en zitten daar nogal wat Nederlandse spullen bij die je hier nu aangeschaft hebt, of toch vooral spullen die je afgelopen voorjaar nog niet mee kon nemen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
*tassen inpak*
Iemand enig idee hoe het nu met Sebas isquote:
Pepernoten, marsepein, chocoladeletters en -geld...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zitten daar nogal wat Nederlandse spullen bij die je hier nu aangeschaft hebt, of toch vooral spullen die je afgelopen voorjaar nog niet mee kon nemen?
Ik heb 'm vandaag nog gesprokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe het nu met Sebas is
Hij is al maar dan 36 uur niet meer in L topic geweest, dat is toch niets voor hem, om zo lang weg te blijven ?
Hoelang heb je dat hele mooie nummer al in je sig staanquote:
Al best lang eikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoelang heb je dat hele mooie nummer al in je sig staan?
Het viel meop, en het is zo'n mooi liedje.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het viel meop, en het is zo'n mooi liedje.
OKay, dat zijn dingen die nog wel gemakkelijk een plaatsje vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pepernoten, marsepein, chocoladeletters en -geld...
gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag nog gesproken.
Don't worry.
Ik ben roadie,quote:
Met echte koffie.quote:
kan ik dan alvast een vip arrangement regelenquote:
Niemand die hier heeft gereageerd terwijl ik in emmen wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:24 schreef Sebasser het volgende:
Over een kwartiertje richting emmen gaat
ik lag pittend op de bankquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niemand die hier heeft gereageerd terwijl ik in emmen was
Ik heb vannacht niet eens geslapen, men, nu ben ik best wel moequote:
ja daft punk is leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet eens geslapen, men, nu ben ik best wel moe
Anyway, goeie muziek (daft punk) en wakker ben je
Ik ken hetquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, weer thuis.
'k Zat in de bus tegenover een ontzettend lekkere jongen van een jaar of 20.
't Was maar goed da'k een tas op schoot had
Best lastig ook, proberen iemand zo onopvallend mogelijk niet aan te kijken...
Ja en ik maar volhouden naar mijn collega's dat ik die rugzak bij me heb om de kranten in te bewaren die ik onderweg in de trein leesquote:
Ja, en de flinke dosis tot mij genomen zeelucht werkt ook niet mee om zulks te negeren....quote:
Zilte zeeluchtquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en de flinke dosis tot mij genomen zeelucht werkt ook niet mee om zulks te negeren....
Zeelucht vind je niet zo snel in Brabant.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en de flinke dosis tot mij genomen zeelucht werkt ook niet mee om zulks te negeren....
Daar was ik ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeelucht vind je niet zo snel in Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |