Dan zijn er al weer wat schermen overquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef dndiek het volgende:
Bos81
Dadelijk 5 of niet
Man United - Liverpool
je hebt het er natuurlijk erg druk met modden op het momentquote:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik had erger verwachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
je hebt het er natuurlijk erg druk met modden op het moment
Zeg dat maar niet te hardquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik had erger verwacht
Ja, klopt. De echte die-hard fans zitten in het stadion uiteraard. Die komen dadelijk wel binnen vallenquote:
*bos gaat met zijn proggies die automatisch alle scheldwoorden uit de topics halen en de namen doorgeven aan de FA'squote:
Nu al????????quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef Bjoro het volgende:
zzoooooooooooooooooo bjoro lust wel een biertje
op kosten van SCH...neem ik aanquote:
Gloryhunterquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op kosten van SCH...neem ik aan
kan niet vroeg genoeg beginnen na zo'n mooie overwinning !
zelfs mijn pc beschikt over een goede timingquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gloryhunter
winnen ze weer een keer, komt hij hier weer eens langs
Alles goed met u, meneer ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs mijn pc beschikt over een goede timing
weinig te klagen...maar mis jullie wel een beetje hoor....beetje druk met werken enzoquote:
Dank je. ALleen moet ik wel weten hoe ik kan hosten, heb wel nee ingevuld, maar misschien dat het mij wel lukt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef RayMania het volgende:
Leuk Bos, dat je ook meedoet met Fifa.
Heeeeee Eitjequote:
Komt vast goed, vinden altijd wel een oplossing!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. ALleen moet ik wel weten hoe ik kan hosten, heb wel nee ingevuld, maar misschien dat het mij wel lukt.
Het was echt ongelooflijk ... wat een kansloze mafkezenquote:
Dat zie je altijd bij zoiets helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het was echt ongelooflijk ... wat een kansloze mafkezen![]()
Politie was er ook lekker op tijd bij en die stewards wisten ook lekker veel relschoppers tegen te houden
Inderdaad rukkers van beide kanten, maar die rellen slaan echt nergens op .. Utrecht moet gewoon met Ajax, Feyenoord en die rukkers van Den Haag afspreken dat er geen bezoekende fans meer worden meegenomen.. ben je gelijk van dat gezeik afquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
Gelukkig is het meegevallen eilantsie - maar wat een rukkers van beide kanten.
Net als de supporters van Feyenoord
En Clauw en Noca
quote:
was er nog een "warm onthaal" voor Stefan Postma ??????quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad rukkers van beide kanten, maar die rellen slaan echt nergens op .. Utrecht moet gewoon met Ajax, Feyenoord en die rukkers van Den Haag afspreken dat er geen bezoekende fans meer worden meegenomen.. ben je gelijk van dat gezeik af
En omgekeerd dan ook neem ik aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad rukkers van beide kanten, maar die rellen slaan echt nergens op .. Utrecht moet gewoon met Ajax, Feyenoord en die rukkers van Den Haag afspreken dat er geen bezoekende fans meer worden meegenomen.. ben je gelijk van dat gezeik af
Nee, ADO-fans zongen wel over die gozer van de harde kern die een paar jaar geleden is overleden en dat zorgde ook weer voor rellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was er nog een "warm onthaal" voor Stefan Postma ??????
Wat werd er gezongen? Moeder en scheids?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef SCH het volgende:
Zou wel jammer zijn maar misschien wel beter inderdaad - hoe Feyenoord weer tegen de scheids zong, echt schandalig ook.
echt standaard, die supporters kunnen ook niet eens leuk uit de hoek komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat werd er gezongen? Moeder en scheids?
nu aan een ommeletje met ham en kaas zitquote:
Dat is me te ver weg, dan pak ik liever de AH to Go op de Oude Grachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 eitje over, kom maar halen
AH to go is open op het CS
om te bevruchten ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 eitje over, kom maar halen
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:46 schreef borisz het volgende:
ik heb een colatje biertje opengetrokken![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb al drie sms-jes van Noca
1. Ging overtreding aan vooraf
2. Kut scheids
3. Weer overtreding aan vooraf![]()
Jammer dat het op Talpa is en daar kijk jij toch nooit naar?quote:
Hey Diggie, ben gisteren nog in Gorinchem geweest, leuk toch. Hoest met je plasbuisch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:15 schreef DIGGER het volgende:
Heb van Utrecht - Den Haag nog niks vernomen, maar het was nogal beladen, negatief en rellerig Eilanden?
Met zn scorebordjournalistiek...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Van Gaal was weer op dreef tegen Andy Houtkamp bij Langs de Lijn.![]()
Da's toevallig, ik ben gisteren ook nog in G'cum geweestquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey Diggie, ben gisteren nog in Gorinchem geweest, leuk toch. Hoest met je plasbuisch?
Maak me gek - moet van bovenaf geregeld zijn. Schoonvader gaat komende week naar het Gasthuis, naast het Beatrix, voor de revalidee-overflakkeequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik ben gisteren ook nog in G'cum geweest
zonder kastje tel je sowieso niet meequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
Ik neem het op en kijk later, telt niet mee voor de kijkcijfers
Adelaar geeft nu bij LdL toe dat ie fout zat en dat het inderdaad GEEN hands was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:42 schreef SCH het volgende:
Heb je gelijk in maar het schijnt wel echt hands geweest te zijn dus kan het ook wel weer begrijpen, Den Haag had toen nog alle kans.
Laat me raden het lag allemaal weer aan PSV en de scheids en het veld... en Koeman..quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Van Gaal was weer op dreef tegen Andy Houtkamp bij Langs de Lijn.![]()
Rubberquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zonder kastje tel je sowieso niet mee
Nee, het was weer scorebordjournalistiek ( © Adriaanse) dat Houtkamp deed. En Houtkamp had zeker een andere wedstrijd gezien dan hij. Hij vond het interview met Houtkamp nog erger dan de 3-1 nederlaag enzovoorts, enzovoort...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Laat me raden het lag allemaal weer aan PSV en de scheids en het veld... en Koeman..
van Gaal
Oja... dat kan van Gaal ja...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het was weer scorebordjournalistiek ( © Adriaanse) dat Houtkamp deed. En Houtkamp had zeker een andere wedstrijd gezien dan hij. Hij vond het interview met Houtkamp nog erger dan de 3-1 nederlaag enzovoorts, enzovoort...
dat jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja... dat kan van Gaal ja...
Nee meneer Evers.. ik wil niet dat u mij 's ochtends wakker belt...
De verslaggever van LdL had het in de pauze teruggezien en zei dat het absoluut WEL hands was. Vreemd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Adelaar geeft nu bij LdL toe dat ie fout zat en dat het inderdaad GEEN hands was.
Sportief van hem.
Leuke sms-jes van Clau trouwensquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
De verslaggever van LdL had het in de pauze teruggezien en zei dat het absoluut WEL hands was. Vreemd.
Adelaar had het net nog een paar keer teruggezien, zei ie, en het was volgens hem geen hands. Ik geloof in dit geval Adelaar, als coach van ADO die voor zijn reaktie op die vermeende handsbal naar de tribune werd gestuurd, toch eerder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
De verslaggever van LdL had het in de pauze teruggezien en zei dat het absoluut WEL hands was. Vreemd.
Denk je dat Talpa dat laat zien dan? Optimistquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd naar de beelden.
Met name de oude kern van FCU en de Haagse fans waren elkaar aan het uitdagen en toen een groepje Hagenezen de gracht in en forceerden een hek, waardoor ze bij de Utrechters kwamen en toen was de beer los, omdat toen helemaal van de andere kant ook mensen van de Bunnikside eraan kwamen. Veel stoeltjes gesneuveld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:15 schreef DIGGER het volgende:
Heb van Utrecht - Den Haag nog niks vernomen, maar het was nogal beladen, negatief en rellerig Eilanden?
Frappant dat dat altijd bij jullie is...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met name de oude kern van FCU en de Haagse fans waren elkaar aan het uitdagen en toen een groepje Hagenezen de gracht in en forceerden een hek, waardoor ze bij de Utrechters kwamen en toen was de beer los, omdat toen helemaal van de andere kant ook mensen van de Bunnikside eraan kwamen. Veel stoeltjes gesneuveld.
Van de tribune (in ieder geval waar ik zit) is me niets opgevallen. Later begreep ik ook pas dat het eventueel hands zou zijn. Het enige wat te zien was, was dat Adelaar helemaal gek werd en zelfs richting Booy het een en ander riep en dat de Haagse spelers Fortune aanvielen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Adelaar had het net nog een paar keer teruggezien, zei ie, en het was volgens hem geen hands. Ik geloof in dit geval Adelaar, als coach van ADO die voor zijn reaktie op die vermeende handsbal naar de tribune werd gestuurd, toch eerder.
Ben benieuwd naar de beelden.
Frappant dat jij zo'm stompzinnige reactie geeft, terwijl je er niets vanaf weet.......quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Frappant dat dat altijd bij jullie is...
Ook echt gevochten ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met name de oude kern van FCU en de Haagse fans waren elkaar aan het uitdagen en toen een groepje Hagenezen de gracht in en forceerden een hek, waardoor ze bij de Utrechters kwamen en toen was de beer los, omdat toen helemaal van de andere kant ook mensen van de Bunnikside eraan kwamen. Veel stoeltjes gesneuveld.
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Frappant dat jij zo'm stompzinnige reactie geeft, terwijl je er niets vanaf weet.......
VECHTEN!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
. Heuh. Tering. Dit was gewoon een constatering hoor, damn...
Dat vind ik een rare redenering. Als dit bij Groningen gebeurt, wordt er net zoveel over gezegd in LdL als bij Utrecht hoor. En die naam en reputatie is er toch niet voor niks. Ik weet ook dat Eilanden het heel vervelend vindt maar om nou zo op Sandman te reageren vind ik wat raar, want het is echt niet toevallig vaker bij sommige clubs dan bij anderen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Bos81 het volgende:
Het zal bij Utrecht allemaal wel meevallen denk ik. De pers meet zoiets veel breder uit bij Utrecht dan bij bijvoorbeeld FC Groningen. ALs je eenmaal een naam/reputatie hebt opgebouwd......
En je bedoelde er ook helemaal niets mee?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Heuh. Tering. Dit was gewoon een constatering hoor, damn...
Ik heb hem net even gebeld. Hij leeft nog en alles is goed met hem.quote:
Dat is wel wat er vrijwel altijd gezegd wordt: maar zij begonnen.... Je snapt toch wel dat dat anderen weer wat irriteert. Er wordt zoveel ge-jijbakt en gerelativeerd en goedgepraat. Nou weet ik ook wel dat jij daar helemaal niet zo van bent - jij wordt ook ttoch wel The Saint genoemd bij FCU?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef Eilanden het volgende:
In dit geval waren het dus niet de Utrechters die over de dood van een hun makkers gingen zingen en zij forceerden dus ook niet het hek ....
Gelukkig, hopelijk is ie snel weer online.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem net even gebeld. Hij leeft nog en alles is goed met hem.
Alleen...alle UPC-gebruikers met een com21modem in zijn wijk liggen vanaf donderdag van Internet af.
UPC is druk bezig met het probleem en ze hopen dat het snel is opgelost.
Verder doet ie aan iedereen de groeten en stuitert hij van de ontwenningsverschijnselen.
Hij heeft intussen al 19 videobanden bekeken, waaronder Zomergasten uit 1999.![]()
Dat wordt dus wel een paar dagen 24/7 online als hij straks weer verbinding heeft, om zijn gemiddelde niet te verliezen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen...alle UPC-gebruikers met een com21modem in zijn wijk liggen vanaf donderdag van Internet af.
Verder doet ie aan iedereen de groeten en stuitert hij van de ontwenningsverschijnselen.
Hij heeft intussen al 19 videobanden bekeken, waaronder Zomergasten uit 1999.![]()
Nou, het was eigenlijk echt een constatering. Bedoel, er is altijd ophef geweest over Ajacieden, maar het blijkt dus 'in' te zijn om bij jullie stoeltjes te slopen. En ach, het komt altijd van twee kanten. Waarschijnlijk heeft het Utrecht publiek het Adeu publiek uitgedaagd, en dan krijg je zoiets weer. Of andersom.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef Eilanden het volgende:
Overigens even goede vrienden hoor Sandmannetjehet is alleen irritant dat er zo makkelijk ergens over geoordeeld wordt, zonder dat mensen er wat vanaf weten .. niet alleen bij voetbal overigens
Ik ben geen heilige SCH, maar in dit geval begonnen de ADO'ers zeker. Vorige keer tegen Ajax heb ik nergens gezegd dat zij begonnen, want dat was ook niet zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel wat er vrijwel altijd gezegd wordt: maar zij begonnen.... Je snapt toch wel dat dat anderen weer wat irriteert. Er wordt zoveel ge-jijbakt en gerelativeerd en goedgepraat. Nou weet ik ook wel dat jij daar helemaal niet zo van bent - jij wordt ook ttoch wel The Saint genoemd bij FCU?![]()
Misschien is tie weggelopen, zich bevrijdt van Fok .quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef popolon het volgende:
Zo, eindelijk weer een beetje fokken.
Thuis zijn is zo fijn.
Is tong verdwaalt toen ie boodschappen ging goenDie jongen moeten jullie toch niet zo alleen laten zeg.
Lees ff wat golfer plaatste?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef maril het volgende:
Misschien is tie weggelopen, zich bevrijdt van Fok .![]()
Hey liegpeuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:06 schreef SCH het volgende:
Ik heb al drie sms-jes van Noca
1. Ging overtreding aan vooraf
2. Kut scheids
3. Weer overtreding aan vooraf![]()
Geen slecht idee, teveel op je stoeltje achter de PC is ook niks.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien is tie weggelopen, zich bevrijdt van Fok .![]()
Oh wat een geruststellingquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben ook Bazijntjes en Gluhzijn Noca ... dat spoelt wat makkelijker wegquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey liegpeuk!
Die eerste 2 zaten in 1 sms ja!
En het klopt ook nog allemaal ook.
Ik vond, wellicht ben ik niet objectief, Groningen over de hele wedstrijd gezien gewoon beter. Jammer dat we zo'n kutkeeper hebben, het was een overtreding in het vijf-metergebied...maar ros dan gewoon tegen die gast zn kop aan.
Verder lust ik wel een halve liter azijn.
Wellicht?quote:
Dat zag er verdomde slecht uit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef maril het volgende:
Hoe is het met die keeper van AZ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zag er verdomde slecht uit.
quote:AZ vreest dat het Joey Didulica een tijdje zal moeten gaan missen. In de laatste minuut van de wedstrijd tegen PSV kreeg de keeper van de Alkmaarders een bal vol op zijn hoofd.
"Je kunt het vergelijken met een soort upper-cut. Maar dan met een bal. Hij is enkele minuten buiten bewustzijn geweest en we denken dat hij een hersenschudding heeft. Het is nu echter nog te vroeg voor een definitieve diagnose," aldus een woordvoerder van AZ.
FCU-ADOquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef RayMania het volgende:
Eerst Cech bij Chelsea, nu Didulica bij AZ. Er lijkt wel een vloek te rusten bij de keepers.
Heb nu al zin in 19:00, welke wedstrijd zal als eerste worden uitgezonden. sms nu naar 1010
.
Een maat van Heerenveen was weer woest omdat de penalty volgens hem onterecht was. Die is trouwens wel objectiefquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey liegpeuk!
Die eerste 2 zaten in 1 sms ja!
En het klopt ook nog allemaal ook.
Ik vond, wellicht ben ik niet objectief, Groningen over de hele wedstrijd gezien gewoon beter. Jammer dat we zo'n kutkeeper hebben, het was een overtreding in het vijf-metergebied...maar ros dan gewoon tegen die gast zn kop aan.
Verder lust ik wel een halve liter azijn.
Zou best kunnen dat die onterecht was. Niet goed gezien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Een maat van Heerenveen was weer woest omdat de penalty volgens hem onterecht was. Die is trouwens wel objectief
Waar hangt die uit joh?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Tong80 afwezig: krik snel je postaantal op!!!
Het internet in de wijk waar hij woont werkt nietquote:
Welk kookboek?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:40 schreef appelsientje het volgende:
yuphele leuke, een echt kookboek boeken bonnen
en wat ik gisteren al heb gekregen
een luchtjes, 2 kaartjes voor The wiz, een DVD box en een boek... Oja ik heb ook van m'n schoenmoeder klomp pantoffels gekregenen vrijdag vier ik het nog een keer... voor mijn vrienden (vandaag was familie en hele goede vrienden)
TV kaartquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef golfer het volgende:
Lastig steeds dat zappen tussen De Wedstrijden en de F1.
Heb ik niet.quote:
*meldtquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Vandaag dus naar legoworld geweest in Zwolle.
Sjonge, wat ze allemaal niet van die steentjes kunnen maken.
Ik heb zelfs het PSV stadion gezien van legosteentjes. De man die erbij zat, hield de tussenstand van AZ-PSV bij.
Was wel welkom trouwens.
Hartstikke leuke dag gehad en Justin is zooooooo moe. Die lag al om half 7 in zijn nest.
Heee Eendjequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]Lego is gaaaaaf
Justin moe, moeders zal ook wel moe zijn?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heee Eendje![]()
Jaaaa, lego is erg leuk hoor. Ben vaak wat met hem aan het bouwen.
Enne......moeders kan niet meer lopen zo moe.
Ik zit achter de pc en vrees dat ik de hele nacht hier blijf zitten.
Het voetenbadje heb ik vorige maand net weggegooidquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]voeten in een voetenbadje?
wat heeftb hij vooral? Gewone lego of treinen of technisch lego?
EIgenlijk wel. Als hij er gek op is, moet je het hem zeker niet onthouden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het voetenbadje heb ik vorige maand net weggegooid![]()
Hij heeft gewone lego en technisch lego. Al is hij voor technisch lego nog iets te klein. Hij is gek van Lego City. Hijskranen, bulldozers, graafmachines ed. Als hij iets groter is, komt daar zeker een spoorbaan met trein bij. Dat hoort een jongen gewoon te hebben toch?
ik heb nooit een spoorbaan gehad........ had het te druk met hele steden te bouwen van legoquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het voetenbadje heb ik vorige maand net weggegooid![]()
Hij heeft gewone lego en technisch lego. Al is hij voor technisch lego nog iets te klein. Hij is gek van Lego City. Hijskranen, bulldozers, graafmachines ed. Als hij iets groter is, komt daar zeker een spoorbaan met trein bij. Dat hoort een jongen gewoon te hebben toch?
nouja iig de laatste F1 race van dit seizoen!quote:
Hoezoquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef VoreG het volgende:
Lego is tegenwoordig kut, vroeger kon je alles nog bouwen. Tegenwoordig is het gewoon duplo geworden
Vroeger kreeg je allemaal kleine blokjes en kon jeje fantasie de vrije loop laten. Tegenwoordig zijn het bijna kant en klare stukken gewordenquote:
ik vind het nogal meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je allemaal kleine blokjes en kon jeje fantasie de vrije loop laten. Tegenwoordig zijn het bijna kant en klare stukken geworden
Dat is waar, daar hebben nog maar weinig ploegen gewonnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah. Shit happens. Ze komen nog in de Euroborg
Boavista weer gewonnen ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef borisz het volgende:
rondje van Zeljko Petrovic
Succes dan. Laten we hopen dat je vrijstellingen krijgt voor het echte examenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
morgenvroeg Tussentijdsetoets zal me benieuwen
Goed opgemerkt, PSV alleenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is waar, daar hebben nog maar weinig ploegen gewonnen.
Valt wel mee, gelukkigquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Nog een drukke dag gehad bos??
quote:
Okee,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
nee hij is opgehoepeld
Petrovic stapt alweer op bij Boavista
Tja ik ben niet zo'n held met vroeg op staanquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Alweer zo vroeg Sientje, trusten!
Nope, nog steeds last van die storing.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef clauwheee het volgende:
Is Tong alweer gesignaleerd eigenlijk??
Dat zien we tegen die tijd welquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Naja, daar kan ik mee leven hoor. 9 december niet, aub
Dank je.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo'n held met vroeg op staan
5:45 is echt vroeg... (diep respect voor Bos trouwens)
Slaap ze en droom maar fijn van het middagje Heerenveen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik hou het ook maar voor gezien denk ik...
Dank je.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:53 schreef rubbereend het volgende:bos en meen er zelf ook eentje na deze zware moddag! Superzondag is redelijk goed verlopen hier op het forum nietwaar?
Ahja dat zag ik net.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je.
Ja vrij rustig. 2 bans maar. Valt dus reuze mee.
Netjes.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ja vrij rustig. 2 bans maar. Valt dus reuze mee.
ok zal ik doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Dank je.
Maar eigenlijk moet je de users bedanken, omdat zij zich rustig hebben gehouden.
Hij vroeg om bier, niet om amstel.quote:
Jammer van die paar niet-gele kratjes.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij vroeg om bier, niet om amstel.
Ik heb nog wel een kratje voor je:
[afbeelding]
Ook dat is Jupquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jammer van die paar niet-gele kratjes.
Ja, ik zie het, maar het ziet er toch wat minder mooi uit vind je nietquote:
Groen witte kleuren, het zal je maar gebeuren!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, maar het ziet er toch wat minder mooi uit vind je niet?
quote:Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.
Ook weer een vroege vogelquote:
Je bent laatquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:21 schreef pascalheister het volgende:
mogguh, die verzwikte enkel van gister doet toch wel een beetje pijn
ja was gezelligquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je bent laat
was 't gezellig gisteren?
jankende mascotte zorgt niet echt voor uitslapen neequote:Op maandag 23 oktober 2006 07:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ook weer een vroege vogel
was relatief rustig op de weg...
Reguliere overwinningen hoeven niet overdreven gevierd te worden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Eilanden het volgende:
Of heb je gisteren te diep in het glaasje gekeken om het 'kampioenschap van het noorden' te vieren?
Hey dat laatste ken ikquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:37 schreef SCH het volgende:
Nee, heb geen laptop - wel weinig discipline
Neem internet via UPC, wordt het al een stuk minder leukquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar het wil niet echt lukken en internet is ff leuker op dit moment
Hehequote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Neem internet via UPC, wordt het al een stuk minder leuk
Soms wel, soms nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Zijn we er weer?
Tong belde mij net nog.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:43 schreef borisz het volgende:
de storing van Tong heeft zich uitgebreid tot Fok!
Storing in zijn wijk vanaf donderdag al.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:46 schreef pascalheister het volgende:
we leven weer
tong z'n internetverbinding ligt eruit golfer?
Alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |