halfquote:
een donkere kamer met een koud kompres op je hoofd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft wat voor hoofdpijn die niet weggaat?
ook niet met pijnstillers, en hoofdpijn die ik al een uur of 9 bijna heb. (rond half 12 wakker geworden met knallende koppijn..)
Stuur eens een paar pillen opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
een donkere kamer met een koud kompres op je hoofd.
Klinkt als migraine. Verder heb ik hier immigran maar daar heb jij niks aandat spul werkt retegoed,is rete duur en enkel op doktersrecept verkrijgbaar. (is voor zware migraine)
Oef, da's een pak van m'n hartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
halfik blijf wel een beetje posten met zwaffel maar Qwea wordt toch mn hoofdaccount
mogguh btw
Dat had ik gisteren!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft wat voor hoofdpijn die niet weggaat?
ook niet met pijnstillers, en hoofdpijn die ik al een uur of 9 bijna heb. (rond half 12 wakker geworden met knallende koppijn..)
Hoi Messengaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Zijn weer geheeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Messenga![]()
hoe gaat het met je voetjes ?
Goed hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zijn weer geheeld.
Hoe is het met u?
Oke jijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed hoor
en zeg maar jij hoor, ik ben al topic opa, dus als je me ook nog met U gaan aanspreken voel ik me al helemaal zo'n bejaarde![]()
![]()
Da's niks om je voor te schamen, het kan veul ergerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb een mandarijntjes verslaving,,
,
.
van tante yvonnequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef NanKing het volgende:
Qwea.
Hoe heb je je acount terug gekregen?.
http://www.myfonts.com/fo(...)ish-inserat/regular/quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als we op MM moeten wachten...
Niet hetzelfde lettertype, want die kon ik zo snel niet ontdekken.
En ikzou willen dat mensen minder gingen zeiken thuis
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als we op MM moeten wachten...
Niet hetzelfde lettertype, want die kon ik zo snel niet ontdekken.
En ikzou willen dat mensen minder gingen zeiken thuis
Dat spul heb ik ook, werkt idd heel goed, alleen shit dat je er onwijs blauwe plekken van krijgt, en dat spuiten op zich ook wel pijn doet, maar ja alles beter dan die koppijn!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Qwea het volgende:
dat zijn geen pillen. Is een spuit. je moet jezelf spuiten dus.
ik gebruik het vrijwel niet. 1x echt gebruikt. Maar toen ik spoot (in mn bovenbeen) ging ik outquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat spul heb ik ook, werkt idd heel goed, alleen shit dat je er onwijs blauwe plekken van krijgt, en dat spuiten op zich ook wel pijn doet, maar ja alles beter dan die koppijn!!!!
Klinkt klote, wees maar blij dat je het niet vaak hebt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik gebruik het vrijwel niet. 1x echt gebruikt. Maar toen ik spoot (in mn bovenbeen) ging ik out
Sindsdien wil ik het nog enkel gebruiken als ik praktisch doodga van de koppijn.
Constatering van de dokter destijds was clusterhoofdpijn. Enkel heb ik het al een jaar niet meer gehad.
Pfff,ik weet nog wel,dan lig je in bed te slapen en dan wordt je wakker omdat er iets achter je oog steekt. Die steken worden met de minuut heviger en trekken door naar je kaak en oor. Ik kon niet eens meer helder denken![]()
God nu ik er zo aan terug denk hoop ik dat ik die pijn nooit meer hoef mee te maken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:47 schreef NanKing het volgende:
Dit is 't langst lopende L topic.
Kick.
quote:
Geen spannende hobbies?quote:
Heb je wel hobbies? Laten we daar beginnen, mischien komen we iets spannends tegen,quote:
Ligt eraan of er nog wat leuks door de supermarkt huppelt,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef NanKing het volgende:
Zoals nu eik.
Nu ga ik heel saai boodschappen doen.
Ik houd van hobby'squote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Heb je wel hobbies? Laten we daar beginnen, mischien komen we iets spannends tegen,.
Ja, das waarquote:Ligt eraan of er nog wat leuks door de supermarkt huppelt,.
Saai is goed. Word je erg oud meequote:
Details,quote:
Ja maar of je dan van je leven geniet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Saai is goed. Word je erg oud mee
Whehe,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
Ligt dan nu aan de X factor dat ik hier gezang hoor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |