quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 05:21 schreef Caesu het volgende:
http://xs308.xs.to/xs308/06425/vuilniscopy1.jpg
Volgens mijn bron (James mijn butler) zitten er wel iets meer dan 3 verschillen in, we zijn er alleen nog uit wat de verschillen zijn, ik houd u op de hoogtequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 05:48 schreef Caesu het volgende:
drie verschillen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb verdikkie photoshop moeten gebruiken om de verschillen te zoeken. Mag dat überhaubt?quote:
Als je niks had gezegd, had niemand het gewetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik heb verdikkie photoshop moeten gebruiken om de verschillen te zoeken. Mag dat überhaubt?
Zo niet dan post ik ze ook niet.
Flauwquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:47 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen verschillen![]()
![]()
okee, was te verwachten![]()
Kijk 'ns naar de links, allebei: http://www.meesterinternetsolutions.com/Pilly/16.jpgquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:12 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Flauw
Dat idee heb ik nu ook bij de foto's van EL_REY![]()
Ok wie maakt er een nieuwe, en doet niet flauwquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijk 'ns naar de links, allebei: http://www.meesterinternetsolutions.com/Pilly/16.jpg
quote:
HEHEH meerdere mensen nuquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:46 schreef Megumi het volgende:
Ik heb wat herinneringen van dat plaatje.
Zit hier nu te huilen, ik heb mijn hhele loop baan hier op fok ( loopbaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 05:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Tof spel, ik ga zeker ook mee doen vooral het photoshoppen zelf en het raden zal leuk zijn.. Hulde.
.
De champagne heb je al op zo te zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:09 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Zit hier nu te huilen, ik heb mijn hhele loop baan hier op fok ( loopbaan) nog nooi een compliment gehad op een topic
dank u
Ja ik was al iets aan het vieren, alleen ik wist nog niet waarom, maar nu weet ik het weer waarom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
De champagne heb je al op zo te zien
ja is goed. die van mij was duidelijk een paar klassen te hoog klaarblijkenschijnlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:48 schreef _van_puffelen het volgende:
Zal ik een nieuwe maken dan ? ( cees zeg het maar )
Lol jij lijerquote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Had je daar nou zo lang voor nodig?
Nee nog nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef _van_puffelen het volgende:
Zussie heb je er al een gevonden
Ok, kijk eens goed in het midden van de foto, en dan iets naar onderen en dan 0,5 cm naar rechtsquote:Op woensdag 8 november 2006 00:12 schreef rompompom het volgende:
Wellicht dat het het topic wat vlot zou trekken
Bijgewerkt. Ik maak morgen een nieuwe opdracht hoorquote:
Zie er nog steeds maar twee die jullie gevonden hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bijgewerkt. Ik maak morgen een nieuwe opdracht hoor
Als iemand zich geroepen voelt het wél nu te doen, go your gang!
ctrl+F5quote:Op woensdag 8 november 2006 04:16 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Zie er nog steeds maar twee die jullie gevonden hebben
Viel het op?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef Caesu het volgende:
1. de stip van Voorhout
beetje wel.quote:
Lijken?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
beetje wel.
andere twee lijken lastiger.
Volgens mij zie ik Sadam Houssein er tussen liggen!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:42 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
succes! [afbeelding]
goed bezigquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
Ik heb de eerste: een moedervlek op een been!
O, en er mist een tattoo!
Ik heb de derde ook gevonden hier alle 3:quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
Ik heb de eerste: een moedervlek op een been!
O, en er mist een tattoo!
[afbeelding]
Die dus.
Beetje té, wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding].
Redelijk makkelijk.
Yup, jij was eerder dan ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Paal Boom Berg
Moet ik nu een nieuwe maken?
Mischien kun je ze opslaan op je pc en dan lekker blieken naast elkaar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:53 schreef MissHobje het volgende:
Misschien wel handig dat de foto's in 1 scherm passen.. inclusief functie F11 want nu moet je steeds flink scrollen en dat zoekt rot.
Die kan je niet meer veranderen, dat moet een modje dan effe doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:59 schreef _van_puffelen het volgende:
nee hoor is ook niet erg, Mischien moet ik de op aanpassen wat de max is ?
Zelfs met dat kringetje er omheen zie ik het nietquote:
Ik zie dat de link alletwee hetzelfde isquote:
Extreem grappig ook weer, zeg. Je zou bijna denken dat we dat nog niet gehad hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:37 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Ik zie dat de link alletwee hetzelfde is![]()
hmmmm
2 x http://xs308.xs.to/xs308/06456/verschil3.jpg ik vraag me af of deze niet fake is
Dankquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:54 schreef MissHobje het volgende:
spelregel toegevoegd aan OP op verzoek
Oh nee he sukkels hahahahaquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:37 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Ik zie dat de link alletwee hetzelfde is![]()
hmmmm
2 x http://xs308.xs.to/xs308/06456/verschil3.jpg ik vraag me af of deze niet fake is
je hebt gelijk wel, wel moeilijk te vinden trouwens!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh nee he sukkels hahahaha
Ik heb het origineel en de nieuwe in een plaatje gezet pipo's, natuurlijk is het dan 2x dezelfde linkcheck dat ook even voor je mij van achterlijke humor beschuldigd
(en je hebt niet eens op die link gedrukt, dan zag je het ook)
En als bewijs, zal ik er eentje weggeven, kijk maar eens naar dat bekertje op de grond en de rode en blauwe kleur
Jahquote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
volgende komt misschien later vanavond.
anders kan iedereen er eendje posten.
Ja, hup, nieuwe verdomme!quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].
1. deur/raam ofzo.
2. bladeren
3. vage stip(denk stukje blad).
Bij haar hoofdquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:48 schreef pc-fr34k het volgende:
100% zeker. Dit zijn de makkelijke. Het is er dit keer echt 1 die je met het blote oog moet kunnen zien. Als tip geef ik dat je rond die vrouw moet kijken.
Bingo, zie plaatje. Stom dat ik die niet meteen heb gezien, hij valt wel mee op zich.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:48 schreef pc-fr34k het volgende:
100% zeker. Dit zijn de makkelijke. Het is er dit keer echt 1 die je met het blote oog moet kunnen zien. Als tip geef ik dat je rond die vrouw moet kijken.
Brááááááf.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
1. Iets bij die mans broek ofzo.
2. Een schoen.
3. Hoed.
4. Wally, met blauwe cirkel..
Wel een nieuwe maken héquote:Op woensdag 15 november 2006 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
1. Iets bij die mans broek ofzo.
2. Een schoen.
3. Hoed.
4. Wally, met blauwe cirkel..
Hmm, ja nou weet ik niet of het één en hetzelfde verschil is. Maar ik post mijn vermoedelijke oplossing wel.quote:
OMGquote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Tip: Het veranderd dus van textuur/kleur en niet van vorm of plaats. Als je hem in 4 hele delen zou verdelen zit het op het rechterstuk onderaan.
duh.. jeziet om welke het gaatquote:Op donderdag 16 november 2006 17:25 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]post dan die zonder broekje
quote:Op zondag 19 november 2006 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].
Deze was best moeilijk vooral die kop in het midden en dat stukje sneeuw. Zag ik dat stukje sneeuw eindelijk zet ik de brushtool aan om een rondje te zetten was ik hem weer kwijt..
Ik maak zo een nieuwe.
Moet je wel als eerste de mijne oplossen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:45 schreef nicksn het volgende:
Edit; deze straks.
Oplossing:quote:Op zondag 19 november 2006 18:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Jammer nicksn, net te laat.
Origineel:
[afbeelding].
Bewerkt:
[afbeelding].
goed hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 07:15 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
ik kan pas begin van de avond een nieuwe posten,
dus schroom niet om er zelf eentje te maken.
De tekst op de deksel nog, lolquote:Op zondag 3 december 2006 03:29 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
dit zal het wel zo'n beetje zijn.
zondagavond maak ik een nieuwe.
of iemand maakt er daarvoor eentje.
zelf doen!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Penk het volgende:
kom niet verder dan 4![]()
// 5 gevonden
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06504/42341.JPG]afbeelding][/url]
iemand anders mag wel een nieuwe maken
godsamme, ik ga niet alles doen ><quote:Op zondag 17 december 2006 12:09 schreef Ritchi.Poor het volgende:
[afbeelding]
Ik zag het raam pas als laatste...![]()
En een minder lui persoon mag een nieuwe maken. Mijn photoshop skills zijn niet echt geweldig.![]()
we gaan ze zoekenquote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef Ritchi.Poor het volgende:
Ok dan. Mijn eerste poging...
Orgineel
[afbeelding]
Fotosoep
[afbeelding]
Vijf verschillen...
Aaaaaaaaaaah demn dat ik die niet zag demn x 1000quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |