Dan zijn er al weer wat schermen overquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:42 schreef dndiek het volgende:
Bos81
Dadelijk 5 of niet
Man United - Liverpool
je hebt het er natuurlijk erg druk met modden op het momentquote:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik had erger verwachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
je hebt het er natuurlijk erg druk met modden op het moment
Zeg dat maar niet te hardquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ik had erger verwacht
Ja, klopt. De echte die-hard fans zitten in het stadion uiteraard. Die komen dadelijk wel binnen vallenquote:
*bos gaat met zijn proggies die automatisch alle scheldwoorden uit de topics halen en de namen doorgeven aan de FA'squote:
Nu al????????quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef Bjoro het volgende:
zzoooooooooooooooooo bjoro lust wel een biertje
op kosten van SCH...neem ik aanquote:
Gloryhunterquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op kosten van SCH...neem ik aan
kan niet vroeg genoeg beginnen na zo'n mooie overwinning !
zelfs mijn pc beschikt over een goede timingquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gloryhunter
winnen ze weer een keer, komt hij hier weer eens langs
Alles goed met u, meneer ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs mijn pc beschikt over een goede timing
weinig te klagen...maar mis jullie wel een beetje hoor....beetje druk met werken enzoquote:
Dank je. ALleen moet ik wel weten hoe ik kan hosten, heb wel nee ingevuld, maar misschien dat het mij wel lukt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef RayMania het volgende:
Leuk Bos, dat je ook meedoet met Fifa.
Heeeeee Eitjequote:
Komt vast goed, vinden altijd wel een oplossing!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. ALleen moet ik wel weten hoe ik kan hosten, heb wel nee ingevuld, maar misschien dat het mij wel lukt.
Het was echt ongelooflijk ... wat een kansloze mafkezenquote:
Dat zie je altijd bij zoiets helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het was echt ongelooflijk ... wat een kansloze mafkezen![]()
Politie was er ook lekker op tijd bij en die stewards wisten ook lekker veel relschoppers tegen te houden
Inderdaad rukkers van beide kanten, maar die rellen slaan echt nergens op .. Utrecht moet gewoon met Ajax, Feyenoord en die rukkers van Den Haag afspreken dat er geen bezoekende fans meer worden meegenomen.. ben je gelijk van dat gezeik afquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
Gelukkig is het meegevallen eilantsie - maar wat een rukkers van beide kanten.
Net als de supporters van Feyenoord
En Clauw en Noca
quote:
was er nog een "warm onthaal" voor Stefan Postma ??????quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad rukkers van beide kanten, maar die rellen slaan echt nergens op .. Utrecht moet gewoon met Ajax, Feyenoord en die rukkers van Den Haag afspreken dat er geen bezoekende fans meer worden meegenomen.. ben je gelijk van dat gezeik af
En omgekeerd dan ook neem ik aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad rukkers van beide kanten, maar die rellen slaan echt nergens op .. Utrecht moet gewoon met Ajax, Feyenoord en die rukkers van Den Haag afspreken dat er geen bezoekende fans meer worden meegenomen.. ben je gelijk van dat gezeik af
Nee, ADO-fans zongen wel over die gozer van de harde kern die een paar jaar geleden is overleden en dat zorgde ook weer voor rellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was er nog een "warm onthaal" voor Stefan Postma ??????
Wat werd er gezongen? Moeder en scheids?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef SCH het volgende:
Zou wel jammer zijn maar misschien wel beter inderdaad - hoe Feyenoord weer tegen de scheids zong, echt schandalig ook.
echt standaard, die supporters kunnen ook niet eens leuk uit de hoek komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat werd er gezongen? Moeder en scheids?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |