wat is dat danquote:
forum moeheid?quote:
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zwaai ook ff mee
Gaat het hier nog ergens over?
Vertel eens wat nieuws!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...
Die staan nu aan, waar moet ik op lettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef Jappie het volgende:
Eej Apie...heb je de streams nou nog gekeken of niet
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openenquote:
U kent mij te goed...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...
Nee ivm met die leugendetectortest...maar als ik je goed begrijp is er dus iig niets van te zien of te merken op de streams ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die staan nu aan, waar moet ik op letten
Ik zie een paar mensen in een slaapkamer babbelen.![]()
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openen![]()
Het is de taak van al die wannabees om hier met van alles en nog wat te komen aandraven...zij dienen minstens 50 posts voor het sluiten van het lopende topic al helemaal triggerhappy achter hun PCtje te zitten..![]()
![]()
Dat dus.![]()
quote:
je hebt er geen kracht meer voorquote:
en jij te lui om je auto te maken ?quote:
Ga je je omkleden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!![]()
Nope!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zwaai ook ff mee
Gaat het hier nog ergens over?
Zie boven oh meesteres die alle met mij mag doen etcetera etcetera...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
je hebt er geen kracht meer voorwaarvoor
![]()
![]()
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!![]()
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
oh meesteres die alle met mij mag doen
Whehehe...waarom verbaasd het mij niet dat hij voor de haag uitkompt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?![]()
Tuurlijk, wie niet?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?![]()
Omdat-ie daar onder contract staat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...waarom verbaasd het mij niet dat hij voor de haag uitkompt?![]()
En wie mag hier Postma wel niet wezen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie niet?!
http://www.totallycrap.com/videos/video_stefan_postma_sexvideo/NL
nou begin je maar eens uit te kleden danquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie boven oh meesteres die alle met mij mag doen etcetera etcetera...![]()
![]()
..Dat jij nog geld heb om jezelf in leven te houden...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Voor de webcam op een betaalsite ja!![]()
Tis koud..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou begin je maar eens uit te kleden dan![]()
Mwah........ het kost me wel wat maar dan mag ik me ook voor diverse mannen ontkleden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
..Dat jij nog geld heb om jezelf in leven te houden...![]()
wat nou tegenstrubbelen ?quote:
zou ik forumtijd in moeten leveren voor auto-maak tijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
en jij te lui om je auto te maken ?![]()
precies jij snapt mequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef chas het volgende:
[..]
Dat is geen excuus! Dus uit die kleding! Huppa!
Was het net zo lekker voor jou als het was voor mij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou....okay....daar gaat ie hoor let je op ?![]()
Sok 1![]()
je hebt ook nix voor me overquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik forumtijd in moeten leveren voor auto-maak tijd
Er zijn op dit moment ongetwijfels mensen in de kroeg bezig om leuke leuzen te verzinnen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Omdat ie zich zondag kan laten nemen door heel de FC U?
schiet eens op zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het net zo lekker voor jou als het was voor mij?![]()
Doe maar gelijk alles, want dit schiet niet op!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Jappie het volgende:
Nou....okay....daar gaat ie hoor let je op ?![]()
Sok 1![]()
Doe je bil zo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment ongetwijfels mensen in de kroeg bezig om leuke leuzen te verzinnen.![]()
Wat rijmt er eigenlijk op voorbinddildo?![]()
nix rijmen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment ongetwijfels mensen in de kroeg bezig om leuke leuzen te verzinnen.![]()
...tssk...temper temper......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
schiet eens op zegof moeten Chas en ik ff helpen
![]()
Dat je zou schrikken daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef chas het volgende:
[..]
Doe maar gelijk alles, want dit schiet niet op!
Trouwens, wacht effe... dan pak ik mijn zonnebril!
Dat maakt het beeld iets donkerder, dat scheelt weer voor het "schrik-effect" als je snapt wat ik bedoel!
![]()
![]()
![]()
Wij zijn op drift dus opschieten!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
...tssk...temper temper...... [afbeelding]
Voorlopig speelt hij niet maar er zal aardig wat geroepen worden naar de ADO spelersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |