Ik zit hier nu al met plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Kinga het volgende:
Zometeen moet Tijn nog eens. Ik val van me stoel van het lachen dan volgens mij.
Wat is dom als je oprecht en spontaan durft te zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel dat van Monique was weer net ietsje gelikter en bedachter.
Bij Sabrina kwam het er echt helemaal spontaan uit
Ik denk dat ik er ook maar om ga lachen. Dat lijkt mij het beste.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef Kinga het volgende:
oh god. help, buikpijn, lig in een deuk !
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
"En ik schrok zeg maar dat ik je leuk vond.. zeg maar... snif"
Ik zei niet dat ze dom wasquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat is dom als je oprecht en spontaan durft te zijn.
Tijn heeft dat vanmiddag uitgelegd waarom hij het minder erg vond voor de hond van de mams van Mich. Want hij dacht eerst dat er wat ergs was met Sem of van een van hun familieleden (Lees: Zus)quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef mazaru het volgende:
Ik was blij dat de hond van je moeder dood ging
Ik snap wel wat die bedoelt, maar het komt er zo ellendig uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn heeft dat vanmiddag uitgelegd waarom hij het minder erg vond voor de hond van de mams van Mich. Want hij dacht eerst dat er wat ergs was met Sem of van een van hun familieleden (Lees: Zus)
En terecht. Hij doet gelukkig een beetje normaal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit Rik zich dood te ergeren aan Tijn![]()
En durft ook negatieve dingen te zeggen, zoals dat Semih af en toe een te kort lontje heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En terecht. Hij doet gelukkig een beetje normaal.
Eenschquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef Day het volgende:
Rik's toespraak was nog het leukst.
En die van Sabrina het oprechtst
Ook eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:39 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Eensch
En die van Tijn het Walgelijkst, gevolgd door Marlies.
Excuse..... ik had deze quote erbij moeten pakken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |