wat is dat danquote:
forum moeheid?quote:
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zwaai ook ff mee
Gaat het hier nog ergens over?
Vertel eens wat nieuws!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...
Die staan nu aan, waar moet ik op lettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef Jappie het volgende:
Eej Apie...heb je de streams nou nog gekeken of niet
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openenquote:
U kent mij te goed...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...
Nee ivm met die leugendetectortest...maar als ik je goed begrijp is er dus iig niets van te zien of te merken op de streams ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die staan nu aan, waar moet ik op letten
Ik zie een paar mensen in een slaapkamer babbelen.![]()
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openen![]()
Het is de taak van al die wannabees om hier met van alles en nog wat te komen aandraven...zij dienen minstens 50 posts voor het sluiten van het lopende topic al helemaal triggerhappy achter hun PCtje te zitten..![]()
![]()
Dat dus.![]()
quote:
je hebt er geen kracht meer voorquote:
en jij te lui om je auto te maken ?quote:
Ga je je omkleden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!![]()
Nope!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zwaai ook ff mee
Gaat het hier nog ergens over?
Zie boven oh meesteres die alle met mij mag doen etcetera etcetera...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
je hebt er geen kracht meer voorwaarvoor
![]()
![]()
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!![]()
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
oh meesteres die alle met mij mag doen
Whehehe...waarom verbaasd het mij niet dat hij voor de haag uitkompt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?![]()
Tuurlijk, wie niet?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?![]()
Omdat-ie daar onder contract staat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...waarom verbaasd het mij niet dat hij voor de haag uitkompt?![]()
En wie mag hier Postma wel niet wezen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie niet?!
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
nou begin je maar eens uit te kleden danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie boven oh meesteres die alle met mij mag doen etcetera etcetera...![]()
![]()
..Dat jij nog geld heb om jezelf in leven te houden...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Voor de webcam op een betaalsite ja!![]()
Tis koud..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou begin je maar eens uit te kleden dan![]()
Mwah........ het kost me wel wat maar dan mag ik me ook voor diverse mannen ontkleden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
..Dat jij nog geld heb om jezelf in leven te houden...![]()
wat nou tegenstrubbelen ?quote:
zou ik forumtijd in moeten leveren voor auto-maak tijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
en jij te lui om je auto te maken ?![]()
precies jij snapt mequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef chas het volgende:
[..]
Dat is geen excuus! Dus uit die kleding! Huppa!
Was het net zo lekker voor jou als het was voor mij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou....okay....daar gaat ie hoor let je op ?![]()
Sok 1![]()
je hebt ook nix voor me overquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik forumtijd in moeten leveren voor auto-maak tijd
Er zijn op dit moment ongetwijfels mensen in de kroeg bezig om leuke leuzen te verzinnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Omdat ie zich zondag kan laten nemen door heel de FC U?
schiet eens op zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het net zo lekker voor jou als het was voor mij?![]()
Doe maar gelijk alles, want dit schiet niet op!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Jappie het volgende:
Nou....okay....daar gaat ie hoor let je op ?![]()
Sok 1![]()
Doe je bil zo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment ongetwijfels mensen in de kroeg bezig om leuke leuzen te verzinnen.![]()
Wat rijmt er eigenlijk op voorbinddildo?![]()
nix rijmen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment ongetwijfels mensen in de kroeg bezig om leuke leuzen te verzinnen.![]()
...tssk...temper temper......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
schiet eens op zegof moeten Chas en ik ff helpen
![]()
Dat je zou schrikken daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef chas het volgende:
[..]
Doe maar gelijk alles, want dit schiet niet op!
Trouwens, wacht effe... dan pak ik mijn zonnebril!
Dat maakt het beeld iets donkerder, dat scheelt weer voor het "schrik-effect" als je snapt wat ik bedoel!
![]()
![]()
![]()
Wij zijn op drift dus opschieten!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
...tssk...temper temper...... [afbeelding]
Voorlopig speelt hij niet maar er zal aardig wat geroepen worden naar de ADO spelersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
ohw nouja d8 misschien hebben meer mensen er last vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openen![]()
Het is de taak van al die wannabees om hier met van alles en nog wat te komen aandraven...zij dienen minstens 50 posts voor het sluiten van het lopende topic al helemaal triggerhappy achter hun PCtje te zitten..![]()
![]()
Dat dus.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix rijmen...
VOORBINDKEEPER! VOORBINDKEEPER!
...ut entertainment laat ik ook aan het verse volk over...eens kijken wat zij er van brouwen met die grote waffels van ze...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw nouja d8 misschien hebben meer mensen er last van
Ik doe m'n bil een stukkie zoquote:
dan kunnen we lang wachten ben ik bang!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ut entertainment laat ik ook aan het verse volk over...eens kijken wat zij er van brouwen met die grote waffels van ze...
Je kan met Bommie wel mee naar het stadionquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doe m'n bil een stukkie zo
dan kun je erbij met je voorbinddildo
puntje derin en puntje deruit
en bruine kledder aan je nepfluit!
pffffffff ik neem nog maar een glas![]()
Ze hebben het gewoon niet in zich he...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan kunnen we lang wachten ben ik bang!
Ik ga echt niet naast die dwaas zitten met d'r ajaxsokken en wibratietenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan met Bommie wel mee naar het stadion![]()
whahahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En heel de FC voor aap zetten met m'n duffe rijmpjes....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan met Bommie wel mee naar het stadion![]()
Jappie en z'n ego.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zou schrikken daar twijfel ik niet aan.![]()
![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naast die dwaas zitten met d'r ajaxsokken en wibratieten
Niet zeuren maar BUKKEN, kreng, anders krijg je met de AJAXsjaal!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naast die dwaas zitten met d'r ajaxsokken en wibratieten
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
D'r is geen Hagenees die ik niet aan kan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietZe kan mee en je brengt haar per ongeluk naar het ADO vak met haar ajaxsokken
![]()
Nou dan, doe is gek en ga lekker naar het stadionquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En heel de FC voor aap zetten met m'n duffe rijmpjes....
Lijkt me wel wat!![]()
Wel lullig, dat je zo door je EX te kakken gezet wordt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef KRIBBET het volgende:
Voorlopig speelt hij niet maar er zal aardig wat geroepen worden naar de ADO spelers![]()
Laat je zeepje niet vallen met hem in de buurt![]()
jij ook voor je responsquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou dan, doe is gek en ga lekker naar het stadion![]()
En van ODA heb je niets te vrezen want dat zijn de liefste suporters van Nederland![]()
kakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef chas het volgende:
[..]
Wel lullig, dat je zo door je EX te kakken gezet wordt!
![]()
ZIJ heeft EEN LUL MET EEN TOUWTJE, ZIJ heeft EEN LUL MET EEN TOUWTJE!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef APK het volgende:
HIJ IS EEN LUL MET EEN TOUWTJE, HIJ IS EEN LUL MET EEN TOUWTJE!![]()
Kijk dat gaat er al een beetje op lijken.....5 woordjes en een hele sneer..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij ook voor je respons![]()
Je denkt toch niet dat ik hier iets onaardigs over ADO supporters zou zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Onze Dagelijkse Adrenaline.
Klink anders behoorlijk JAKKIE![]()
Barney is een halfwas zweetsok!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik hier iets onaardigs over ADO supporters zou zeggen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Barney is een halfwas zweetsok!
kijk, zo moeilijk is hert niet hoor.![]()
Hebben ze niet in mijn maatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Ik vidn Joo ook wel een type voor zo'n voordraaggeval eik.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk allemaal mongolen!
Helder geformuleerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
heb je gebaard ? of is het net als bij Berney een aangeboren afwijking?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hebben ze niet in mijn maat
*brede heupen*
quote:
Flauw zeg, om berney weer af te zeiken. Hou daar toch eens mee op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
heb je gebaard ? of is het net als bij Berney een aangeboren afwijking?![]()
Ik vind jou één van de aardigste fokkers die ik ken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
quote:
Vertel me nu niet dat Joo er niet op uit was om me dat te laten zeggen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Flauw zeg, om berney weer af te zeiken. Hou daar toch eens mee op.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
Berney
Ach, met het inspuiten van purschuim kom je al een heel eindquote:
Als jij dat nodig hebt, dan moet je dat zeker dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej Tally
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken.![]()
Zit je mij nou een beetje te dissen ouwe heks...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij dat nodig hebt, dan moet je dat zeker dan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind jou één van de aardigste fokkers die ik ken.
Tuurlijk niet Jappie. Hoe kom je erbij?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit je mij nou een beetje te dissen ouwe heks...![]()
hmmm...deze tekst en haar opmaak klinken vrij zuiderlijk...je komt toch niet toevallig uit "Reet" ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Jappie. Hoe kom je erbij?!
Ben zo onder de indruk van jouw ego, zou niet durven daarmee te spotten.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, je bent een bitch. Zo beter?![]()
![]()
Hoezo? Woon jij daar dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...deze tekst en haar opmaak klinken vrij zuiderlijk...je komt toch niet toevallig uit "Reet" ?![]()
Je lacht wel; maar voorlopig veegt Tally ook met jou de vloer aan vanavond...quote:
Bij een blow en bierquote:
Ik denk dat onze Tal niet met mij de vloer wil aanvegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je lacht wel; maar voorlopig veegt Tally ook met jou de vloer aan vanavond...![]()
Denk dat het tijd is voor een verbond![]()
Ondanks dat je hier behoorlijk wat lekkere bumsquote:
Joh, jij bent nog lastiger dan ik ben.quote:
Nee...ze wil het niet maar doet het desondanks dwangmatig...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat onze Tal niet met mij de vloer wil aanvegen
Bewijs geleverd...als mensen um zelfs al gaan groeten tegenwoordig...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Joh, jij bent nog lastiger dan ik ben.Allerliefste Bommie met je hart van goud, je bent een schat!
En nu laat ik je over aan die hyena's hier in de SC.![]()
Trusten iedereen en Jappie's ego in het bijzonder.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:50 schreef Celleron het volgende:
en wat heeft dat met BB te maken???
...Heb je het briefje op de deur gemistquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:50 schreef Celleron het volgende:
nOOb!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:50 schreef Celleron het volgende:
wat?????quote:
schat ... iedereen is weg !!!!!....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
Gladys????
doei!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
schat ... iedereen is weg !!!!!....
en ik ook ...
slaap lekker
"en zijn laatste noodkreet galmde nog uren na over het uitgestorven forum..... "quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
Gladys????
Stalker die je bent....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
...Heb je het briefje op de deur gemist
nee vraag me alleen af wat ze in godsnaam aan het knipperen is op mijn schermquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
"en zijn laatste noodkreet galmde nog uren na over het uitgestorven forum..... "![]()
Trust vriend bommels.... trust cruel world![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
schat ... iedereen is weg !!!!!....
en ik ook ...
slaap lekker
ja ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
Gladys????
waarom knipper je zo op mijn scherm?quote:
Ben bang dat iedereen je verlaten heeftquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
SMACK MY BITCH UP, OP DE BOX1
omdat ik aandacht wilquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom knipper je zo op mijn scherm?
Nog een paar extra foto's in je boek en je komt niet meer van hem afquote:
is toch niet erg ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog een paar extra foto's in je boek en je komt niet meer van hem af![]()
Kijkt hoopvol naar het envelopjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
is toch niet erg ?en foto's kan ik ook anders laten zien hoor
Hoeft niet heel FOK van mee te genieten
hahaha kan je daar ook foto's versturen dan ?quote:
Niet dat ik weet maar wel een linkjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha kan je daar ook foto's versturen dan ?
heb wel een link maar daar moet je je eerst registreren als je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar wel een linkje![]()
Heb geen moeite met registrerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb wel een link maar daar moet je je eerst registreren als je daar zin in hebt
ah oke,wacht ff danquote:
SSSTT die is er even niet dus het mag welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:25 schreef Gladys het volgende:
bommie ?
ja moppie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:25 schreef Gladys het volgende:
bommie ?
Ik ben erg geduldigquote:
zie je PMquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
SSSTT die is er even niet dus het mag wel![]()
je bent zo stilquote:
Weg jijquote:
Ik zie iets knipperen, ben zo terugquote:
niet zo tegen bommie hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weg jijHou je nog maar even bezig met Arneaux in het verdedigen van gleufbezoeker ls
![]()
WOUWquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie iets knipperen, ben zo terug![]()
![]()
En jij niets aan Bommie doorgeven hiervanquote:
quote:
nee hoor zal nix doorgevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij niets aan Bommie doorgeven hiervan![]()
Te gekke foto'sHeb het opgeslagen en ga straks nog even kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie denk je dat die foto's gemaakt heeft ? duh!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij niets aan Bommie doorgeven hiervan![]()
Te gekke foto'sHeb het opgeslagen en ga straks nog even kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat je zulke mooie naakt-reportages kon makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
wie denk je dat die foto's gemaakt heeft ? duh!
ook die foto van toen ik 2 wasquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
je weet wel meer nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zulke mooie naakt-reportages kon maken![]()
![]()
neuh die niet ....maar wel de restquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh die niet ....maar wel de rest![]()
ohw heet dat zo tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef Gladys het volgende:
[..]was jij die lekkere fotograaf dus
![]()
Bommie is al ergens in de 50 (en dat is echt oudquote:
Nou niet meer hoor, met je echte naam Mar.......... kom je een hoop te weten maar ik zeg nietsquote:
whehehe ja dacht ik welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw heet dat zo tegenwoordig ?![]()
dan ziet ie er nog goed uit voor als ie in de 50 isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bommie is al ergens in de 50 (en dat is echt oud) dus ja, het zou kunnen
![]()
Je hebt je roeping echt misgelopen, ongelovelijk hoe mooi je die schaduw over de tepel hebt kunnen vastleggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt je roeping echt misgelopen, ongelovelijk hoe mooi je die schaduw over de tepel hebt kunnen vastleggen![]()
Voor zo'n jong blaadje als jij welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan ziet ie er nog goed uit voor als ie in de 50 is
Nee echt waar, ik meen hetquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor zo'n jong blaadje als jij wel![]()
Ik ken hem alleen in zijn supermanpak![]()
Val niet op mannen dus zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
[..]oudere mannen zijn best aantrekkelijk hoor
Hier nog 1.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1.
En ik mag niet meer zeiken over Tijn in COS.![]()
Van LateVogel. Die is stiekum verliefd geloof ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Van wie niet? Je verzint toch je eigen regels?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Van LateVogel. Die is stiekum verliefd geloof ik.![]()
![]()
Het komt door z'n sensuelel blik als hij z'n bril op heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel treurig, eigenlijk![]()
Vind je 'm ook niet waanzinnig op Raymond van het Groenewoud lijken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Het komt door z'n sensuelel blik als hij z'n bril op heeft.
En door die centenbak natuurlijk![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is het! Ik zit nu al weken: hij lijkt op iemand maar wie ook alweer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je 'm ook niet waanzinnig op Raymond van het Groenewoud lijken?
Maar dat brilletje, daar wordt ie echt een stuk aantrekkelijk door. Voor zover dat mogelijk is![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Van LateVogel. Die is stiekum verliefd geloof ik.![]()
![]()
Ik vroeg me al hoe lang het zou duren voordat je zou reageren!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:33 schreef latevogel het volgende:
[..]
laat me nu ff gewoon verliefd zijn ja
![]()
Tijn!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is het! Ik zit nu al weken: hij lijkt op iemand maar wie ook alweer.
Nee, ik vind die bril dus echt afgrijselijk bij hem
Was ff de weg kwijtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vroeg me al hoe lang het zou duren voordat je zou reageren!![]()
![]()
Vind je ook dat hij een dikke Surinaamse reet heeft?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je ook dat hij een dikke Surinaamse reet heeft?
(zegt ie zelf hè, niet mij erop afrekenen)
tuurlijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
Hi (Ben ik welkom hier?)
Zijn jullie allemaal nuchter?
Altijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:51 schreef Loedertje het volgende:
Hi (Ben ik welkom hier?)
Neuh, maar ook niet dronken. Maakt 't wat uit?quote:Zijn jullie allemaal nuchter?
Hoe kan iets tijdens het chatten nu off topic zijn ?quote:
Zie vorige post, ik vergiste mequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe kan iets tijdens het chatten nu off topic zijn ?
quote:
al het tuig ligt nog op zijn/haar nest!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
al het tuig ligt nog op zijn/haar nest!
zou wel eens een keer goed zijn, moeje kijken hoe laat ze nog posten ,,,en dan een gat in de dag slapen niet normaal!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]ze zouden hier ook eens een haan moeten instellen
Precies en dan maar profiteren van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou wel eens een keer goed zijn, moeje kijken hoe laat ze nog posten ,,,en dan een gat in de dag slapen niet normaal!
JUIST!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies en dan maar profiteren van onze belastingcenten![]()
Hele dag doen ze geen flikker en dan vanaf een uur of 4 gaan ze beginnen met hun ontbijt en komen ze posten, gaan ze de hele nacht door en als het normale leven 's morgens begint gaan zij slapen,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST!
Gewoon die dikke zweep erover! Posten luie varkens!![]()
Juist! gewoon uit verveling hebben ze hun normale bioritme verkloot en daar moeten wij voor opdraaien? En maar elke week hun handje ophouden bij het FB!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hele dag doen ze geen flikker en dan vanaf een uur of 4 gaan ze beginnen met hun ontbijt en komen ze posten, gaan ze de hele nacht door en als het normale leven 's morgens begint gaan zij slapen,
ARBEITEN ZULLEN ZE, posten en opschieten![]()
Oorties zit nu ook bij het werkschuwe postloze tuig ...ze hebben haar ook te pakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Oortje slaapt vandaag ook uit blijkbaar. Of ze is al naar Leiden voor haar vulling.....
nog niet gezien...wanneer is die geweest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:26 schreef Manu82 het volgende:
Wel 'leuke' docu trouwens van Patrick bij BNN over dat midden oosten conflict
Heb hem net gekeken via www.uitzendinggemist.nl . Was wel informatief en beide kanten worden ook redelijk belicht en dan zie je pas hoe absurd het allemaal is....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet gezien...wanneer is die geweest?
Morgen PH-tjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
Mogge huillies
zal vandaag 'ns kijken....heb uitzending gemist op versatel ...zo op de tv ..relaxed is dat!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken via www.uitzendinggemist.nl . Was wel informatief en beide kanten worden ook redelijk belicht en dan zie je pas hoe absurd het allemaal is....
morguh jankjurk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
Mogge huillies
Morgen ouwe bokquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:37 schreef PH52 het volgende:
Mogge huillies
hoest met mijn fanclub ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:49 schreef PH52 het volgende:
Ik zie dat de harde kern gelukkig wakker is![]()
|Toen de buren klaar waren met ruzie maken wel ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
goeiemorgen lieverd, lekker geslapen ?
ik zou wel willen, maar ik heb de tijd niet momenteel, al die formulieren van de vorige editie liggen ook nog ergens in de puinzooi hier, dus, ik zou eik willen voorstellen dat een van de ladies dat van mij overneemt danwel zich opwerpt als secretaresse. Snap sowieso niet dat die dat niet vrijwillig hebben aangeboden.quote:
ah getver, verveliejah. flink op de muur gerost ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
|Toen de buren klaar waren met ruzie maken wel ja.![]()
Waarom schreeuw je zo? Ben niet doof hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:47 schreef versabommie het volgende:
MORGUH TALITHA!!!
Was de eerste keer sinds jaren dus heb ze maar even gelaten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
ah getver, verveliejah. flink op de muur gerost ?
3 koffie, 5 sigarettenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:20 schreef Joohanna het volgende:
Ook goedemorgen!
Ik zit lekker aan de tosti... en wat hebben jullie vandaag al op?![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:09 schreef PH52 het volgende:
Even een reactie naar aanleiding van de huidige moderatie. Tot mijn grote vreugde zie ik nu de moderatie in het FB zoals die er van het begin had kunnen ( en moeten ) zijn, nl alle meuk verwijderen.
Je ziet dan ook geen SC meer , en dat houdt de zaken wel zo overzichtelijk.
Goed gedaan Day, en nu volhouden.![]()
maar het is wel retesaai zo
Ben blij dat mijn eerdere suggesties in FBquote:
goed zijn opgepakt, al moet ik wel toegeven dat al te regulerend ingrijpen ook zo zijn nadelen lijkt te hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongen, dat probeer ik je nou al twee jaar duidelijk te maken, dat is precies wat we (ik) probeer te doen, op een constructieve manier uitleggen dat het niet werkt zoals het nu gaat, maar laat maar, wij begrijpen elkaar toch nooit, wij hebben duidelijk een communicatieprobleem.
Als jullie je aan de policy zouden houden dan verwijderen jullie het gebagger a la minuut, als je dat in het begin uitvoert heb je na verloop van tijd geen centje pijn meer. Maar dat doen jullie niet, neem als voorbeeld het posten van versabommie, die gooit werkelijk alles hier neer, zonder probleem. Had ik allang 90% van verwijderd, alleen om de zaak schoon te houden. Het stimuleert nl ook andere users om te gaan baggeren.
Er is niks mis met de policy, het gaat erom dat je hem consequent toepast, dat is het probleem.
Ik heb mijn klachten neergelegd bij de baas, kijken wie er gelijk krijgt.
Ohja, en als mij binnenkort wederom het zwijgen wordt opgelegd, nu alvast de groetjes.
Geef mij eens een definitie van "gebagger"? Misschien dat ik er rekening mee kan houden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn eerdere suggesties in FB
[..]
goed zijn opgepakt, al moet ik wel toegeven dat al te regulerend ingrijpen ook zo zijn nadelen lijkt te hebben![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
goed zijn opgepakt, al moet ik wel toegeven dat al te regulerend ingrijpen ook zo zijn nadelen lijkt te hebben![]()
Leuk, dat was mijn zieke gevoel voor humor, ik snapte ook wel dat dat wijf nog blauw op dr nest lag, net zoals de rest van de vrouwelijke posters hiero.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dat dan de credits naar Day gaan.....
"neem als voorbeeld het posten van versabommie, die gooit werkelijk alles hier neer, zonder probleem. Had ik allang 90% van verwijderd, alleen om de zaak schoon te houden. Het stimuleert nl ook andere users om te gaan baggeren."quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer al dat geneuzel van TL en PH52quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geef mij eens een definitie van "gebagger"? Misschien dat ik er rekening mee kan houden?![]()
Gotver, heb ik net de ene blij gemaakt, gaat er weer een over zn nek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
"neem als voorbeeld het posten van versabommie, die gooit werkelijk alles hier neer, zonder probleem. Had ik allang 90% van verwijderd, alleen om de zaak schoon te houden. Het stimuleert nl ook andere users om te gaan baggeren."
![]()
![]()
![]()
Dus beschouwingen over het postgedrag in het algemeen??????/quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongeveer al dat geneuzel van TL en PH52![]()
Precies wat TL graag ziet en doet ....Saai geneuzelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus beschouwingen over het postgedrag in het algemeen??????/
.......... beetje saai voor "gebagger"![]()
Gebagger in FB staat voor het "pogen" te posten op een moment dat er geen discussie is om op die manier de rest van de dag 'sticky' in het zicht te blijven hangen bovenaan de topiclijst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus beschouwingen over het postgedrag in het algemeen??????/
.......... beetje saai voor "gebagger"![]()
thnx, lijkt mij een nobel streven!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gebagger in FB staat voor het "pogen" te posten op een moment dat er geen discussie is om op die manier de rest van de dag 'sticky' in het zicht te blijven hangen bovenaan de topiclijst.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Precies wat TL graag ziet en doet ....Saai geneuzel![]()
Dus "gewenst" postegedrag is posten zonder een discussie op gang te brengen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gebagger in FB staat voor het "pogen" te posten op een moment dat er geen discussie is om op die manier de rest van de dag 'sticky' in het zicht te blijven hangen bovenaan de topiclijst.
euhm ff kijken wat heb ik vandaag gedaan tot nu toe:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
moet jij niet iets nuttigs doen? garnalen pellen ofzo? Of is dat te ingewikkeld voor je?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
moet jij niet iets nuttigs doen? garnalen pellen ofzo? Of is dat te ingewikkeld voor je?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus "gewenst" postegedrag is posten zonder een discussie op gang te brengen?
owwwwwwwww.......... nu snap ik al die "mogguh" en "welterusten
" postings!
Huishouden van Jan Steen met die rare volgorde.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhm ff kijken wat heb ik vandaag gedaan tot nu toe:droger leeggehaald droger gevuld wasmachine gevuld
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhm ff kijken wat heb ik vandaag gedaan tot nu toe:stofzuigen droger leeggehaald droger gevuld wasmachine gevuld vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en aangezet kinderen in bad gedaan en aangekleed kinderen eten gegeven vloer gedweild ff naar 't ziekenhuis geweest
Heb nu ff een uurtje voor mezelf...en dat betekend dat ik jou ga zitten koeieneren!
duh, tis niet m'n dagelijkse jobquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Huishouden van Jan Steen met die rare volgorde.![]()
Typisch vrouwelijk, en maar lullen .. kip zonder kop enzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus "gewenst" postegedrag is posten zonder een discussie op gang te brengen?
owwwwwwwww.......... nu snap ik al die "mogguh" en "welterusten
" postings!
en dan komt zo'n luie klootmod net zijn nest uitgerot en gaat tegen MIJ bleren dat ik iets nuttigs moet doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Precies en toen lagen al die andere debielen nog te slapen
Alleen werkt het bijna nooit zo........quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, en maar lullen .. kip zonder kop enzo
Gewenst postgedrag in de FB houdt in dat er wordt gecommuniceerd tussen crew ( mods ) en users ( versa / jappie / gert en zo nog een mandjevol glijers ) over wie ze nu weer een ban aan zullen smeren ( PC-eend, LS , Peter6000 , Luciano, Manu) om zodoende de achterliggende regelgeving opgsteld door de éénliddige direktie ( Dannyo ) te toetsen op effectiviteit.
Verder mag je ook vragen je stomme typefouten of je verkeerd ingevoerde nummering te laten corrigeren door de mods. Wel de juiste weergave vermelden, anders doen ze het alsnog fout.
Ben er al evenquote:
Ben al heel lang aan het Sonja Bakkeren dus al iets minder VETquote:
Afgewassen (met de hand!)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh, tis niet m'n dagelijkse job![]()
trouwens zeg jij noet niets slons, jij wil alleen wekelijks je handje ophouden en laat je man in de teringzooi zitten terwijl JIJ al chocola vretend soaps zit te kijken![]()
In de FB?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijk, en maar lullen .. kip zonder kop enzo
Gewenst postgedrag in de FB houdt in dat er wordt gecommuniceerd tussen crew ( mods ) en users ( versa / jappie / gert en zo nog een mandjevol glijers ) over wie ze nu weer een ban aan zullen smeren ( PC-eend, LS , Peter6000 , Luciano ) om zodoende de achterliggende regelgeving opgsteld door de éénliddige direktie ( Dannyo ) te toetsen op effectiviteit.
Verder mag je ook vragen je stomme typefouten of je verkeerd ingevoerde nummering te laten corrigeren door de mods. Wel de juiste weergave vermelden, anders doen ze het alsnog fout.
Je snapt hutquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In de FB?
Mennnnnnnnn ik snap er niks meer van.......... dus in de SC behoor je de etiquetten van de FB te bespreken, DAN ben je een poster met gewenst postgedrag?![]()
In de SC mag je over alles lullen wat je wilt, de FB is om mensen een ban aan te smeren, te zeiken over het beleid of de mods aan het werk te zetten omdat je een fout hebt gemaakt....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In de FB?
Mennnnnnnnn ik snap er niks meer van.......... dus in de SC behoor je de etiquetten van de FB te bespreken, DAN ben je een poster met gewenst postgedrag?![]()
Je praat echt als een drol op een stokje nu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je snapt hut![]()
![]()
anders kom ik nooit meer van je af
Dat weet ik, heb je dat mens al een keer op tv gezien ? Zal wel bekend overkomen, ze praat in het echt ook net als een boek. Het werkt wel begrijp ik uit je wegingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben al heel lang aan het Sonja Bakkeren dus al iets minder VET![]()
Doet ie altijd, raak er maar aan gewendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je praat echt als een drol op een stokje nu!![]()
En in de FB mag je niet slowchatten maar in de slowchat mag je wel je FB mening ventileren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In de SC mag je over alles lullen wat je wilt, de FB is om mensen een ban aan te smeren, te zeiken over het beleid of de mods aan het werk te zetten omdat je een fout hebt gemaakt....
De combinatie drol en stokje is aan jou wel besteed zie ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet ie altijd, raak er maar aan gewend
Er ZIJN grenzen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet ie altijd, raak er maar aan gewend
In de SC, lieve schat, mafg alles, ALLEESSS , zelfs cybersexquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En in de FB mag je niet slowchatten maar in de slowchat mag je wel je FB mening ventileren.
VAAG VAGER VAAGSSSSSSSSSSST!![]()
Ik heb haar 1x uit nieuwsgierigheid bekeken en aagehoordquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb je dat mens al een keer op tv gezien ? Zal wel bekend overkomen, ze praat in het echt ook net als een boek. Het werkt wel begrijp ik uit je wegingen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Gert het volgende:
kind wordt naast mij in bed geploft![]()
kind moet aandacht -> krant stuk
Je mag het hier zelfs over je impotente hond hebben.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En in de FB mag je niet slowchatten maar in de slowchat mag je wel je FB mening ventileren.
VAAG VAGER VAAGSSSSSSSSSSST!![]()
Niet bij mij!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, de keukendeur is er één van . .
Ik vind het maar onduidelijk. Alles wat ongewenst is in de FBt mag op de SC wel besproken worden maar op FB niet. Wat is de slowchat? De prullenbak van FOK!?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag het hier zelfs over je impotente hond hebben.....
"t is inderdaad zo dat ik de keuekn weinig zie.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhm ff kijken wat heb ik vandaag gedaan tot nu toe:stofzuigen droger leeggehaald droger gevuld wasmachine gevuld vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en aangezet kinderen in bad gedaan en aangekleed kinderen eten gegeven vloer gedweild ff naar 't ziekenhuis geweest
Heb nu ff een uurtje voor mezelf...en dat betekend dat ik jou ga zitten koeieneren!
Ik vind dat we hier maar eens een discussie over moeten beginnen met de modsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het maar onduidelijk. Alles wat ongewenst is in de FBt mag op de SC wel besproken worden maar op FB niet. Wat is de slowchat? De prullenbak van FOK!?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier maar eens een discussie over moeten beginnen met de mods
Dus eigenlijk doe je gewoon geen fuck. Goed geregeld inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
"t is inderdaad zo dat ik de keuekn weinig zie.
Ik heb een kerel die graag kookt![]()
Als beloning zet ik dan af en toe een vuilniszak buiten of neem ik de de Walt ter hand. Goed geregeld toch?![]()
SPUIT ELF KOMT ZIJN NEST UITquote:
Lijkt mij een erg goed plan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
Had het ff gedaan, hadden we iig ff een bakkie kunnen doen, lamlulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Al een paar uur hoor maar wilde jullie niet storen zo vroeg
![]()
Dat je man zijn lul een naam geeft oke maar WALTquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
"t is inderdaad zo dat ik de keuekn weinig zie.
Ik heb een kerel die graag kookt![]()
Als beloning zet ik dan af en toe een vuilniszak buiten of neem ik de de Walt ter hand. Goed geregeld toch?![]()
Morgen pas!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef versabommie het volgende:
GODVERDE HELEMAAL VERGETEN!
JOOHANNA, ZOMPIGE DWEIL DAT JE ER LOSHANGT, GEFELICITEERD!
![]()
140 jaar en nog zo kwiek!![]()
En dat mag dus in FB?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst even lekker in de sauna gezeten en daar kan ik beter geen laptop mee naar binnen nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had het ff gedaan, hadden we iig ff een bakkie kunnen doen, lamlul
Proef ik hier iets van jaloezie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat je man zijn lul een naam geeft oke maar WALT![]()
![]()
![]()
Je kop staat wel erg vaak zo zegquote:
Over fucken had iki het nog niet gehad, mijnheertje!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doe je gewoon geen fuck. Goed geregeld inderdaad
Nee hoor, we hebben hier thuis van die voorbindkeepers en ik heb geen minderwaardigheidcomplex dat ik mijn lul een naam hoef te gevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Proef ik hier iets van jaloezie?![]()
vind je het gek? zit verdomme te werkenquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En dat mag dus in FB?
Ik gooi graag een balletje op hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |