abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:47:54 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42935690
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:54 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Geen van deze 'uitspraken' is door Bos gedaan. Lekker discussieren zo, je legt iemand wat woorden in de mond en vervolgens ga je dat veroordelen. Dat is ook min of meer wat de topicstarter doet, al is de discussie of we wel of niet een islamtische minister kunnen hebben in Nederland (ongeacht of dat een pleidooi is van Bos) wel een aardige. Een bronvermelding bij dit soort toeschrijvingen is m.i. wel op zijn plaats, anders kun je van alles gaan beweren over iemand.
heb je het nieuws de algelopen jaren gemist? de artikelen in de volkskrant? de pleidooien van 'bos "kiezersbedrog" mag' zijn domme lulpraatjes.

pvda doet er verstandig aan om die man snel te dissen.

en ja die 'uitspraken' zijn dus te vinden als je wat nieuwssites afgaat. en dan heb ik het dus niet over de telegraaf. bos is een vervelend mannetje dat alleen maar pruilend in de hoek moet gaan zitten met zijn idioterie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42935853
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, maar dan moet ie ook wel de Nederlandse normen en waarden en cultuur respecteren. Want dat hoor zo als volksvertegenwoordiger
Volgens mij moet je vooral het volk vertegenwoordigen, de kiezer die jou gekozen heeft.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:55:33 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42935981
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij moet je vooral het volk vertegenwoordigen, de kiezer die jou gekozen heeft.
je moet je afspraken nakomen en geen persoonlijk anti-beleid laten zien als je uit een oud nest, met de oorzaak van de huidige shit, komt. althans dat is humanistische politiek.
pi_42936033
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je moet je afsrpaken nakomen en geen persoonlijk anti-beleid laten zien als je uit een oud nest komt. althans dat is humanistische politiek.
Dat is niet waar mijn reactie over ging.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:04:15 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42936281
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is niet waar mijn reactie over ging.
volgens mij is dit, ook zonder bos, precies waar het om gaat als volksvertegenwoordiger.

wat dat betreft heeft balkenende niet veel belooft maar is het consumentenvertrouwen heel erg hoog.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:37:01 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_42960850
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef zoalshetis het volgende:

en ja die 'uitspraken' zijn dus te vinden als je wat nieuwssites afgaat.
Nee, het zijn jouw foute interpretaties van uitspraken van Bos.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_43103941
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef maartena het volgende:

[..]

Er wonen zo'n 1 miljoen moslims in Nederland, dus ongeveer 7% van de bevolking. Is het echt zo vreemd dat iemand die 7% van de bevolking vertegenwoordigd ook op een gegeven moment hoog genoeg in de politiek terecht komt om een ministerspost te kunnen aannemen?

Waarom moeten ministers in een land met 3 miljoen allochtonen (1.5 miljoen westers, 1.5 miljoen niet-westers) ook allemaal 100% Nederlander zijn? Het lijkt me dat in een democratisch gekozen regering er ministers zijn uit alle lagen van de bevolking.
Gezien de opleidingen van de huidige ministersploeg (en de staatssecretarissen) is het absurd om alleen naar totalen te kijken. Een beetje minister is tegenwoordig universitair geschoold. (goed, er zijn uitzonderingen maar er zijn ook zat personen met dubbele titels en promovendi; gemiddeld genomen heeft de bewindspersoon een academisch+ niveau). Als je een correcte vertegenwoordiging van alllochtonen wilt, moet je dan niet het percentage allochtonen c.q. moslims nemen dat academisch geschoold is en van die ratio uitgaan in plaats van alleen de totalen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:47:41 #158
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45262956
quote:
Achterneef Aboutaleb vervolgd om terrorisme

Justitie gaat Lahbib B., de kroongetuige in het Piranhaproces en achterneef van de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb, vervolgen wegens deelname aan een terroristische organisatie.

Ook de vrouw van Lahbib B., Hanan S., wordt vervolgd. De twee traden op als kroongetuigen in het proces tegen de inmiddels veroordeelde terrorist Samir A. en leden van de Hofstadgroep. Het echtpaar wordt verdacht van het voorbereiden van aanslagen en vuurwapenbezit.

Twijfel
De verklaringen van de twee in het zogenoemde Piranhaproces werden al eerder in twijfel getrokken. Ze mochten van de rechtbank alleen worden gebruikt bij voldoende steunbewijs.

Volgens de rechter bagatelliseerden de twee hun eigen rol. Ze vertelden onder meer over schietoefeningen in het Amsterdamse Bos en het vervoer van wapens. Ook in de zaak tegen de Hofstadgroep traden ze op als getuigen.

Afvallige
B. behoorde naar eigen zeggen vroeger weliswaar tot de groep moslimextremisten, maar was nooit een overtuigd extremist. Maar volgens de advocaat van Samir A. zou B. herhaaldelijk hebben gezegd dat hij zijn oom, de Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb, wilde vermoorden, omdat die een 'afvallige' is.

Aboutaleb, die sinds de moord op filmmaker Theo van Gogh bewaking krijgt, wilde destijds om veiligheidsredenen niet op de beschuldigingen ingaan. Wegens gebrek aan bewijs heeft het Openbaar Ministerie Lahbib B. op dit punt niet vervolgd.

Videoband
Om te bewijzen dat B. wel degelijk een extremist is, vroeg de verdediging van Samir A. en consorten in oktober een videoband van documentairemaakster Anna Spohr op, waarop een fulminerende Lahbib te zien zou zijn.

Spohr had de opname gemaakt voor een documentaire over jongeren in Amsterdam, maar ze uiteindelijk niet gebruikt omdat ze 'eng en shockerend' waren. Ze kon de beelden niet meer vinden, maar getuigde wel in de rechtszaal. Lahbib B. vertelde volgens haar over de goede daden van Osama bin Laden, over de aanslagen op de Twin Towers en over het doden van homo's.
Bron

En Aboutaleb gaat misschien straks een ministerpost krijgen terwijl er toch duidelijke (familie)banden tussen hem en het terrorisme
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_45263016
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

En Aboutaleb gaat misschien straks een ministerpost krijgen terwijl er toch duidelijke (familie)banden tussen hem en het terrorisme
Kom op zeg, 't is een achterneef .
pi_45263032
quote:

[..]

Bron

en alle VVD kamerleden zijn fraudeurs, blijft niks meer over zo
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:50:54 #161
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45263096
quote:

[..]

Bron

Die vermeende terrorist wou zelfs zijn oom vermoorden. Duidelijker dan dat kan ie niet zijn, geen band dus.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:51:15 #162
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45263111
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:49 schreef LedZep het volgende:

[..]

Kom op zeg, 't is een achterneef .
Dan moet hij tenminste publieke afstand doen van de opvattingen van zijn achterneef. Ik vind terrorisme een dus danig zwaar vergrijp dat zo iets wel gerechtvaardigd is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_45263172
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dan moet hij tenminste publieke afstand doen van de opvattingen van zijn achterneef. Ik vind terrorisme een dus danig zwaar vergrijp dat zo iets wel gerechtvaardigd is
Grappig, toen ik een topic opende over de broer van Verdonk, waar de banden wel echt nauw waren, riep je in alle toonaarden wat voor onzin het was
pi_45263216
quote:

[..]

Bron

Kom zeg, er is in Nederland geen moslim die verder verwijderd is dan achterneef van een andere willekeurige moslim. Lang leve belachelijk grote gezinnen en grootschalige, onbeschaamde inteelt!
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:54:33 #165
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45263219
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Lees je het artikel wel?

Neef wil oom vermoorden.
Oom gaat misschien minister worden.

Wát voor band?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45263263
"Ik neem afstand van degene die mij wilde vermoorden, ik ben het niet met hem eens dat ik vermoord moet worden"

Zoiets?
pi_45263328
quote:

[..]

Bron

Weer elsevierkwaliteit.

Is het nou z'n neef of z'n achterneef. Want van een achterneef kan je lastig oom zijn lijkt me .

Verder gewoon nonnieuws uiteraard.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45263368
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig, toen ik een topic opende over de broer van Verdonk, waar de banden wel echt nauw waren, riep je in alle toonaarden wat voor onzin het was
Ja, nee, dat is heel wat anders natuurlijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:48:03 #169
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_45265355
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:29 schreef tlepel het volgende:
ik wil geen islamitische minister

ik vind de islam nog te duister..moeten we straks alle homos van het balkon flikkeren voordat we verplicht worden om te gaan vasten..
Misschien vind je Aboutaleb dan wel geschikt.
quote:
Aboutaleb laakt antihomotekst

AMSTERDAM - De Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb (Onderwijs) gaat de middelbare school De Passie

Wethouder Aboutaleb. FOTO ANP

in stadsdeel Westerpark opheldering vragen over een tekst in de recent verschenen scholengids. In deze bijlage van Het Parool staat bij de school voor vmbo, havo en vwo-onderwijs: ,,homoseksualiteit strookt niet met de uitgangspunten van De Passie’s openlijk homoseksuele leerkrachten zult u hier niet aantreffen.’’

De Amsterdamse afdeling van de PvdA bracht de passage van de school, die evangelisch en bijbelgetrouw onderwijs verzorgt, donderdagochtend ter sprake tijdens een commissievergadering van de gemeenteraad. Aboutaleb liet weten dat hij al op de hoogte was van de tekst. De wethouder gaat de school opheldering vragen. Hij heeft zijn ambtenaren al zijn verontwaardiging over de passage bij de onderwijsinstelling laten overbrengen.

Aboutaleb wil verder onderzoeken of de tekst in de scholengids de oorspronkelijke is die de school heeft ingeleverd of dat Het Parool de passage nog heeft geredigeerd. Naast een brief van de Amsterdamse wethouder kan de school een dialoog met de Inspectie van het Onderwijs verwachten. Een woordvoerster van de dienst meldt dat de inspectie overweegt de school om opheldering te vragen.

In een schriftelijke verklaring zegt de school het te betreuren dat uit de tekst ,,de indruk is ontstaan dat binnen onze school gediscrimineerd zou worden op seksuele geaardheid.’’ De Passie laat weten dat ,,het hebben van een homoseksuele geaardheid beslist geen selectiecriterium is.’’

Wel zegt de school dat nieuwe medewerkers een verklaring moeten ondertekenen waarin zij verklaren ,,de Bijbelse uitgangspunten van de school’’ persoonlijk na te leven. ,,Gedragingen of uitlatingen in strijd hiermee kunnen leiden tot het beëindigen van de arbeidsrelatie,’’ aldus de verklaring. Het hebben van een openlijke homoseksuele relatie is volgens de school dus reden voor ontslag, omdat volgens de Bijbel ,,intieme seksuele relaties thuishoren binnen het monogame huwelijk van man en vrouw.’’

De school benadrukt dat het beleid ook bij andere gedragingen als vreemdgaan of diefstal wordt toegepast. ,,Want de Bijbel heeft zijn richtlijnen op alle levensterreinen.’’

Bron: AD
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_45267866
Niks ertegen mits hij goed geïntegreerd is en nederland goed snapt.
pi_45271535
Ik kan me wel herinneren dat Bos Aboutaleb als minister wil in een kabinet met de PvdA. Dan ontstaat meteen het probleem van de dubbele nationaliteit waarvan ik vind, dat met de functie dienaar van de Kroon afstand gedaan moet worden van het Marokkaans staatsburgerschap. Bijkomend voordeel hieraan is een duidelijk signaal wat betreft integratie.
Verder is het volkomen belachelijk het ministerschap aan een selectie te onderwerpen waarbij een religieuze grondslag ter zake zou doen en het is helemaal belachelijk dit te vergelijken met het selecteren van vrouwen op diezelfde posten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:02:23 #172
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_45272264
Ik zie geen problemen in een Minister met moslim achtergrond, hij zal vast niet de sharia in willen voeren
pi_45272511
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:02 schreef rood_verzet het volgende:
Ik zie geen problemen in een Minister met moslim achtergrond, hij zal vast niet de sharia in willen voeren
Ik zie ook geen problemen met ministers van de Christenunie, omdat ik denk dat zij de inquisitie vast niet willen invoeren. Ik vind het wel problematisch dat het aanstellen van een islamistische minister enkel zou geschieden vanwege het feit dat deze belijdend moslim zou zijn. Dat is simpelweg in de voet van de Trias Politica schieten -bij wijze van spreken.
pi_45274142
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:44 schreef kijk_aan het volgende:
Bos heeft het ooit aangekondigt: in een kabinet Bos komt de eerste islamitische minister ooit. Zie jij dat zitten?
Nee.

Kort en krachtig.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:51:55 #175
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_45275459
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef damian5700 het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat Bos Aboutaleb als minister wil in een kabinet met de PvdA. Dan ontstaat meteen het probleem van de dubbele nationaliteit waarvan ik vind, dat met de functie dienaar van de Kroon afstand gedaan moet worden van het Marokkaans staatsburgerschap. Bijkomend voordeel hieraan is een duidelijk signaal wat betreft integratie.
Verder is het volkomen belachelijk het ministerschap aan een selectie te onderwerpen waarbij een religieuze grondslag ter zake zou doen en het is helemaal belachelijk dit te vergelijken met het selecteren van vrouwen op diezelfde posten.
Volgens mij is het onmogelijk om je Marokkaans staatsburgerschap op te zeggen.

Of iemand islamiet, vrouw of homo is, doet niet ter zake. De juiste persoon op de juiste plaats, daar gaat het om.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 08:58:42 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45275560
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zie ook geen problemen met ministers van de Christenunie, omdat ik denk dat zij de inquisitie vast niet willen invoeren.
Protestanten die de inquisitie willen herinvoeren?
quote:
Dat is simpelweg in de voet van de Trias Politica schieten -bij wijze van spreken.
Jij weet echt in het geheel niet waarover je het hebt, he?
pi_45275989
Waarom niet? 1 Miljoen moslims. Dat is bijna 1 op 10. Die verhouding mag ook wel eens in de vorm van een minister naar voren komen. Ik wil niet wachten to 2030.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:29:35 #178
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45276029
Het kan me niks schelen wat-ie is. Als-ie maar goed beleid maakt, daar moet je een minister ook op afrekenen.
pi_45276107
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:14 schreef damian5700 het volgende:
...
Dat is simpelweg in de voet van de Trias Politica schieten -bij wijze van spreken.
Ik denk dat de Trias Politica wel zes voeten heeft, of in ieder geval minstens drie. Verder lijk je wel een kroegpapegaai.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2007 09:34:11 ]
pi_45277555
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Racist, alsof elke islamiet fout is
De opvattingen van de koraan zijn niet bepaald demoncratisch te noemen. Een Islamiet zou het volgens zijn geloofsovertuiging hier zich niet in kunnen vinden.
I don't suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
pi_45277599
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom niet? 1 Miljoen moslims. Dat is bijna 1 op 10. Die verhouding mag ook wel eens in de vorm van een minister naar voren komen. Ik wil niet wachten to 2030.
Doe maar o.b.v. van verhoudingen op de arbeidsmarkt. Kunnen we het gewoon zo houden
I don't suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:43:16 #182
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45277697
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef J.Bos het volgende:

[..]

De opvattingen van de koraan zijn niet bepaald demoncratisch te noemen. Een Islamiet zou het volgens zijn geloofsovertuiging hier zich niet in kunnen vinden.
En dat maak jij uit voor die moslim, kom zeg.

Wat kan het nou schelen dat Melkert een SM-kelder heeft, Fortuyn op zijn elfde werd afgerukt door een vreemdeling, en Verhagen katholiek is? Als ze maar beleid maken dat me aanstaat.
pi_45277885
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat de Trias Politica wel zes voeten heeft, of in ieder geval minstens drie. Verder lijk je wel een kroegpapegaai.
Het aantal doet niet ter zake. De politiek zou zichzelf (en het systeem) niet serieus nemen door ministers op religieuze achtergrond te selecteren in plaats van kennis van zaken.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:01:07 #184
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_45292925
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef more het volgende:
Dan wordt hij zeker Minister van knuffelzaken, ter vervanging van de knuffelallochtoon. met de PvdA blijf je lachen. Gelukkig zitten ze, en blijven ze daar ook, in de oppositie.
Oud bericht uit dit topic
Het lijkt er op dat ze niet in de oppositie blijven zitten

SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:04:45 #185
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45292997
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:44 schreef kijk_aan het volgende:
Bos heeft het ooit aangekondigt: in een kabinet Bos komt de eerste islamitische minister ooit. Zie jij dat zitten? een islamiet in het centrum van de macht, op het binnenhof en in de ridderzaal. Een islamiet op de plek waar zoveel Nederlandse geschiedenis ligt? Het begin van het einde!
En waarom niet?

Waar staat dat een minister per sé het Christelijk geloof moet aanhangen?
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
pi_45293675
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het aantal doet niet ter zake. De politiek zou zichzelf (en het systeem) niet serieus nemen door ministers op religieuze achtergrond te selecteren in plaats van kennis van zaken.
Ik hoop dan ook van harte dat indien Aboutaleb minister wordt hij een portefeuille krijgt waar hij verstand van heeft, maar dat zal toch geen probleem moeten zijn.
pi_45293745
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:37 schreef J.Bos het volgende:

[..]

De koran heeft geen opvattingen: mensen hebben opvattingen. En er zijn dus moslims die heel democratisch zijn en moslims die er minder mee op hebben, geldt ook voor veel andere religieuze demoninaties. Geen probleem dus
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 19:38:28 #188
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45293861
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Volgens mij wordt een minister niet geselecteerd op bevolkingssamenstelling, maar op selectie na stemmen op de juiste/foute partij. 1 op 10 is homo, dus moeten we dan ook een homominister? 1 op de 2 mensen is vrouw, dus ook de helft van de ministers vrouw?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:40:27 #189
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45293911
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:04 schreef buurvrouw4 het volgende:

[..]

En waarom niet?

Waar staat dat een minister per sé het Christelijk geloof moet aanhangen?
Omdat niet-Christenen zoals socialisten en moslims geen politieke loyaliteit hebben tegenover Nederland.
pi_45293925
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een minister niet geselecteerd op bevolkingssamenstelling, maar op selectie na stemmen op de juiste/foute partij. 1 op 10 is homo, dus moeten we dan ook een homominister? 1 op de 2 mensen is vrouw, dus ook de helft van de ministers vrouw?
Je zou er geen moeite mee hebben als alle minister moslim zouden zijn?
pi_45293940
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat niet-Christenen zoals socialisten
Er zijn nogal wat christelijke socialisten hoor.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:42:28 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45293964
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, en die moslimminister moet natuurlijk ook nog voor een derde Turks, een derde Marokkaans, een tiende Irakees en deels Surinaams zijn om "recht te doen aan de bevolkingssamenstelling".

Laten we het er maar op houden dat de PvdA niet laag genoeg kan zinken om bepaalde groepen om te proberen te kopen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:45:27 #193
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45294050
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik iig niet. Laat ik het zo zeggen: Er is de laatste jaren heel wat te doen over normen en waarden in het kabinet. Maar ik weet uit ervaring dat moslims deze hoger aangeschreven hebben en daar ook echt naar leven. En dan heb ik het niet over hoofddoekjes e.d., voordat daar flauwe opmerkingen over gaan komen, maar gewoon over goed en slecht en daar naar leven.
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 19:46:31 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45294083
quote:

[..]

Jazeker wel, want ik denk dan niet dat die ministers mijn belangen gaan behartigen, maar ik zou niet direct iets tegen een islamitische minister hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 19:47:32 #195
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45294109
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, en die moslimminister moet natuurlijk ook nog voor een derde Turks, een derde Marokkaans, een tiende Irakees en deels Surinaams zijn om "recht te doen aan de bevolkingssamenstelling".

Laten we het er maar op houden dat de PvdA niet laag genoeg kan zinken om bepaalde groepen om te proberen te kopen.
Dat laatste denk ik ook, een minister moet op kwaliteit gekozen worden, niet op hobbie.
pi_45294133
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jazeker wel, want ik denk dan niet dat die ministers mijn belangen gaan behartigen, maar ik zou niet direct iets tegen een islamitische minister hebben.
Dan spreek je jezelf dus tegen.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:49:51 #197
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45294175
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, die gaat leuke dingen voor moslims doen.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:51:36 #198
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45294219
quote:
Ik wel. De islam sluit de democratie uit, en je kunt niet tussen twee politieke systemen blijven zweven. Hij zal dus moeten kiezen.
pi_45294339
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik wel. De islam sluit de democratie uit, en je kunt niet tussen twee politieke systemen blijven zweven. Hij zal dus moeten kiezen.
De islam is geen politiek systeem gekkie
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:56:11 #200
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45294373
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef SCH het volgende:
De islam is geen politiek systeem gekkie
O jawel hoor. Kijk maar naar Iran en Saoedi-Arabie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')