Valt wel mee je moet het gewoon anders zien dan soep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat lijkt me zo vies, die koude soep.
Zet je de streams toch uit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef Lady-night het volgende:
O die Jeroen, ik trek dat niet meer
kun je nog tot morgen wachten vermoed ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Ja zou ik moeten doen, maar ik zit tegen beter in te wachten op vuurwerk
er heeft op het scherm gestaan dat het personeel de restjes mocht opetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Iedereen op rantsoen nu?? Toch!!
Is Jeroen die grapjas?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Verida het volgende:
drie keer vlak achter elkaar een grap proberen te maken over marcia's kloppende klit vind ik niet echt getuigen van een enorm gevoel voor humor![]()
Ze mogen de restjes opetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Marleis en saar eten van de soep..Mag dat??
Nope, ze mogen de left-overs opeten...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Iedereen op rantsoen nu?? Toch!!
Nee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Het is zeker niet de moeite waard om de streams aan te zetten?
Ze zijn iig nog niet lam en er zijn geen zichtbare irritaties momenteel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ik heb ze op mute, het is erg gezellig zo te zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Ligt ook nog een paar duizend km verder dan spanjequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef BB6kijker het volgende:
Marcia: "ik ben nog nooit in Spanje geweest, het verste waar ik ben geweest is Lanzarote."
Ja domme trut, laat dat nou net bij Spanje horen.
Foto's. Surpriseeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:43 schreef ruby het volgende:
Daar komen de verrassingen.
Dat hadden ze beter tussen het eten door kunnen geven. Nu staat die paella op tafel en wordt koud.quote:
Het is Spanje. Was Marcia vast niet opgevallen daar, dat ze Spaans spraken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ligt ook nog een paar duizend km verder dan spanje
Inderdaad. En met dat walgelijke accent van haarquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:43 schreef Kinga het volgende:
Marcia jankt.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Het is Spanje. Was Marcia vast niet opgevallen daar, dat ze Spaans spraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |