Jah ik vat er ook geen kloot van...quote:
Die poster hangt op mijn kamerquote:Op zondag 5 november 2006 20:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als het om het kijken gaat heb ik dan nog weer liever...
[afbeelding]
![]()
Haha dan is ze mooi makkelijk, want een vriend van me heeft hetzelfde geflikt zei die... Heb overigens wel een foto van ze samen gezien...Waarbij ze er beiden er giechelig opstaan...;)quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef De_Ananas het volgende:
Vriend van me was naar Spanje gegaan en hij zei dat ie daar met Korsakoff had gezoend![]()
Ze ziet er ook niet echt moeilijk uitquote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha dan is ze mooi makkelijk, want een vriend van me heeft hetzelfde geflikt zei die... Heb overigens wel een foto van ze samen gezien...Waarbij ze er beiden er giechelig opstaan...;)
Mwaaa had team uitje...zou er anders ook wel heen zijn gegaan..., beetje jammer maar volgende week komt Max B grant er...quote:Op zondag 5 november 2006 22:06 schreef Koepert het volgende:
Gisteren @ Zak (Dld) geweest. Luca Antolini![]()
De hele avond uit mn plaat gegaan. Was echt super.
Ken het nummer, naam nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Mwaaa had team uitje...zou er anders ook wel heen zijn gegaan..., beetje jammer maar volgende week komt Max B grant er...
Dan maar ff kijken of het wat is;)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1096714961171049538&q=dj+zany
Kent iemand dat nr?![]()
en je hebt hem toevallig ook niet uit een set, waar je hem ff uit kunt rippen....?quote:
Uh nee, heb een enorme collectie en zou echt niet weten in welke liveset die zitquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en je hebt hem toevallig ook niet uit een set, waar je hem ff uit kunt rippen....?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |