Jonestown dronken ze een teil (zie foto) jus d'orange met cyanide leeg met zijn allen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
En anders Waco
Same difference. Sektes zijn niet leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
In Waco hadden ze een barbeque, in Jonestown dronken ze een teil (zie foto) jus d'orange met cyanide leeg met zijn allen.
Die is te "vers". Gezochte persoon is begonnen in 1966.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Linda de Mol?
Dat is al heel dicht in de buurt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is mogelijk een nieuwslezer... Fred Emmer?
Pas sinds 1971 bezig. En niet zo vaak.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Philip uh uh Freriks?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Harmen Siezen dan?
Succes!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Soempie het volgende:
geen idee.
Tot over een poosje. Denk 2 weken![]()
tentamenperiode![]()
![]()
Doeg![]()
doei soempie veel succesquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Soempie het volgende:
geen idee.
Tot over een poosje. Denk 2 weken![]()
tentamenperiode![]()
![]()
Doeg![]()
Sorry Jayhawk, maar ook ik ben nu overtuigd. Iedereen weet dat James Dean allang dood is. Als ik Natalia Wood intoets in Google, is hij de enige acteur die in de eerste paar hits voorkomt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:54 schreef Jayhawk het volgende:
James Dean?
oh, my god. Dit geloof je toch nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry Jayhawk, maar ook ik ben nu overtuigd. Iedereen weet dat James Dean allang dood is. Als ik Natalia Wood intoets in Google, is hij de enige acteur die in de eerste paar hits voorkomt.
James Dean is ook geen 63quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Jayhawk het volgende:
Die voor James Dean zijn allemaal nog lang geen 63
Wees voor eens een keer een vent en geef het gewoon toe. Desnoods alleen van dat ene duidelijke geval waar je je niet onderuit kan lullen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
oh, my god. Dit geloof je toch niet
Nee, dat heeft hij om de 1 of andere reden nooit gehaald. Die reden begint met een P en eindigt op orsche.quote:
Ik wil niet voor of tegen iemand pleiten, maar als ik google op 'Natalie Wood', vind ik als eerste hit de Wikipediapagina en daarin staat "Natalie Wood overleed op 43-jarige leeftijd tijdens een zeiltochtje met haar man Robert Wagner". Ik denk niet dat Jayhawk zo dom is om dan James Dean te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry Jayhawk, maar ook ik ben nu overtuigd. Iedereen weet dat James Dean allang dood is. Als ik Natalia Wood intoets in Google, is hij de enige acteur die in de eerste paar hits voorkomt.
Blijkbaar wel, anders zou hij niet de naam van een zeer beroemde acteur noemen die allang dood is terwijl de vraagsteller al bekend heeft gemaakt dat de gezochte acteur momenteel nog in leven is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik wil niet voor of tegen iemand pleiten, maar als ik google op 'Natalie Wood', vind ik als eerste hit de Wikipediapagina en daarin staat "Natalie Wood overleed op 43-jarige leeftijd tijdens een zeiltochtje met haar man Robert Wagner". Ik denk niet dat Jayhawk zo dom is om dan James Dean te zeggen
dat laatste heb ik serieus niet meegekregenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou hij niet de naam van een zeer beroemde acteur noemen die allang dood is terwijl de vraagsteller al bekend heeft gemaakt dat de gezochte acteur momenteel nog in leven is.
Dat is waar, maar hoeveel wilde gokken zijn al irrelevant geweest in deze topics?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou hij niet de naam van een zeer beroemde acteur noemen die allang dood is terwijl de vraagsteller al bekend heeft gemaakt dat de gezochte acteur momenteel nog in leven is.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Jayhawk het volgende:
dat laatste heb ik serieus niet meegekregen
Het is ook een moeilijke zin, moet ik toegeven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
....de betreffende acteur is nu 63...
Yeah, right:quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Jayhawk het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Nee, de betreffende acteur is nu 63, en is een goede danser.
Dus je leest wel dat de gezochte acteur nu 63 is, maar maak daaruit niet op dat hij nog in leven is? Gast...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Jayhawk het volgende:
Die voor James Dean zijn allemaal nog lang geen 63
Veel, maar niet alle irrelevante gokken zijn te herleiden naar Google-hits...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:06 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Dat is waar, maar hoeveel wilde gokken zijn al irrelevant geweest in deze topics?
Googlen zal vast tijdrovend zijn. Vorige keer begreep je de vraag ook niet, weet je nog?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
En je ging op een lange vakantie....quote:die heeft dat liedje geschreven dacht ik. Ik moet nu echt weer verder met mnverslag
Nee, weet ik veel dat die James Dean dood is. Bovendien spreek ik mezelf idd tegen. Voetbal kijken en Fokken gaan niet samen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yeah, right:
[..]
[..]
Dus je leest wel dat de gezochte acteur nu 63 is, maar maak daaruit niet op dat hij nog in leven is? Gast...![]()
Die van Turn on the music?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Nou, kom op. De acteur die ik zoek is echt geen onbekende. Hij is ook in een videoclip te zien!
En laat Jayhawk nou maar, misschien heeft ie iets te diep in het glaajse gekeken.
Door de andere argumenten ben ik overtuigd vanaf nuquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Veel, maar niet alle irrelevante gokken zijn te herleiden naar Google-hits...
om van mn bul te genieten..quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Googlen zal vast tijdrovend zijn. Vorige keer begreep je de vraag ook niet, weet je nog?
[..]
En je ging op een lange vakantie....
Ah, je kan James Dean wel in verband brengen met de gezochte dame (hebben samen in een (of meerdere?) films gespeeld), je komt meteen op zijn naam, maar je weet niet dat hij dood is? Flikker toch op man.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Jayhawk het volgende:
Nee, weet ik veel dat die James Dean dood is. Bovendien spreek ik mezelf idd tegen. Voetbal kijken en Fokken gaan niet samen.
Grappig dat je dat zegt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nee, weet ik veel dat die James Dean dood is. Bovendien spreek ik mezelf idd tegen. Voetbal kijken en Fokken gaan niet samen.
En niet weten dat James Dean dood is, maar gisteren wel vier onbekende Dirty Harry films op kunnen noemen...quote:??? vraag niet goed begrepen. ik ga weer verder met mn verslag, 2 dingen gaan niet samen
die van mij?? Heb alleen James Dean genoemdquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Veel, maar niet alle irrelevante gokken zijn te herleiden naar Google-hits...
omdat western mij nu eenmaal liggen, heb ook een once upon a time in the west vraag gesteldquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt!
Jayhawk:
[..]
En niet weten dat James Dean dood is, maar gisteren wel vier onbekende Dirty Harry films op kunnen noemen...![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef macondo het volgende:
John Savage?
ja iemand heeft hier dus zojuist het antwoord al gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik wil niet voor of tegen iemand pleiten, maar als ik google op 'Natalie Wood', vind ik als eerste hit de Wikipediapagina en daarin staat "Natalie Wood overleed op 43-jarige leeftijd tijdens een zeiltochtje met haar man Robert Wagner". Ik denk niet dat Jayhawk zo dom is om dan James Dean te zeggen
Precies. De slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef Jayhawk het volgende:
die van mij?? Heb alleen James Dean genoemd
TSE +1 Hij is cool hè!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Christopher Walken?
Precies wat ik dacht. Zoals ik al eerder zei; als anderen met foute gokken komen, zijn die gokken ook écht goed fout. Maar dan komt Jayhawk er ineens aan. Meteen het goede antwoord, maar nu is dat helaas mislukt. Wél weten dat James en Natalie wat met elkaar te maken hebben, maar niet weten dat die kerel zo dood als een pier is. Dat gelooft niemand.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, je kan James Dean wel in verband brengen met de gezochte dame (hebben samen in een (of meerdere?) films gespeeld), je komt meteen op zijn naam, maar je weet niet dat hij dood is? Flikker toch op man.
Slechte smoes, net zoals je vorigequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Jayhawk het volgende:
Voetbal kijken en Fokken gaan niet samen.
Westerns? Dirty Harry? Westerns? Niet vloeken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:13 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
omdat western mij nu eenmaal liggen, heb ook een once upon a time in the west vraag gesteld
Je bent een genie. Met elk antwoord werk je jezelf verder in de nesten. Dirty Harry heeft wel een gun, maar is geen cowboy in de zin van een western. Maar ach, als je toch googled maakt het niet uit.. Als het antwoord maar goed is toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:13 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
omdat western mij nu eenmaal liggen, heb ook een once upon a time in the west vraag gesteld
En hier sluit ik me bij aan iederen weet tog wel dat james dean allang dood is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Precies wat ik dacht. Zoals ik al eerder zei; als anderen met foute gokken komen, zijn die gokken ook écht goed fout. Maar dan komt Jayhawk er ineens aan. Meteen het goede antwoord, maar nu is dat helaas mislukt. Wél weten dat James en Natalie wat met elkaar te maken hebben, maar niet weten dat die kerel zo dood als een pier is. Dat gelooft niemand.
[..]
Slechte smoes, net zoals je vorige![]()
Dat krijg je dus als je met namen gooit en verbanden probeert te leggen. Ga eens op andere mensen letten. Ik heb zo ook wel mn verdenkingen, maar ga mensen er niet mee lastig vallen.quote:Wél weten dat James en Natalie wat met elkaar te maken hebben, maar niet weten dat die kerel zo dood als een pier is. Dat gelooft niemand.![]()
Ik heb het alleen maar gepost omdat de naam al gevallen was!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
ja iemand heeft hier dus zojuist het antwoord al gegeven
Clint Eastwood valt voor mij onder western, en ja heb ook de Dirty Harry films gezien. Ik plak mezelf niet vast onder de Westernquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:16 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Westerns? Dirty Harry? Westerns? Niet vloeken!
Zeker. Jammer dat hij toch vooral in veel B-films te bewonderen valt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Hij is cool hè!
Oef, dat is niet best... Million Dollar Baby gezien? Space Cowboys? Ook Westerns?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Clint Eastwood valt voor mij onder western, en ja heb ook de Dirty Harry films gezien. Ik plak mezelf niet vast onder de Western
jah beide, maar hij vind zijn oorsprong in de Westernquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oef, dat is niet best... Million Dollar Baby gezien? Space Cowboys? Ook Westerns?
Ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Nesle het volgende:Ik was er heilig van overtuigd dat het John Cleese was
Hierrrquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oef, dat is niet best... Million Dollar Baby gezien? Space Cowboys? Ook Westerns?
De punten voor Jayhawk..quote:Dus noem mij maar eens 10 films waarin Clint Eastwood speelt
Pink Caddilac... Je bent een filmliefhebber, Jayhawk. Maar wie is James Dean ook alweer?quote:Jayhawk - zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:16
pink caddilac, pale rider, the rookie, the dead pool
Die zeker niet! Tenzij het Halloween was of zo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Harry Mulisch is het ook zeker niet?![]()
Jazeker. Helaas overleden. WooZ +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef WooZ het volgende:
paul biegel?
Pale Rider is wel geniaal, in de eerste scene wordt direct iemand verkracht meen ik. Death Pool is matig, maar die andere twee doen geen belletje rinkelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Hierrr
De vraag:
[..]
De punten voor Jayhawk..
[..]
Pink Caddilac... Je bent een filmliefhebber, Jayhawk. Maar wie is James Dean ook alweer?![]()
Je bedoelt het vast niet zo, toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Gooitzen het volgende:
Pale Rider is wel geniaal, in de eerste scene wordt direct iemand verkracht meen ik.
Alles voor de kunst, niet? Enigzins schokkend, dat wel, maar als je het voor de eerste keer ziet ben je echt verbijsterd.quote:
Ik ken die film niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
Alles voor de kunst, niet? Enigzins schokkend, dat wel, maar als je het voor de eerste keer ziet ben je echt verbijsterd.
Zonde, Clint is weer geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken die film niet.
Ik heb Irréversible hier nog liggen.
Ik weet niet wat ik smeriger vind, dit of dat andere filmpje van hem...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef WooZ het volgende:
Filmpje is hier te downloaden, als je 't in slowmotion afspeelt zie je z'n been gewoon bungelen bij de 0-1
Ik denk dat ik deze smeriger vind, durf het niet eens te kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet niet wat ik smeriger vind, dit of dat andere filmpje van hem...
Inderdaad ge-edit. Dacht eerst dat het alleen om dat ene (beruchte) doelpunt ging. Daarna Mendes er bij gezet als die andere doelpunten maker. Het zou onhandig zijn geweest ja, als iemand ná mij het goede antwoord had gegeven had ik wellicht een probleem gehad.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef WooZ het volgende:
hmmmmmm macondo, je heb je post wel geëdit.... eerst stond er alleen de eerste regel...
Oh, het heet Mooi weer de Leeuw.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
Weet trouwens iemand welk liedje die man net zong bij Laat de Leeuw?
Weet je zijn echte naam ook?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:54 schreef erkel het volgende:
The Fonz...
Oh, daar is de naam al.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Henry Winkler.
Verrek ik zie opeens een stadsgenoot daar bij die Paul de Leeuw zitten op de bankquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
Weet trouwens iemand welk liedje die man net zong bij Laat de Leeuw?
Doeiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Shit, die weet ik. Maar ik ga maar braaf naar bed.
Doei!
ik denk dat we het allemaal op dit punt eens zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef erkel het volgende:
Ik wil hem nergens van beschuldigen, maar dit is niet de eerste keer...
Ski-ongeluk toch?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe kwam sonny bono om het leven
En nu? Als het aan mij ligt geen punttoekenning meerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk dat we het allemaal op dit punt eens zijnHet is wel mooi dat hij juist op dit moment weer heeft bewezen niet te vertrouwen te zijn. Die zullen we voorlopig niet terug zien
![]()
Ik pleit voor compleet negeren, hoewel het lastig wordt als hij dan wel continue gegooglede post...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef erkel het volgende:
En nu? Als het aan mij ligt geen punttoekenning meer
Fonetisch gezien is je antwoord correct, maar het is eigenlijk Paul Hewson. DOEKA + 1quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef doeka het volgende:
Paul Houghson
Ik denk dat we ons hierover de komende tijd geen zorgen hoeven te maken. Hij zal wel weer een tijdje verdwijnen omdat hij het zo druk heeft met andere dingenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik pleit voor compleet negeren, hoewel het lastig wordt als hij dan wel continue gegooglede post...
Nu hij afgestudeerd is (waar ik me weinig bij kan voorstellen overigens) vrees ik dat meneer tijd over heeft...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat we ons hierover de komende tijd geen zorgen hoeven te maken. Hij zal wel weer een tijdje verdwijnen omdat hij het zo druk heeft met andere dingen![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Doek Die Direct Droogt
Je kan nog altijd terug lezenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef doeka het volgende:
Ik heb weer een rel gemist, begrijp ik?
Haha inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
De uitvinder van Tupperware?
edit: MaJo! Twee zielen, één gedachte?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef MaJo het volgende:
De uitvinder van Tupperware?
Je moet vooral een leuke vraag maken. Dat had ik gisteren ook...quote:
Geweldige vraagquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet vooral een leuke vraag maken. Dat had ik gisteren ook...
Algemene Kennis Quiz Deel 352
Dat is hemquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef doeka het volgende:
Drentse Patrijs
Wat is er mis met drentenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:Laat ik nou altijd hebben gedacht dat een patrijs een vogel was.
Maar ja; Drenten hè...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het een klapschaats?
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef erkel het volgende:
glijmiddel, schaats. Hij is goed!
Hij speelde toch ook met Louis de Funes in die genderme films? Kan me de naam van de beste man echt niet herinneren.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uiteraard is die linker Louis! Die rechter is veel rustiger. Was ook zo'n beetje de eerste persoon die je bij The Longest Day te zien kreeg.
Nee, in de Gendarme-films heeft hij niet gespeeld.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:28 schreef doeka het volgende:
[..]
Hij speelde toch ook met Louis de Funes in die genderme films? Kan me de naam van de beste man echt niet herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |