Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, nu heb ik tenminste weer tijd voor BeF.
Bij het bier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Oy, waar staat de OP?
Ja?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi
Tof. Dan gooi ik er nog een paar tieten in:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, gevonden. Even erin gooien.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
Wat zal ik eens voor TVP plaatsen?
Bier!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets met 'bier' er in lijkt me wel gepast.
Nog voorkeur voor een bepaald standje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
pak maar
dat was over het bier voor Qquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een bepaald standje?
Oh sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was over het bier voor Qmn reputatie wat doe je?
Waarom slechts bier voor mij als jij zo dadelijk met enige regelmaat op 100 meter bij mijn huis vandaan bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was over het bier voor Qmn reputatie wat doe je?
Hè bah.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof. Dan gooi ik er nog een paar tieten in:
[afbeelding]
Nee. Op zondag ben ik bijna nooit online!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef rompompom het volgende:
Maar het is best een aardige neprel hoor! Volgende keer wel gewoon weer op zondag..
Latersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:23 schreef rompompom het volgende:
Zo, ik ben de hort op. Tot vannacht ergens, wellicht
Waar is je 86???quote:
Die heeft zijn kut-SA afgepaktquote:
quote:
Waarom wil je dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi hoe lul ik me onder een "date" uit?![]()
Huisgenoot, 27, triest figuur, vertelt 4keer hetzelfde en het gaat allemaal over mislukte dates etc etc, hij is irritant, ik zei dat ik druk was en dat films me niet zo interesseerden maar hij bleef doorzeuren (na 21uur kan wel etc etcquote:
Oh buggar, een huisgenoot ditchen is niet zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Huisgenoot, 27, triest figuur, vertelt 4keer hetzelfde en het gaat allemaal over mislukte dates etc etc, hij is irritant, ik zei dat ik druk was en dat films me niet zo interesseerden maar hij bleef doorzeuren (na 21uur kan wel etc etc) dus heb gezegd: zal ,morgen op rooster kijken qua werk enzo maar the horror met hem uit al dan niet vriendschappelijk, het uurtje in de woonkamer was al een hel
er is dus niks afgesproken, dus ik ga gewoon vergeten te kijken, en ontloop hem, of als ie me aanspreekt ben ik te moe ofzo he bahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh buggar, een huisgenoot ditchen is niet zo gemakkelijk.
Maak snel andere plannen!
Plus dat je heul erg misselijk bent. Wat vast niet zo moeilijk te faken is als hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is dus niks afgesproken, dus ik ga gewoon vergeten te kijken, en ontloop hem, of als ie me aanspreekt ben ik te moe ofzo he bahhet is ook hard om keihard NEE te zeggen maar mn hints waren wel duidelijk toch: "ik heb niks met films" "ik ben druk""
inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Plus dat je heul erg misselijk bent. Wat vast niet zo moeilijk te faken is als hem tegenkomt.
Wel echt kut dat het dan een huisgenoot is, straks zit je elk weekend met dit probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaadheb zelden zo'n triest figuur meegemaakt
Nounounounouquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inderdaadheb zelden zo'n triest figuur meegemaakt
Nouja ergens van de week had hij gezegd ik probeer m gewoon te ontlopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel echt kut dat het dan een huisgenoot is, straks zit je elk weekend met dit probleem.
Slagroom heb ik ookquote:
Het van mezelf aflikken.quote:
Wat ga je daarmee doen?quote:
Trusten schattekequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Klinkt goed.. bij mezelf dan he
trusten zo trouwens
Ga jij ook met slagroom spuiten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:32 schreef rompompom het volgende:
Hallo Boppers!!!!!
Ja?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Haaaanspaaaanspaaaaans.
*kunstje doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag dat je nog wakker was. Vermaak me.
Wie een kuil graaft voor een ander..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar een kwartet krijg je niet!
Hoezo, ik ging niet voor een kwartet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef Petre het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander..
Pics! En video met geluid.quote:
Squier Standard Double Fat Stratocasterquote:
U riep?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:48 schreef Bizznitch het volgende:
Zeker sexykijk naar dat mooie lijf
.
quote:
Mits je vrouw bent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
Bruidsjurken kijken is tof. Ook al is het niet voor jezelf.
True. Óf dragqueen.quote:
Dago gaat in een jurkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
Of goth. Of emo, onee, dragqueen had je al gezegt.quote:
Geen kaart, wel een nummerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Heeft u een ikea-family kaart?![]()
ggod wat heb ik dat avndaag vaak gezegdverder was het erg leuk
Oeh, wat voor meet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Petre het volgende:
[..]
Geen kaart, wel een nummer
om 24:00u op zaterdagavond nog op FOK!tis dat ik morgen een meet heb..
Oeh, tof, een fotoshoot!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef Petre het volgende:
[..]
[MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten!!!
Mag ik met jou op de foto?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef Petre het volgende:
[..]
[MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten!!!
En wat zou ik daar moeten doen dan.. als er íemand niet fotogeniek is dan is het moi, en ik kan ook geen plaatjes schieten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Petre het volgende:
Kom je ook?![]()
en niet zeuren over lang treinen en vroeg op
![]()
je bent fotogenieker dan dat ik ben en knapper ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wat zou ik daar moeten doen dan.. als er íemand niet fotogeniek is dan is het moi, en ik kan ook geen plaatjes schieten.
Waar denk je dat die meet nou juist voor isquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wat zou ik daar moeten doen dan.. als er íemand niet fotogeniek is dan is het moi, en ik kan ook geen plaatjes schieten.
Ja ik kom ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Petre het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Kom je ook?![]()
en niet zeuren over lang treinen en vroeg op
![]()
Ik kan niet meer op vakantie gaan omdat ik gister mijn vakantie geld uit heb gegevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Ik gá lekker een hele week op vakantie.
Erg slim, dat. Echt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op vakantie gaan omdat ik gister mijn vakantie geld uit heb gegeven.
Hè bah, dus geen kerkliederen voor jou, vandaag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:34 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik ben mn stem kwijt, dat was ik vergeten.
Helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè bah, dus geen kerkliederen voor jou, vandaag?
Ik ben dan ook niet op de Veluwe momenteel. Hier in Den Groten Stad doen wij niet aan kerken, slechts aan moskeeën.quote:
Hip.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet op de Veluwe momenteel. Hier in Den Groten Stad doen wij niet aan kerken, slechts aan moskeeën.
Ik zo van je leven wat doe je?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Wat is er met me aan de hand man? Ik zit steeds minder op het forum.
Je krijgt een levenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Wat is er met me aan de hand man? Ik zit steeds minder op het forum.
Huuu, het voelt net alsof ik een "normaal mens" ga worden dat "meedraait in de maatschappij". Troost me.quote:
*troostquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, het voelt net alsof ik een "normaal mens" ga worden dat "meedraait in de maatschappij". Troost me.
Heb ik op het moment niet. Wel hia. Rookt goooed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Chowi het volgende:
Hásj!
Lekkere wiet.quote:
Allemaal veel koffie/energie drankjes drinken of wat andere oppeppende middelen nemen als coke en speed en dan hyperactief gaan posten!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef mcDavid het volgende:
dit topicwil ook niet vlotten he!
Nee! Doe dat niet! Niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huuu, het voelt net alsof ik een "normaal mens" ga worden dat "meedraait in de maatschappij". Troost me.
Hoi.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Dat is David he. Emo als de pest. Is verdrietig omdat hij blij is en blij als hij verdrietig is.quote:
Géén idee., wat is stom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
slarioux! waarom doet het fobo zo stom bij ,mij?
ik kan geen foto;s plaatsenquote:
moet t jpg of JPG zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Heten ze niet .jpeg? Want dat mag weer niet.
gaat om deze foto;s [MEETING] DORPSGEK-fotoshoot in Beerschoten! Inclusief foto's!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:06 schreef Slarioux het volgende:
JPG of jpg maakt niet uit. Mail de foto ff naar me toe, zie profiel.
Sorryquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
Ik heb buikpijn, een seksleven en vergeet de pil wel eens. Ben ik zwanger?
Nee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef Chowi het volgende:
Ik heb buikpijn, een seksleven en vergeet de pil wel eens. Ben ik zwanger?
gelukkig maarquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och, nogal saai werk gedaan, de hele dag. Vandaar de "". Maar het is wel goed met me. Dus.
och. 8 euro/uur maakt behoorlijk wat goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig maarbalen van het saaie werk
Ik hoop dat we genoeg bakstenen onder de poten van ons bed hebben gelegd, en dat het een meisje wordt.quote:
dat verdien ik deze week ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och. 8 euro/uur maakt behoorlijk wat goed.
Ik dacht dat jij in bad wilde gaan bevallen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoop dat we genoeg bakstenen onder de poten van ons bed hebben gelegd, en dat het een meisje wordt.
Shit happens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
Zo, thuis.
Erotisch.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Janetje
ik heb een blaar op mn hakin mn schoen zat zo;'n verhard hakstukje en die rand schuurde de hele dag langs mn hak
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Janetje
ik heb een blaar op mn hakin mn schoen zat zo;'n verhard hakstukje en die rand schuurde de hele dag langs mn hak
quote:
Geen idee, ik ben een zombie.quote:
Ik ook!quote:
ach het is wat vervelend aangezien ik geen pleisters heb en morgen wel lompe schoenen aan moet met stalen neus enzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]Och jee..
Naja.. ik lig compleet uitgeput op m'n bed.. half dood te gaan.
Das kutquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach het is wat vervelend aangezien ik geen pleisters heb en morgen wel lompe schoenen aan moet met stalen neus enzo
Ben jij bouwvakker?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach het is wat vervelend aangezien ik geen pleisters heb en morgen wel lompe schoenen aan moet met stalen neus enzo
neuh kassa bij ikea (deze week) maar er zijn zulke lompe mensen die dan klasten op die karren zetten, jij uit je akssa deel moet om het te scannen en dan eraf laten vallen, althans dat schijntquote:
Krijg je er ook extra betaald omdat werk achter de kassa risicowerk is?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh kassa bij ikea (deze week) maar er zijn zulke lompe mensen die dan klasten op die karren zetten, jij uit je akssa deel moet om het te scannen en dan eraf laten vallen, althans dat schijnt
hahaquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijg je er ook extra betaald omdat werk achter de kassa risicowerk is?. En dan denken mensen voor het beroven, is het voor kasten die op je tenen vallen.
.
Dan scoor je toch gewoon een pleister op je werk voordat je begint?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MENS kijk je bericht eens na voor je em postquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh kassa bij ikea (deze week) maar er zijn zulke lompe mensen die dan klasten op die karren zetten, jij uit je akssa deel moet om het te scannen en dan eraf laten vallen, althans dat schijnt
neequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
MENS kijk je bericht eens na voor je em post.
Hier!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
Waar zijn de hoofdletters, interpunctie en PI's?
niet bij mij ik ben ze kwijtquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
Nouhou, ik ben everybody hates Chris aan het kijken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hier!
Kom heel even online trouwens!
Ik gebruik hoofdletters, interpunctie en PI's. Ik heb alleen een beroerde spelling maar die moet je maar op de koop toe nemen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
Ok.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouhou, ik ben everybody hates Chris aan het kijken.
Waarom eigenlijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
Oh en cerror gefeliciteerd!
Rijbewijs, je eet toggg.quote:
David is altijd een paar dagen laat met dingen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jamaar dat is toch alweer een paar dagen geleee?
That explains itquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
David is altijd een paar dagen laat met dingen..
Ehh.. geloof het niet?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Eten kangaroes vlees?
Af en toe een vliegje.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Eten kangaroes vlees?
Mietjes.quote:
Ja he?quote:
Trusten hanske.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Af en toe een vliegje.
O, ik ga slapen trouwens.
Jij F-5't teveel.quote:
Klopt.quote:
Meestal noemen we zoiets Parkinson.quote:
Laat haar nouquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Meestal noemen we zoiets Parkinson.
Nee joh.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Meestal noemen we zoiets Parkinson.
Hmm.quote:
Slapen. goed plan.quote:
Moah, zometeen.quote:
Je bent pas 2 uur en een kwarter jarig niet zeiken!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef killswitch het volgende:
mmm, eerste jaar voor mij zonder verjaardags topic![]()
Gefeliciteerd Frankie!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef killswitch het volgende:
congrats!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef killswitch het volgende:
Nee joh, gekkie.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:12 schreef killswitch het volgende:
Gezichtsbedrog?quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor. dat is enkel schijn
quote:
Die is liev!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Flikker toch op met die hoeren smiley!
Ik vind dat een uitzondering, wegens extreme cuteness van de smilie.quote:
die is er na 300x wel vanafquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind dat een uitzondering, wegens extreme cuteness van de smilie.
Te veel aan de versnellingspook gezeten? Te veel gebliept op je Atari?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef cerreur het volgende:
Hand doet au.
Met mijn hand afgezet in kapot servies.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Te veel aan de versnellingspook gezeten? Te veel gebliept op je Atari?
Ik las napalmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef cerreur het volgende:
[..]
Met mijn hand afgezet in kapot servies.
Handpalm helemaal onder de semi-diepe krassen.
Hehehehe, krassen.
Dat klinkt als hand doet au, ja. Aan gezien je je afzette, was het vast nog je goede hand ook zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hehehehe, krassen.
Linker gelukkig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klinkt als hand doet au, ja. Aan gezien je je afzette, was het vast nog je goede hand ook zeker?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hehehehe, krassen.
Kusjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Linker gelukkig.
Maar het is m'n handpalm en die is kenkergevoelig.
Ik heb nu zo'n gaasverband erop en ik kan niets goed vasthouden.
Pijnlijke bedoening ja. Nog hechtingen of dat net niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Linker gelukkig.
Maar het is m'n handpalm en die is kenkergevoelig.
Ik heb nu zo'n gaasverband erop en ik kan niets goed vasthouden.
bedanktquote:
Heb ik auch, fo the pwnagequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die in plaats van >> thingies achter topics een vraagteken krijgt?
De ene keer van die thingies en dan weer vraagtekensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die in plaats van >> thingies achter topics een vraagteken krijgt?
Een wit vraagteken in een zwart blokjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn dat voor vage tekentjes allemaal?
Die doen het 'm hé.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Vreemd. Na een F5 doen sommige het wel en andere het niet
.
Sorry, ik heb lol met de kleine dingen des levens.
Het reageervenster kwam van links!!!!!!111111!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
En waarom krijg ik bij veel topics het reageervenster als ik op de laatste post klik? Gedoe.
Wie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik heb gisteren eindelijk Sleepy Hollow op dvd gekocht.
En iemand Het Penisboek cadeau gedaan.
Daar loop ik dagelijks langs!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja. Drib. Ik was gister wéér in Delft en heb gister voor het eerst pas dat pleingedoe met de Hema en de WE enzo gevonden.
Vertel even wat de exacte titel van het boek is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Litso
En wat nou voor vrouwen, er staan ammel keileuke dingen in.
Het Penis Boek. Dat zei ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vertel even wat de exacte titel van het boek is.
joh als Litso dat nou interessant vindt is dat toch niet onze zaakquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het penisboek is volgens mij door Goedele Liekens geschreven voor vrouwen
Oh, ik dacht dat het Haar Penisboek heettequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het Penis Boek. Dat zei ik.
Je wat?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mokster het volgende:
Verdomme. Fok doet het weer.
Daar gaat mn leven.
ach ik heb inmiddels het langstlopende verjaardagstopicquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef Mokster het volgende:
Verdomme. Fok doet het weer.
Daar gaat mn leven.
Niet.quote:
Het zou ook best kut zijn als ik tijdens m'n werk in slaap zou vallenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:29 schreef Janetje het volgende:
In slaap vallen tijdens je schoolwerk is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |