Aldus headhunterz. Jammerrrr.quote:hey
er waren shirtjes voor dames maar naar wat ik gehoord heb komen die er niet meer omdat er in verhouding tot de merchandise voor mannen weinig vraag naar is.. en drukken in kleine oplagen is duur natuurlijk
aanwezigquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:08 schreef scarefreak het volgende:
yeah, tussen het klussen en verhuizen door eindelijk ff tijd maken voor feestje aankomende zaterdag:
XXlerator
Daniele Mondello
Equinoxx
Lady Tom
Pavo
The Prophet
MC: Mighty Mike
![]()
Kut, kut, kut, kutquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:08 schreef scarefreak het volgende:
yeah, tussen het klussen en verhuizen door eindelijk ff tijd maken voor feestje aankomende zaterdag:
XXlerator
Daniele Mondello
Equinoxx
Lady Tom
Pavo
The Prophet
MC: Mighty Mike
![]()
Jij kan dus nietquote:
Binnenkort ga ik ook naar Alpha Twins. Zijn zeker wel goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gisteren Alpha Twins in De Radstake (Achterhoekse discotheek)
Was een lekker setje terwijl het eigenlijk mijn muziek niet echt is, luister er thuis namelijk nooit naar
Das Brabants, dat is goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef Sender_ het volgende:
SpeakerFreaxz was weer een leuk en goed feestje.
Het was niet echt super druk, maarja wat wil je voor 15 euro, dus had je ruimte genoeg om lekker te stampen.
Werd lekker gedraaid heb me er iig goed vermaakt.
Wel klote dat ze bavaria schenken in Outland wat een smerig bier is dat toch...
K heb m ook net binnengehaald gisteren. OMGquote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain - Keep it Coming / Our Way
Zeer goed, net als de nieuwe van de noisecontrollers!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef SuperUli het volgende:
Zany & Tatanka - Front 2 Back/Wiseguys..
DJ Act vs Mani - We are the bass 2006/Equensu Ocha..
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef SuperUli het volgende:
Zany & Tatanka - Front 2 Back/Wiseguys..
DJ Act vs Mani - We are the bass 2006/Equensu Ocha..
Nou we zullen het zien hoet kut de overgangen zijnquote:[b]Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef
Ik mix overigens pas sinds 3 weken dus er zitten wel een paar kut overgangen bij...!![]()
![]()
www.soundbase.ruquote:Op woensdag 1 november 2006 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany & Tatanka binnen, nu nog 'Keep it coming' vinden
Jo thnx man! Die site kende ik nog niet. Staan lekkere mixen tussen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
www.soundbase.ru
Ff registreren voor het forum, echt zo gebeurd...en je hebt alle vinyls promo's etc op de dag dat ze uitkomen!![]()
Schaam schaamquote:Op woensdag 1 november 2006 22:26 schreef Gappie het volgende:
en een vraagje! Iedereen kent de film Boondock Saints wel.. zo niet? ga je schamen! Maar nu werd er een deel uit die film gebruikt in een zeer goed nummer! Ja een hardstyle nummers.. mensen die weten wat ik bedoel heb ik nodig
Welke naam draagt dat nummer ook alweer? ik ben et volledig kwijt
Geen probleem en Idd lekkere mixen. Bovendien altijd online, verschillende download mirrors meestal...verweg de meeste stuff haal ik daar weg!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jo thnx man! Die site kende ik nog niet. Staan lekkere mixen tussen.
Headhunterz - The Sacrificequote:Op woensdag 1 november 2006 22:26 schreef Gappie het volgende:
en een vraagje! Iedereen kent de film Boondock Saints wel.. zo niet? ga je schamen! Maar nu werd er een deel uit die film gebruikt in een zeer goed nummer! Ja een hardstyle nummers.. mensen die weten wat ik bedoel heb ik nodig
Welke naam draagt dat nummer ook alweer? ik ben et volledig kwijt
The Sacrifice! dat was hemquote:Op woensdag 1 november 2006 22:33 schreef warezguy05 het volgende:
die sample komt uit de hype van dit moment 'headhunterz' maar vraag me neit welke plaat t precies is.
Zou 't niet laten, haal d'r altijd heel wat vette shit vandaan. Vrijwel alles is er wel te vinden. Alleen moet je soms iets langer wachten op de nieuwe dingen, want die staan in een afgesloten subforumquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het het waard als me aanmeld op dat forum?
Zou je hem kunnen uploaden?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The world's biggest 1-Click Webhoster Banners FAQ Imprint
Forgot Premium-password?
WARNING OF PHISHING!
Unfortunately all drives of RapidShare.de are full right now.
..... ff wachten dus!![]()
Ik mix overigens pas sinds 3 weken dus er zitten wel een paar kut overgangen bij...!![]()
![]()
Zal zo weer ff een poging wagenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou je hem kunnen uploaden?![]()
Anders yousendit.com
Gewoon je eigen mail invullen en dan krijg je een download link.
Jah ik vat er ook geen kloot van...quote:
Die poster hangt op mijn kamerquote:Op zondag 5 november 2006 20:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als het om het kijken gaat heb ik dan nog weer liever...
[afbeelding]
![]()
Haha dan is ze mooi makkelijk, want een vriend van me heeft hetzelfde geflikt zei die... Heb overigens wel een foto van ze samen gezien...Waarbij ze er beiden er giechelig opstaan...;)quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef De_Ananas het volgende:
Vriend van me was naar Spanje gegaan en hij zei dat ie daar met Korsakoff had gezoend![]()
Ze ziet er ook niet echt moeilijk uitquote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha dan is ze mooi makkelijk, want een vriend van me heeft hetzelfde geflikt zei die... Heb overigens wel een foto van ze samen gezien...Waarbij ze er beiden er giechelig opstaan...;)
Mwaaa had team uitje...zou er anders ook wel heen zijn gegaan..., beetje jammer maar volgende week komt Max B grant er...quote:Op zondag 5 november 2006 22:06 schreef Koepert het volgende:
Gisteren @ Zak (Dld) geweest. Luca Antolini![]()
De hele avond uit mn plaat gegaan. Was echt super.
Ken het nummer, naam nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Mwaaa had team uitje...zou er anders ook wel heen zijn gegaan..., beetje jammer maar volgende week komt Max B grant er...
Dan maar ff kijken of het wat is;)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1096714961171049538&q=dj+zany
Kent iemand dat nr?![]()
en je hebt hem toevallig ook niet uit een set, waar je hem ff uit kunt rippen....?quote:
Uh nee, heb een enorme collectie en zou echt niet weten in welke liveset die zitquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en je hebt hem toevallig ook niet uit een set, waar je hem ff uit kunt rippen....?![]()
Dat Our Way ook echt op het eind.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain - Keep it Coming / Our Way
Erg leukquote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zaterdag avond, Zak (de) Max b grant
Max b grant is echt een topper. Draait erg goeie platen (niet alleen maar nieuwe shit) en is ook altijd erg enthousiast bij het draaienquote:Op donderdag 9 november 2006 23:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zaterdag avond, Zak (de) Max b grant
Zow dat zijn nog eens grote plannen voor een verjaardagsfeestje, met matrixx en q-dance als mede-organisatoren.quote:Partyflock startte 5 jaar geleden voor de lol. In het weekend feesten en doordeweeks met gelijkgestemden lekker ouwehoeren en kritisch kijken naar de dancescene. In vijf jaar is de essentie niet veranderd, de omvang van Partyflock wel! Maar liefst 958.000 unieke IP-adressen weten maandelijks hun gang naar partyflock.nl te vinden.
Het zou niet gepast zijn ons vijfjarig jubileum zomaar voorbij te laten gaan met alleen een nieuwsberichtje op de front waarbij jullie als leden ons van harte feliciteren. Voor ons is dit het moment om als virtuele gemeenschap voor één keer echt LIVE te gaan.
Daarom geven we een historisch feest, waar iedereen zijn Partyflockprofiel een gezicht kan geven: Flockers!
We konden natuurlijk niet de lokale feesttent afhuren, dus we doen het des Flocks: Groot! Op 24 februari 2007 zal van negen uur ’s avonds tot zeven uur ’s morgens het Gelredome in Arnhem het toneel zijn voor een super indoor dancefestival met meerdere muziekstijlen en area’s onder één dak!
Omdat we uiteraard wel een event van formaat neer willen zetten hebben we hulptroepen aan laten rukken: The Matrixx en Q-dance gaan ons helpen om er een spektakel van te maken dat jullie zal doen wensen dat Flock wekelijks wat te vieren heeft!
De voorverkoop begint 18 november en voor die tijd zullen jullie het spannende plan, dat we met The Matrixx en Q-dance hebben bedacht, kunnen lezen hier op Partyflock.
Op zich heb je in dit opzicht wel gelijk. Bedoel, hardstyle van nu heeft een vele hardere bass en is wat melodieuzer. Maar door het tempo (gemid. 150 bpm) blijft het hardstylequote:Op vrijdag 10 november 2006 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
ik blij hardstyle twijfelgabber vinden
ja, ik kan het wel waarderen, maar heel vaak heb zoiets van: ja het is net te braaf... het wil zo lekker stampen maar dan is net niet zo stevig als dat een agbberuitvoering van de zelfde track zou kunnen zijn... aan de andere kant vind ik de hardcoe van tegenwoordig ook wel erg duister en rauw, te duister en rauwquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op zich heb je in dit opzicht wel gelijk. Bedoel, hardstyle van nu heeft een vele hardere bass en is wat melodieuzer. Maar door het tempo (gemid. 150 bpm) blijft het hardstyle
waar staat ie dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef SuperUli het volgende:
B-Front & Jones - Lunatick!
B-Front_and_Jones_-_Lunatick-Vinyl-2006.
Hij is inderdaad leukquote:
Juist....!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij is inderdaad leuk
Potentie om inderdaad de nieuwe Puta Madre te worden (in de zin van remixgevoeligheid/"hitpotentie" ed)
Diekaquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:28 schreef jovink het volgende:
Dieka vind ik ook top qua dat soort muziek
Ik ben niet doodquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Erg leukMaar toch maar niet denk ik.. Vrijdagavond Aura (Ibbenbüren Dld) - Hardbass (op Pf Hardstyle TItans)
En moet zaterdag van 9-17u werken. dus zal wel dood zijn s avonds
![]()
Hetzelfde als wat er mis is met hitzone 8quote:
Dieka is echt alles behalve ver weg..., maar ben er nog nooit geweest...*schaam* *schaam*quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dieka![]()
![]()
Vette paupere en vooral goedkope nep hitjes voor 14jarige meisjes worden daar gedraaid, en aan het eind van de avond wordt er altijd, maar dan ook echt altijd voor die lompe boeren, happy hardcore gedraaid
Whahaha.... triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |