Een poncho heeft geen knoopjes en ritssluiting aan de bovenkant!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heet zoiets niet gewoon een poncho?
Sinds vannacht half 3 geen sigaret meer gehadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
How come?
Ik voel me wel een beetjemaar niet chagrijnig.
Goed moment om door te zetten en te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds vannacht half 3 geen sigaret meer gehad
In de tijd dat ik rook, ben ik al een stuk of 50 keer een dag gestoptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed moment om door te zetten en te stoppen met roken.
IIk werd er overigens niet chagrijnig van toen ik stopte met roken
Mag ik meeeten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
ik ga honderd appelflappen maken
of nou ja veel
Succesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In de tijd dat ik rook, ben ik al een stuk of 50 keer een dag gestopt
Maar goed, op school rookt 99% van de mensen die ik zie..
En dan is het echt lastig om te stoppen..
Maar goed, Vakantie
Ik denk dat ik ga kijken of ik deze week ga stoppen..
Als je ze niet op krijgt mag je bellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
of nou ja veel
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
of nou ja veel
Vtel,quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met zo'n negatieve instelling wel ja. Self fulfilling prophecy enzo.
Voor 1 appelflap heb je toch 2 plakjes nodig?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
het worden er 20
mama vind het te veel maar dan had ze maar niet moeten zeggen dat ik alle appels op mocht maken
en als het bladerdeeg op is (20 plakjes dus) en die schijt appels nog niet verzin ik wel iets anders!
stomme mama
Ik had vrij onverwacht een meet met rena! En dat klinkt misschien stom, dat ik het met jou of stroek écht niet durfde, maar het is zo gelopen (en ik was van tevoren echt megahyperkapotkeiveelzenuwachtig). Maar het was tof. Rena is tof, mijn soort mens. Lachen om eigen grappen,lachen om niks, lachen om alles. Lekker oppervlakkig en zo tof.quote:
Dat taalgebruik, volgens mij is er achter de schermen of in een subforum waar ik nooit kom wel iets voorgevallen, fnie?quote:
dat ligt er natuulijk maar net aan hoe groot je ze wiltquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor 1 appelflap heb je toch 2 plakjes nodig?
1 boven, en 1 onder..?
Grootquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ligt er natuulijk maar net aan hoe groot je ze wilt
Morgen weer een frisse nieuwe dagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo maar een slaapje doen.
Jaaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen weer een frisse nieuwe dag.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik kon niet geloven dat ik ermee ingestemd had en had meteen al weer spijt, maar uiteindelijk was het echt tof. We hebben zo gelachen. Om elkaar, om anderen, om niks.
Rena, gekje wat doe je hier!quote:
Oppervlakkigquote:
Ik trek al je posts die over mij gaan na.quote:
Ja! Ik bedoel gewoon dat het niet zo moeilijk was.quote:
Maar ik vind het leuk om te horen dat ik gestalked word.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jou stalken, jezus Erik, niet zulke domme vragen stellen.
Jij hebt me doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jou stalken, jezus Erik, niet zulke domme vragen stellen.
Ja, maar volgens mij was je stomdronken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En het was maar één glaasje kir.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |