Veel leuker!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Dit is echt een leuker exit diner dan vorige week.
Sow, heb nog nooit zo hard gelachen om hunquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Veel leuker!
Alleen die speeches trok ik effe niet.
alleen Marlies vond ik heeel errrg omdat ik die standaard niet geloof.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Veel leuker!
Ik ging over m'n nek bij die van haar en Tijn. Het zal heus wel niet allemaal gelogen zijn, hoor, maar het was een beetje overdone in mijn ogen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
alleen Marlies vond ik heeel errrg omdat ik die standaard niet geloof.
pssst...hoe zou het met grease gegaan zijn vandaag
you go girlquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef marky het volgende:
Pffff Rik vind het zo leuk dat Bridget hem meid noemde
Ik denk dat ze het op het moment echt menen. Wat door zichzelf laten meeslepen en het emotionele gedoe.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ging over m'n nek bij die van haar en Tijn. Het zal heus wel niet allemaal gelogen zijn, hoor, maar het was een beetje overdone in mijn ogen.
Nee ze gaan nog toneelstukjes doen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef Kinga het volgende:
Oh Rik laat doorschemeren dat de avond nog niet ten einde is....
Toen zat ik Peking te kijken, goeie timing of watquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Day het volgende:
Veel leuker!
Hij heeft hem toch een keer geschoren, vond ik niet uitzien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Day het volgende:
Semih zou er zoveel beter uit zien als hij z'n haar kortknipte en die baard weghaalde.
Denk je? Hij heeft zo'n grote mond met grote tanden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef Day het volgende:
Semih zou er zoveel beter uit zien als hij z'n haar kortknipte en die baard weghaalde.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen als grap: "Ik had de kans niet om bij Sa te komen met E10 erbij. Ik was blij dat die opgerot was"
Ik kan me vooral verkneukelen over het idee hoe E10 nu met lede ogen thuis moet toekijken hoe 'zijn' Saabje nu zo naar Jeroen trekt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk dat ze elkaar een beetje gevonden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |