Misschien dat ze achteraf nog een sanctie krijgen. Zo zijn ze ook wel weer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:33 schreef berney het volgende:
Ze lopen inmiddels aardig te bunkeren.
BB was pas echt hard geweest als ze dat niet mochten.
Omdat dat bij haar geen gezicht is!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef Bigblahbla het volgende:
Waarom heeft Marlies niet zo"n kittig pakje aan als de zusjes
Ik vraag me af of ze niet veel meer tegelijk hadden kunnen koken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:31 schreef Bartoli het volgende:
nog steeds het exit-diner niet geweest. tsjonge dat duurt lang
Dat wordt een een gesprek op diepgaand niveauquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Gezellig, Marcia zit weer met Jeroen. Altijd haar droom geweest.
Hij heeft ook gedouched vandaag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Bigblahbla het volgende:
aa goshi wat ziet Rik er mooi uit geschoren en wel
Lipjes netjes op elkaar en niet dat gapende gatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Bigblahbla het volgende:
aa goshi wat ziet Rik er mooi uit geschoren en wel
Ach, wie is perfect ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Day het volgende:
Ik vind Marcia een mooie meid, hoor, maar wat loopt ze ongelooflijk lomp.
Je hoeft er geen psycholoog voor te zijn, om te zien, dat ze liever op de plaats van Jeroen gezeten had...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft een stijve nek aan het eind van de avond.
Zat ik ook net te denken en Jeroen géén stijve...eh....nekquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:46 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft een stijve nek aan het eind van de avond.
Opzeker nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef marky het volgende:
Dit gaat denk ik geen vuurwerk opleveren.
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg van wel, als de drank is in de Marcia dan zijn de remmen los![]()
Ieder zijn vak, ik vind hem dit wel leuk doen en de zusjes ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:59 schreef Woepsje het volgende:
Het was Rik zijn idee om te koken voor de genomineerden, Jammer dat BB hem dat dan ook niet heeft laten doen. Had me wel lachen geleken.
Ja hij is hier prima voor geschikt. Had ook niemand dit beter zien doen. Het was ook niet bedoeld als commentaar op Rik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieder zijn vak, ik vind hem dit wel leuk doen en de zusjes ook![]()
Welnee, gewoon kromgeneukt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Verida het volgende:
sabrina heeft echt een slechte houding, het lijkt wel of haar rug vergroeid is. het valt nog meer op nu ze op hakken moet lopen
Heb je ook een pc met internet in de achterkamer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef tonja het volgende:
Dat gekauw klinkt net alsof er een peleton soldaten over een grindpad aan komt marcheren.
Vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Heb je ook een pc met internet in de achterkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |