waarom ook een nieuwe?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:49 schreef lienelien het volgende:
lekker handig, je vraag op de vorige pagina zetten..
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:49 schreef lienelien het volgende:
lekker handig, je vraag op de vorige pagina zetten..
liever nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef Neleos het volgende:
Voetbalvraagje doen?
doe maar nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef Neleos het volgende:
Voetbalvraagje doen?
Of op 302. Nooit ergens last van.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef WooZ het volgende:
ik volgde het ook niet helemaal, tip: zet het aantal post per pagina op 101
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is irritant met refreshen
had even gezegd dat je ging tellen. dan had ik me ook nog even gemeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sorry, 2-1 voor de anti-voetballers.
Heb me door zo'n dikke pil van d'r heengeworsteld. Was ook helemaal niksquote:
als je eens in de 10 jaar een boek schrijft mag je toch verwachten dat het een beetje kwaliteit heeft...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb me door zo'n dikke pil van d'r heengeworsteld. Was ook helemaal niks![]()
Ze ziet er niet uit als iemand waar je gezellig een avond mee kan doorhalen in de kroeg, maar haar boeken zijn wel leuk op zich.quote:
Verborgen geschiedenis is veel leukerquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb me door zo'n dikke pil van d'r heengeworsteld. Was ook helemaal niks![]()
De kleine vriend![]()
ja, dat hoor ik van iedereen. Maar dat andere boek was zo'n rotboek, dat ik er maar niet in ben begonnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Verborgen geschiedenis is veel leuker
zulke foto's komen volgende week ook in mijn fbquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef lienelien het volgende:
dat is dan ook een publiciteitsfoto. 'Kijk dan hoe serieus en intellectueel ik ben!'
oeh. vertel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
zulke foto's komen volgende week ook in mijn fb![]()
Ik wil ook de strenge, intelligente, zuurpruimreputatiequote:
Geen idee. Maar van wie is nu A Dirty Mind Is A Joy Forever. Ik probeer het te googlen, maar ik ben daar niet zo goed in.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef Jayhawk het volgende:
Fantasyschrijversduo
Ik heb ook geen idee. Ikzelf bezig het dagelijks enkele malen dus zou het goed van mij kunnen zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen idee. Maar van wie is nu A Dirty Mind Is A Joy Forever. Ik probeer het te googlen, maar ik ben daar niet zo goed in.
Zoals Lienekien?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil ook de strenge, intelligente, zuurpruimreputatie![]()
quote:
einsteinquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen idee. Maar van wie is nu A Dirty Mind Is A Joy Forever. Ik probeer het te googlen, maar ik ben daar niet zo goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |