Doen we volgende keerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we meer tijd gehad hadden dan waren we nog naar de film geweest
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
Doen we volgende keerSamen het donker in.
Waar is de ruksmilie als je hem nodig hebt
![]()
Dat is niet de goedequote:
Kijk uit,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
Doen we volgende keerSamen het donker in.
Waar is de ruksmilie als je hem nodig hebt
![]()
Ik ben al aardig op wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kijk uit,, straks word Erik nog hetero,
.
Heul nietquote:
Ik heb het een tijdje heel veel gegeten, en ineens vond ik het niet lekker meer. Ben het ook nooit meer lekker gaan vinden ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik heb de eerste 10 jaar van mijn leven op boterhammen met pindakaas geleefd.
Pinkakaas. Wat is dat danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Pinkakaas! YEAH!
Pin (flappentappen) Ka (de slang van Jungle book) kaas (gewoon zoals kaas is).quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pin (flappentappen) Ka (de slang van Jungle book) kaas (gewoon zoals kaas is).
SEX!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:01 schreef Messenga het volgende:
Appelsap!
Goeie tvpquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:01 schreef Messenga het volgende:
Appelsap!
Kom maar opquote:
Zou je niet wachten tot Erik Hetero word,quote:
Als mijn berekeningen kloppen dan gebeurt dat over drie dagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zou je niet wachten tot Erik Hetero word,.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom nou weer direct 'kom'![]()
Ik doe daar heus wel langer dan 1 seconde over!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als mijn berekeningen kloppen dan gebeurt dat over drie dagen.
Fijne ramadanmeetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:08 schreef NanKing het volgende:
Dag popjes![]()
.
Ik ga me maar eens klaar maken voor de miet.
Fijne avond.
quote:
Jee, wat een dramaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef Messenga het volgende:
[..].
Wat is het leven van een puber die een week alleen thuis toch hard. Ik moet zelfs mn eigen ovenpizza nog warmmaken.
Oh, echt, kan ik er met je over praten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef rena het volgende:
[..]
Jee, wat een dramaJe wereld moet nu wel ingestort zijn zeker
?
Ja, na de sex dan hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, echt, kan ik er met je over praten?
Ervaring mee?quote:
Met praten welquote:
Nee, roken is smerigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zolang je maar niet rookt vind ik alles best.
Sorryquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef maedel het volgende:
[pielenfobie]
wat is die ruksmiley toch een gore smiley zeg![]()
[/pielenfobie]
valt wel mee hoor, ik doe het al 20 jaar tot volle tevredenheid.quote:
Geeft niet, ik wou gewoon maar wat zeurenquote:
Hihihi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef maedel het volgende:
[pielenfobie]
wat is die ruksmiley toch een gore smiley zeg![]()
[/pielenfobie]
En hoe gaat het nu met die voetjes van je ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:01 schreef Messenga het volgende:
Appelsap!
En het vreet calorieënquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ik doe het al 20 jaar tot volle tevredenheid.
Eerst zonder sex ervoor, en later soms met sex ervoor. Of erna... kan ook![]()
edit: ik zit net nog te denken. Je kunt natuurlijk niet áltijd sexen voor het roken... zeker niet met het tempo waarin ik rook. Da's niet bij te houden... en bovendien uitputtend en afmattend.
en het wachten is nu op reannimeer mamaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef Sitethief het volgende:
Dagblad van Oss
Topic opa slaat topic dood.
Dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:15 schreef maedel het volgende:
Ik ga vanavond echt iets heel "ik heb een sociaal leven" doen!
Uit eten met vrienden![]()
Ivm week-OV zoek ik iets in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef liefie_ het volgende:
je mag bij mij komen eten twist
ik maak gepimpte broodjes vega hamburger
Alleen als je er bent, anders hefet dat weinig zin.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoek je mij in Utrecht?
Nou, ik ben overal, in ieders hart © Bupatih.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen als je er bent, anders hefet dat weinig zin.
OMGquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben overal, in ieders hart © Bupatih.
Dude, dat jij 'm veracht, betekent niet dat heel de wereld dat doetquote:
En daar ben ik gestopt met lezen.quote:
Weer wat geleerd.quote:
Doe niet zo sarcastisch!quote:
Hihihihi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Van Weird Al Yankovic ook!
http://www.youtube.com/watch?v=JCAt9WcCFbM
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft meer gave parodieën zoals op Micheal Jackson en Madonna's like a virginquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:22 schreef Sitethief het volgende:
[..],
Als je meer van hem wilt hebben moet je het zeggen, ben nu naar een verjaardag,.
Fatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij heeft meer gave parodieën zoals op Micheal Jackson en Madonna's like a virgin![]()
![]()
Neequote:Op zondag 22 oktober 2006 03:02 schreef Waris3 het volgende:
Lesbi's zijn (meestal) zo schattig (als ze jong zijn)![]()
Zijn er geen leuke die door mij "bekeerd" willen worden (voor één keertje maar?)
Btw. Quote van Tourette's Guy, nadat iemand iets zei over dat iemand lesbisch was: "Well, that just means she likes what I like!"
Nouuuu...quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee.
En ja, we weten dat we schattig zijn.
quote:
Het is dus niet eens echte liefde.quote:en nee, ik ga geen geslachtsoperatie ondergaan om jullie te kunnen neuken
Waar op/Waarom?quote:Edited to add: Weet je, eigenlijk ben ik gewoon stikjaloers.![]()
Inderdaad, alleen Stroeks auto dan weer wel,quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
Waarom is het topic deaud? Het is toch wel verdulleme zondag?
Jaaa,quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
Sitethief! Bière?
Ja eh...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
Spannend! Doe het uit de doeken! Gooi het als natte lappen op tafel! Kortom: vertel!
Cool, ik wou dat ik een sociaal leven had enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja eh...
Niks spannends hoor, twee verjaardagen, de ene eerst flink thuis bieren en daarna de stad in, heel gezellig. De andere was mijn favo nichtje, was zeer gezellig,
. Mischien komt er nog een vervolg,
.
Aaaaaw,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, ik wou dat ik een sociaal leven had enzo.
Dat kunnen we echt wel veranderen,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
Dat is waar, maar jullie zijn niet tastbaar.
Oeh betast worden door Chowiquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
Dat is waar, maar jullie zijn niet tastbaar.
Ik eerst!!quote:
Wat is er mis met Flugelquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:52 schreef Sitethief het volgende:
Bier![]()
Wodka![]()
Verjaardagen![]()
![]()
Flügel![]()
Geen voor/achter licht![]()
Geeft een hele rare kater......quote:
Raar?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geeft een hele rare kater......
Moguh iedereen,.
Geen Koppijn, niet misselijk, alleen vreselijk gedesorienteerd, de ochtend erna kon ik alles, behalve recht lopen.quote:
pwndquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geen Koppijn, niet misselijk, alleen vreselijk gedesorienteerd, de ochtend erna kon ik alles, behalve recht lopen.
Ook als ik niet gezopen heb kan ik niet altijd even recht lopenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:04 schreef Sebasser het volgende:
Ik vind het trouwens altijd wel leuk als ik niet meer recht kan lopen![]()
truste Zwaffelquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Zwaffel het volgende:
*kussen neerlegt en verder gaat slapen
hehehequote:
Ja DH was toch je bestemming voor deze herfstvakantie ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heheheik kan toch niet meer slapen. Net ontbeten. Strax maar es het huishouden doen.
*in DH zit. heulemaal alleen![]()
![]()
.
zo dan een lekker glaasje verse jus voor de ziekequote:Op maandag 23 oktober 2006 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek. Maar wel goed getimed, want vandaag zou school weer beginnen
.
Beterschap Erik,quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek. Maar wel goed getimed, want vandaag zou school weer beginnen
.
Woonde ze niet vlak bij je ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:41 schreef Zwaffel het volgende:ik heb zelfs het sofinr van Patricia Wirken de meester oplichter.
En huidg adres. En veul gedupeerden
jup. In beilen. Das niet zo heul ver weg. Op internetoplichting.nl staan nog veul meer gegevens over haarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Woonde ze niet vlak bij je ofzo?
Wanneer ga je langs danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup. In beilen. Das niet zo heul ver weg. Op internetoplichting.nl staan nog veul meer gegevens over haar
vuile oplichter die ze is
Mijn broertje doet aan honkbal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ik een honkbalknuppel zou hebben had je hem mogen lenen hoor Zwaf.
Ben je nou alweer doordeweeks vrijgelaten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:
nou heel even dan
Have fun!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:30 schreef liefie_ het volgende:
jep ik heb een bezigheid je hier in t dorp vanaaf
dus ik ben zo ook weer weg
nu eigenlijk...
maar misschien ben ik er vanaaf weer even
Dat dacht ik heel even ja,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
Zeg mensen
nu hebben we bijna een halve week zonder fok gezeten, en nu post er hier niemand?
of hebben we toch allemaal spontaan een echt sociaal leven gekregen![]()
Bedoel je die van jezelf of die van Fokquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, nou, hehe eindelijk de computer weer aan de gang....
Ja, klopt, ik meet veel,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij slaag jij er best goed in om die 2 te combineren![]()
het een is een aanvulling op het anderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik meet veel,.
Dan word virtueel ineens echt,.
Net alsof je via internet geen sociaal leven kunt hebben,.
Jij hebt een leven, ik doe alsof,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:38 schreef wonderer het volgende:
Halve week zonder fok? niks van gemerkt
Ja... bevalt me niet zo, dat leven, trouwens. Je wordt er moe van en je voeten gaan er pijn van doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij hebt een leven, ik doe alsof,.
Die van mezelf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je die van jezelf of die van Fok![]()
Oh dus jij hebt niet eeens gemerkt dat we een halve week niet op het Forum terecht kondenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die van mezelf.
Maar je pa en moe hebben geen letsel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef Zwaffel het volgende:
nou die 80 euro van die vuile oplichter is terug hoor!
mn ouders hebben zojuist een aanrijding gehad met een vrachtwagen. Heule auto in elkaar![]()
neuh geen letsel. Tis al wel de 2de xquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je pa en moe hebben geen letsel?
want blik en ijzer kan vervangen worden
jawel, ik heb wel (heel wat) meer dan 1 computer. :-)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt niet eeens gemerkt dat we een halve week niet op het Forum terecht konden![]()
Ja ik ben op de hoogte van de aanwezigheid van Amigaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
jawel, ik heb wel (heel wat) meer dan 1 computer. :-)
Zijn je ouders zo handig?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neuh geen letsel. Tis al wel de 2de x
Amiga'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik ben op de hoogte van de aanwezigheid van Amiga![]()
Helaas kan ik je daarbij niet behulpzaam zijn. maar er zijn vast nog wel plekken op het wereldwijde web waar je informatie kan vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Amiga's
(waaronder de zo fel begeerde CDTV en CD32)
En ik heb het bestelde chipje eergisteren er in gemonteerd, maar het werkt helaas nog niet echt naar wens![]()
Jah, 'k geloof da'k al een handleiding ervoor heb gevonden, alleen laat ik 't nu even rusten omdat ik ook andere dingen aan m'n hoofd heb die wat meer prioriteit hebben. :Squote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Helaas kan ik je daarbij niet behulpzaam zijn. maar er zijn vast nog wel plekken op het wereldwijde web waar je informatie kan vinden![]()
klinkt als naderende deadlines. dus succes en laat je niet verleiden om te Fokkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, 'k geloof da'k al een handleiding ervoor heb gevonden, alleen laat ik 't nu even rusten omdat ik ook andere dingen aan m'n hoofd heb die wat meer prioriteit hebben. :S
neuh. De 1ste heeft mn zus de auto in elkaar gereden. Was nog haar schuld ook.quote:
Dank jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt als naderende deadlines. dus succes en laat je niet verleiden om te Fokken![]()
en je gedraagt je wel hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Nah, ik ga wel even op vakantie dit weekeinde, alleen neem ik de laptop wel even met wat boeken zodat ik wel kan werken. D'r is in ieder geval nog genoeg te doen...
Je maakt me nieuwsgierig,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waar ik naar toe ga valt er weinig te misdragen
Je mag weer leiding geven bij scouting weekend ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waar ik naar toe ga valt er weinig te misdragen
Cool! Maar moet je nou geen Zwaffel avatar?quote:
Ik ben voor!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cool! Maar moet je nou geen Zwaffel avatar?.
MM maakt hem straxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cool! Maar moet je nou geen Zwaffel avatar?.
halfquote:
een donkere kamer met een koud kompres op je hoofd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft wat voor hoofdpijn die niet weggaat?
ook niet met pijnstillers, en hoofdpijn die ik al een uur of 9 bijna heb. (rond half 12 wakker geworden met knallende koppijn..)
Stuur eens een paar pillen opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
een donkere kamer met een koud kompres op je hoofd.
Klinkt als migraine. Verder heb ik hier immigran maar daar heb jij niks aandat spul werkt retegoed,is rete duur en enkel op doktersrecept verkrijgbaar. (is voor zware migraine)
Oef, da's een pak van m'n hartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
halfik blijf wel een beetje posten met zwaffel maar Qwea wordt toch mn hoofdaccount
mogguh btw
Dat had ik gisteren!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft wat voor hoofdpijn die niet weggaat?
ook niet met pijnstillers, en hoofdpijn die ik al een uur of 9 bijna heb. (rond half 12 wakker geworden met knallende koppijn..)
Hoi Messengaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Zijn weer geheeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Messenga![]()
hoe gaat het met je voetjes ?
Goed hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zijn weer geheeld.
Hoe is het met u?
Oke jijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed hoor
en zeg maar jij hoor, ik ben al topic opa, dus als je me ook nog met U gaan aanspreken voel ik me al helemaal zo'n bejaarde![]()
![]()
Da's niks om je voor te schamen, het kan veul ergerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb een mandarijntjes verslaving,,
,
.
van tante yvonnequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef NanKing het volgende:
Qwea.
Hoe heb je je acount terug gekregen?.
http://www.myfonts.com/fo(...)ish-inserat/regular/quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als we op MM moeten wachten...
Niet hetzelfde lettertype, want die kon ik zo snel niet ontdekken.
En ikzou willen dat mensen minder gingen zeiken thuis
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als we op MM moeten wachten...
Niet hetzelfde lettertype, want die kon ik zo snel niet ontdekken.
En ikzou willen dat mensen minder gingen zeiken thuis
Dat spul heb ik ook, werkt idd heel goed, alleen shit dat je er onwijs blauwe plekken van krijgt, en dat spuiten op zich ook wel pijn doet, maar ja alles beter dan die koppijn!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Qwea het volgende:
dat zijn geen pillen. Is een spuit. je moet jezelf spuiten dus.
ik gebruik het vrijwel niet. 1x echt gebruikt. Maar toen ik spoot (in mn bovenbeen) ging ik outquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat spul heb ik ook, werkt idd heel goed, alleen shit dat je er onwijs blauwe plekken van krijgt, en dat spuiten op zich ook wel pijn doet, maar ja alles beter dan die koppijn!!!!
Klinkt klote, wees maar blij dat je het niet vaak hebt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik gebruik het vrijwel niet. 1x echt gebruikt. Maar toen ik spoot (in mn bovenbeen) ging ik out
Sindsdien wil ik het nog enkel gebruiken als ik praktisch doodga van de koppijn.
Constatering van de dokter destijds was clusterhoofdpijn. Enkel heb ik het al een jaar niet meer gehad.
Pfff,ik weet nog wel,dan lig je in bed te slapen en dan wordt je wakker omdat er iets achter je oog steekt. Die steken worden met de minuut heviger en trekken door naar je kaak en oor. Ik kon niet eens meer helder denken![]()
God nu ik er zo aan terug denk hoop ik dat ik die pijn nooit meer hoef mee te maken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
Dit is 't langst lopende L topic.
Kick.
quote:
Geen spannende hobbies?quote:
Heb je wel hobbies? Laten we daar beginnen, mischien komen we iets spannends tegen,quote:
Ligt eraan of er nog wat leuks door de supermarkt huppelt,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef NanKing het volgende:
Zoals nu eik.
Nu ga ik heel saai boodschappen doen.
Ik houd van hobby'squote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heb je wel hobbies? Laten we daar beginnen, mischien komen we iets spannends tegen,.
Ja, das waarquote:Ligt eraan of er nog wat leuks door de supermarkt huppelt,.
Saai is goed. Word je erg oud meequote:
Details,quote:
Ja maar of je dan van je leven geniet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Saai is goed. Word je erg oud mee
Whehe,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
Ligt dan nu aan de X factor dat ik hier gezang hoor ?
en zitten daar nogal wat Nederlandse spullen bij die je hier nu aangeschaft hebt, of toch vooral spullen die je afgelopen voorjaar nog niet mee kon nemen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
*tassen inpak*
Iemand enig idee hoe het nu met Sebas isquote:
Pepernoten, marsepein, chocoladeletters en -geld...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zitten daar nogal wat Nederlandse spullen bij die je hier nu aangeschaft hebt, of toch vooral spullen die je afgelopen voorjaar nog niet mee kon nemen?
Ik heb 'm vandaag nog gesprokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe het nu met Sebas is
Hij is al maar dan 36 uur niet meer in L topic geweest, dat is toch niets voor hem, om zo lang weg te blijven ?
Hoelang heb je dat hele mooie nummer al in je sig staanquote:
Al best lang eikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoelang heb je dat hele mooie nummer al in je sig staan?
Het viel meop, en het is zo'n mooi liedje.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het viel meop, en het is zo'n mooi liedje.
OKay, dat zijn dingen die nog wel gemakkelijk een plaatsje vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pepernoten, marsepein, chocoladeletters en -geld...
gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag nog gesproken.
Don't worry.
Ik ben roadie,quote:
Met echte koffie.quote:
kan ik dan alvast een vip arrangement regelenquote:
Niemand die hier heeft gereageerd terwijl ik in emmen wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:24 schreef Sebasser het volgende:
Over een kwartiertje richting emmen gaat
ik lag pittend op de bankquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niemand die hier heeft gereageerd terwijl ik in emmen was
Ik heb vannacht niet eens geslapen, men, nu ben ik best wel moequote:
ja daft punk is leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet eens geslapen, men, nu ben ik best wel moe
Anyway, goeie muziek (daft punk) en wakker ben je
Ik ken hetquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, weer thuis.
'k Zat in de bus tegenover een ontzettend lekkere jongen van een jaar of 20.
't Was maar goed da'k een tas op schoot had
Best lastig ook, proberen iemand zo onopvallend mogelijk niet aan te kijken...
Ja en ik maar volhouden naar mijn collega's dat ik die rugzak bij me heb om de kranten in te bewaren die ik onderweg in de trein leesquote:
Ja, en de flinke dosis tot mij genomen zeelucht werkt ook niet mee om zulks te negeren....quote:
Zilte zeeluchtquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en de flinke dosis tot mij genomen zeelucht werkt ook niet mee om zulks te negeren....
Zeelucht vind je niet zo snel in Brabant.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en de flinke dosis tot mij genomen zeelucht werkt ook niet mee om zulks te negeren....
Daar was ik ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeelucht vind je niet zo snel in Brabant.
Nee hier in brabant komt er wat andere luchten uit die varkensstallen waaienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeelucht vind je niet zo snel in Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |