ik heb geen piepiequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:36 schreef puntoortje het volgende:
deze was eerder!!!
mee eens dus we blijven hier???? We zijn toch kut newbie's dus eigenwijs mogen we wel doen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:36 schreef puntoortje het volgende:
deze was eerder!!!
gedraag je daar eens naar!quote:
Gladys zat in het sc topic met de leuke TT!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
ik zit hier dus al een poosje te zwaaien naar gladys![]()
![]()
...ik krijg inmiddels een lam armpje
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef demins het volgende:
Deze dan maar? Zit Puntjer lekker een tijdje te gloeien en hebben we daar geen omkijken naar!![]()
die zat nog in die andere, maar day heeft um netjes gesloten haahah zal bommie balenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
![]()
Ik had je een paar postings daarvoor al antwoord gegeven op je vraag!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey demins, wat vinjij van de seeger sessions?
En pas als ik weg ben durf je me een grote mond te geven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
tssssssk de hele avond mensen beschadigen en als je zelf geschoren gaat worden is het RUN FORREST RUUUUUUUUUUUN!
1 m i d d e l v i n g e r in de luchtquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef demins het volgende:
Deze dan maar? Zit Puntjer lekker een tijdje te gloeien en hebben we daar geen omkijken naar!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
![]()
hear hear idd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had je een paar postings daarvoor al antwoord gegeven op je vraag!![]()
Ik vind het erg verrassend en leuk! Bijna niet echt Bruce Springsteen![]()
een maar je hebt er 2 hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1 m i d d e l v i n g e r in de lucht![]()
whehehequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gladys zat in het sc topic met de leuke TT!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
mee eens dus we blijven hier???? We zijn toch kut newbie's dus eigenwijs mogen we wel doen dan![]()
Nee schat, je rende keihard weg toen je merkte dat ik het zat was om de klappen op te vangen die voortvloeien uit jouw frustratie van het newbie zijn!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
En pas als ik weg ben durf je me een grote mond te geven.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
gedraag je daar eens naar!
andere topic is gratis bier mensen!
heej luilithaquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
En pas als ik weg ben durf je me een grote mond te geven.![]()
Van jou heb ik anders helemaal geen last gehad hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee schat, je rende keihard weg toen je merkte dat ik het zat was om de klappen op te vangen die voortvloeien uit jouw frustratie van het newbie zijn!
goedkoperquote:
ik was al bang dat je me niet mochtquote:
Omdat ik je al weken continu uit de wind hou!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van jou heb ik anders helemaal geen last gehad hoor.![]()
1 cent per biertje terug ????quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:42 schreef petraa het volgende:
[..]
goedkoper dan gratis ???? Hoe doe je dat ?
Wat krijg ik uitgekeerd dan, bij elk biertje? Ach wat, doe me gewoon tien meter bier!quote:
whahaah nou ben bang dat je dat hoop geld gaat kosten met al die zuiplappen hier. Ik dok niet mee hoor.quote:
slaap lekker petraaquote:
figuurlijk gezien moppie!quote:
altijd hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
figuurlijk gezien moppie!
edit: zie het...een typo...bijdehand!
Ga je al?quote:
doei doei lieve petraaaaaaaaaaaaaaquote:
GEIL!quote:
ochgod....daar is de partypooper!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
Is het nog een beetje gezellig hier want anders ga ik nog even door met knippen
![]()
heej kribbetquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
wat zit je te knippen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ochgod....daar is de partypooper!
zijn eigen lame postings/quote:
Ik zou zeggen ga nog even door tot een een eigentijds modelletje in zit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Mijn aardbeienplantjes, die moeten nu een week of 2 drogenquote:
Ik ben kaal dus geen kappers kostenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga nog even door tot een een eigentijds modelletje in zit!
Knip jij je schaamhaar altijd zelf???![]()
quote:
Bespaar me de details!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn aambeien, die moeten nu een week of 2 drogen![]()
hier kan ik zoooooooooooooooooooooo vrolijk van worden hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:55 schreef demins het volgende:
Daar heb je 'm!!!
Godzijdank...vroeg me al af waar je bleef...sterft van de newbies hier en het kakt danig inquote:
Doet me denken aan concerten van CCC Inc. Late sixties (die concerten dan).quote:
Ik dacht: laat ik je is liever begroeten dan al die geilneven hierquote:
ik moet zeggen dat ik z'n band ook wel erg goed vind ....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef demins het volgende:
[..]
Doet me denken aan concerten van CCC Inc. Late sixties (die concerten dan).
quote:
ach ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik je is liever begroeten dan al die geilneven hier![]()
Beetje sperti erop en klaar ben jequote:
Dat is de top! Waarschijnlijk grotendeels studiomuzikanten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik z'n band ook wel erg goed vind ....![]()
quote:
Oke. Hoi lieverdquote:
denk dat ik dit nog wel een paar keer ga opzetten ...leve versatelquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is de top! Waarschijnlijk grotendeels studiomuzikanten.
Jij kijkt naar die kutreclames, ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef Gladys het volgende:
[..]ja echt niet,waarom zou ik een sexlijn bellen
primaquote:
kijk ook alleen maar omdat ik te lui ben om de tv uit te zettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij kijkt naar die kutreclames, ik niet![]()
Laat een dvdtje meelopen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik dit nog wel een paar keer ga opzetten ...leve versatel
Gelukkig maar anders zou ik zo slecht slapenquote:
Aftandsebedieningquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
kijk ook alleen maar omdat ik te lui ben om de tv uit te zetten![]()
ligt op de bankquote:
Heb ik ook is gedaan, loop ik buiten met de hond en een dvd'tje, mensen keken wel erg raarquote:
sgoe!quote:
ik niet,anders kan ik niet meer typenquote:
Wat is het voor hond dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ook is gedaan, loop ik buiten met de hond en een dvd'tje, mensen keken wel erg raar![]()
OK dan, en nu allemaal heel snel opzouten!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godzijdank...vroeg me al af waar je bleef...sterft van de newbies hier en het kakt danig in
... das altijd beter dan nix... tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef Gladys het volgende:
[..]ja echt niet,waarom zou ik een sexlijn bellen
ik ben hier langer dan jij hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:10 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
OK dan, en nu allemaal heel snel opzouten!!!
Wij zijn hier de baas.![]()
Een witte herderquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:10 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
OK dan, en nu allemaal heel snel opzouten!!!
Wij zijn hier de baas.![]()
Basf? Wat voor muziek maken die?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een witte herderDvd'tje is van basf dacht ik
![]()
Kan ook van TDK zijn, gebruik ze meestal als onderzetterquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook van TDK zijn, gebruik ze meestal als onderzetter![]()
Het is een ouwe lurker!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
vrijdag 18 november 2005 @ 00:31
Je komt zelf net kijken![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
vrijdag 18 november 2005 @ 00:31
Je komt zelf net kijken![]()
Kijk uit waar je mee bezig bent! Scanman had ze aan de muur hangen, achter de bank!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook van TDK zijn, gebruik ze meestal als onderzetter![]()
Oops... eummmm!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:17 schreef Ice_rulez het volgende:
Hoeveel accountjes heb jij al versleten?
Zag nu pas dat het een man wasquote:
ik heb er maar 1quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:17 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hoeveel accountjes heb jij al versleten?
quote:
waarvan??quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:19 schreef chas het volgende:
Psst... hebben jullie daar nou ook zo'n last van???
![]()
quote:
feli met je eerste postquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:22 schreef marky1 het volgende:
Is het hier een beetje gezellig of krijg ik hiet te maken met een stelletje BB rukkers![]()
Dat is in Aalsmeer. Jou laten ze zeker binnen, zeg maar dat ik het gezegd heb!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:22 schreef marky1 het volgende:
Is het hier een beetje gezellig of krijg ik hiet te maken met een stelletje BB rukkers![]()
ja puntquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:22 schreef marky1 het volgende:
kutnewbiequote:Op zondag 22 oktober 2006 01:22 schreef marky1 het volgende:
En jij bent??quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:24 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is in Aalsmeer. Jou laten ze zeker binnen, zeg maar dat ik het gezegd heb!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:25 schreef marky1 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar mee maar zag en hoorde van Luciano dat dit de plek was je wezen moest!
ach joh ga in een fobo rukken !!!!!!quote:
leer eerst ff fatsoenlijk spellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:25 schreef marky1 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar mee maar zag en hoorde van Luciano dat dit de plek was je wezen moest!
...quote:
helamaal mee eens....quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:30 schreef chas het volgende:
[..]
Van die mannen natuurlijk!
Altijd eigenwijs en tegendraads hiero op Fok!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ach joh ga in een febo rukken !!!!!!
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ach joh ga in een fobo rukken !!!!!!
ff kwakken tussen de satekroketten..als ik dat iemand zie doen vallen er dooien!quote:
je mag het ook ergens anders doen!!!!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff kwakken tussen de satekroketten..als ik dat iemand zie doen vallen er dooien!![]()
slik jij niet dan?quote:
Wist niet eens meer dat ik deze hadquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
In de stemming voor een kloonerietje?![]()
ik slik nix van mannen meerquote:
Grappig, hoe je daar altijd weer op uit weet te komen!quote:
spuiten ! slikken !quote:
truste oortjequote:Op zondag 22 oktober 2006 01:36 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker allemaal ...ik duik me bedje in en ga heeeeeeeeerlijk dromen...:W![]()
Welterusten Puntje! Ik kom zo!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:36 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker allemaal ...ik duik me bedje in en ga heeeeeeeeerlijk dromen...:W![]()
maandag 24 mei 2004 @ 22:44quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
In de stemming voor een kloonerietje?![]()
En?? Vrijgezelquote:
Moeten niet maar het kwam er zo uit dat ze niets meer van mannen pikt en ze af gedaan hebbenquote:
quote:
Ik ga ook mee! Doegie en tot morgen maar weer!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ik volg je, rook nog even een pretsigaret en ben ook weg
![]()
OPZOUTEN NEWBE/LURKER!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:26 schreef marky1 het volgende:
[..]
Flikker op johben hier langer dan jij
HEEquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:03 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
OPZOUTEN NEWBE/LURKER!!!
Aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)
Rook je er ook 1 meequote:Op zondag 22 oktober 2006 02:00 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga ook mee! Doegie en tot morgen maar weer!![]()
Wegwezen joh!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:25 schreef marky1 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik nog 1 pretsigaret zou roken en dan zou gaan slapenquote:
Echt nietquote:
Het gaat maar terug naar de moedermavo of andere taalachterstandjes plagen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
Wat een naar mannetje he die Marky1, zou hem echt niet meer hier willen terug zien![]()
Mooi dat je je aangesproken voelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik nog 1 pretsigaret zou roken en dan zou gaan slapen![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:11 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Het gaat maar terug naar de moedermavo of andere taalachterstandjes plagen!
Hee, laat je lekker pijpen en ga daarna slapenquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Mooi dat je je aangesproken voelt.
Ik trek nix, maar schijt op newbe's en alles wat een taalachterstand heeft waar menig allochtonn jaloers op is!quote:
Zeker weten, truste voor zooooquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, laat je lekker pijpen en ga daarna slapen![]()
![]()
En als je nu stopt met drinken, blowen of spuiten dan zie je dat alle newbie's en ik, 1 en dezelfde persoon warenquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:14 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik trek nix, maar schijt op newbe's en alles wat een taalachterstand heeft waar menig allochtonn jaloers op is!
MIJN topic was eerder, NEE mijn topic was eerder, neeeeeeeeeee mijne neeeee, de mijnes..pffffffffffff damn get a life!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
deze was eerder!
Ja, dat dacht ik ook al toen ik je post las. Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:35 schreef gompo het volgende:
[..]
MIJN topic was eerder, NEE mijn topic was eerder, neeeeeeeeeee mijne neeeee, de mijnes..pffffffffffff damn get a life!!
haha kriebel met zn record pogingquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
7 lijkt me wel wel genoeg![]()
Truste en tot morgen![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 07:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Ik ben voor dag en dauw opgestaan om te gaan fitnessen
Hoiquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]Op zondag fitnessen, je moet uitslapen, is goed voor je
gewoon zeggen dat je hond je huiswerk heeft opgegeten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik zoek nog een goede reden om NIET te gaan
Maar helaas, die zomerstop van juni tot half oktober was lang genoeg
Morguh Pinbaal!quote:
in orde!quote:
Morgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je hond je huiswerk heeft opgegeten!
Morguh trouwens! Sorry dat ik wat laat ben, heb de kinderen maar eerst in bad gedaan
Morgen Manu.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen
Was al bang dat die luie lamzakken jou ook al in hun macht hadden
En goedemorgen Talitha
Dat nooit vriend Banu! DAT NOOIT!quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen
Was al bang dat die luie lamzakken jou ook al in hun macht hadden
En goedemorgen Talitha
Regelmatig ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:51 schreef versabommie het volgende:
Morguh Pinbaal!
Hey ff een vraagje, draai jij gewoon query's tegen de database aan???
mwah niet eens voor de stats..vroeg me alleen af of men hier daadwerkelijk tegen de database kon lullen zonder webserver-schilletje ..quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Regelmatig ja.
Maar voor de stats niet, als je dat bedoelt.
Je bent laat vandaag!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:17 schreef PH52 het volgende:
Moggûh vroege vogels zonder slaap en leven![]()
Nee dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:17 schreef versabommie het volgende:
mwah niet eens voor de stats..vroeg me alleen af of men hier daadwerkelijk tegen de database kon lullen zonder webserver-schilletje ..
Die maar een goed woordje voor die sorry ass van die keeper.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:24 schreef versabommie het volgende:
Zo ik ben ff naar de kerk, gedragen jullie je ondertussen een beetje terwijl ik voor jullie sorry asses een goed woordje doe?
watjequote:Op zondag 22 oktober 2006 09:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Andere 6 werk ik, dus dan slaap je uit op zondag ..
opposites attractquote:
Smeer zelf even je beschuitje schat. Mag je meteen een kopje thee voor me inschenken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
opposites attract
oeps, verkeerde topic. Gaat-ie lekker lieverd, lekker knus, zo met zn 2tjesDoe mij nog een beschuitje
![]()
Mogge... kleine was vroeg vanmorgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Smeer zelf even je beschuitje schat. Mag je meteen een kopje thee voor me inschenken.![]()
We hebben bezoek zo te zien! Hoi Mike.![]()
![]()
Elkaar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aloha tally...wie zullen we vandaag nu weer eens samen te grazen nemen.![]()
Hier bloeit iets moois...quote:
lekker dan...koffie met gebak....kun je nog meer zitvlees kweken..quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
Nou tis duidelijk, heb echt mijn best gedaanmaar jullie gaan allemaal straight to hell!
krijg ik ook eens een keer visite
Nou, lekker dan. Hebben ze daar ook FOK!?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
Nou tis duidelijk, heb echt mijn best gedaanmaar jullie gaan allemaal straight to hell!
krijg ik ook eens een keer visite
Geen reactie, dus blijkbaar niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Hebben ze daar ook FOK!?
Aan de slag dan maarquote:
Ik heb het bange vermoeden dat ze daar alleen SGOP hebben...quote:
Helaas, ik zie dat je baas net is binnen gekomen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan de slag dan maar............de anderen...tot over een paar uur
..............doe je wel wild met me.....
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb het bange vermoeden dat ze daar alleen SGOP hebben...
heej talithaquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, ik zie dat je baas net is binnen gekomen.![]()
Hoi Mau.![]()
![]()
Lijkt me wel, heb nog nimmer een zootje bij elkaar geruimd menselijk vullis zien rondlopen als hierquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Hebben ze daar ook FOK!?
Zo lang Gert op sgop zit niet heur...braafste jongetje van de klasquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb het bange vermoeden dat ze daar alleen SGOP hebben...
heej lieverdquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, heb nog nimmer een zootje bij elkaar geruimd menselijk vullis zien rondlopen als hier![]()
Ik ben lief!![]()
quote:
Kribbet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is een newbie, of is dat een "blonde"vraag?
Verkaptepost
Tegenwoordig wel ja...ik vind het bijna hartverscheurend om te zien hoe hij de laatste tijd automatisch de mods naar de mond praat....was vorig jaar wel anders.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo lang Gert op sgop zit niet heur...braafste jongetje van de klas![]()
Wanneer kunnen we stemmen? Er zijn vast nog wel wat andere categorien te bedenken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja...ik vind het bijna hartverscheurend om te zien hoe hij de laatste tijd automatisch de mods naar de mond praat....was vorig jaar wel anders.
Hij krijgt vast wel de prijs voor de braafste user tijdens BB6![]()
Om het maar eens duidelijk gezegd te hebben: Hij is TL's biatch!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja...ik vind het bijna hartverscheurend om te zien hoe hij de laatste tijd automatisch de mods naar de mond praat....was vorig jaar wel anders.
Hij krijgt vast wel de prijs voor de braafste user tijdens BB6![]()
Jappiequote:
Ik moest plotseling aan dat filmpje van die keeper denken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Om het maar eens duidelijk gezegd te hebben: Hij is TL's biatch!![]()
Is toch eigenlijk wel lullig voor die keeper... En dat bedoel ik serieus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik moest plotseling aan dat filmpje van die keeper denken...
Ja....maar wie is er dan ook zo stom om dat te filmen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk wel lullig voor die keeper... En dat bedoel ik serieus.![]()
ik heb heerlijk geslapen, jij?quote:
Volgens mij worden er toch redelijk wat privé-filmpjes gemaakt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja....maar wie is er dan ook zo stom om dat te filmen?
Vast wel ja. Maarre... mocht je er één willen delen mag je ze zomaar hier posten hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij worden er toch redelijk wat privé-filmpjes gemaakt?![]()
Die gaat door een diep dal idd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk wel lullig voor die keeper... En dat bedoel ik serieus.![]()
hey talquote:
Dan moet ik er eerst één gaan maken. Maar anders begin jij toch vast met wat 'gezinskiekjes'?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Maarre... mocht je er één willen delen mag je ze zomaar hier posten hoor!![]()
mooie droom gehad ??quote:
Mijn filmpjes zijn van een dusdanig hoog niveau dat ieder volgend filmpje erna volledig in de schaduw van de mijne zou komen te staan, ik laat dus liever anderen voorgaan...Bovendien sta ik al met mijn smoel in het fotoboek, vind ik al "exhibitionistisch" genoeg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst één gaan maken. Maar anders begin jij toch vast met wat 'gezinskiekjes'?![]()
arghhhhhh!quote:
Da's nou jammer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mijn filmpjes zijn van een dusdanig hoog niveau dat ieder volgend filmpje erna volledig in de schaduw van de mijne zou komen te staan, ik laat dus liever anderen voorgaan...Bovendien sta ik al met mijn smoel in het fotoboek, vind ik al "exhibitionistisch" genoeg.![]()
Fuck hé! 3-0 achter....quote:
Het spijt me Mike...ik had ook liever gezien dat ze gelijk hadden gespeeld...maar he...tis v Gaal...wie weet heeft ie nog een verrassing in petto.quote:
Urm...ja lieverd.........das zeg maar een wekelijks terugkerend fenomeen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:21 schreef puntoortje het volgende:
weer voetbal????
kom je nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kom je straks wel masseren en afpoedelen zodra je klaar bent....![]()
![]()
Moet dan wel een hele grote verrassing worden....quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het spijt me Mike...ik had ook liever gezien dat ze gelijk hadden gespeeld...maar he...tis v Gaal...wie weet heeft ie nog een verrassing in petto.![]()
....ik vlieg al...ff een lekker olietje erbij pakken... ...ga eerst maar even op je buik liggen.........doe ik eerst je rug.....quote:
Na jaaaaren eindelijk d'r kerel het huis uit geflikkerd, vindt wat nieuwe vriendjes in een gezellig forum, gaan ze daar ook weer over voetbal zeuren...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm...ja lieverd.........das zeg maar een wekelijks terugkerend fenomeen...![]()
ik lig alquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
....ik vlieg al...ff een lekker olietje erbij pakken... ...ga eerst maar even op je buik liggen.........doe ik eerst je rug.....![]()
Het leven is een hoer........je kunt maar beter zorgen dat je een gevulde knip hebt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na jaaaaren eindelijk d'r kerel het huis uit geflikkerd, vindt wat nieuwe vriendjes in een gezellig forum, gaan ze daar ook weer over voetbal zeuren...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef KRIBBET het volgende:
Mooie standen op teletext![]()
![]()
Nu Heerenveen nog vanmiddag en de dag kan niet meer stuk![]()
...........kee dan......eerst maar eens hierboven bij je schouders beginnen.......wel goed ontspannen he..........ik voel nog wat stressknobbels zitten..........quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na jaaaaren eindelijk d'r kerel het huis uit geflikkerd, vindt wat nieuwe vriendjes in een gezellig forum, gaan ze daar ook weer over voetbal zeuren...
Jij moet dan wel voor AZ zijnquote:
'quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef Jappie het volgende:
"de wedstrijd word ontsierd door alles wat er buiten het veld gebeurt" Forza Utreg![]()
Ik kan me vaag herinneren dat jij uit de zelfde streek komt als ik, volgens mij hoor je dan gewoon ook voor AZ te zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij moet dan wel voor AZ zijn![]()
Kijk nu al uit naar een kwaaie van Gaal![]()
Utrecht komt boven Feyenoord te staan en dat dankzij Ajax en een oud Ajax speler![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef Jappie het volgende:
"de wedstrijd word ontsierd door alles wat er buiten het veld gebeurt" Forza Utreg![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan er niets van terug vinden
Heeft de ME daar de beschikking over voorbindknuppels
![]()
Dan moet je het toch ook vaag kunnen herinneren dat ik in de eerste plaats voor het voetbal zelf benquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat jij uit de zelfde streek komt als ik, volgens mij hoor je dan gewoon ook voor AZ te zijn?
...zo..die zijn er inmiddels uit.......nu langzaam langs de zijkanten naar beneden en weer met mijn vingertoppen langzaam omhoog via je wervelkolom....in steeds kleiner wordende kringetjes...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...........kee dan......eerst maar eens hierboven bij je schouders beginnen.......wel goed ontspannen he..........ik voel nog wat stressknobbels zitten..........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |