Inderdaad, alleen Stroeks auto dan weer wel,quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
Waarom is het topic deaud? Het is toch wel verdulleme zondag?
Jaaa,quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
Sitethief! Bière?
Ja eh...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
Spannend! Doe het uit de doeken! Gooi het als natte lappen op tafel! Kortom: vertel!
Cool, ik wou dat ik een sociaal leven had enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja eh...
Niks spannends hoor, twee verjaardagen, de ene eerst flink thuis bieren en daarna de stad in, heel gezellig. De andere was mijn favo nichtje, was zeer gezellig,
. Mischien komt er nog een vervolg,
.
Aaaaaw,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, ik wou dat ik een sociaal leven had enzo.
Dat kunnen we echt wel veranderen,quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
Dat is waar, maar jullie zijn niet tastbaar.
Oeh betast worden door Chowiquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
Dat is waar, maar jullie zijn niet tastbaar.
Ik eerst!!quote:
Wat is er mis met Flugelquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:52 schreef Sitethief het volgende:
Bier![]()
Wodka![]()
Verjaardagen![]()
![]()
Flügel![]()
Geen voor/achter licht![]()
Geeft een hele rare kater......quote:
Raar?quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geeft een hele rare kater......
Moguh iedereen,.
Geen Koppijn, niet misselijk, alleen vreselijk gedesorienteerd, de ochtend erna kon ik alles, behalve recht lopen.quote:
pwndquote:Op maandag 23 oktober 2006 07:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Geen Koppijn, niet misselijk, alleen vreselijk gedesorienteerd, de ochtend erna kon ik alles, behalve recht lopen.
Ook als ik niet gezopen heb kan ik niet altijd even recht lopenquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:04 schreef Sebasser het volgende:
Ik vind het trouwens altijd wel leuk als ik niet meer recht kan lopen![]()
truste Zwaffelquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Zwaffel het volgende:
*kussen neerlegt en verder gaat slapen
hehehequote:
Ja DH was toch je bestemming voor deze herfstvakantie ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heheheik kan toch niet meer slapen. Net ontbeten. Strax maar es het huishouden doen.
*in DH zit. heulemaal alleen![]()
![]()
.
zo dan een lekker glaasje verse jus voor de ziekequote:Op maandag 23 oktober 2006 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek. Maar wel goed getimed, want vandaag zou school weer beginnen
.
Beterschap Erik,quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek. Maar wel goed getimed, want vandaag zou school weer beginnen
.
Woonde ze niet vlak bij je ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:41 schreef Zwaffel het volgende:ik heb zelfs het sofinr van Patricia Wirken de meester oplichter.
En huidg adres. En veul gedupeerden
jup. In beilen. Das niet zo heul ver weg. Op internetoplichting.nl staan nog veul meer gegevens over haarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Woonde ze niet vlak bij je ofzo?
Wanneer ga je langs danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup. In beilen. Das niet zo heul ver weg. Op internetoplichting.nl staan nog veul meer gegevens over haar
vuile oplichter die ze is
Mijn broertje doet aan honkbal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Als ik een honkbalknuppel zou hebben had je hem mogen lenen hoor Zwaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |