Haha!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef marky het volgende:
Marcia heeft van die ballen om in haar kut te doen maar ze kon ze er niet inhouden ha ha
Misschien kan ze die beter in haar reet stoppen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef marky het volgende:
Marcia heeft van die ballen om in haar kut te doen maar ze kon ze er niet inhouden ha ha
Wat stop je meestal in je soep?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik doe ze meestal in de soep. Ouderwets, denk ik.
Haar mond, nog beter. En niet meer uitdoen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien kan ze die beter in haar reet stoppen.
De schimpy-look.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Haha!
Marcia ziet er best oke uit, maar op de een of andere manier denk ik steeds bij haar dat ze schimmels heeft in haar vagina.
Nee nee,quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef berney het volgende:
Bizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Bij mij ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Er begint wat ongeduld te ontstaan in de slaapkamer.
Meestal zijn ze er niet uit te slaan maar nu gaan ze zeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Er begint wat ongeduld te ontstaan in de slaapkamer.
Fokking shit ik ga het ff fokking zoeken voor jequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef berney het volgende:
Ik kan fucking dat tapas topic van die fucking bluezz niet vinden.
Ik denk dat ie nerveus is. Ik vraag me ook of ie in de tussentijd heeft kunnen schijten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens heeft Jeroen het laatste uur al wat gezegd?
Of alleen gefloten
Dat meeeen je nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
"Voor 1 van de 4-en is het de laatste avond"
Jeroen krijgt het principe door. Het kwartje is eindelijk gevallen.
Nee, hij is volledig zichzelf geweest het afgelopen uur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens heeft Jeroen het laatste uur al wat gezegd?
Of alleen gefloten
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:21 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee, hij is volledig zichzelf geweest het afgelopen uur.
Wat leuk, je werkt dus bij de regie? Is het leuk werken bij BB?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Die alufolie is niet fijn als je met een koptel. op zit
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat een normaal persoon niet met een koptelefoon op naar BB zit te luisteren.
Ik vrees voor Micheline dat ze van Beppie ook wat tapas moeten maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn DBK
Voetbal en BB samen in 1 kamer =quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ook met koptelefoon op omdat m'n vriend er totaal geen behoefte aan heeft om naar BB gewauwel te luisteren.
Voor de rest ben ik heel normaal![]()
Mijn vriendin zit met een koptelefoon naar DGK te luisteren en ik heb gewoon de boxen aan met BB.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ook met koptelefoon op omdat m'n vriend er totaal geen behoefte aan heeft om naar BB gewauwel te luisteren.
Voor de rest ben ik heel normaal![]()
Zodra m'n vriend naar z'n nest gaat en ik nog steeds of weer achter de computer zit, gaat de koptelefoon weer af natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voetbal en BB samen in 1 kamer =
Dus af en toe doe ik mijn koptel op als ik denk iets leuks te kunnen horen
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:29 schreef marky het volgende:
Mijn vriendin zit met een koptelefoon naar DGK te luisteren en ik heb gewoon de boxen aan met BB.
Misschien dat ze achteraf nog een sanctie krijgen. Zo zijn ze ook wel weer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:33 schreef berney het volgende:
Ze lopen inmiddels aardig te bunkeren.
BB was pas echt hard geweest als ze dat niet mochten.
Omdat dat bij haar geen gezicht is!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef Bigblahbla het volgende:
Waarom heeft Marlies niet zo"n kittig pakje aan als de zusjes
Ik vraag me af of ze niet veel meer tegelijk hadden kunnen koken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:31 schreef Bartoli het volgende:
nog steeds het exit-diner niet geweest. tsjonge dat duurt lang
Dat wordt een een gesprek op diepgaand niveauquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Gezellig, Marcia zit weer met Jeroen. Altijd haar droom geweest.
Hij heeft ook gedouched vandaag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Bigblahbla het volgende:
aa goshi wat ziet Rik er mooi uit geschoren en wel
Lipjes netjes op elkaar en niet dat gapende gatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Bigblahbla het volgende:
aa goshi wat ziet Rik er mooi uit geschoren en wel
Ach, wie is perfect ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
Ik vind Marcia een mooie meid, hoor, maar wat loopt ze ongelooflijk lomp.
Je hoeft er geen psycholoog voor te zijn, om te zien, dat ze liever op de plaats van Jeroen gezeten had...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft een stijve nek aan het eind van de avond.
Zat ik ook net te denken en Jeroen géén stijve...eh....nekquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft een stijve nek aan het eind van de avond.
Opzeker nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef marky het volgende:
Dit gaat denk ik geen vuurwerk opleveren.
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg van wel, als de drank is in de Marcia dan zijn de remmen los![]()
Ieder zijn vak, ik vind hem dit wel leuk doen en de zusjes ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:59 schreef Woepsje het volgende:
Het was Rik zijn idee om te koken voor de genomineerden, Jammer dat BB hem dat dan ook niet heeft laten doen. Had me wel lachen geleken.
Ja hij is hier prima voor geschikt. Had ook niemand dit beter zien doen. Het was ook niet bedoeld als commentaar op Rik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieder zijn vak, ik vind hem dit wel leuk doen en de zusjes ook![]()
Welnee, gewoon kromgeneukt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Verida het volgende:
sabrina heeft echt een slechte houding, het lijkt wel of haar rug vergroeid is. het valt nog meer op nu ze op hakken moet lopen
Heb je ook een pc met internet in de achterkamer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef tonja het volgende:
Dat gekauw klinkt net alsof er een peleton soldaten over een grindpad aan komt marcheren.
Vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Heb je ook een pc met internet in de achterkamer?
Valt wel mee je moet het gewoon anders zien dan soep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat lijkt me zo vies, die koude soep.
Zet je de streams toch uit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef Lady-night het volgende:
O die Jeroen, ik trek dat niet meer
kun je nog tot morgen wachten vermoed ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Ja zou ik moeten doen, maar ik zit tegen beter in te wachten op vuurwerk
er heeft op het scherm gestaan dat het personeel de restjes mocht opetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Iedereen op rantsoen nu?? Toch!!
Is Jeroen die grapjas?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Verida het volgende:
drie keer vlak achter elkaar een grap proberen te maken over marcia's kloppende klit vind ik niet echt getuigen van een enorm gevoel voor humor![]()
Ze mogen de restjes opetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Marleis en saar eten van de soep..Mag dat??
Nope, ze mogen de left-overs opeten...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Iedereen op rantsoen nu?? Toch!!
Nee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Het is zeker niet de moeite waard om de streams aan te zetten?
Ze zijn iig nog niet lam en er zijn geen zichtbare irritaties momenteel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ik heb ze op mute, het is erg gezellig zo te zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ligt ook nog een paar duizend km verder dan spanjequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef BB6kijker het volgende:
Marcia: "ik ben nog nooit in Spanje geweest, het verste waar ik ben geweest is Lanzarote."
Ja domme trut, laat dat nou net bij Spanje horen.
Foto's. Surpriseeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:43 schreef ruby het volgende:
Daar komen de verrassingen.
Dat hadden ze beter tussen het eten door kunnen geven. Nu staat die paella op tafel en wordt koud.quote:
Het is Spanje. Was Marcia vast niet opgevallen daar, dat ze Spaans spraken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ligt ook nog een paar duizend km verder dan spanje
Inderdaad. En met dat walgelijke accent van haarquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:43 schreef Kinga het volgende:
Marcia jankt.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Het is Spanje. Was Marcia vast niet opgevallen daar, dat ze Spaans spraken.
Ze is niet verder geweest dan lanzarote in de gedachte van Marcia dat dat ongeveer om de hoek is. Lazarote is de canarische eilanden. Dat ligt dus verder dan het vaste land van Spanje. Dat is wat ik bedoelde maar ik had geen zin om dit helemaal te typen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:56 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dus je opmerking sloeg nergens op.
Bedoelen ze volgens mij gewoon mee dat Micheline en Jeroen ook zo'n boek krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:01 schreef avonne het volgende:
van de Talpa-site...
doen ze alsof het een geweldige avond is of komt er nog een bommetje.....?
NOT waarschijnlijk
quote:
“Die is tof, die is echt geweldig”, roept Marlies. "Wat leuk om te hebben", reageert Marcia. Maar zij zijn niet de enigen die zichzelf zo te zien krijgen. Er komt nog veel meer...
Nee ze mogen de restjes op eten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:04 schreef tonja het volgende:
Ze zitten allemaal te eten in de keuken.. Sanctie!
toen was ze bezig met zieltjes winnen (e10 en dat aanranding verhaal)quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:08 schreef ruby het volgende:
De Turkse tafel was niet Marcia's tafel.
Ja, dat viel mij ook al op. Dat gefriemel aan d'r haar boven haar bord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:11 schreef latevogel het volgende:
Ik zit mega te ergeren aan die Marcia die steeds haar haren aan tafel goed zit te doen![]()
Lekker smakkelijk hoor![]()
staan op rantsoen alleen mogen die 6 rantsoeners de restjes opeten vandaagquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:17 schreef mazaru het volgende:
Staat er nu niemand meer op rantsoen? Ik zie ze namelijk allemaal eten.
Dan kunnen ze aardig dooreten, er is nog zatquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
staan op rantsoen alleen mogen die 6 rantsoeners de restjes opeten vandaag
Joepie, het spontane praatjequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Slijmsessie is begonnen!!
quote:
Hij gaat jenkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
Zometeen komt de huichelaar...nou ben ik eens benieuwd wat ie gaat zeggen..
Ben benieuwd of Tijn gaat huilen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef BB6kijker het volgende:
Sabrina mag echt winnen van mij. Als je dit betoog hoort: het is oprecht. De leugens volgen zo meteen als Tijn aan het woord komt.
Hij zal het proberen gok ik. Ik heb hem wel eens HBO-drama genoemd, maar het is eigenlijk universitair niveau.quote:
Monique ook...de zusjes zijn echt bijzonder vind ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef BB6kijker het volgende:
Sabrina mag echt winnen van mij. Als je dit betoog hoort: het is oprecht. De leugens volgen zo meteen als Tijn aan het woord komt.
Eensch.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:27 schreef riri het volgende:
[..]
Monique ook...de zujes zijn echt bijzonder vind ik
Niks aan toe te voegenquote:
Klopt wel dat van Monique was weer net ietsje gelikter en bedachter.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Eensch.
Maar Sabrina is nèt iets oprechter.
En iets dommer, maar daar komt die oprechtheid vandaan.
Ik zit hier nu al met plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Kinga het volgende:
Zometeen moet Tijn nog eens. Ik val van me stoel van het lachen dan volgens mij.
Wat is dom als je oprecht en spontaan durft te zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel dat van Monique was weer net ietsje gelikter en bedachter.
Bij Sabrina kwam het er echt helemaal spontaan uit
Ik denk dat ik er ook maar om ga lachen. Dat lijkt mij het beste.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef Kinga het volgende:
oh god. help, buikpijn, lig in een deuk !
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
"En ik schrok zeg maar dat ik je leuk vond.. zeg maar... snif"
Ik zei niet dat ze dom wasquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat is dom als je oprecht en spontaan durft te zijn.
quote:
Tijn heeft dat vanmiddag uitgelegd waarom hij het minder erg vond voor de hond van de mams van Mich. Want hij dacht eerst dat er wat ergs was met Sem of van een van hun familieleden (Lees: Zus)quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef mazaru het volgende:
Ik was blij dat de hond van je moeder dood ging
Ik snap wel wat die bedoelt, maar het komt er zo ellendig uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn heeft dat vanmiddag uitgelegd waarom hij het minder erg vond voor de hond van de mams van Mich. Want hij dacht eerst dat er wat ergs was met Sem of van een van hun familieleden (Lees: Zus)
En terecht. Hij doet gelukkig een beetje normaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Rik zich dood te ergeren aan Tijn![]()
En durft ook negatieve dingen te zeggen, zoals dat Semih af en toe een te kort lontje heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En terecht. Hij doet gelukkig een beetje normaal.
Eenschquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef Day het volgende:
Rik's toespraak was nog het leukst.
En die van Sabrina het oprechtst
Ook eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:39 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Eensch
En die van Tijn het Walgelijkst, gevolgd door Marlies.
Excuse..... ik had deze quote erbij moeten pakken:quote:
Maakt dat dan iets uit? En dat wisten ze toch al?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:41 schreef Kinga het volgende:
Nu weten ze dus dat Jeroen en Milica er een dag eerder al waren.
Nee, wisten ze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:42 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Maakt dat dan iets uit? En dat wisten ze toch al?
Wisten niet of ze het mochten zeggen denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:44 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Waarom hebben de 2 dat dan geheim gehouden?
Waaaaauw, nu zien we iemand!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
"En ik schrok zeg maar dat ik je leuk vond.. zeg maar... snif"
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij was snel klaar hoor in fatsoenlijke zinnen
![]()
Veel leuker!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Dit is echt een leuker exit diner dan vorige week.
Sow, heb nog nooit zo hard gelachen om hunquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Veel leuker!
Alleen die speeches trok ik effe niet.
alleen Marlies vond ik heeel errrg omdat ik die standaard niet geloof.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Veel leuker!
Ik ging over m'n nek bij die van haar en Tijn. Het zal heus wel niet allemaal gelogen zijn, hoor, maar het was een beetje overdone in mijn ogen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
alleen Marlies vond ik heeel errrg omdat ik die standaard niet geloof.
pssst...hoe zou het met grease gegaan zijn vandaag
you go girlquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef marky het volgende:
Pffff Rik vind het zo leuk dat Bridget hem meid noemde
Ik denk dat ze het op het moment echt menen. Wat door zichzelf laten meeslepen en het emotionele gedoe.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ging over m'n nek bij die van haar en Tijn. Het zal heus wel niet allemaal gelogen zijn, hoor, maar het was een beetje overdone in mijn ogen.
Nee ze gaan nog toneelstukjes doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Oh Rik laat doorschemeren dat de avond nog niet ten einde is....
Toen zat ik Peking te kijken, goeie timing of watquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Veel leuker!
Hij heeft hem toch een keer geschoren, vond ik niet uitzien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Day het volgende:
Semih zou er zoveel beter uit zien als hij z'n haar kortknipte en die baard weghaalde.
Denk je? Hij heeft zo'n grote mond met grote tanden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Day het volgende:
Semih zou er zoveel beter uit zien als hij z'n haar kortknipte en die baard weghaalde.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen als grap: "Ik had de kans niet om bij Sa te komen met E10 erbij. Ik was blij dat die opgerot was"
Ik kan me vooral verkneukelen over het idee hoe E10 nu met lede ogen thuis moet toekijken hoe 'zijn' Saabje nu zo naar Jeroen trekt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk dat ze elkaar een beetje gevonden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |