ohw nouja d8 misschien hebben meer mensen er last vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openen![]()
Het is de taak van al die wannabees om hier met van alles en nog wat te komen aandraven...zij dienen minstens 50 posts voor het sluiten van het lopende topic al helemaal triggerhappy achter hun PCtje te zitten..![]()
![]()
Dat dus.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix rijmen...
VOORBINDKEEPER! VOORBINDKEEPER!
...ut entertainment laat ik ook aan het verse volk over...eens kijken wat zij er van brouwen met die grote waffels van ze...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw nouja d8 misschien hebben meer mensen er last van
Ik doe m'n bil een stukkie zoquote:
dan kunnen we lang wachten ben ik bang!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ut entertainment laat ik ook aan het verse volk over...eens kijken wat zij er van brouwen met die grote waffels van ze...
Je kan met Bommie wel mee naar het stadionquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doe m'n bil een stukkie zo
dan kun je erbij met je voorbinddildo
puntje derin en puntje deruit
en bruine kledder aan je nepfluit!
pffffffff ik neem nog maar een glas![]()
Ze hebben het gewoon niet in zich he...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan kunnen we lang wachten ben ik bang!
Ik ga echt niet naast die dwaas zitten met d'r ajaxsokken en wibratietenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan met Bommie wel mee naar het stadion![]()
whahahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En heel de FC voor aap zetten met m'n duffe rijmpjes....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan met Bommie wel mee naar het stadion![]()
Jappie en z'n ego.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat je zou schrikken daar twijfel ik niet aan.![]()
![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naast die dwaas zitten met d'r ajaxsokken en wibratieten
Niet zeuren maar BUKKEN, kreng, anders krijg je met de AJAXsjaal!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naast die dwaas zitten met d'r ajaxsokken en wibratieten
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
D'r is geen Hagenees die ik niet aan kan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietZe kan mee en je brengt haar per ongeluk naar het ADO vak met haar ajaxsokken
![]()
Nou dan, doe is gek en ga lekker naar het stadionquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En heel de FC voor aap zetten met m'n duffe rijmpjes....
Lijkt me wel wat!![]()
Wel lullig, dat je zo door je EX te kakken gezet wordt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef KRIBBET het volgende:
Voorlopig speelt hij niet maar er zal aardig wat geroepen worden naar de ADO spelers![]()
Laat je zeepje niet vallen met hem in de buurt![]()
jij ook voor je responsquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou dan, doe is gek en ga lekker naar het stadion![]()
En van ODA heb je niets te vrezen want dat zijn de liefste suporters van Nederland![]()
kakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef chas het volgende:
[..]
Wel lullig, dat je zo door je EX te kakken gezet wordt!
![]()
ZIJ heeft EEN LUL MET EEN TOUWTJE, ZIJ heeft EEN LUL MET EEN TOUWTJE!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef APK het volgende:
HIJ IS EEN LUL MET EEN TOUWTJE, HIJ IS EEN LUL MET EEN TOUWTJE!![]()
Kijk dat gaat er al een beetje op lijken.....5 woordjes en een hele sneer..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
jij ook voor je respons![]()
Je denkt toch niet dat ik hier iets onaardigs over ADO supporters zou zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Onze Dagelijkse Adrenaline.
Klink anders behoorlijk JAKKIE![]()
Barney is een halfwas zweetsok!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik hier iets onaardigs over ADO supporters zou zeggen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Barney is een halfwas zweetsok!
kijk, zo moeilijk is hert niet hoor.![]()
Hebben ze niet in mijn maatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Ik vidn Joo ook wel een type voor zo'n voordraaggeval eik.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk allemaal mongolen!
Helder geformuleerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
heb je gebaard ? of is het net als bij Berney een aangeboren afwijking?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hebben ze niet in mijn maat
*brede heupen*
quote:
Flauw zeg, om berney weer af te zeiken. Hou daar toch eens mee op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
heb je gebaard ? of is het net als bij Berney een aangeboren afwijking?![]()
Ik vind jou één van de aardigste fokkers die ik ken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
quote:
Vertel me nu niet dat Joo er niet op uit was om me dat te laten zeggen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Flauw zeg, om berney weer af te zeiken. Hou daar toch eens mee op.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
Berney
Ach, met het inspuiten van purschuim kom je al een heel eindquote:
Als jij dat nodig hebt, dan moet je dat zeker dan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej Tally
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken.![]()
Zit je mij nou een beetje te dissen ouwe heks...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij dat nodig hebt, dan moet je dat zeker dan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind jou één van de aardigste fokkers die ik ken.
Tuurlijk niet Jappie. Hoe kom je erbij?!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit je mij nou een beetje te dissen ouwe heks...![]()
hmmm...deze tekst en haar opmaak klinken vrij zuiderlijk...je komt toch niet toevallig uit "Reet" ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk niet Jappie. Hoe kom je erbij?!
Ben zo onder de indruk van jouw ego, zou niet durven daarmee te spotten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |