wat zit je te knippen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
Is het nog een beetje gezellig hier want anders ga ik nog even door met knippen
![]()
Hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ochgod....daar is de partypooper!
zijn eigen lame postings/quote:
Ik zou zeggen ga nog even door tot een een eigentijds modelletje in zit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
Is het nog een beetje gezellig hier want anders ga ik nog even door met knippen
![]()
Mijn aardbeienplantjes, die moeten nu een week of 2 drogenquote:
Ik ben kaal dus geen kappers kostenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga nog even door tot een een eigentijds modelletje in zit!
Knip jij je schaamhaar altijd zelf???![]()
quote:
Bespaar me de details!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn aambeien, die moeten nu een week of 2 drogen![]()
hier kan ik zoooooooooooooooooooooo vrolijk van worden hequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:55 schreef demins het volgende:
Daar heb je 'm!!!
Godzijdank...vroeg me al af waar je bleef...sterft van de newbies hier en het kakt danig inquote:
Doet me denken aan concerten van CCC Inc. Late sixties (die concerten dan).quote:
Ik dacht: laat ik je is liever begroeten dan al die geilneven hierquote:
ik moet zeggen dat ik z'n band ook wel erg goed vind ....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef demins het volgende:
[..]
Doet me denken aan concerten van CCC Inc. Late sixties (die concerten dan).
quote:
ach ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik je is liever begroeten dan al die geilneven hier![]()
Beetje sperti erop en klaar ben jequote:
Dat is de top! Waarschijnlijk grotendeels studiomuzikanten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik z'n band ook wel erg goed vind ....![]()
quote:
Oke. Hoi lieverdquote:
denk dat ik dit nog wel een paar keer ga opzetten ...leve versatelquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is de top! Waarschijnlijk grotendeels studiomuzikanten.
Jij kijkt naar die kutreclames, ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef Gladys het volgende:
[..]ja echt niet,waarom zou ik een sexlijn bellen
primaquote:
kijk ook alleen maar omdat ik te lui ben om de tv uit te zettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij kijkt naar die kutreclames, ik niet![]()
Laat een dvdtje meelopen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik dit nog wel een paar keer ga opzetten ...leve versatel
Gelukkig maar anders zou ik zo slecht slapenquote:
Aftandsebedieningquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
kijk ook alleen maar omdat ik te lui ben om de tv uit te zetten![]()
ligt op de bankquote:
Heb ik ook is gedaan, loop ik buiten met de hond en een dvd'tje, mensen keken wel erg raarquote:
sgoe!quote:
ik niet,anders kan ik niet meer typenquote:
Wat is het voor hond dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ook is gedaan, loop ik buiten met de hond en een dvd'tje, mensen keken wel erg raar![]()
OK dan, en nu allemaal heel snel opzouten!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godzijdank...vroeg me al af waar je bleef...sterft van de newbies hier en het kakt danig in
... das altijd beter dan nix... tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef Gladys het volgende:
[..]ja echt niet,waarom zou ik een sexlijn bellen
ik ben hier langer dan jij hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:10 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
OK dan, en nu allemaal heel snel opzouten!!!
Wij zijn hier de baas.![]()
Een witte herderquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:10 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
OK dan, en nu allemaal heel snel opzouten!!!
Wij zijn hier de baas.![]()
Basf? Wat voor muziek maken die?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een witte herderDvd'tje is van basf dacht ik
![]()
Kan ook van TDK zijn, gebruik ze meestal als onderzetterquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook van TDK zijn, gebruik ze meestal als onderzetter![]()
Het is een ouwe lurker!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
vrijdag 18 november 2005 @ 00:31
Je komt zelf net kijken![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
vrijdag 18 november 2005 @ 00:31
Je komt zelf net kijken![]()
Kijk uit waar je mee bezig bent! Scanman had ze aan de muur hangen, achter de bank!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ook van TDK zijn, gebruik ze meestal als onderzetter![]()
Oops... eummmm!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:17 schreef Ice_rulez het volgende:
Hoeveel accountjes heb jij al versleten?
Zag nu pas dat het een man wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |